Zobacz wątek - z 3 na kolo
NAS Analytics TAG

z 3 na kolo

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

z 3 na kolo

Postprzez leo » 14/9/2006, 17:58

chodzi oto ze na 1 i 2 biegu to bez problemu ciagnie na kolo ale mam problem zrobic to na 3.slyszalem ze powinna tez isc.czy moze ktos wie jak to zrobic (bez sprzegla oczywiscie).
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14


Postprzez silver » 14/9/2006, 18:59

A jakie konkretnie moto masz na myśli? Bez sprzęgła to raczej nie ma dużej filozofii. Wyczuć moment obrotowy i gwałtownie dodać gazu...

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
silver
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez leo » 14/9/2006, 19:11

no tak,zapomnialem.R1,2005
juz probowalem nie raz tak zrobic ale nie wychodzi.na pierwszych dwoch biegach to tak okolo 9 tys. stawia.na pierwszym to nawet na nizszych obrotach
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 14/9/2006, 19:51

spróbuj to robić przesuwając dupe na koniec siedzenia... oraz jak zapali Ci się żyd/księgowy/rezerwa (srodek ciezkosci przesuniety do tyłu + lekki bak) i wtedy zobaczysz czy cos to daje... jak tak to tylko udoskonalac to ;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leo » 14/9/2006, 19:58

bede probowal,na pewno.dzis probowalem z pasazerem i nic,nie chce wyrwac.a powinno byc przeciez latwiej.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez silver » 14/9/2006, 19:59

Mimo wszystko, wydaje mi się, że coś nie tak jest. R1 chyba powinna bez problemu na 3 biegu stawać. Nowy model tym bardziej.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
silver
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez leo » 14/9/2006, 20:03

no mwlasnie tez tak slyszalem i dziwi mnie ze nie chce
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 14/9/2006, 20:10

a napewno robisz tak->gaz na maksa, zamykasz manetke do zera i znow odkrecasz na maksa<- w granicach max. momentu obrotowego?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leo » 14/9/2006, 20:23

nie,nie zamykam manetki tylko,w granicach max momentu odkrecam na maxa.na pierwszych 2 biegach tak mi wyrywa.
jutro sprobuje tak jak mowisz,zobaczymy co z tego bedzie.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 14/9/2006, 20:26

no to kuuuuuuuurcze... :)

jedziesz ... dajesz w tyte na maxa... zamykasz gaz ... wtedy zawieszenie sie ugina i wtedy znow gaz na maxa... i podziwiasz gwiazdy :D hehe... :) no to działa :)

ps. po zamknieciu manetki i odkreceniu zobacz czy odkreciles do konca... czesto odkreca sie na 70% i jest lipa... no ale to sam pocwiczysz... :)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Krzycho-cbr » 14/9/2006, 20:32

ja proponuję zaangażować sprzęgło i nie będzie problemu. Przy około 7 tys. obr. na ułamek sek wciśnij klamkę, jednocześnie dodając gazu i gwałtownie puść. Widziałem jak koleś zapylał na 3-ce właśnie R1 tylko że wyrywał na stojąco.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez leo » 14/9/2006, 20:38

dzieki krzycho,ale jak wyzej pisalem chodzilo mi o wyrwanie bez sprzegla :lol: mam nadzieje ze dziala,jutro pocwicze jak nie bedzie padalo bo wlasnie zaczelo.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 14/9/2006, 20:57

kolega na kawie zx10 wyrywał z 4 i sprzegla... wiec w litrach to chyba nie problem... no i 240 na budziku a on na gume dopiero wchodzi :D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leo » 14/9/2006, 21:05

slyszal ktos moze o turbinie do moto?jak to dziala?i czy zywotnosc moto nie jest krotrza?
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez leo » 15/9/2006, 16:33

dzieki motoman za rady.wszystko dziala :D :D :D
przy samym odkreceniu gazu nie wchodzi ale jak zamkne i odkrece ma maxa to podziwiam "gwiazdy" :lol: hahaha.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 15/9/2006, 20:44

noooooo :) konkretnie!!!!!!!!!!:)

zycze wysokich lotów;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mortifer » 16/9/2006, 10:10

leo napisał(a):slyszal ktos moze o turbinie do moto?jak to dziala?i czy zywotnosc moto nie jest krotrza?


Turbo dziala jak w aucie-spaliny napedzaja sprezarke ktora tloczy powietrze pod cisniniem do dolotu. Co do zywotnosci nie wiem.
Mialem do czynienia z kawa gpz 750 turbo- przy wlaczeniu turbiny trzeba sie mocno zaprzec bo zrzuca ze sprzeta. Eksplozja mocy. Bardzo nieprzewidywalna. Jak sie wlaczy na winklu to strach myslec.
A jesli chcesz poogladac jak dziala turbina w hayabusie to znajdz na necie filmik ghost ridera jak stawia moto na gume przy ponad 3 paczkach na budziku :shock:
gsx-r 750
Mortifer
Świeżak
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25/8/2006, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez SzpiceR » 16/9/2006, 10:31

tylko jakbyscie sie przyjrzeli to ghost rider niemial turbosprezaki tylko kompresoor czy jako tak moge sie mylic ale tu chodzi o to głownie zwykle turbo napedza sie spalinami a tamte drugie jest z wału napedowego a w moto to chyba z tylniego koła jakos musielibym sie przyjzec z i tio dziala na takiej zasadzie ze im wyzsze obroty na kole tym wieksza moc bo turbo sie szybciej kreci i ta moc jest woogle fajniejsza bo mozesz ja dozowac i niema wlasnie turbo dziury i takich innych zonkow mam nadzieje ze skumaliscie?:P
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez HANS » 16/9/2006, 12:20

tak i haya ghost ridera ma 499 kobyłek :D
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez Mortifer » 16/9/2006, 13:21

Kompresor moze byc napedzany paskiem np od alternatora. Z tylnego kola byloby ciezko :lol:
gsx-r 750
Mortifer
Świeżak
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25/8/2006, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr