Nitrometan
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Nitrometan
Siemka. Próbował ktos z Was jezdzic na nitrometanie?? Mi chodzi o mieszanke nitrometanu z paliwem czy bardzo szkodzi silnikowi??
Słyszałem ze na czystym nitrometanie z silnika o poj. 50 mozna wycisnoc 50km:d lecz silniki po tym szybko siadaja.
Słyszałem ze na czystym nitrometanie z silnika o poj. 50 mozna wycisnoc 50km:d lecz silniki po tym szybko siadaja.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
Słyszałem ze wystarczy ok. 2km, na wyscigach jezdza tylko na takim paliwie, i na odcinku 1.4 mili osigaja predkosc ponda 400km/h, slyszalem takze ze niekturzy urzywaja tego jako mieszanki w sosunku 1:3 ale niewiem ile silnik przy tym potrzyma
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
ja pieprze co was ostatnio ogarnęło z tym dodawaniem mocy poprzez mieszanie paliwa?
gdzie się podział dobry polski agrotuning?
przecież każdy wie że naklejki mocy dają +100 do mocy i prędkości a nie szkodzą silnikowi...
a jak już temat jest o zwiększaniu mocy to mam pytanie, cz do mojej CB500 będzie pasował silnik ze spitfire-a ?
bo fajnie brzmi i chciałbym żeby mi CB lepiej latała...
gdzie się podział dobry polski agrotuning?
przecież każdy wie że naklejki mocy dają +100 do mocy i prędkości a nie szkodzą silnikowi...
a jak już temat jest o zwiększaniu mocy to mam pytanie, cz do mojej CB500 będzie pasował silnik ze spitfire-a ?
bo fajnie brzmi i chciałbym żeby mi CB lepiej latała...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Motocykle jakby nie patrzeć na dane techniczne to tak naprawdę są fabrycznie ostro podkręconymi maszynami.
Porównajcie sobie obroty w dzisiejszych 600-kach i w formule 1.
Kiedyś Japończycy produkowali motocykle z turbinami, ale odeszli od tego pomysłu gdyż miał kilka wad. Za szybkie zużywanie się elementów, wolna reakcja na gaz itp.
Inne "dopalacze" nie spełniają swojego zadania wcale w zwykłej eksploatacji.
I biorąc pod uwagę to iż każda 600-ka posiada osiągi samochodu za kilkaset tysięcy, jaki jest sens robienia z rakiety ... no właśnie nie wiem czego.
Jedyny sens widzę wyścigi na 1/4 mili. Gdzie silniki czasem nie startują, zapalają się a nawet wybuchają.
Porównajcie sobie obroty w dzisiejszych 600-kach i w formule 1.
Kiedyś Japończycy produkowali motocykle z turbinami, ale odeszli od tego pomysłu gdyż miał kilka wad. Za szybkie zużywanie się elementów, wolna reakcja na gaz itp.
Inne "dopalacze" nie spełniają swojego zadania wcale w zwykłej eksploatacji.
I biorąc pod uwagę to iż każda 600-ka posiada osiągi samochodu za kilkaset tysięcy, jaki jest sens robienia z rakiety ... no właśnie nie wiem czego.
Jedyny sens widzę wyścigi na 1/4 mili. Gdzie silniki czasem nie startują, zapalają się a nawet wybuchają.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
melvin napisał(a):ja pieprze co was ostatnio ogarnęło z tym dodawaniem mocy poprzez mieszanie paliwa?
gdzie się podział dobry polski agrotuning?
przecież każdy wie że naklejki mocy dają +100 do mocy i prędkości a nie szkodzą silnikowi...
a jak już temat jest o zwiększaniu mocy to mam pytanie, cz do mojej CB500 będzie pasował silnik ze spitfire-a ?
bo fajnie brzmi i chciałbym żeby mi CB lepiej latała...
Będzie, tylko musisz mieć naklejkę "brembo", bo inaczej tego potwora nie zatrzymasz

-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Ja nie wierzeKedar-88 napisał(a):a wiesz co ja słyszałem?...że nie którzy lubią bajki pociskać a inni w to wierzą...



-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
najwieksza pompa jest z rozmow z amatorami(znawcami).przy stole na imieninach kuzynka przyszla z chlopakiem i zaczal opowiadac o motocyklach.stwierdzil, ze jego cbr f3 na przyspieszenie robi na zlocie hajke.na co ja stwierdzilem, ze mozemy to sprawdzic bo moja kawka ma podobne osiagi.kolesia zamurowalo, potem dla uratowania reputacji powiedzial, ze tylko zartowal.przytoczylem to, w zwiazku z 
a wiesz co ja słyszałem?...że nie którzy lubią bajki pociskać a inni w to wierzą...

zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
jesli chcialbys to stosowac to tak jak na wyscigach na 1/4mili
wszystko kute,to wytrzyma ci troche dluzej
wszystko kute,to wytrzyma ci troche dluzej

Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Nitrometan - ja używam ale w modelarstwie i wcale te silniki się nie rozpadają.
działa podobnie jak silnik diesla, przy odpaleniu trzeba podgrzać świecę żarową bateryjką AA a potem samozapłon.
dwusuw .
nitrometany masz od 5-30% 9paliwa modelarskie
a osiągi silników np:
Pojemność: 2.49 cm3
Obroty maksymalne: 29.000 obr/min,
Waga: 260 g
Moc: 0.9kW / 1.2 kM
Elementy takie jak głowica i cylinder skręcone są bez żadnych uszczelek na sztywno.
tłok aluminiowy pracuje w tulei mosiężnej nabitej w blok i cylinder.
wszystko musi być szczelne gdyż silnik przy "lewym" powietrzu może sie wkręcić na niebezpieczne obroty i rozlecieć.
Tak. więc jak masz suuuper silnik który robiłeś sam albo ktoś kto się na tym zna Ci go złożył to śmiało można szaleć.....
P.s. po każdym użyciu nitrometanu silnik trzeba wypłukać WD-40 i zalać ARO (After Run Oil). inaczej nitrometan robi wżery w aluminium i silnik wędruje na złom.

działa podobnie jak silnik diesla, przy odpaleniu trzeba podgrzać świecę żarową bateryjką AA a potem samozapłon.
dwusuw .
nitrometany masz od 5-30% 9paliwa modelarskie
a osiągi silników np:
Pojemność: 2.49 cm3
Obroty maksymalne: 29.000 obr/min,
Waga: 260 g
Moc: 0.9kW / 1.2 kM
Elementy takie jak głowica i cylinder skręcone są bez żadnych uszczelek na sztywno.
tłok aluminiowy pracuje w tulei mosiężnej nabitej w blok i cylinder.
wszystko musi być szczelne gdyż silnik przy "lewym" powietrzu może sie wkręcić na niebezpieczne obroty i rozlecieć.
Tak. więc jak masz suuuper silnik który robiłeś sam albo ktoś kto się na tym zna Ci go złożył to śmiało można szaleć.....
P.s. po każdym użyciu nitrometanu silnik trzeba wypłukać WD-40 i zalać ARO (After Run Oil). inaczej nitrometan robi wżery w aluminium i silnik wędruje na złom.
- kodzio1111
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 4/12/2010, 21:45
za nastepny wykop archeologiczny dostaniesz warna, podejrzewam ze autora tematu już dawno niema na forum. Pierwszy post powinieneś umieścić w powitalni.
Przeczytaj regulamin
A tak przy okazji temat przenoszę do odpowiedniego działu
Przeczytaj regulamin
A tak przy okazji temat przenoszę do odpowiedniego działu

www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Normale silniki spalinowe są obliczone na spalanie paliwa benzynowego lub oleju napędowego.
Zamieniając paliwo trzeba się liczyć że skróceniem żywotności silinika.
Ale jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział
Zamieniając paliwo trzeba się liczyć że skróceniem żywotności silinika.
Ale jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
hmmm dobra faza
Chętnie spóbowałbym ale boje sie ze urywający się tłok urwie mi jajca 


Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
dziure w tloku wypali
mieszanka 1:18 lub 16
olej castrol racing m jak dobrze pamietam najlepszy olej do dwusow ale tylko na zamowienie , nie wiem czy nadal produkuja ,ale pare lat temu najlepszys a jezdzilem na wszystkim , tuleje musza miec nikasil
i uwazaj bo przymrozisz sobie jajka o zbiornik
mieszanka 1:18 lub 16
olej castrol racing m jak dobrze pamietam najlepszy olej do dwusow ale tylko na zamowienie , nie wiem czy nadal produkuja ,ale pare lat temu najlepszys a jezdzilem na wszystkim , tuleje musza miec nikasil
i uwazaj bo przymrozisz sobie jajka o zbiornik
-
gfgfgf - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości