Na jakim biegu odpalac z popychu ?
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Na jakim biegu odpalac z popychu ?
no własnie to co w temacie
- fajter_rs_50
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9/8/2006, 19:09
- Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEC !?
50ccm ? najlepiej z 5 odpalajcie:|
jak coś jest nie taki nie chce odpalić, a zazwyczaj to świeca, to silnik musi dostać porządnych obrotów żeby zaskoczył, to powodzenia że go odpalicie z dwójki....
panujacy mit o tym jak to etz 250 wyrywa z jedynki tez juz powinien isc w zapomnienie, trzeba umiec sobie z tym poradzic, to nie jest ponad mozliwosci...
jak coś jest nie taki nie chce odpalić, a zazwyczaj to świeca, to silnik musi dostać porządnych obrotów żeby zaskoczył, to powodzenia że go odpalicie z dwójki....
panujacy mit o tym jak to etz 250 wyrywa z jedynki tez juz powinien isc w zapomnienie, trzeba umiec sobie z tym poradzic, to nie jest ponad mozliwosci...
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
ekhm ????? 5 ??/ lol przeciez jak pchasz z 5 to tłok sie najwolniej porusza czyż nie?? a z 1 najszybciej proste, tyle ze szkoda sie męczyc pchaniem na 1 wiec lepiej na 2.
Chcesz zarobić trochę kasy ??? Koniecznie wejdź! Sprawdzone! >>KLIKNIJ<< http://cash2007.xt.pl (otwórz link)
-
RazieL - Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 30/4/2006, 20:31
Raziel, ja to pisałem z ironią że z piątki, oczywiście że jedynym słusznym biegiem jest jedynka
i tak jak Hoffman napisał, nie pchasz go na biegu tylko na sprzęgle i potem puszczasz. Pokażcie mi też taką 50siątke która jest zbyt mocno żeby ja odpalić z jedynki bo można nad nią nie zapanować, no pokażcie(nad etz też żaden problem zapanować). A jak coś padnie i nie chce odpalić normalnie to zazwyczaj silnik potrzebuje dostać bardzo dużych obrotów żeby zaskoczył, no to wtedy RZycze bardzo mocnych nóg w rozpędzeniu do tej prędkośći na dwójce motorku, co na jedynce by nie było żadnym problemem.
(widze że dla coniektórych trzeba będzie jeszcze instruktarzu odpalania udzielić, bo gadają jakby to robili non stop, a tak naprawde słyszeli tylko mity wujka dziadka stryja ciotecznego)
i tak jak Hoffman napisał, nie pchasz go na biegu tylko na sprzęgle i potem puszczasz. Pokażcie mi też taką 50siątke która jest zbyt mocno żeby ja odpalić z jedynki bo można nad nią nie zapanować, no pokażcie(nad etz też żaden problem zapanować). A jak coś padnie i nie chce odpalić normalnie to zazwyczaj silnik potrzebuje dostać bardzo dużych obrotów żeby zaskoczył, no to wtedy RZycze bardzo mocnych nóg w rozpędzeniu do tej prędkośći na dwójce motorku, co na jedynce by nie było żadnym problemem.
(widze że dla coniektórych trzeba będzie jeszcze instruktarzu odpalania udzielić, bo gadają jakby to robili non stop, a tak naprawde słyszeli tylko mity wujka dziadka stryja ciotecznego)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Hoffman napisał(a):Odpalam na pych lokomotywy parowe, czolgi i motorowki na zamowienie. 500 zl/h. Info na priv.
a samoloty na lotnisku przepychasz na inny pas??? bo jestem zainteresowany twoją ofertą ;]
PoZdRo.
-
Mrwito - Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 6/8/2006, 11:22
- Lokalizacja: okolice Nowego Sącza
mar111cin napisał(a):Raziel, ja to pisałem z ironią że z piątki, oczywiście że jedynym słusznym biegiem jest jedynka
i tak jak Hoffman napisał, nie pchasz go na biegu tylko na sprzęgle i potem puszczasz. Pokażcie mi też taką 50siątke która jest zbyt mocno żeby ja odpalić z jedynki bo można nad nią nie zapanować, no pokażcie(nad etz też żaden problem zapanować). A jak coś padnie i nie chce odpalić normalnie to zazwyczaj silnik potrzebuje dostać bardzo dużych obrotów żeby zaskoczył, no to wtedy RZycze bardzo mocnych nóg w rozpędzeniu do tej prędkośći na dwójce motorku, co na jedynce by nie było żadnym problemem.
(widze że dla coniektórych trzeba będzie jeszcze instruktarzu odpalania udzielić, bo gadają jakby to robili non stop, a tak naprawde słyszeli tylko mity wujka dziadka stryja ciotecznego)
Hmmm ale tu nikt nie mówi o tym ze nie zapanuje nad moto czy cos.. tu chodzi o to ze nie upchasz moto. nawet zwykłą WSK odpalic na jeden to jest problem dość sporu(trzeba naprawde mopcno i wodpowiednim momencie naskoczyć), ja przeważnie robie to tak ze zaczynam na 2 jak juz puszcze sprzęgło to szybka redukcja na jeden(z lub bez sprzęgła nie ma róznicy) i pcham
Chcesz zarobić trochę kasy ??? Koniecznie wejdź! Sprawdzone! >>KLIKNIJ<< http://cash2007.xt.pl (otwórz link)
-
RazieL - Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 30/4/2006, 20:31
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości