CRASH PADy
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
CRASH PADy
Przymierzam sie do zakupu.
Z czego powinny byc wykonane? Jak duze powinny byc? Jakie firmy polecacie?
Ogolnie chcialbym sie dowiedziec wszystkiego co zwiazane z crash-padami.
Mile widziane wrazenia "pechowcow", ktorych crash-pady byly w uzyciu.
Z czego powinny byc wykonane? Jak duze powinny byc? Jakie firmy polecacie?
Ogolnie chcialbym sie dowiedziec wszystkiego co zwiazane z crash-padami.
Mile widziane wrazenia "pechowcow", ktorych crash-pady byly w uzyciu.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
-
siekson - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
siekson napisał(a):Ja mam od niego.
http://www.zipser-moto.com/
Na razie (odpukac) nie mialem okazji przetestowac.
Hm.. fakt, ze sa testowane u zawodnikow jest dosc przekonywujacy. Napisalem do niego, zobaczymy co i za ile mi zaproponuje

Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
widziałem skuteczność działania crash padów LSL - dzięki nim było co składać
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
Ja sam przekonałem się o skuteczności crashpadów.
Miałem delikatny uślizg tylnego koła i zaliczyłem tzw. szlif. Dzięki crashpadom a dokładnie jednemu z prawej strony motocykl wyszedł z tego bez szwanku poza drobnymi ryskami na owiewce.
Nie wiem jakiej firmy mam crashpady,ale ten zakup w razie drobnego upadku na pewno zminimalizuje szkody.
Miałem delikatny uślizg tylnego koła i zaliczyłem tzw. szlif. Dzięki crashpadom a dokładnie jednemu z prawej strony motocykl wyszedł z tego bez szwanku poza drobnymi ryskami na owiewce.
Nie wiem jakiej firmy mam crashpady,ale ten zakup w razie drobnego upadku na pewno zminimalizuje szkody.
kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
@Labiss
Czy Ty przypadkiem nie posiadasz CBR 600 F3?
Od razu napiszę dlaczego pytam, wiem że trzeba w F3 nawiercić dwa otwory, chciałem się do wiedzieć gdzie dokładnie i do czego crash pady są mocowane.
Czy Ty przypadkiem nie posiadasz CBR 600 F3?
Od razu napiszę dlaczego pytam, wiem że trzeba w F3 nawiercić dwa otwory, chciałem się do wiedzieć gdzie dokładnie i do czego crash pady są mocowane.
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
Madboy , kumpel zamontował LSL do 600 rr i pojechał troszeczkę bokiem , całkiem ładnie się wytarły i ochroniły przed jakimiś wielkimi rysami. Kupił cały zestaw gdzieś zagramanicą ,boczne w owiewkę , na tył montowane na wachaczu i do kiery.Jak wyrwę jakieś zdjęcia to zapodam.
Ja osobiście mam też pytanko dotyczące tych:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=305432147
mam z 2005 cbr600f , może ktoś widział jak to wygłąda zamontowane na moto , czy nie są za wysoko i czy przy położeniu przypadkiem dekle nie trą.
Ja osobiście mam też pytanko dotyczące tych:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=305432147
mam z 2005 cbr600f , może ktoś widział jak to wygłąda zamontowane na moto , czy nie są za wysoko i czy przy położeniu przypadkiem dekle nie trą.
Już jest nowa niunia 

- GROSIK
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 15/3/2007, 18:53
- Lokalizacja: Łódź
Ja mam w 929 craschpady lucasa, specjalnie robione do tego modelu.
Można je dostać w sieci inter-cars.
Można je dostać w sieci inter-cars.
- Załączniki
-
- F3
- f32.JPG (133.72 KiB) Przeglądane 6301 razy
-
- Tak powinno wyglądać w F3
- f31.JPG (123.49 KiB) Przeglądane 6301 razy
-
2.JPG
- 929
- (90.64 KiB) Pobrane 319 razy
-
- 929
- 1.JPG (96.21 KiB) Przeglądane 6301 razy
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Cichy - inter-motors czyli na modlinskiej. Daleko nie mam. A ile one Cie kosztowaly?
Bo z tego co sie zorientowalem ceny tych "lepszych" wachaja sie w widelkach 300-600zl i zastnawiam sie czy wzrost ceny idzie wraz z jakoscia elementu i jego przydatnoscia przy ewentualnym szlifie..
Bo z tego co sie zorientowalem ceny tych "lepszych" wachaja sie w widelkach 300-600zl i zastnawiam sie czy wzrost ceny idzie wraz z jakoscia elementu i jego przydatnoscia przy ewentualnym szlifie..
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Ragnos napisał(a):@Labiss
Czy Ty przypadkiem nie posiadasz CBR 600 F3?
Od razu napiszę dlaczego pytam, wiem że trzeba w F3 nawiercić dwa otwory, chciałem się do wiedzieć gdzie dokładnie i do czego crash pady są mocowane.
Tak jak juz ci cichy pokazal crashe montuje sie w miejscu przednich uchwytow silnika. Tam tez trzeba wyciac otwory w plastiku. Ja do swojej Hondy crash - pady dorabialem sam wg projektu (najlepiej z teflonu lub czegos zwanego tardamitem).
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
siekson napisał(a):Ja mam od niego.
http://www.zipser-moto.com/
Na razie (odpukac) nie mialem okazji przetestowac.
Olgierd Zipser napisał(a):Witam
Nasze pady wykonane są z aluminium - adaptery mocujące do ramy i odpowiadające za wytrzymałość ślizgacza i z tworzywa sztucznego podobnego do poliamidu - same ślizgacze.
Cena kompletu do CBR 929 to 249 zł. Koszt przesyłki za pobraniem to 12 zł.
Pozdrawiam
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Nie pamiętam ile te moje kosztowały. Jakoś nie mogę ich teraz znaleźć w katalogu intermotors, ale wydaje mi się, że coś koło 250-300zł
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Sam się przekonałem ,że warto je mieć, jak na razie moto przeżyło chyba 4 parkingówki i jedno hamowanie bokiem po piasku (10km/h).Pięknie się sprawują, dałem do Srada chyba 140zł.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
witam na moto expo 2008 były crashpady LSL i wyglądają naprawdę ok. do mojego nowego gsxra k7 600 były dwa mocowania jedno takie zajebiste 3 śrubowe ale drogie 300zł a drugie proste 1 śrubka za 100zł ma ktoś pojecie gdzie poszukać takich zdjęc?? z tymi mocowaniami
d89
d89
- tra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 21/2/2006, 19:51
- Lokalizacja: Płock
Meciek napisał(a):Sam się przekonałem ,że warto je mieć, jak na razie moto przeżyło chyba 4 parkingówki i jedno hamowanie bokiem po piasku (10km/h).Pięknie się sprawują, dałem do Srada chyba 140zł.
Co do opłacalności, sensu zakupu padów - małe podsumowanie po szlifie który miałem pod koniec sezonu 2007 (standardowo wymuszenie pierwszeństwa):
- spawanie plastików 200pln
-nowy tłumik 1200pln (tu zaszalałem

-naprawa lusterka 20pln
- malowanie i inne operacje mające przywrócić wygląd przed wypadkiem 600pln
Czy ktoś ma jeszcze jakieś opory przed wydaniem tych 250 złotych ?
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
Szczególnie opłaca się kupować nowicjuszom bo wtedy najczęściej moto leci na bok. A zna ktoś jakieś zabezpieczenie przed zniszczeniem tłumika? Mam go z prawej strony i coś przypuszczam ,że nawet crashpad tu nie pomoże.Mam Srada 600
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka

A tak wygląda tłumik po szlifie, normalne więc że dołączę się do powyższego pytania. Na fotce widać które części dostają najwięcej.
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości