Zobacz wÄ…tek - Honda NSR 125 98' spory problem;/
NAS Analytics TAG

Honda NSR 125 98' spory problem;/

i inne małe pojemności
_________

Honda NSR 125 98' spory problem;/

Postprzez fekner » 7/3/2008, 23:26

Witam kupielem Honde Nsr 125 tydzien temu,kupielm ja od chlopa w nowej rudzie,gdy przyjechalem wszsytko bylo ok motor palil na dotyk jezdzil itd,po przywiezieniu go do domu juz nie odpalil,oddalem go do znajomego mechanika wymienil plyny filtry swiece i mialo byc wszytko ok,dzis go odebralem i okazalo sie ze jak dluzej pochodzi i nagrzeje sie to gasnie :? wstepna diagnoza to cylider i tlok do wymiany bo blokuje sie,druga opcja lozyska na wale czy jakos tak?mozliwe ze wymiana cpiersicenia cos da ale watpie bo komprecha jest slaba.czy jakos da sie cos z tym zrobic?bo podobno caly nowy zestaw tlok cylinder pierscienie itd kosztuja ok 1200 do 1700zl :cry:
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa


Postprzez pawlak200192 » 7/3/2008, 23:56

E tam 1200, to sie daje do tulejowania i do tego nowy tłok.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez fekner » 8/3/2008, 08:09

tzn?gdzie to mozna zrobic?i za jakie pieniadze?
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Barors » 8/3/2008, 09:37

http://www.motor-tech.katowice.pl/ (otwórz link) Tulejowanie
http://www.125.pl (otwórz link) tu temat remąciku Nsr był duzo razy.
Barors
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/3/2008, 10:08
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez fekner » 8/3/2008, 12:15

drogi sport:)widze:) jeszcze jakies pomysly :roll: ??
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Cebra125 » 8/3/2008, 21:49

kupiles 2 suwa ktory sie sypie co chwile to teraz zaluj
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Landryss25 » 8/3/2008, 22:31

SkÄ…d ta teoria ze 2 suw siÄ™ sypie co chwile? Moim zdaniem to taka trochÄ™ mongolska teoria :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Barors » 8/3/2008, 22:39

Wole 2 suwa który sypie sie co chwile (co 25 tys remącik) niz CBR 125 która wogóle niedaje frajdy z jazdy i jej wygląd nieprzypomina scigacza (bardzo szeroka opona tył :D )
Barors
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/3/2008, 10:08
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Cebra125 » 8/3/2008, 22:41

to jest teoria z zycia wzieta,bo z kosmosu tego nie wzielem :D
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Landryss25 » 8/3/2008, 22:49

No raczej z życia to nie. Bo miałem wiele styczności z 2t i naprawdę niewiele z nich się sypało tylko standardowy serwis. I co jakieś 20k km tłoczek albo cały cylinder ale to normalne. Motory w 2t do pewnej pojemności są lepsze niż 4t.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kravec » 8/3/2008, 23:01

Cebra125 napisał(a):to jest teoria z zycia wzieta,bo z kosmosu tego nie wzielem :D



hmmm..... to ja nie wiem skad... pochwalisz sie?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Cebra125 » 8/3/2008, 23:10

nom o tyle lepsze bo mocniejsze to fakt,ale drozsze w utrzymaniu co do mnie nie przemawia,koledzy u mnie wymieniaja tloki co 8tys km i nie jezdze ciagle z odkreconymi manetkami,a 8 tys robie w 3-4 miechy
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Landryss25 » 8/3/2008, 23:19

Wcale 2t nie jest droższe w utrzymaniu. Jeśli się o taki silnik odpowiednio dba to spokojnie kręci się 20tyś. km a nawet więcej bez żadnego remontu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez fekner » 8/3/2008, 23:51

zastanawiam sie nad kupnem calego silnika na allegro albo cus:) poniewaz tlok byl juz tulejowany i cos chyba komus nei wyszlo przyciera sie z cilndrem z jedenj strony od gory,wal sie cos blokuje nwaet jak nie ma zalozonego cylindra .co doradzacie?
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Landryss25 » 8/3/2008, 23:56

To oddaj ponownie do tulejowania tam wywalą starą w wtłoczą nową tuleję a koszt to jakieś 300zł + tłok 400 i będzie to napewno lepsze rozwiązanie niż kupowanie drugiego silnika bo możesz trafić na taki sam.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kravec » 9/3/2008, 00:09

mialem rs 250.... nie miala robionego rematu, a dopiero od 25 000 km zaczalem czuc objawy do zrobienia rematu..... dojezdzilem do 28, psrzedalem, kolejny wlasciciel mial zrobic
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez sebek954 » 9/3/2008, 01:54

no nie wkurwiajcie mnie!!!! co to jest w ogóle za porównanie rs i nsr do cbr!!!! no to chyba jakiś żart....nie mam nic do cbr 125 bo ma dużo zalet takich jak trwałość, spalanie, dźwięk itp. ale przecież rs i nsr to flagowe sportowe motocykle w klasie 125, a cbr to nie oszukujmy sie turystyk!!!! osiągami dorównuje może ns1 80, i z tym moto można to porównywać!!!!
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Postprzez Landryss25 » 9/3/2008, 02:03

Głównie chodziło o 2t-4t a nie porównanie tych moto. Bo tam koleś przedstawiał jakieś mongolskie teorie o 2t.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 9/3/2008, 09:59

Ja kupiłem 2t 125ccm i już wiem, ze nie kupiłbym 4t tej pojemności :wink:

Jedno co powiem - dolewanie oleju i wiecej wachy jest warte tej frajdy z jazdy :wink:

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez fekner » 9/3/2008, 10:01

ok ale tam cos jeszcze na wale sie blokuje :shock: i dozownik wraz z tymi palastykowimy zebatkami jest do wymiany,gdyby dal mi gosc gwarancje pisemna ze silnik jest w dobeym stani itd to chyba bym oplacalo sie wziiosc??
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron