Co wybrać?? FZ 6 czy GSR 600 czy Z750?? Proszę o pomoc!!!
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Co wybrać?? FZ 6 czy GSR 600 czy Z750?? Proszę o pomoc!!!
[/b] Nie wiem jaki motor wybrać nie mam zbyt dużego doświadczenia w motorach ulicznych jeździłem wyczynowym crossem YZ250. Wiec który będzie lepszy 

- maras82
- Świeżak
Z tych moto co podałeś ja bym wybierał między fz 6 a z750. Z tych dwóch wybrał bym z 750 bo ma zawsze te 150cm3 więcej czyli bardziej elastyczny silnik.
-
pablomotors - Świeżak
-
GregorMoto - Bywalec
oczywiście że z750, zajebisty sprzęt, idzie na koło ładnie, w winkle też gładko wchodzi i z wyglądu jest ładniejsza....
- martin6230i
- Świeżak
A czemu nie Hornet 600?
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-Spróbuję go naprawić.
-Po co ci to?
-
mlodygolek - Świeżak
CBR 

_ _ _ _ _ _ _CBR 600 F4i model 2004_ _ _ _ _ _ _ - SPRZEDAM !! | http://allegro.pl/item575040144_honda_c ... ilnie.html
-
j@rek - Świeżak
Ta od razu Hayabusa. Siądźcie na każdy motocykl, przejedźcie się i dopiero mówcie. Czemu FZ6 jest dobry do miasta? Bo nie ma mocy na niskich obrotach w porównaniu do Z750? Z drugiej strony jest lżejszy i poręczniejszy. Każdy model ma wady i zalety a pisanie że FZ6 będzie najlepszy tylko dlatego że samemu sie ma fazera mija się z celem. Każdy chwali swoje ale tak naprawdę motocykl jest indywidualną sprawą. Przy wyborze nie zawsze należy kierować się rozumem ale często i sercem. Nie wspominając już że liczy się stan techniczny jeśli chodzi o używkę. Dla mnie np. Hornet jest za mały, z750 odpowiedni i co mi też napiszecie kup horneta bo samemu macie? Z drugiej strony pytając o to który motocykl lepszy autor sam musi się przygotować na tego rodzaju odpowiedzi.