Zobacz wątek - MZ TS 250 PRZERYWA.....
NAS Analytics TAG

MZ TS 250 PRZERYWA.....

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

MZ TS 250 PRZERYWA.....

Postprzez nurser102 » 11/8/2006, 19:44

moja MZ-ka przerywa na 2 biegu od kad ja kupilem. dzieje sie tak podczas przyspieszania, nie mam obrotomierza ale tak kolo polowy obrotow nastepoje przerwa <przypomina odciecie zaplonu> po czym motor wyrywa z nawiązka po "defekcie" po czym juz wszystkie kolejne biegi pieknie wchodza. Kiedys czytalem ze w tym typie wystepuja problemy z 2 biegiem ale z tego co pamietam to uszkodzenie zebatki czy cóś...?
Ale ja podczas kapitalki nie zauwazylem nic niepokojacego w skrzyni. Podejzewam ze za to moze tez ponosic gaznik ale po wielu "przekominowaniach" dalej nie doszedlem do celu. moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem....??? :roll: sprzeglo wykluczylem ze wzgledu na "defekt" wystepujacy tylko na 2-gim biegu. whtat is this....???? :shock:
Avatar użytkownika
nurser102
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6/8/2006, 19:31
Lokalizacja: opolskie OGL,ONY / slaskie SPI


Postprzez PTB_PL » 11/8/2006, 22:02

sluchaj moze to byc wina tego ze na 2 biegu przy pewnych obotach go zalewa, i moze byc to wina dyszy w gazniku lub lapie lewe powietrze. Sprawdz te 2 mozliwosci i daj znac
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez nurser102 » 12/8/2006, 19:29

dysze byly czyszczone niedawno takze raczej to odpada. a lewe powietrze juz tez sprawdzalem jedynie przez wlot linki gazu do przepustnicy- heh... Jedynie przepustnica troszke wytarta byla- zmienilem na mniej wytarta. No albo na laczeniu gaznika z ta "gardziela"przykrecona do cylindra. dalej jest na pewno O.K. bo tam bylo polerowane i równane wedlug opisu ze "świata motocykli". A czy tam na tym laczeniu z gardziela powinna byc jakas uszczelka, a moze by silikonem pociagnac dla pewnosci...??? jedynie niepokoji mnie cala budowa filtra powietrza tej MZ-tki: powietrze wchodzi przez grzbiet ramy do filtra a z filtra do tej "puszki" calej gdzie jest filtr po czym swobodnie do przewodu gumo0wego do gaznika. Dlaczego filtr nie jest na gumowym przewodzie???? w ETZ chyba juz jest innaczej :cry:
Avatar użytkownika
nurser102
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6/8/2006, 19:31
Lokalizacja: opolskie OGL,ONY / slaskie SPI

Postprzez orzech » 16/8/2006, 20:23

Jak na moje to najpierw wyreguluj zaplon, potem gaznik, a jak to nie pomoze to sprawdz wodziki.
orzech
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
Lokalizacja: Mława

Postprzez nurser102 » 2/5/2007, 19:29

Ostatnio 2 zaczela czesto wylatac. Szczegolnie przy szybkim zmienianiu biegow, lub kiedy silnik jest na wysokich obrotach... Co moze byc tego przyczyna?? Prosze o dokladne odpowiedzi na ten temat poniwoz na skrzyni biegow to sie zbytnio nie znam. Jedyne co to moge ocenic wlasciwiwie stan kol zebatych........ :cry:
Przelotne Znajomości Nie Są Tak Ważne Jak Prawdziwi Przyjaciele.....
Avatar użytkownika
nurser102
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6/8/2006, 19:31
Lokalizacja: opolskie OGL,ONY / slaskie SPI

Postprzez Bartman » 2/5/2007, 20:28

ale na tym drugim biegu to co dokladnie bo nie konca rozumiem? gasnie czy tylko przestaje ciągąć, zamula silnik, jak to dokladnie wyglada... mialem kiedys TS i ETZ to moze cos mi zaskoczy i sobie skojaże :roll:

podaj tez jaki jest stan silnika, ile km po kapitalce itp
w jakism stabnie jest gaznik?
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez nurser102 » 2/5/2007, 20:56

teraz to dwojka wypada szczegolnie jak paluje to nie da rady 3 wrzycic zanim oborotow troche nie opuszcze. < 1000 km po kapitalce gaznik jest raczej git to cos ze skrzynia bo tylko 2 wylata>
Przelotne Znajomości Nie Są Tak Ważne Jak Prawdziwi Przyjaciele.....
Avatar użytkownika
nurser102
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6/8/2006, 19:31
Lokalizacja: opolskie OGL,ONY / slaskie SPI

Postprzez Bartman » 2/5/2007, 22:39

za żle pracująca skrzynie w MZ najcześciej odpowiedzialne są wodziki(wycierają sie i nie dobijają biegu), choć u mnei było cos podobnie raz w etz ze 2 i 3 samo sie wrzucalo ale nie zawsze i okazlo sie ze jeden z tych pierescianków na któryms walku sie zsunął lub był wadliwie zamocowany i to bylo przyczyną, po zamocowaniu poprawnie wszytko bylo ok....
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 17 gości




na g�r�