Zobacz wątek - Osiągi i paramety skuterów ścigaczy crrosów itd(50 i 125ccm)
NAS Analytics TAG

Osiągi i paramety skuterów ścigaczy crrosów itd(50 i 125ccm)

i inne małe pojemności
_________

Postprzez MicHal.K50 » 18/4/2008, 19:52

Aprilia rs 50



DANE TECHNICZNĘ



Pojemność 49,7 cm
Moc KM 2,7 KM ( po tuningu max. 11KM)
Układ silnika jednocylindrowy AM6 Minarelli
Liczba suwów 2
Stopień sprężenia 12,0:1
Gaźnik Dell'Orto SHA 14/12
Chłodzenie cieczą
Zasilanie elektryczne 12 V - 85 W
Akumulator 12 V /
Liczba biegów 5 do modelu '98r. (AM5)6 od modelu '99r.(AM6)
Skok zawieszenia przód/tył 110 / 110 mm
Hamulce tarczowe przód i tył (4 ściski na klocek)
Średnica tarczy hamulcowych przód/tył 290mm / 220 mm
Rozmiar opon przód 90 / 80 R-17"
Rozmiar opon tył 110 / 80 R-17"
Wysokość siodełka 810 (?) mm
Odległ. miedzy osiami 1280 mm
Długość maks. 1875 mm
Szerokość maks. 640 mm
Wysokość maks. 1090 mm
Masa motocykla 115 kg do modelu '99 90 kg od modelu '99
Zbiornik paliwa 12 l. (rezerwa 2,6l.)
Prędkość maksymalna 60 km/h (po tuningu = 125 km/h )
Takie jest moje zdanie!!!
MicHal.K50
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11/4/2008, 17:09


Postprzez kamcio_94 » 23/4/2008, 09:06

Aprilia sr v-max 95km/h super przyspieszenie 8) :D
-:SR:-
kamcio_94
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez siwy1991 » 23/4/2008, 15:30

MZ Saxon SportStar 125
Silnik:
125ccm jedno cylindrowy
Pompa oleju Mikuni
Śr tłoka / skok (mm) 52/58
Stopień sprężania 10
gaźnik BING 53
chłodzony powietrzem
Skrzynia 5 biegowa
Moc max. 12 HP przy 6800 RPM
Max moment obr. 14 Nm przy 6700 RPM
prędkość: 132KM\H
Hamulce:
Przód: tarcza wentylowana
Tył: bęben 160 mm
Opony:
przód: 2,75-18'
tył: 3,25-16'
Spalanie:
Jak sie przyciśnie to potrafi wypić
natomiast przy spokojnej jeździe spala 3 - 4 litry
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez bastus » 25/4/2008, 22:18

HONDA CR 125 8)

Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-suwowy, jednocylindrowy z zaworem wydechowym RC

Pojemność: 124,8 cm³

Średnica x skok tłoka: 54 x 54,5 mm mm

Stopień sprężania: 8,6:1

Układ zasilania: Gaźnik Mikuni TMXX 38 mm, z czujnikiem położenia
przepustnicy (TPS) :shock:

Maks. moc: 31,3 kW / 11 500 obr/min :twisted:

Maks. moment obrotowy: 21,2 Nm / 10 000 obr/min

Układ zapłonowy: Cyfrowy elektroniczny z 3-wymiarową mapą zapłonów i elektronicznym wyprzedzeniem

Rozrusznik: Nożny :?

Skrzynia biegów: 5-biegowa

Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 821 x 1282 mm mm

Rozstaw osi: 1468 mm mm

Wysokość siedzenia: 954 mm mm

Prześwit: 352 mm mm

Pojemność zbiornika paliwa: 7,7 litra :oops:

Masa pojazdu w stanie suchym: 88,7kg kg :D

Koło przednie: 21 x 1,60 obręcz aluminiowa/szprychy

Koło tylne: 19 x 1,85 obręcz aluminiowa/szprychy

Opony przednie: 80/100 21 (51M)

Opony tylne: 100/90 19 (57M)

Zawieszenie przednie: 46-milimetrowy widelec Kayaba, odwrócony, z podwójną komora typu cartridge, z 20-stopniowa regulacja tłumienia siły dobicia i 18-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia, skok 305 mm 8)

Zawieszenie tylne: Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem Kayaba, regulacja tłumienia malej prędkości (18-stopniowa) i dużej prędkości (2-obrotowa) dobicia oraz 30-stopniowa regulacja tłumienia odbicia, skok 320 mm 8)

Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk 2-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk jednotłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

Rama: Otwarta kołyskowa, podwójna, odlew z aluminium :D
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez spoyler92 » 4/5/2008, 18:14

Borasek:P napisał(a):podA ktos parametry do gilery runner


Gilera Runner 50




Ten rozaj skuterów tworzy własną rodzinę zwaną Runner. Głównym elementem, który wyróżnia je od innych skuterów jest wysoko uniesiony tunel środkowy. Dzięki temu nie da się pomylić Runnera z żadnym innym skuterem.

Między innymi to właśnie ten długi tunel sprawia, że Runner wygląda jak sportowa maszyna. Jest bardzo masywny a zarazem niezmiernie poręczny i stabilny. Można go przyrównać do rakiety dzięki stylistyce i mocy jaką posiada. Inżynierowie Gilery wypuścili na ulice usprawniony model Runnera, który posiada 13-calowe koło tylne, a w wersji DD zaopatrzony jest w hamulec tarczowy.

Jest to doskonały skuter zarówno do jazdy po mieście jak i na dłuższe trasy, posiada bardzo wygodne siedzenie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Jedzie się nim niesamowicie dynamicznie i bezpiecznie. Prędkość przed odblokowaniem wynosi 60 km/h, co jest niezłym wynikiem, zaś po odblokowaniu można przeżyć szok .. prędkość maksymalna dochodzi nawet do 90 km/h [jest to sprawdzone, ale jeszcze nie wiem dokładnie czy był usprawniany czy tylko odblokowany].


DANE TECHNICZNE:

Silnik chłodzony powietrzem Silnik chłodzony cieczą
typ nie dotyczy jednocylindrowy, dwusuwowy
pojemność nie dotyczy 49 ccm
moc nie dotyczy 3,1 kW / 4,2 KM
masa nie dotyczy 100 kg
wysokość siedzenia nie dotyczy 81 cm
prędkość max. [zablokowany] nie dotyczy 60 km/h
cena nie dotyczy ok. 8.5 tys. zł



Pozostałe dane :

1. Liczba osi : 2

2. Osie napędzane : napędzane koło tylne

3. Rozstaw osi : 1280

4. Długość : 1780 mm

5. Szerokość : 720 mm

6. Wysokość : 1120 mm

7. Masa własna pojazdu : 100 kg

8. Dopuszczalna masa całkowita : 290 kg

9. Rozdział tej masy na poszczególne osie :

- 85 kg - przód

- 205 kg - tył

10. Producent silnika : PIAGGIO & C. S.p.A

11. Zasada działania silnika : dwusuwowy z zapłonem iskrowym

12. Liczba i układ cylindrów : 1 - wzdłuż osi pojazdu

13. Paliwo : benzyna bezołowiowa LO95 ( ewentualnie LO98) + olej dozowany automatycznie

14. Maksymalna moc silnika : 2,3 kW przy prędkości obrotowej 6 550 min -1

15. Sprzęgło : odśrodkowe, bezwładnościowe

16. Skrzynia biegów : automatyczna przekładnia pasowa

17. Przełożenia na biegach : -1/1,20 - 1/3,07

18. Przełożenie przekładni głównej : 1/13,07

19. Opony i koła :

- Oś 1 : 120/70 - 12 51L ; 3,5x12

- Oś 2 : 130/70 - 12 56L ; 3,5x12

20. Układ kierowniczy, sposób wspomagania : przekładnia kierownicza nie występuje, układ działa na przednie koło

21. Zwięzły opis układu hamulcowego : hamulec tarczowy hydrauliczny z przodu i tyłu (wersja DD), sterowanie ręczne za pomocą dźwigni prawej - hamulec przedni, lewej - hamulec tylny

22. Liczba siedzeń : 2

23. Hałas na postoju : 81 dB (A)

24. Hałas podczas jazdy : 71,0 dB (A)

25. Toksyczność spalin : wg regulaminu 47 EKG ONZ : CO 4,963 g/km, CH 3,48 g/km, NOx 0,067 g/km CH+NOx : - g/km

26 . Kontrolne zużycie paliwa : 2,3 dm3/100 km przy prędkości 40 km/h ( w rzeczywistości pali około 4l/100 km ... może więcej )





jasne07 napisał(a):mozecie dac dane Yamahy XT125?


Obrazek

Obrazek


Dane techniczne :

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHC dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 124 ccm
Średnica cylindra / skok tłoka : 54,0 / 54,0 mm
Stopień sprężania: 10,0:1
Moc maksymalna: 12,5 KM/ 9,2 KW przy 8000 obr/min
Moment obrotowy: 11,7 Nm przy 6500 obr/min
Zasilanie: gaźnik VM20SS
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny i nożny
Zapłon: CDI
Przeniesienia napędu

Sprzęgło: mokre wielotarczowe
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie

Rama: stalowa, zamknięta, pojedyncza
Zawieszenie przednie: teleskopowe
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, centralny element resorująco-tłumiący
Hamulec przedni: tarcza 245 mm, zacisk jednotłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza 220 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony: Przód 90/90-18 Tył 120/80-18
Wymiary i masy

Rozstaw osi: 1335 mm
Wysokość siodła: 860 mm
Długość: 1995 mm
Szerokość: 840 mm
Wysokość: 1125 mm
Minimalny prześwit: 220 mm
Masa: pojazdu w stanie suchym 118 kg
Zbiornik paliwa : 10 l
Dane eksploatacyjne

Prędkość maksymalna (licznikowa) 110 km/h
Spalanie: l/100 km
Importer: Mitsui Motor Polska Sp. z o.o., 01-304 Warszawa, ul. Połczyńska 120c, www.yamaha-motor.pl

Cena: 13 900 zł


Adamo _CBR napisał(a):Skuter Peugeot Speedfight 2 poj:50 cm3 jak myslicie??jakie moze miec osiagi?


Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem/cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 6,4/7,7 KM
Masa: 90/95 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7,2l paliwo; 1,3l olej
Wysokość siedzenia: 800 mm
Wymiary: dług.-1730; szer.-700 [mm]
Osiągi: 45 kmh (odblokowany 90 kmh)
Cena: 7899,- (2006/08)
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
Avatar użytkownika
spoyler92
Świeżak
 
Posty: 487
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: kielce

Postprzez Bostorn » 4/5/2008, 18:38

Derbi Senda SM 125
Silnik: singiel, czterosuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Keihin 22mm
Sprzęgło: wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 300m, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy Paoli 195mm, tył: monocross Paoli 170mm
Długość całkowita: 2085mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kół: 1450mm
Masa: 123kg
Zbiornik paliwa: 7,5l
Komentarz: Motocykl praktycznie nie spotykany w Polsce, niewidoczny w internecie – ale jednak istnieje :) Na zachodnich portalach ogłoszeniowych można znaleźć sporo egzemplarzy po atrakcyjnych cenach. Niedociągnięcia silnikowe – czyli czterosuw o małej mocy i chłodzeniu powietrzem – rekompensowane są przez dosyć dobry i markowy osprzęt. Poza tym dobre opinie zbierane przez młodszą siostrę Sendy – wersję 50cc, pozwalają na zaufanie w stosunku do 125`tki.



Husqvarna SM 125S
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: kickstarter
Chłodzenie: cieczą, 2 chlodnice
Gaźnik: Dell`Orto 28 mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: Brembo, hydrauliczne, tarczowe, zacisk pływający; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: upside-down 260mm Marzocchi; tył: progresywne soft-damp 282mm Paioli z regulacją wstępną sprężyny
Długość całkowita: 2210mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kól: 1470mm
Masa: 113,5 kg
Zbiornik paliwa: 9,5 l
Komentarz: Huska jest najdlużej seryjnie produkowanym supermoto w klasie 125cc. W sezonie 2006 przeszla gruntowny lifting. Nowe owiewki i malowania nadały jeszcze większej agresji temu motocyklowi. Wysokie osiągi i zwarta konstrukcja sprawiają, że SMka idealnie sprawuje się zarówno w mieście jak i śmiganiu z użyciem jednego koła :) Bardzo dobry i markowy osprzęt oraz mocny i trwaly silnik stawiają Huskę w czołówce supermoto 125.


Yamaha DT 125 X
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: cieczą
Gaźnik: Mikuni 28mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 298mm, tył: 230mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy; tył: monocross
Długość całkowita: 2139mm
Wysokość siedzenia: 886mm
Rozstaw kół: 1396mm
Masa: 122kg
Zbiornik paliwa: 12,5l
Komentarz: Pomimo, że produkowana od niedawna, bo dopiero od sezonu 2005, już na dobre ugruntowala swoją pozycję na rynku. Dobre noty zebrane przez poprzedniczkę wersji X, czyli R - enduro gwarantowaly jakość supermoto. Dwusuw generujący wysoką moc (minmalnie mniejszą od Huski) pozwala na dużo frajdy. Osprzęt, choć nie tak „markowy” jak w SM husqvarny, wcale nie oznacza gorszych właściwości. Jedynie gabaryty motocykla mogą przerazić początkujących kierowców. Względem konkurencji da się zauważyć zbędne centymetry skrzętnie zamaskowane pod ciekawie zaprojektowanymi owiewkami.

Yamaha XT 125X
Silnik: singiel, czterosuwowy SOHC
Rozruch: elektryczny rozrusznik i kickstarter
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Mikuni 20mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy - 175mm, tył: monocross – 190mm
Długość całkowita: 1195mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw kół: 1335mm
Masa: 111kg
Zbiornik paliwa: 10l
Komentarz: Młodszy brat DT-X. Skonstruowany dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zabawę z motocyklami. Logo XT, które zdobyło już renomę na rynku, kusi potencjalnych nabywców. Ekonomiczny czterosuw, choć nie grzeszy stadem koników, to od dołu zbiera się bardzo ochoczo. Dodając do tego ciekawie zaprojektowane owiewki, wyświetlacz LCD i cenę niewiele wyższą od SM klasy 50 – XT stanowi bardzo ciekawą propozycję dla świeżo upieczonych adeptów motocykli.


Więcej 125 na: http://www.scigacz.pl/Porownanie,superm ... ,1930.html
wraz ze zdjęciami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez ilovemaluch » 4/5/2008, 22:11

yamaha ybr 125
Nazwa modelu: Yamaha YBR 125 (rocznik od 2007)wcześniejsze miały euro 2 i bez wtrysku
Kategoria: motocykle drogowe, do 125 ccm
Rok produkcji: 2007
Wersja: Yamaha YBR
⇓ Rama, podwozie oraz pozostałe techniczne parametry motocykla
Waga: 113 kg
Resorowanie przedniego koła (średnica x długość): 120 mm
Resorowanie tylnego koła (średnica x długość): 105 mm
Kąt kierownicy: 9.9 stopni
Wysokość siedzenia: 780 mm
Stopień (wyprzedzenia koła przedniego): 90.0 mm
Rozstaw: 1290 mm
Typ ramy: rurkowa
Rodzaj materiału z jakiego została wykonana rama: stal
⇓ Silnik, układ napędowy motocykla
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: czterosuwowy
Chłodzenie: cieczą
Przekładnia wtórna: łańcuch
Rozrząd: OHC (wałek rozrządu znajduje się w głowicy)
Przygotowanie mieszanki: wtryskiwanie
Emisja: Euro 3
Zmniejszenie emisji szkodliwych spalin: system katalityczny, nieregulowany
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny/nożny
Pojemność skokowa: 124.0 ccm
Wiercenie: 54.0 mm
Długość skoku: 54.0 mm
Stosunek sprężania: 9.9:1
Liczba cylindrów: 1
Liczba zaworów: 2
Liczba biegów (manualna skrzynia biegów): 5
Przebieg
Moment obrotowy: 9.6 Nm przy 6000 obrotach
Moc silnika: 7.5 kW / 10.0 koni przy 7800 obrotach
Prędkość maksymalna: 105 km/h
Paliwo, zużycie paliwa
Rodzaj paliwa: Natural 95
Pojemność baku: 9.9 litrów
Pozostałe właściwości oraz parametry
Hamulec przedni: tarczowe
Hamulec tylny: bębnowe
Średnica tarczy w przednich hamulcach: 245 mm
Średnica tarczy w tylnych hamulcach: 130 mm
Seryjny rozmiar opon z przudu: 2.75 - 18
Seryjny rozmiar opon z tyłu: 90/90 - 18
:wink:
ilovemaluch
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37

Postprzez olgixxolgi » 11/5/2008, 16:12

Ile ciągnie honda nsr 125 bo mój kolega mamyśle że gdzieś koło 180? :D :D :D :D :D :D :D
olgixxolgi
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/5/2008, 16:19

Postprzez -=Lee=- » 12/5/2008, 16:47

50 różnia sie bardzo wielkoscia od 125 ? np. aprilia rs 50 a rs 125 ? bo siedziałem na kolegi rs 125 i było bardzo wygodnie a chce kupic rs 50 i nie wiem czy to jest duzo mniejsze zebym na tym smiesznie nie wygladał (mam 180 cm wzrostu) jaka wogole 50 jest najwieksza?
-=Lee=-
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/4/2008, 17:04

YAMAHA YZF 125R 2008

Postprzez zimalondyn » 12/5/2008, 17:52

YAMAHA YZF 125R 2008

* Zainspirowane geniuszem
* Technologia R użyta przy budowie zawieszenia oraz silnika
* Sześć biegów
* Aluminiowy wahacz
* Wydech położony środkowo

Silnik -
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, jeden cylinder, SOHC
Pojemność skokowa: 124.66 cc
Średnica x Skok tłoka: 52.0 x 58.6 mm
Stopień sprężania: 11.2:1
Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm
Max moment obrotowy: 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonów: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: 6-biegów
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 13.8 L
Pojemność zbiornika oleju: 1.15 L
Podwozie -
Podwozie: Stalowa deltabox
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Zawieszenie tył: Wahacz
Skok zawieszenia tył: 125 mm
Hamulec przód: Podwójne tarcze, Ø 292 mm
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 230 mm
Opona przód: 100/80-17 M/C
Opona tył: 130/70-17 M/C
Wymiary -
Długość (mm): 2,015 mm
Szerokość (mm): 660 mm
Wysokość (mm): 970 mm
Wysokość siedzenia (mm): 818 mm
Rozstaw osi (mm): 1,355 mm
Min prześwit (mm): 155 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 126.5 kg



Perspektywy : zdjecie blokad (sa do 120 km/h)
yamaha ybr 125 silver
Avatar użytkownika
zimalondyn
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/12/2007, 20:56
Lokalizacja: Bialystok / Londyn

Postprzez Fiedor » 12/5/2008, 20:26

Kingway Maximus

# Kompresja: 9.0:1
# Zapłon: CDI
# Rozruch: Elektryczny/nożny
# Max. moc: 4,2 KW/9000rpm
# Max. moment obrotowy: 6.4 N.M/6500rpm
# Skrzynia biegów: automat
# Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
# Tylne zawieszenie: amortyzator hydrauliczny + sprężyna
# Przednie opony: 130/60-12
# Tylne opony: 130/60-13
# Przedni hamulec: tarczowe
# Tylny hamulec: bębnowe
# Długość (mm): 1945
# Szerokość (mm): 655
# Wysokość (mm): 1160
# Rozstaw osi: 1360
# Waga (Kg): 122
# Zbiornik paliwa (L): 6
# Max. ładowność (kg): 150
# Ilość miejsc: 2

CENA 4000zł (promocja 3500zł)
Fiedor
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22/2/2008, 15:53
Lokalizacja: Hajnówka

Postprzez kedzior1994 » 13/5/2008, 12:13

*****SUZUKI RG 80*****


Wymiary:

Dlugość : 2030 mm
Szerokość : 655mm
Wysokość : 1165 mm
Ciężar bez płynów : 95 kg
2 osobowy

Silnik:

Pojemność : 79cmm
Typ : 2suw, chłodzony cieczą
Ilość cylindrów: 1
Prawidłowa kompresja:
- 8.5 : 1 - dla wersji francuskiej
- 8.4 : 1 - dla wersji niemieckiej
Gaźnik: MIKUNI VM20SS
Filtr powietrza: polyuretanowa gąbka
Starter: Nożny

Skrzynia biegów:

- 6 biegów
- 1 w dół, 5 w góre
- w razie potrzeby wymiany należy użyć oleju SAE20w40

Napęd:

-Łańcuch 130 ogniw

Zębatki:
14/48 w wersji francuskiej
15/49 w wersji niemieckiej

Inne dane:

Hamulce:
- Przedni hamulec : tarcza, sterowana hydraulicznie
- Tylni hamulec : bęben

Szerokość opon:

Przednia : 80/100-16 ( bezdętkowa )
Tylnia : 90/90-18 ( bezdętkowa )

Świeca zapłonowa:

-NGK BP8ES lub NIPPON DENSO W24EP dla wersji francuskiej

-NGK BP7ES lub NIPPON DENSO W22EP dla wersji niemieckiej

Akumulator:

-12V 14.4 kC (4 Ah)/10 HR
- bezpiecznik 15 Amper

Oświetlenie:

Światła przednie: 12V 36/36W - wersja francuska
12V 35/35W - wersja niemiecka

Światła tylnie: 12V 5/21W

Kierunkowskazy: 12V 21W

Oświetlenie tarcz zegarów: 12V 3.4W

Kontrolki na zegarach: 12V 3.4W z wyjątkiem kontrolki długich świateł (12V 1.7W)

Postojówka : 12V 4W
Zasobność w płyny:

Zbiornik paliwa: 13l
Rezerwa : 2.8l
Olej ( dozownik ) : 1.2l
Olej w skrzyni biegów: 850ml
Ciesz chłodząca: 1020ml

Promień skrętu kierownicy: 30* (prawo i lewo)
kedzior1994
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2008, 18:38
Lokalizacja: Będzin(tam gdzie psy dupami szczekają)

Postprzez derbixxx » 17/5/2008, 16:23

Derbi Atlantis LC
Silnik: 1-cylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Moc: 3,55 kW czyli, ~ 4,5 KM
V-max: ok 70 km/h
Spalanie: 3,55l/100 km w mieście, na trasie, niekoniecznie same niziny - ok. 3l/100km
derbixxx
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/3/2008, 11:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez zdrgnkp » 30/5/2008, 20:17

Marka: Gilera
Model: Runner
Wersja: H2O
Rok produkcji: 1997
Tuning kompletny 2006
Pojemność silnika:50 cm3
Moc silnika: ok.13 KM
Chłodzenie silnika: Ciecz
Stan ogólny: BDB
Kolor: Niebieski-Biały
Przebieg: 15200 km
Hamulce przód: Tarczowy
Hamulce tył: Bębnowy
Spalanie: ok. 3.5-4 litry/ 100 km
Masa: 100 kg
Koła: 12 cali

Tuning mechaniczny:

-Wał korbowy RMS STD
-Łożyska wału TNT
-Siemringi wału Top Racing RMS
-Cylinder TOP PERFORMANCES 70cm3
-Tłumik LeoVinci SPRINTER
-Membranki Carbon Polini
-Króciec ssący Weber
-Gaźnik Dell'orto 17,5
-Dzwon sprzęgła Piaggio
-Sprzęgło TGB
-Sprężynki sprzęgła pomaranczowe HEBO
-Sprężyna dociskowa biała Polini Evolution
-Pasek sportowy DAYCO
-Wariator Malossi MHR
-Rolki wariatora Malossi


Tuning optyczny:

-Polerowane ranty felg
-Polerowana pokrywa
-Polerowana końcówka tłumika-
-Ryfle - podłoga Opticparts
-Gumki na klamkach hamulcy
-Żółty amortyzator
-Białe klosze kierunkowskazów
-Szybka RUNNER 125ccm

V-MAX licznikowe 110-115 km/h
zdrgnkp
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/5/2008, 13:45
Lokalizacja: Poznań

Postprzez JędrekZDW » 2/6/2008, 21:30

Yamaha TZR 125 4DL / 4FL
dane techniczne:
silnik:
Typ: 2T Singiel
Pojemność silnika [cm3]: 125
Układ rozrządu, zawory: Membrana i zawór wydechowy YPVS
Moc maksymalna : 10,5 KW przy 8500 tys obr. - zabl.
(Wersja odblokowana 33km, belgarda 36km)
Śr tłoku / skok : 56,0mm /50,7mm
System zasilania w paliwo: 1 gaźnik GS Dell´orto 32mm/28mm mikuni
Skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
Zapłon: CDI, elektroniczny tranzystorowy bezstykowy
Stopień sprężenia / ciśnienie nominalne: 12,8/1 / 11,5bar
Olej-skrzynia: silnikowy SAE 10W30 - API SE 0,75l
podwozie:
hamulce przód : tarcz pojedyńcza 320mm, dwu-tłoczkowy brembo / tarcza 320mm dwutłoczkowy pływający nissin
hamulce tył: tarcza 220mm / 230mm , zacisk dwu-tłoczkowy brembo
Zawieszenie przód : Upside Down - 41 mm skok: 120 mm / 110mm
Opony: przód / tył: przód 110/70 - TR17" Sportmax TL Dunlop tył 140/70 - TR17" Sportma TL Dunlop
Długość : 2025mm/ 2015mm
Wysokość siedzenia [mm]: 790mm /770mm
Pojemność zbiornika paliwa: 15l , 2,5l rezerwa
plastikowy / metalowy
Masa na sucho: 136kg / 121kg
Masa dopuszczalna: 306kg
Olej lagi: 2X 0,372l SEA 5W
Przeniesienie napędu: łańcuch o-ring DID 428 V2 - 140 ogniw
Rama: Aluminiowa - deltabox /Aluminium anodowane typ: deltabox
Zębatki przód/tył: 18/51 / 16/46
Wahacz: aluminiowy bananowy / stalowy z centralnym elementem tłumiąco-resorującym
Osiągi:
Prędkość Max: ~170 km/h - odblokowana, zablokowana 80 lub 120km/h
Przyśpieszenie 0-100 km/h: 5,5-7,5 sek.
Elastyczność 6 bieg: 40 - 80 km/h 9 Sek.
50 - 80 km/h 4 - 5 Sek.
Spalanie: 5,5-8l / 100km
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez lewko » 17/6/2008, 12:51

GILERA DNA

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49/125/180 ccm
Moc 4.2/14/21 KM
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik 9,5 l
Osiągi: 45 kmh [na blokadzie]
Wyposażenie: katalizator, wyświetlacz ciekłokrystaliczny, schowek na kask, halogenowy reflektor

YAMAHA AEROX

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,4 KM
Masa: 92 kg [na sucho]
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7 l.
Wysokość siedzenia: 830 mm
Wymiary: Długość (mm): 1734, Szerokośc (mm): 690, Wysokość (mm): 828, Rozstaw osi (mm): 1256
Osiągi: 45 kmh (bez blokady około 85 kmh)
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez TomeczekLbn » 25/6/2008, 23:45

Cagiva Mito 125
Dane techniczne:
• SILNIK

Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 6 lub 7 w zależności od wersji
Napęd - łańcuch
• PODWOZIE

Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 120/134 mm
Kąt główki ramy – 65°
Wyprzedzenie – 98 mm
Rozstaw osi – 1375 mm
Hamulec przód/tył – 1-tarczowy/1-tarczowy
Opony przód – 110/70-17
Opony tył – 150/60-17

V-max: 180 km/h
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
TomeczekLbn
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez TomeczekLbn » 25/6/2008, 23:51

Peugeot Speedfight 2 206:

Dane techniczne:
SILNIK .
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
Pojemność skokowa: 49 ccm
Moc max: 3,6 kW (4,9 KM) przy 6800 obr/ min
Moment obrotowy: 5,5 Nm przy 6200 obr/ min
Smarowanie mieszankowe dozownikiem oleju
Akumulator: 12 V 4 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU .
Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe
PODWOZIE .
Rama podwójna z rur stalowych
Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 60 mm
Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm
Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12
WYMIARY I MASA .
Długość: 1740 mm
Szerokość: 700 mm
Wysokość: 1140 mm
Wysokość siodła: 800 mm
Masa bez płynów: 99 kg
Dopuszczalna ładowność: 171 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 7 l
Prędkość maksymalna: 45/100 km/h
Zużycie paliwa: 3,3 l/100 km (przy spokojnej jeździe)
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
TomeczekLbn
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Movi » 25/6/2008, 23:55

Prosimy o przejrzysty opis motorków oraz o upewnienie się, czy nikt wcześniej nie opisał już danego sprzętu, żeby panował tu porządek..
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez ronin46 » 27/6/2008, 19:08

SIMSON S51

- Silnik jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony powietrzem

- Pojemność 49,8 cm3

- Moc max. 2,72KW (3,6KM) przy 5500obr/min

- Rozruch nożny lub w większych pojemnościach za pomocą rozrusznika

- Skrzynia biegów 3 lub 4 przełożeniowa

- Średnica cylindra 38.0

- Skok tłoka 44.0

- Stopień sprężania 9,5:1

- Instalacja elekt. 12V lub 6V

- Przeniesienie napędu - łańcuch

- Rama zbudowana z profili stalowych

- Skok zawieszenia przód/tył 130/85

- Rozstaw osi 1250mm

- Hamulce bębnowe, a w nowszych modelach tarczowe z przodu

- Vmax - 55km/h - oczywiście prędkość taka występuje w nominalnych simsonach i jest to potwierdzone w oryginalnej książeczce dołączanej do simsona przy zakupie! Występowały też blokowane wersje, których prędkość była ograniczona do około 45km/h.
(oficjalnie Vmax 55km/h ale nieoficjalnie 70-80km/h)

- Masa 84kg

- Zużycie paliwa 2.5l/100km

- Stosunek mieszanki olej/paliwo 1:50
ronin46
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/6/2008, 19:03
Lokalizacja: Szprotawa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr