Zobacz wątek - Przekładka gaźników z Hondy CBR1000F Dual do CBR1000F sc 24
NAS Analytics TAG

Przekładka gaźników z Hondy CBR1000F Dual do CBR1000F sc 24

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Przekładka gaźników z Hondy CBR1000F Dual do CBR1000F sc 24

Postprzez onkyo » 4/2/2008, 15:10

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące możliwości montażu gaźników z Hondy CBR 1000F Dual do Hondy CBR1000F model SC24. Czy te gaźniki będą pasować i czy można je zamontować bez przeróbek. Czy ktoś z was kiedyś już coś talkiego robił i czy zamiana ta była na plus . Pozdrawiam wszystkich Tomek
onkyo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/2/2008, 14:45
Lokalizacja: dolnośląskie


Postprzez neptyk » 5/2/2008, 02:54

ani na plus ani na minus-te gaźniki są identyczne...
jawa50>>>jawa175>>>3xjawa350ts>>>cbr1000>>>zzr1100...wreszcie upragniona hayabusa :))
neptyk
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:47
Lokalizacja: szczecinek


Postprzez Grzybu » 5/2/2008, 11:55

To chyba zależy od rocznika. Bo (bez większego zgłębiania tematu) moja sc 24 z 91r. nie ma żadnych elektronicznych wynalazków przy gaźnikach. A w dualu z 95r. przypadkowo miałem okazję widzieć jakąś wtyczkę przy przepustnicach, a i konstrukcja gaźników wydawała mi się nieco inna niż w moim modelu, stąd taki wniosek. (na tamtym modelu było oznaczenie sc 24A

Poza tym zobacz w serwisówkę. Nawet poszczególne modele H,J,N,M,L,K mają inne gaźniki niż model P.

P.S. Ja też zabieram się za temat gaźnikowy u siebie w cebrze. (właśnie czekam na części)

A jakie masz objawy, że zdecydowałeś się na wymianę?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez onkyo » 6/2/2008, 13:42

Po pierwsze . Silnik bardzo słabo schodzi z obrotów , a po drugie parktycznie jest nie możliwe wykonanie synchronizacji gaźników. A jeśli chodzi o serwisówki to przegądałem tą od duala i faktycznie konstrukcja gaźników jest trochę inna , ale nie widziałem żadnej dodatkowej elektroniki.
onkyo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/2/2008, 14:45
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez torowiec » 6/2/2008, 14:13

Typowe objawy zajechanych przepustnic ,takie gazniki nadaja sie juz tylko do wymiany,kumpel mial dokladnie ten sam problem w swojej SC24.Wymienil na gazniki z Duala i mimo ze sie troche roznia ,nie bylo problemu z dostrojeniem .
Inna sprawa ,ze kupowanie uzywanych gaznikow to zawsze loteria
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez onkyo » 6/2/2008, 14:57

Dzieki za odpowiedź . Mam nadzieję , że i moje uda się dostroić.
onkyo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/2/2008, 14:45
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Grzybu » 9/2/2008, 09:58

Sory. Myślałem, że włączyłem śledzenie tematu - a jednak nie.

U mnie są dokładnie takie same objawy. Wychodzi na to, że to typowe dla CBR - bo już nie pierwszy raz spotykam się z tym objawem.

Właśnie naprawiam nieszczelność przewodów w wakuometrach i zaraz idę patrzeć jak tam u mnie podciśnienie wygląda.
No ale jak to zużyte przepustnice to za wiele nie zdziałam.

A nie da się tego zregenerować - lub wymienić same przepustnice?

Chociaż niedawno zrobiłem rekonesans w sklepach internetowych (pytałem o części gaźnikowe do SC 24) Tylko jeden na pięć zaproponował naprawę - bo z katalogu nie umieli nic dobrać - a reszta odpisywała, że nic nie mają.

I znów można wrócić do starego porzekadła:

"bo Honda to Honda" ;) :D
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez onkyo » 12/2/2008, 09:53

jeśli chodzi o wymianę przepustnic to cena oryginalnych jest powalająca 750,00 zł/szt czyli za kmpl 3000,00 jesli chodzi o zamienniki to szczerze mówiąc o to się nie dowiadywałem .
onkyo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/2/2008, 14:45
Lokalizacja: dolnośląskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê