Zobacz wątek - Co wybrać?? FZ 6 czy GSR 600 czy Z750?? Proszę o pomoc!!!
NAS Analytics TAG

Co wybrać?? FZ 6 czy GSR 600 czy Z750?? Proszę o pomoc!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez wgp » 9/6/2008, 16:22

Śmigałeś z750 na jeździe testowej na Śląsku? Jaki salon miał motocykl testowy?
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40


Postprzez palgumeniedusze » 10/6/2008, 09:01

ja bym bral z750 !!!!! oryginalny wyglad!!!!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP


Postprzez Lone » 10/6/2008, 09:35

Niestety nie ... to było w poznaniu w "Liberty Motors Poznań"

ja bym bral z750 !!!!! oryginalny wyglad!!!!


Z 750 z wygładu jest zajebisty ! tutaj się akurat zgadzam :)
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez owad » 11/6/2008, 16:07

a ja sie w ogole jako pierwszy zapytam do czego bedzie Ci potrzebne to moto, bo jezeli mamy Ci pomoc to tez musimy cos wiedziec... kazde moto jest dobre do czegos innego i takie gadanie zebys bral takiego a nie innego sprzeta do niczego nie prowadzi, kazdy doradza jaki jemu sie podoba... jezeli bedziemy wiedzieli o przeznaczeniu motocykla to bedzie latwiej doradzic.. takze czekamy na opisanie sytuacji ;) ... pozdrawiam
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez CeBeRek » 11/6/2008, 18:25

owad napisał(a):a ja sie w ogole jako pierwszy zapytam do czego bedzie Ci potrzebne to moto, bo jezeli mamy Ci pomoc to tez musimy cos wiedziec... kazde moto jest dobre do czegos innego i takie gadanie zebys bral takiego a nie innego sprzeta do niczego nie prowadzi, kazdy doradza jaki jemu sie podoba... jezeli bedziemy wiedzieli o przeznaczeniu motocykla to bedzie latwiej doradzic.. takze czekamy na opisanie sytuacji ;) ... pozdrawiam


No skoro same nakedy to raczej potrzebne do miasta..
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Lone » 12/6/2008, 16:10

owad napisał(a):a ja sie w ogole jako pierwszy zapytam do czego bedzie Ci potrzebne to moto, bo jezeli mamy Ci pomoc to tez musimy cos wiedziec... kazde moto jest dobre do czegos innego i takie gadanie zebys bral takiego a nie innego sprzeta do niczego nie prowadzi, kazdy doradza jaki jemu sie podoba... jezeli bedziemy wiedzieli o przeznaczeniu motocykla to bedzie latwiej doradzic.. takze czekamy na opisanie sytuacji ;) ... pozdrawiam


To chyba normalne, że polecam komuś coś wg mnie jest najlepsze, ty polecasz komuś coś co ci sie nie podoba ? :twisted:
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez palgumeniedusze » 12/6/2008, 16:35

owad napisał(a):a ja sie w ogole jako pierwszy zapytam do czego bedzie Ci potrzebne to moto, bo jezeli mamy Ci pomoc to tez musimy cos wiedziec... kazde moto jest dobre do czegos innego i takie gadanie zebys bral takiego a nie innego sprzeta do niczego nie prowadzi, kazdy doradza jaki jemu sie podoba... jezeli bedziemy wiedzieli o przeznaczeniu motocykla to bedzie latwiej doradzic.. takze czekamy na opisanie sytuacji ;) ... pozdrawiam


jak do czego? do jezdzenia.....
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Genji » 13/6/2008, 00:13

Nie słuchaj, przeczytaj lepiej mój opis poniżej - właśnie znalazłeś odpowiedź! :wink:
Szukaj sprzęta i ogień!!!!






.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez owad » 13/6/2008, 16:07

pyta sie akurat o nakedy ale jezeli mysli o turystyce to lepiej poradzic sport-turystyka....

to jezeli przykladowo wg mnie najlepsza jest hayabusa to mam mu to polecic? chodzi o obiektywne zdanie... a jezeli juz ktos doradza najlepiej uzasadnic zeby mogl sie troche rozeznac w sprzetach...

hehehe jezdzic a jezdzic.... jak dla mnie to sa dwa rozne pojecia....

zakonczmy to gadanie i pomozmy mu ;)
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez wgp » 21/6/2008, 16:18

Panowie na początku wybaczcie że odkopuję temat ale może komuś innemu jeszcze się przyda. Otóż muszę cofnąć moją wypowiedź o masie horneta a masie z750. Był on spowodowany błędem na polskiej stronie Hondy.

Nowy Hornet waży w stanie suchym 173kg ! czyli równo 30kg mniej od z750. Z płynami waży tyle co pisałem - 197kg.

Byłem dziś znów oglądnąć Horneta i o dziwo tym razem wydawał mi się ok jak na moje 192cm. Jest nieco mniejszy od z750 ale mimo to wydawał mi się wygodny i pozycja taka jak lubię. Wcześniej dźwignia zmiany biegów wydawała mi się zbyt wysoko i gościu w salonie nie do końca wiedział jak z regulacją ale dzisiaj mnie zapewniono że da się ustawić tak że będę zadowolony na 100%. Do tego białe malowanie... I znów mam zamęt i nie wiem czy zet czy hornet. A taki byłem zdecydowany :wink: Będę się umawiał na jazdę próbną i zobaczymy jak jeździ. Mam nadzieje że nie jest tak mułowaty do 9000 obr. jak np. Fazer s2... Nie wiem dlaczego Kawasaki nie organizuje takich jazd... dostałem odpowiedź że jedynie w Warszawie jest motocykl testowy :? może jest to spowodowane niższą sprzedażą od konkurencji i tym samym nie stać każdego dealera na utrzymanie kilku motocykli.

Pozdrawiam i sory!
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez wgp » 24/6/2008, 12:26

No i miałem dziś jazdę testową nowym Hornetem :D I przedstawię Wam moją opinię, w porównaniu do Fazera S2. Oba motocykle były z Absem i ten w Hondzie działa duużo lepiej. W fazerze włączał się na nierównościach przed światłami mimo że asfalt był czysty i suchy. W Hondzie nie zauważamy jego działania póki rzeczywiście nie ma piasku czy nie przesadzimy z naciskiem klamki na mokrym. Hamulce uznałbym za porównywalne. Jednak to co czyni hamulce w Hornecie lepsze to zawieszenie - jak wiadomo nie tylko wielkie tarcze i nie wiem ilo tłoczkowe zaciski są ważne. Ważna jest również odpowiednia sztywność zawieszenia i dobre zachowanie na dziurawym asfalcie lub też na zakrętach. Hornet pewnie dzięki upside-down ma sztywniejszy widelec i nie pływa tak jak w Yamaszce.

Slinik - Honda - mocniejszy dół, mocniejsza góra. Czuć świeżość silnika i chęć z jaką wkręca się na obroty. W fazerze do 7-9 tys. nic się nie dzieje. Hornet dużo przyjemniej przyspiesza już od 4000rpm. Przy 7tys. włącza się agresor i pokazuje pazury :wink: Co mnie denerwowało to drgania przy 4-4,5 tys. no ale w teorii sześćsetkami jeździ się w nieco wyższym obszarze.

No i nie wiem jak wygląda to na papierze i nie chce mi się teraz sprawdzać ale Honda sprawia wrażenie dużo lżejszej i poręczniejszej. W zakręty kładzie się bez żadnego wysiłku, jakbym jechał rowerem. Do tego jest wąska co ułatwia przeciskanie się między autami i sprawdziłem to w jednym korku.

Fazer miał owiewkę ale przy moich 192cm w sumie niewiele dawała. Owszem tułów był chroniony przed wiatrem ale kask tak samo był wystawiony na pęd powietrza - owiewka kierowała strumień na mój kark.

Zaznaczam że z oboma motocyklami miałem do czynienia podczas jazdy próbnej więc nie faworyzowałem żadnego. Jest to moja opinia i nie musicie się z nią zgadzać :D

Pozdro
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez Genji » 24/6/2008, 12:53

No a co z Z-etką? Z Twoich słów wynika, że stawiasz na Horneta a "Zeda" nie próbowałeś. A brałeś pod uwagę TDM-kę? Miałem więc z czystym sumieniem polecam każdemu, szczególnie osobom o Twoim wzroście - zarówno do miasta jak i w trasę.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez wgp » 24/6/2008, 22:41

Co do zeta to problem z tym że go nie mam jak spróbować... Chyba że bym poszukał z ogłoszeń używanego zeta tego od `07 i przejechałbym się. Dla mnie to jedyny minus marki Kawasaki - brak motocykli testowych. Nie jestem z tych co 'Honda to Honda' :wink: Jeszcze mam trochę czasu. Co do TDM to również bardzo mi się podoba ale chcę coś nowego i zmieścić się do 30.000... Jeśli zdecydowałbym się na TDM to musiałbym na niego jeszcze popracować trochę czasu albo nie mógłbym sobie pozwolić na nowe kombi, kask i buty a to dla mnie ważniejsze, no albo kupić używanego. A w końcu zaczynają się wakacje i inne wydatki dochodzą... Hornet mi bardzo odpowiada i dzisiaj to udowodnił. Pozostaje jeszcze spróbować Zeta o ile się uda.

Pozdrawiam :)

Aha nie wspominałem że próbowałem kiedyś też innego konkurenta - gsx650f - super silnik! Polecam się przejechać a nie patrzyć w dane tabelkowe. Niby słabszy jeśli chodzi o moc ale z dobrym kopem z samego dołu. I masy wcale tak bardzo nie czuć. Owiewki przy moim wzroście nic nie dają póki się nie położy na baku. Wręcz przeciwnie - przeszkadzały, bo mój kaski (nitro :oops: - tak wiem, poprawię się) wpadał w drgania przy 160 a w motocyklach bez owiewek tego nie ma :wink: Ale jednak to nie mój typ - i dlatego opisałem tylko fazera i horneta.
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez Ryba » 25/6/2008, 07:14

a moze zastanow sie nad er-6 (masz do wyboru z pelna owiewka lub naked) najtanszy ze stawki (cos okolo 24 tys zl) lekki (z plynami 200kg) poreczny (2 cylindry = super waziutki) ma duzo lepszego kopa niz to by sie wydawalo z danych technicznych, wygrywal z wszystkimi konkurentami wlacznie z gsr 600 i sv 650 w testach porownawczych w Motocyklu. Takze tani w obsludze, bo pierwsza regulacja zaworow po 42 tys. km

wiem, wiem chwale bo takim wlasnie jezdze, ale zdecydowalem sie na niego po dlugich namyslach (zrezygnowalem z fazera na rzecz niego)

no i ten tlumik pod silnikiem! :)
przyczajony tygrys, ukryty smok... zielony smok... Kawasaki
Obrazek
Avatar użytkownika
Ryba
Świeżak
 
Posty: 184
Dołączył(a): 22/9/2006, 10:10
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wgp » 25/6/2008, 07:57

Er-6 fajny motocykl zgadzam się :wink: aaale... (muszę mieć zawsze jakieś ale :wink: ) wersja f jest dla mnie trochę bez sensu - przed wiatrem mnie i tak nie ochroni bo będę wystawał nad owiewkę, poza tym siedziałem i mały mi się ten motocykl wydawał, strasznie wąski. Wiem że to głupie ale nie chcę się czuć jak na rowerze - niektórzy to lubią, ja natomiast wolę mieć szerszy bak między nogami (bez skojarzeń), a moto musi mnie cieszyć przez dłuższy czas i dlatego będę się kierował przy wyborze sercem a nie rozsądkiem :D Natomiast wersja N, czyli bez owiewki nie podoba mi się stylistycznie, za to bardziej do mnie trafia dlatego że kocham nakedy. Gdybym był mniejszy to brałbym go pod uwagę.
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez jordan23 » 25/6/2008, 08:31

A co powiecie na er6 na pierwsze moto jeśli tylko moge zapytać ? :D Mocą nie grzeszy więc pasuje ?
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez Genji » 25/6/2008, 16:02

ER6 kierowane jest głównie do tych powracających do 2 kółek po dłuższej przerwie. Początkujący też da radę ale nie znaczy to, że ten motorek nie ma pazura.
Zgodzę się z Rybą - lepsza propozycja niż wiele popularnych 600-tek... Niestety mnie również nie opuszczało wrażenie "syndromu rowerka" co z kolei docenią początkujący bo pozwala to na świetne wyczucie sprzętu i jest ogromnym plusem w mieście.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez -COLD- » 26/6/2008, 16:09

Ja bym wybrał faze najlepiej s2 z ABSem :)
A teraz wyszła jeszcze wersja GT
SHADOWNET
Avatar użytkownika
-COLD-
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9/6/2007, 15:29
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Ryba » 26/6/2008, 17:53

ja rozumiem zasade im wiekszy sprzet tym lepiej, bo lepiej wyglada, ale scigacze tez robia coraz mniejsze o coraz krotszym rozstawem osi, bo takie motocykle sa duzo zwrotniejsze, a co za tym idzie duzo wiecej fanu z jazdy, no i latwiej sie skladaja np w naprzemienne zakrety.... a i uwierzcie mi moze jego moc na papierze wyglada marnie, ale kopa ma zupelnie niepasujacego do tych cyferek... podobnie jak w przypadku silnikow v2... jezdzilem roznymi sprzetami i ten naprawde daje mnostwo radosci! wszystkim goraco polecam - super uniwersalna maszyna!
(aha i nie jestem ani poczatkujacym motocyklistom, ani wracajacym do jazdy)
przyczajony tygrys, ukryty smok... zielony smok... Kawasaki
Obrazek
Avatar użytkownika
Ryba
Świeżak
 
Posty: 184
Dołączył(a): 22/9/2006, 10:10
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ryba » 26/6/2008, 17:57

a co do przypuszczen wgp, to rzeczywiscie jak sie jedzie w pozycji wyprostowanej to glowa i ramiona sa wystawione na dzialanie wiatru, ale wystarczy lekko sie zlozyc za owiewka (a kierownica sensownie to umozliwia) i chowamy sie zupelnie w cieniu areodynamicznym
dolna czesc owiewki fajnie chroni nogi przed deszczem i wiatrem...
przyczajony tygrys, ukryty smok... zielony smok... Kawasaki
Obrazek
Avatar użytkownika
Ryba
Świeżak
 
Posty: 184
Dołączył(a): 22/9/2006, 10:10
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê