CRASH PADy
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
twój to i tak lightowo, zobacz na mój piękny akrapovicia był taki ładny, carbonowy - nowy, sprowadzany ze stanów będzie kosztował mnie tysiaka ;(
- Załączniki
-
- Image000.jpg (111 KiB) PrzeglÄ…dane 6364 razy
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Meciek napisał(a):twój to i tak lightowo, zobacz na mój piękny akrapovicia był taki ładny, carbonowy - nowy, sprowadzany ze stanów będzie kosztował mnie tysiaka ;(
Tak, tylko że teraz mam LeoVince SBK więc nie chciałbym go tak załatwić

Co do tego jak uchronić go, zastanawiałem się na tym tematem i doszedłem do wniosku że po jednej stronie powinny być dwa pady. Jeden na "przodzie", drugi w okolicach łączenia ramy z wahaczem, ale to chyba rozwiązanie typu "zrób to sam".
A co do Twojego tłumika...
...składam najszczersze kondolencje.
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
Z mojego doświadczenia wynika, że crashe powinny być jak najdłuższe (w granicach rozsądku oczywiście), odległość od ramy to ok. 100mm. Do swojej r6 zaprojektowałem i zrobiłem we własnym zakresie i po szlifie spowodowanym wymuszeniem (5km/h całe szczęście) stwierdzam: jeśli są długie stanowczo lepiej chronią, lecz podczas uderzenia mogą się zgiąć i muszą być solidnie wykonane z metalu, ewentualne nakładki z teflonu tylko jako wymienny krążek ścierny. Oglądałem LSLa, wg mnie są stanowczo za krótkie (www.motocyklon.pl je sprowadza w Poznaniu). Najprościej po zamontowaniu położyć motocykl na trawie i sprawdzić ewentualne punkty styczne, resztę sprawna wyobraźnia dopowie.
Ważne!!! Jakiekolwiek pady muszą być dobrze dokręcone do ramy-silnika, śruby użyte do tego to min 8,8 i w górę.
Ważne!!! Jakiekolwiek pady muszą być dobrze dokręcone do ramy-silnika, śruby użyte do tego to min 8,8 i w górę.
- Marian_r6
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 26/4/2007, 11:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Witam, szukam wlasnie crash padow do hondy cbr f4 05r .
Jedyne jakie znalazlem sa strasznie drogie Crash pady PUIG Model: 1856N. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=305432147 500zł:/ do czego sie je montuje,tak jak tu; ?
Jedyne jakie znalazlem sa strasznie drogie Crash pady PUIG Model: 1856N. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=305432147 500zł:/ do czego sie je montuje,tak jak tu; ?
- Załączniki
-
- crashpad.jpg (64.11 KiB) PrzeglÄ…dane 6226 razy
-
- crashpad.jpg (64.11 KiB) PrzeglÄ…dane 6234 razy
- OgorOgorek
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17
GROSIK, OgorOgorek
W mojej f4i mialem dwa male "grzybki" w miejscu laczenia owiewek bocznych z rama i zaliczylem malego highside-awaryjne hamowanie i tyl zaczal uciekac, ale trzymalem do konca i w momencie zatrzymania moto przerzucilo mnie na druga strone i poleglo(predkosc wlasciwie zerowa). Efekt: kilka miniaturowych kresek na dolnej czesci owiewki, tlumiku i koncowce raczki. Gdy zaczalem jezdzic na tor zainwestowalem w pady podobne do tych na zdjeciu w poscie OgorOgurek. Na szczescie nie mialem okazji ich wyprobowac ale po sprzedaniu moto kumplowi przeszly pierwszy test(parkingowka) i okazalo sie, ze pokrywa silnika(lewa str.)dotknela asfaltu. Podejrzewam, ze gdyby te male grzybki przy owiewkach byly dluzsze to silnik zostalby nietkniety.
OO pady te mocuje sie do kolyskowej czesci ramy w miejscu gdzie ja widac we wlocie bocznych owiewek(dokladnie jak na zdjeciu) Usytuowane sa dosc wysoko wiec dla lepszej ochrony radze zainstalowac rowniez jakies grzybki w miejscu laczenia tych owiewek z rama.
Ragnos
Do niektorych modeli produkuje sie pady do instalowania w osi mocowania wahacza. Mam takie w R6, z jednej str. crashpad trzymany jest przez nakretke osi wahacza, a z drugiej wkladasz metalowy kolek rozporowy do drozonej osi wahacza i wkrecasz w nigo pada. Udalo mi sie rowniez kupic pady montowane w miejscu poloczenia silnika z rama bez koniecznosci wiercenia owiwki. A wszystko na ebay'u
W mojej f4i mialem dwa male "grzybki" w miejscu laczenia owiewek bocznych z rama i zaliczylem malego highside-awaryjne hamowanie i tyl zaczal uciekac, ale trzymalem do konca i w momencie zatrzymania moto przerzucilo mnie na druga strone i poleglo(predkosc wlasciwie zerowa). Efekt: kilka miniaturowych kresek na dolnej czesci owiewki, tlumiku i koncowce raczki. Gdy zaczalem jezdzic na tor zainwestowalem w pady podobne do tych na zdjeciu w poscie OgorOgurek. Na szczescie nie mialem okazji ich wyprobowac ale po sprzedaniu moto kumplowi przeszly pierwszy test(parkingowka) i okazalo sie, ze pokrywa silnika(lewa str.)dotknela asfaltu. Podejrzewam, ze gdyby te male grzybki przy owiewkach byly dluzsze to silnik zostalby nietkniety.
OO pady te mocuje sie do kolyskowej czesci ramy w miejscu gdzie ja widac we wlocie bocznych owiewek(dokladnie jak na zdjeciu) Usytuowane sa dosc wysoko wiec dla lepszej ochrony radze zainstalowac rowniez jakies grzybki w miejscu laczenia tych owiewek z rama.
Ragnos
Do niektorych modeli produkuje sie pady do instalowania w osi mocowania wahacza. Mam takie w R6, z jednej str. crashpad trzymany jest przez nakretke osi wahacza, a z drugiej wkladasz metalowy kolek rozporowy do drozonej osi wahacza i wkrecasz w nigo pada. Udalo mi sie rowniez kupic pady montowane w miejscu poloczenia silnika z rama bez koniecznosci wiercenia owiwki. A wszystko na ebay'u

- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
Koledzy sezon sie zbliza a ja crash padow nie mam a wole byc ubezpieczony.. a dalej nie wiem co zrobic:/
na allegro znalazlem PUIG za 500zł bezinwazyjne...
w serwisie hondy w krk MOTOFUN powiedzieli mi ze maja je za tyle samo, ale ze maja tez polskie ale z innego materiału a podobnej dlugosci za ok 250 zł..
poradzicie mi cos? bo nie chce wiercic w owiewce;/
na allegro znalazlem PUIG za 500zł bezinwazyjne...
w serwisie hondy w krk MOTOFUN powiedzieli mi ze maja je za tyle samo, ale ze maja tez polskie ale z innego materiału a podobnej dlugosci za ok 250 zł..
poradzicie mi cos? bo nie chce wiercic w owiewce;/
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r

CBR f4 05r


- OgorOgorek
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17
a polecacie te bezinwazyjne czy te co trzeba wiercic?
przy tych bez inwazyjnych troche sie boje o rame :/
przy tych bez inwazyjnych troche sie boje o rame :/
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r

CBR f4 05r


- OgorOgorek
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17
To są moje crash-pady kupione na allegro - jeden jest już po zderzeniu czołowym z asfaltem przy 10km/h , nic wiecej sie nie stało. Nigdzie nie musiałem wiercić, crash pady sa montowane zamiast śruby łączącej ramę z silnikiem moim gixerze.
- Załączniki
-
- S5000107.JPG (74.92 KiB) PrzeglÄ…dane 6263 razy
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Myślałem ostatnio jak można zabezpieczyć tłumik Np.: zastanawiałem się nad zamontowaniem dodatkowego crash-pada w to miejsce (oznaczone na zdjęciu) ale nie wiem czy przy upadku to mocowanie szlak nie trafi?! CO o tym myślicie?
- Załączniki
-
S5000091.JPG
- (111.38 KiB) Pobrane 430 razy
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
malo stabilne miejsce moim zdaniem..
A co do pad'ow to mam juz zamowione tylko jestem tak zaganiany przez studia i prace, ze nie mialem chwili zeby odebrac i zamontowac. Ale jakos po swietach bede musial znalezc czas to i sie pochwale.
A co do pad'ow to mam juz zamowione tylko jestem tak zaganiany przez studia i prace, ze nie mialem chwili zeby odebrac i zamontowac. Ale jakos po swietach bede musial znalezc czas to i sie pochwale.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
MadboY napisał(a):malo stabilne miejsce moim zdaniem..
Coś muszę z tym zrobić bo nie zostawię tak nowego tłumika bez ochrony - żal mi go, szczególnie teraz jak jest tyle piachu na zakrętach.
GHoST705 napisał(a): gmole.
!!!
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Crash-pad to crash-pad a nie linka gazu. Jak uda Ci się zamontować to spoko tylko musisz znaleźć dobre miejsce mocowania i może trzeba będzie w owiewce dziury wiercić.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
No to kupilem te pady, TRW. Jak zamontuje to fotki wrzuce - tylko najpierw musze znalezc znajomego z kluczem dynamometrycznym.
Jedna sprawa mi sie tylko nie podoba... sruba od prawego pada jest wkrecana w glowice w 929 co przy mocnym szlifie i walnieciu np. w kraweznik moze sie bardzo zle skonczyc.
Jedna sprawa mi sie tylko nie podoba... sruba od prawego pada jest wkrecana w glowice w 929 co przy mocnym szlifie i walnieciu np. w kraweznik moze sie bardzo zle skonczyc.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
witam
mam podobne pytanie jak kolega
ma ktos moze zamontowane crash-e w FZR-e z jedna trapezowa lampa??bo wogole nie mam pojecia jak je zamontowac u mnie
i jeszcze jedno pytanko:
http://moto.allegro.pl/item357776631_cr ... inne_.html
tu mam oferte i sie zastanawiam czy te mocowane do wahacza zdaja egzamin?
niech ktos kto posiada takowe sie wypowie
zastanawiam sie czy beda pasowaly do mojej FZR
pzdr
mam podobne pytanie jak kolega
ma ktos moze zamontowane crash-e w FZR-e z jedna trapezowa lampa??bo wogole nie mam pojecia jak je zamontowac u mnie
i jeszcze jedno pytanko:
http://moto.allegro.pl/item357776631_cr ... inne_.html
tu mam oferte i sie zastanawiam czy te mocowane do wahacza zdaja egzamin?
niech ktos kto posiada takowe sie wypowie
zastanawiam sie czy beda pasowaly do mojej FZR
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości