Zobacz wÄ…tek - z 3 na kolo
NAS Analytics TAG

z 3 na kolo

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez PTB_PL » 16/9/2006, 15:04

wracajac do tematu to jak chcesz postawic z 3 na kolo to musisz miec po pierwsze mocne moto a po drugie musisz umiec juz konkretnie dawac na gumie:P :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez pawel » 18/9/2006, 19:40

Na trojce bez problemu mozna sportową 600-ke wyrwać na gumę wystarczy tylko stojac na stopkach mocniej dobic zawieszenie podskokiem i dodac gazu w momencie jak zawieszenie wraca do gory przy tym podciagnac moto za kierownice do gory i juz jedziemy na stojaco na gumie .Trzeba tylko pamietac zeby nie odchylic sie z motocyklem do tyłu a podciagnac motor do siebie tak zeby zbiornik miec miedzy udami.
Avatar użytkownika
pawel
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27


Postprzez motoman » 18/9/2006, 21:43

pawel napisał(a):Na trojce bez problemu mozna sportową 600-ke wyrwać na gumę wystarczy tylko stojac na stopkach mocniej dobic zawieszenie podskokiem i dodac gazu w momencie jak zawieszenie wraca do gory przy tym podciagnac moto za kierownice do gory i juz jedziemy na stojaco na gumie .Trzeba tylko pamietac zeby nie odchylic sie z motocyklem do tyłu a podciagnac motor do siebie tak zeby zbiornik miec miedzy udami.



to chyba jakas najmocniejsza 600 w klasie + musisz byc silny zeby dobrze wyrwac moto + spuscic duzo powietrza z opony + napewno nie z gazu, z tym sprzeglem tez bylbym ostrozny czy by sie udało :]

pozatym to nie o to chodzi... w litrach bez wysiłku na 3 wchodzisz na laka... w 600 musisz sie szarpać... i szukac sposobów na gumowanie... i to jest lipa..
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leo » 18/9/2006, 22:00

to prawda.ta 600-etka to musiala by byc jakas podrasowana i ze sprzeglem to moze...... :wink: ja juz nie mam problemu z guma na 3 :D :D :D
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez motoman » 18/9/2006, 22:05

leo napisał(a):to prawda.ta 600-etka to musiala by byc jakas podrasowana i ze sprzeglem to moze...... :wink: ja juz nie mam problemu z guma na 3 :D :D :D



no i spoko:D... a przy ilu <kmph> wrzucasz na gume i przy ilu <kmph> konczysz? :P

ja narazie sie "naumiałem" na 2 na stojąco... z ugieciem zawieszenia... ala pomysl z uginaniem zawieszenia... z pomysłu: 600 na 3 biegu;)... heh
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leo » 19/9/2006, 18:51

jak tylko wskazowka przekroczy 10 tys.to sie wbijam i tak do okolo 12 tys.predkosc nie wiem dokladnie ale cos kolo 165 do jakies 195.nie zwracam uwagi na pretkosciaomierz bo i poco... :lol: jak na razie to jeszcze caly czas sie ucze :wink:
dzieki wszystkim za porady :D
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez pawel » 19/9/2006, 19:35

leo napisał(a):to prawda.ta 600-etka to musiala by byc jakas podrasowana i ze sprzeglem to moze...... :wink: ja juz nie mam problemu z guma na 3 :D :D :D

Ta szescsetka to standartowa zx 636 z 2004 roku,fakt ze mam spora mase(120 kg) i pewnie dzieki temu jest mi ja łatwiej wyrwać.Inna sprawa ze niema potrzeby wyrywac moto na 3 biegu wystarczy 2 bieg a jak mam
potrzebe to zapinam trójke na gumie i lece dalej.
Avatar użytkownika
pawel
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27

Postprzez leo » 19/9/2006, 20:19

w tymk poscie chodzilo oto jak wyrwac z 3 biegu i bez sprzegla a nie zmieniac biegi na gumie.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez pawel » 19/9/2006, 20:36

leo napisał(a):w tymk poscie chodzilo oto jak wyrwac z 3 biegu i bez sprzegla a nie zmieniac biegi na gumie.

i jak pewnie zauwazyles to podałem jeden ze sposobów wyrwania na trójce na gume :roll: natomiast nie napisałem jak sie zmienia biegi na gumie...
Avatar użytkownika
pawel
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27

Postprzez leo » 19/9/2006, 21:13

czyzby??
nic tam nie jest napisane jak to zrobic,tylko ze masz duza mase i ci jest latwiej.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Poprzednia strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê