Zobacz wątek - Żenujący poziom forum

Żenujący poziom forum

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Żenujący poziom forum

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 17:52

Nie czytam forum już prawie w ogóle, nie ten klimat, nie ci ludzie, czasami wejdę z przyzwyczajenia i ciekawości czy coś się zmieniło na lepsze ... i z przerażeniem stwierdzam, że zmiany są ciągle to fakt, ale na gorsze.

wiem, że już nie jeden taki temat był, że marcin bardzo dobrze opisał co sie dzieje tutaj ostatnio w jakimś wątku, ale robie to dla siebie.

Nie chodzi mi już nawet o bzdurne tematy i jeszcze głupsze wypowiedzi ale o pracę moderatorów. Ktoś przesadził chyba z rozdawaniem uprawnień. Za dużo Was chłopaki.
Usuwanie postów, zmienianie ich, kasowanie tematów ...
to po ch... się wypowiadać tutaj jak zaraz zmienią pod własne wyobrażenie?!

Dzisiaj to już mistrzostwo świat:
był sobie temat, ktoś pokasował w nim posty, część edytował aż tu nagle sam temat uległ deformacji, powstał nowy z WYBRANYMI wypowiedziami z poprzedniego.

Popieprzyło Was już do końca? to jest wolny kraj....
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa


Postprzez spazz » 3/2/2008, 17:55

dobrze gada dac jej wodki
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez simonw » 3/2/2008, 17:56

Droga Kaju,

nie z wybranymi tylko z tymi ktore byly na temat i nie naruszaly regulaminu forum - reszta jako obrazliwe, chamskie i skierowane tylko po to by powstala awantura (patrz:trolling) zostaly usuniete.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mlody » 3/2/2008, 17:57

dobrze baba gada...
Kiedys wchodziłem na kazdy temat gdzie widzialem nowe posty,dzis po samym tytule moge stwierdzic ze 90% to jakas masakra jest.
ide na piwo.
buziole.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez Wilku111 » 3/2/2008, 17:59

Ja mogę tylko nieśmiało wtrącić, że brakuje mi "bluzgów" evila :oops:
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 18:02

w dupę wsadźcie sobie ten regulamin
3/4 wypowiedzi w każdym temacie jest nie związane a 1/4 obraźliwa
usuniecie 75% forum?
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez simonw » 3/2/2008, 18:05

Kaju,

wypowiedzi byly negatywnie nacechowane. Temat mial byc zabawny i tak jak Ci pisalem jakby bylo tammoje foto nic by sie takiego nie pojawilo, a ze na pierwszy ognien nie poszlo moje pojawily sie szczeniackie i chamskie zaczepki ktorych nijak nie mozna zaszufladkowac jako nawet najdziwniejszy dowcip.

Temat zostal zmieniony - by nie prowokowal nazwa.
Fotki dodane zgodnie z zalozeniem a wszystko inne usuniete za niezgodnosc z regulaminem.

Jak dla mnie sprawa jest czysta a jesli ktos chce ze mna porozmawiac czemu zrobilem tak a nie inaczej - prosze to zrobic poprzez gg badz pw a nie wylewac zale i sie przekrzykiwac.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mlody » 3/2/2008, 18:06

wlasnie,gdzie jest evil? :?
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez simonw » 3/2/2008, 18:09

wczoraj na stoisku xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 18:11

mam życzenie i ochotę by wszyscy użytkownicy forum znali moje zdanie na temat tego co tu sie dzieje
jestem na tym forum od 1 dnia jego działania, więc wiem chyba najlepiej jak było a jak jest teraz

będę się w tym temacie żalić ile wlezie, chyba, że znowu ktoś wykasuje, albo bana dostanę
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Labiss » 3/2/2008, 18:49

Jak to napisał kiedyś pewien administrator czy też moderator nie pamiętam : "Nie podoba ci się - znajdź sobie inne forum"

Poza tym Kaja sama robisz syf,bo wiesz dobrze,że taki temat był,a mimo to zakładasz nowy.
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 19:03

wiesz Labiss forum scigacz.pl to kawal mojego zycia
wiele wesolych i bardzo smutnych historii sie z nim wiaze
dlatego uparcie tu wracam, ale masz rację chyba najwyższa pora

a co do syfu to masz problemy chyba z czytaniem
nie o tym jest ten temat, pomęcz się jeszcze trochę, może zrozumiesz
(chociaż wątpię)
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez simonw » 3/2/2008, 19:14

Kaju mowilismy o tym ze coraz wiecej osob nie pisze zabawnie tylko chamsko i rok temu tak nie bylo, nie az tak. Byl zawsze jakis nieformalny podzial, ale dzialalo to na troszke innej zasadzie a poziom byl bardziej i blizej w kategorii zartu niz upokorzenia...

"nie o tym jest ten temat, pomęcz się jeszcze trochę, może zrozumiesz (chociaż wątpię)"

hmmm... nc
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Labiss » 3/2/2008, 19:16

Dobra Kaja daj spokój.Pierdolisz równo,że jesteś tu od pierwszego dnia na forum,a nie znasz regulaminu.Odsyłam cię do trzeciego punktu.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez simonw » 3/2/2008, 19:21

Labiss tez spokojnie , nawet obrona tak nie moze wygladac.

W ten temat nie ingeruje - niech kazdy sie wyzali - ale nie daj sie sprowokowac bo znow bedziesz tym zlym.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 19:21

Labiss napisał(a):Dobra Kaja daj spokój.Pierdolisz równo,że jesteś tu od pierwszego dnia na forum,a nie znasz regulaminu.Odsyłam cię do trzeciego punktu.


:lol: och nie ... nie nauczyłam się regulaminu forum na pamięć
ups, ale wstyd :oops:
co ja teraz zrobię :lol:

to Ty daj spokój, bo sam robisz syf, nie wypowiadasz się na temat,
łamiesz regulamin, odsylam Cię do któregoś tam pkt.
:lol:
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Labiss » 3/2/2008, 19:27

Skoro nie znasz regulaminu to nie upominaj mnie,żebym go przestrzegał.Poza tym naprawdę tworzenie tego tematu nie było potrzebne.Mogłaś się spokojnie wypowiedzieć w starym,ale nie - trzeba było zwrócić na siebie uwagę.Da się zrozumieć.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez melvin » 3/2/2008, 19:28

cały ścigacz.pl...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kaja » 3/2/2008, 19:39

Labiss napisał(a):Skoro nie znasz regulaminu to nie upominaj mnie,żebym go przestrzegał.Poza tym naprawdę tworzenie tego tematu nie było potrzebne.Mogłaś się spokojnie wypowiedzieć w starym,ale nie - trzeba było zwrócić na siebie uwagę.Da się zrozumieć.
\

brawo, domyśliłeś się a było to trudno naprawdę

oczywiście, że moim celem było zwrócenie uwagi
poza tym miałam obawy o wykasowanie z tamtego tematu mojego posta,
bo nie był przecież na temat (zresztą nie wiem co to za temat, czego ma niby dotyczyć i jak należy się w nim wypowiadać zeby moderatorzy byli zadowoleni)
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez gelo007 » 3/2/2008, 19:40

Rejestracja na forum ścigacza jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Rozumiem, że można czasem odejść od przestrzegania punktów regulaminu, ale bez przesady. Dlaczego po kimś nowym na forum trzeba od razu jechać? (takich przykładów jest więcej) Jeżeli żądacie przestrzegania regulaminu róbcie to sami, żeby dać przykład innym. Jak już napisałem wcześniej, nagminne łamanie regulaminu będzie skutkowało warnem, w dłuższej perspektywie czasu banem. Dlaczego mamy się kłócić o wszystko...?
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr