Serwer CS @ Scigacz.pl
1. Czitujesz
2. Masz dlubane pliki
3. Serwer gry zrwa polaczenie z serwerami VAC
4.VAC sie wali i zrywa polacenie miedz toba a gra
PS, u nas gra sie z sxe
www.sxe-injected.com
---
Btw, gralem w CZERO i powiem ze moze nie wyglada jak CS:S (Source) ale na prawde daaaaje rade :)
Zalaczam kilka obrazkow z czero, niestety zrzutka NIJAK nie oddaje tego co jest w grze jak akcelerator to powygladza dodatkowo.
2. Masz dlubane pliki
3. Serwer gry zrwa polaczenie z serwerami VAC
4.VAC sie wali i zrywa polacenie miedz toba a gra
PS, u nas gra sie z sxe
www.sxe-injected.com
---
Btw, gralem w CZERO i powiem ze moze nie wyglada jak CS:S (Source) ale na prawde daaaaje rade :)
Zalaczam kilka obrazkow z czero, niestety zrzutka NIJAK nie oddaje tego co jest w grze jak akcelerator to powygladza dodatkowo.
- Załączniki
-
- de_dust_cz0001.jpg (58.03 KiB) Przeglądane 2487 razy
-
- de_dust_cz0002.jpg (60.37 KiB) Przeglądane 2487 razy
-
- de_dust_cz0000.jpg (65.63 KiB) Przeglądane 2487 razy
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
hehe ciesze sie
ja fakt faktem mam kilka projektow i wasko z czasem, a jak juz gram to wy dawno spicie - wiec pykalem troszke w CZERO co mi sie podoba ale ost zlapalem zajawe na Natural Selection i Vampire Slayera, wszystie mody oczywiscie ze steama;)
A i robie - jesli ktos ma Q2 - chyba najpelniejsza i najlepsza na sieci wersje ChaosDM Q2 z instalatorem, obecnie projekt ma jakies 40MB i to nie wszystko co poskaldalem po calym internecie. Generalnie jak sie uda, to bedzie - lacznie z playable simonw ChaosDMQ2 Dedicated, dla 3.20
ja fakt faktem mam kilka projektow i wasko z czasem, a jak juz gram to wy dawno spicie - wiec pykalem troszke w CZERO co mi sie podoba ale ost zlapalem zajawe na Natural Selection i Vampire Slayera, wszystie mody oczywiscie ze steama;)
A i robie - jesli ktos ma Q2 - chyba najpelniejsza i najlepsza na sieci wersje ChaosDM Q2 z instalatorem, obecnie projekt ma jakies 40MB i to nie wszystko co poskaldalem po calym internecie. Generalnie jak sie uda, to bedzie - lacznie z playable simonw ChaosDMQ2 Dedicated, dla 3.20
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
kto spi ten spi ostatnio wszyscy sie zmyli w ciagu minuty - obrazona wyszlam z serva, a po powrocie nikogo juz nie bylo
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
hm a to ja nie wiem co to bylo - ogonlie mowie ze tak od 22-23 zaczynam sie odzywac, pojawiac , robic cos w klimacie internetowania - a i nie powiem, zalezy mi na zlozeniu ChaosDM, wieeeele lat temu kiedy Q2 bylo na topie, zagrywal sie tym swiat - obecnie ciezko poskladac z resztek stron o q2 calosc chaosa z wszystkimi dodatkami, takze troszeczek odplywam w kierunku tego projektu, ktory ma byc holdem autorom i okazaniem im wdzicznosci poprzez taka jubileuszowa wersje upanietniajaca ich geniusz i setki godzin pracy.
Jednoczesnie pobralem zrodla Quake2 (dostepne dzieki Mistrzowi Carmakowi na licencji GPL) i tjunuje delikatnie sam engine Q2 i nieco AI przeciwnikow... co prawda nie bedzie to cos w klimacie The Templars (m.in mojego autorstwa dla Q1) ale mam nadzieje nieco poprawic zachowanie Strogów, bo w okresie swiat wielkiej nocy zagralem singla Q2 i z zazenowaniem stwierdzilem ze po tylu latach ai nie jest super, zerknalem w kod - proste wektory, idz za celem jak widzisz... itp....
moze - cos sie uda - moze nie, moze w ChaosDMQ2 bedzie opcja instalacji game.dll mojej a moze nie, czas pokaze bo jednak mimo dobrych checi jestem doslownie sam i z nikad nie widze zadnej szansy na pomoc ani nawet motywacje. Zazwyczaj miewam na tyle fajne pomysly ze nie jestem w stanie ich zrealizowac sam...
moze ktos zechcialby pomoc
oto lista dostepnych projektow w ktorych mozna mi pomoc
==
Counter Strike 1.6
==
1. Female Mod v2.0 (dodanie paru opcji w modzie)
2. Mapa aim.scigacz.pl
3. Muzyka podczas podlaczenia
4. ogg/mp3 stream z radia Radiostacja dla RadioMod
5. Tourment Mod (wymuszenie nagrania dema i kontrola gry i svarow)
6. Tagowanie map ze scigacza dla HLGuarda (oznazenie stref gdzie nie mozna sie podsadzac itp)
==
Quake 2 (3.20)
==
1. Kompilacja pelnego ChaosDMQ2 z wtyczka CTF
2. Zmiana zrodel gry, przebudowanie game.dll zmieniajac AI wrogow
3. Q2 Chaos Dedicated Server
==
Quake 1
==
1. Poskladanie GLQuake i QuakeWorld w jedna calosc
2. Rekompilacja zrodel w QuakeC oraz silnika pod The Templars , odtwarzajac dane z archiwalnych kopii
==
Doom 1,2,Final, Ultimate
==
1. Przygotowanie pelnej wersji Z-Doom (ruszanie glowa , skakanie) zarowno dla D1 jak i D2.
2. Przebudowanie zrodel Dooma, tak by D2 wprost w menu posiadal dodatkowe epizody
// mala dygresja, D1 mial 3 epizody a D2 tyko jeden. Wydano pozniej Final Doom, ktory posiadal 2 dodatkowe epizody dla D2, TnT i Experiment Plutonia. Chodzi o polaczenie tego tak jak w D1 w calosc i dodanie Z-moda
Hehe, moze ktos chetny
Wybor produktow glownie ID Software nie jest przypadkowy, wychowalem sie na produktach panow Carmaka i Romero i chcialbym w ten sposob oddac im nalezny szacunek.
Jednoczesnie pobralem zrodla Quake2 (dostepne dzieki Mistrzowi Carmakowi na licencji GPL) i tjunuje delikatnie sam engine Q2 i nieco AI przeciwnikow... co prawda nie bedzie to cos w klimacie The Templars (m.in mojego autorstwa dla Q1) ale mam nadzieje nieco poprawic zachowanie Strogów, bo w okresie swiat wielkiej nocy zagralem singla Q2 i z zazenowaniem stwierdzilem ze po tylu latach ai nie jest super, zerknalem w kod - proste wektory, idz za celem jak widzisz... itp....
moze - cos sie uda - moze nie, moze w ChaosDMQ2 bedzie opcja instalacji game.dll mojej a moze nie, czas pokaze bo jednak mimo dobrych checi jestem doslownie sam i z nikad nie widze zadnej szansy na pomoc ani nawet motywacje. Zazwyczaj miewam na tyle fajne pomysly ze nie jestem w stanie ich zrealizowac sam...
moze ktos zechcialby pomoc
oto lista dostepnych projektow w ktorych mozna mi pomoc
==
Counter Strike 1.6
==
1. Female Mod v2.0 (dodanie paru opcji w modzie)
2. Mapa aim.scigacz.pl
3. Muzyka podczas podlaczenia
4. ogg/mp3 stream z radia Radiostacja dla RadioMod
5. Tourment Mod (wymuszenie nagrania dema i kontrola gry i svarow)
6. Tagowanie map ze scigacza dla HLGuarda (oznazenie stref gdzie nie mozna sie podsadzac itp)
==
Quake 2 (3.20)
==
1. Kompilacja pelnego ChaosDMQ2 z wtyczka CTF
2. Zmiana zrodel gry, przebudowanie game.dll zmieniajac AI wrogow
3. Q2 Chaos Dedicated Server
==
Quake 1
==
1. Poskladanie GLQuake i QuakeWorld w jedna calosc
2. Rekompilacja zrodel w QuakeC oraz silnika pod The Templars , odtwarzajac dane z archiwalnych kopii
==
Doom 1,2,Final, Ultimate
==
1. Przygotowanie pelnej wersji Z-Doom (ruszanie glowa , skakanie) zarowno dla D1 jak i D2.
2. Przebudowanie zrodel Dooma, tak by D2 wprost w menu posiadal dodatkowe epizody
// mala dygresja, D1 mial 3 epizody a D2 tyko jeden. Wydano pozniej Final Doom, ktory posiadal 2 dodatkowe epizody dla D2, TnT i Experiment Plutonia. Chodzi o polaczenie tego tak jak w D1 w calosc i dodanie Z-moda
Hehe, moze ktos chetny
Wybor produktow glownie ID Software nie jest przypadkowy, wychowalem sie na produktach panow Carmaka i Romero i chcialbym w ten sposob oddac im nalezny szacunek.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
nie nicki a username
jak wpiszesz simon-w to dodasz kogos innego, mimo ze na czacie mam Simon-W, musi byc username na ktory sie logujesz, czyli steam acc
jak wpiszesz simon-w to dodasz kogos innego, mimo ze na czacie mam Simon-W, musi byc username na ktory sie logujesz, czyli steam acc
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
nie, fCaLe NiE LePshY, po prostu dodawalem ludzi i widac ze na "Add new friend" w kolejnym okienku "Search name or username" niestety nie szuka po nazwie ktora podajemy (ta na czacie i w okienkach steamu) ale tylko po username. A ze simonw usera ma niejaki niemiec, dokladnie sie juz o tym dowiedzialem, tak wiec ostrzegam
Dodatkowo pytam - kto pomoze w projektach fanowskich -
Dodatkowo pytam - kto pomoze w projektach fanowskich -
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
1. ChaosDM Q2 v1.14 RELEASE
Pelen instalator wazy 47 MB, po rozpakowaniu gra zajmuje blisko 140MB.
Obejmuje
- ChaosMOD
- Chaos DM Maps
- Chaos CTF Maps
- Chaos CTF Mod
- Havoc Bot
- New Skins / Models
- Half Life Map Pack
- Game patch v3.20
- Game source files (C++)
- C++ Compiler
Wszystko w jednym istalatorze / deinstalatorze
Bedzie dostepne od poniedzialku do pobrania.
=========================
Male opisy dodatkow do HL ze Steam
=========================
BrainBread
=======
Od pierwszych chwil, gdy ukazuje sie ekran z pieciolinia a z glosnikow dobiega slynna Moonlight Sonata w aranzu fortepianowym, domyslamy sie ze cos jest nie tak. Po chwili nie mamy juz zludzen - gra jest przeniesieniem Resident Evila na silnik HalfLife. Dostepne sa 3 rozdzialy, kazdy po kilka misji - spiete sensowna fabula. Grac mozna zarowno samemu jak i w multiplayerze. Podczas gry wbudowane sa boty, chroniace spawn pointy przez atakami Zombie. Gracz rodzi sie jako czlowiek i wraz z kolegami ma pewien cel do wykonania (najczesciej okolo 5-8 celow na misje) i nie jest to rzecz prosta. Zombiakow jest nieograniczona ilosc, tak wiec trzeba byc szybkim i prezycyjnym. Po infekcji, odradzamy sie jako zombie i musimy zjesc 5 mozgow naszych kolegow w ciagu jednego zycia, by wrocic do gry jako czlowiek (a czas ucieka). Grajac w 2 osoby na prawde ciezko ukonczyc chociaz jedna misje w sensownym czasie (limit na misje 30minut).
Dostepne sa takze inne tryby gry m.in Last Man Standing - po infekcji do konca gry jestes zombie - ludzie wygrywaja jak przezyja, zombie jak zabija wszystkich ludzi. W tym trybie dostepna jest czesc plansz z pierwszej misji.
Bronie: Ciekawe i duzo
Dodatkowe dane: udzwig, punkty doswiadczenia
Grafika: 3/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 4/5
Sven Co-OP
=========
Jest mozliwoscia grania w kooperatywie. Niestety fabula (skomplikowana i polityczna, wysmiewajaca ameryke) Half Life nie pozwolila na gre w kooperatywie, a wszyscy doskonale pamietamy Hexena, Dooma itp gdzie gra w kooperatywie byla lepsza niz multi. Programisci postanowili uraczys graczy paronastoma dlugimi ciezkimi planszami. Czesc z nich to oryginalne mapy z Half Life (np akcja z winda i naukowcem na drabinie) czesc jest przygotowana specjalnie dla SvenCOOP. Sa tez minikampanie, AfricaCorps jest jedna z ciezszych do przejscia, nawet dla wiekszej ilosci graczy, ginie sie doslownie co sekunde a strzelanie z pistoletu maszynowego do snajperow badz czolgu konczy sie zawsze tak samo. W waznych miejscach mapy stoja NPCowe boty ktore nas lecza badz daja wsparcie ogniowe np podczas szturmu na pierwszego Tygrysa Krolewskiego kiedy nie mamy Bazooki (MkI). Bardzo ciekawe sa tez plansze w bazie obcych (minikampania umiejscowiona w czasie, po pokonaniu Nihilantha).
Bronie: bardzo ciekawe, dopasowane do okresu misji, dobrze odwzorowane
Dodatkowe dane: Med kit ktorym leczymy kolegow
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 5/5
Since and Industry
=============
Bardzo ciekawa modyfikacja, przedstawiajaca prace i rozwoj dwoch korporacji militarno-finansowo-naukowych. Teoretycznie, trybem gry jest CTF jednakze przejmujemy ogluszonego naukowca naszego wroga i niesiemy go do wlasnego dzialu Human Resources celem zatrudnienia. Wgyrywa team ktory w okreslonym czasie zarobi wiecej pieniedzy handlujac wytworami wlasnej korporacji. Ciekawe sa badania, gdzie gracze glosuja nad dalszym ich przebigiem. Jedynie naukowcy moga wynalezc i wyprodukowac bron oraz amunicje. Mozemy tez jako agenci, sabotowac dzialania konkurencji przez meczenie naukowcow brain wave distruptorem (co zmniejsza ich motywacje) badz podkadac radia ustawione na muzyke techno (dostepne parenascie stacji radiowych). Dostepne sa rozne bio implanty, masa broni ogluszajacych oraz od czorta wszczepow i modyfikacji egzoszkieletu. Wszystkie musimy wynalezc i oplacic.
Bronie: Kilka
Dodatkowe dane: okolo 30 wszczepow i modyfikacji ciala, dodatkowo blisko parenascie urzadzen nie bedacych bronia
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 4/5
Natural Selection
===========
Az nie wiem co napisac, by bron boze nie popelnic jakiegos bledu opisujac ta wspaniala gre, zeslana chyba przez samego Boga badz inna energie kosmiczna... wlasnie, kosmiczna. Gra osadzona jest w dalekiej przyszlosci, nawiazuje klimatem do filmu Obcy badz Kawaleria Kosmosu i Starcrafta. Tak to nie pomylka, grac mozemy w 2 trybach - walki oraz komendowania. W trybie walki jest to superszybka strzelanka fpp, w trybie command jest to nic innego jak starcraft. Na mapie widzimy swoje jednostki, wydajemy im polecenia, kierujemy akcjami. Stawiamy budynki, dokonujemy wynajdywania technologii, upgrade jednostek... dokladnie jak mialo to miejsce w Starcrafcie. W dowolnej chwili mozemy sei wylogowac z trybu command i grac, po czym wrocic do command center. Gra wymaga dobrej koordynacji i TP poniewaz commander jest bezsilny w momencie walki. Po postawieniu budynku, nalezy wyslac swoich ludzi by go zbudowali (klawisz USE na budowie) mozna takze po wynalezieniu Weldera naprawiac budynki. Utrata command center jest rownoznaczna z koncem gry. Jesli gramy z ludzmi ktorzy nas nie sluchaja,nie buduja itp praktycznie gra traci sens - trzeba to powiedziec. Nic bardziej mnie nie denerwuje jak commander ktory krzyczy ze mam isc kawalek dalej i budowac dzialka obleznicze, kiedy widze na skanerze ze stoi tam 3 obcych... w dodatku nie wyslal mi pociskow mimo iz dalem Ammo Request
Gra po stronie obcych jest zupelnie inna - nie mamy tutaj commandera. Kazdy gracz moze dowolnie mutowac w rozne formy obcych - przy czym tylko jedna jest trutniem ktory potrafi budowac budynki. Czas mutowania to parenascie sekund w kokonie, tak wiec czasem warto sie zastanowic czy juz mutowac czy jeszcze walczyc. W odroznieniu od Marines, obcy gromadza surowce w nieco inny sposob - kazda kopalnia daje im dodatkowe punkty za ktore moga budowac badz mutowac. Budynkiem glownym jest Ul (hive) ktorych moze byc do 3 na mapie, przy czym kazdy ul moze wyksztalcic tylko jeden upgrade, ktory otwiera droge do struktur zwiazanych z ta technologia. Mozna widziec przez sciany, byc niewidzialnym, szybciej mutowac itp... jezeli mamy wiecej niz 2 kopalnie, mozna je obstawic spore colony (nazwa z Starcrafta) i uzyc na nich struktury ukrywajacej.
Reasumujac, to po prostu Zergowie vs Marines w Starcrafcie, rozbudowanym o opcje strzelania w FPP i prowadzenia wojska Gra sie fantastycznie jdnakze commlink w postaci ventrillo jest nieodzowny.
Oprocz trybu classic (mapy ns_) dostepny jest tryb combat (co_) gdzie sami za punkty doswiadczenia kupujemy sobie upgrady... raczej gra sie w trybie klasycznym, combat jest taka zapowiedzia gry i dobra nauka.
Bronie: niewiele, bardzo ciekawe
Dodatkowe dane: Strategia FPP / struktury / kopalnie / rozbudowa bazy
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 5/5
Zombie Panic!
==========
Jest to rozwiniecie wtyczki dla Counter Strike pod nazwa Zombie Infection. Klasycznie - kilkoro ludzi, jeden zombie. Dotkniety CTek zamienia sie w zombiaka. CTcy wala w zombiaki, Zombiaki chca zabic CT. Proste, nie wymaga myslenia. Strzelamy wszedzie, duzo, ogniem zaporowym i ciaglym. Mozg odpoczywa a w zylach plynie czysta adrenalina i to litrami. Pozniej moga byc problemy z isciem do WC bez jakies broni (w nocy).
Bronie: standard
Dodatkowe dane: brak
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 4/5
The Specialist
==========
Coz, ile razy chcieliscie grac w filmie akcji? Ile razy podziwialiscie Jackyego Chana. To jest gra dla was, pozwalajaca przeniesc sie do swiata holywood. Mozemy wybrac sobie strone (dobra i zla) oraz postac, co jednakze nie ma wplywy na gre. Dostepne jest multum broni, swietnie odwzorowanych o doskonalej fizyce. Do tego skille jak np Kung-Fu Fighting (levelowane, masa ciosow) dodtakowo specjalne ability jak Slow Motion (bullet time z Matrixa). Posoka sie leje, plansze sa ciekawe, nie polaczone w zadna fabule. Od takie team deadmatch
Bronie: multum, swietne
Dodatkowe dane: skille, efekty filmowe
Grafika: 4/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 4/5
Vampire Slayer
==========
Team Deadmatch bazujacy na powiesci Ann Rice (kroniki wampirow). Jedna ze stron sa nieumarli, druga ludzie. Dostepnych jest kilkanascie broni oraz skill specjalny jakim jest egzorcyzm, do tego nieodzowny osikowy kolek, troche broni kulomiotnych. Po stronie wampirow bronie raczej reczne, gryzace, troche czarow. Grafika traci nieco mysza i najblizsze skojarzenia to War in Heaven, gra sie nieco anemicznie, jednak sam pomysl ciekawy. Ot dla zabicia czasu mozna nieco pograc, chociaz nie jest to rewelacja i objawienie na skale swiatowa.
Bronie: niewiele, srednie
Dodatkowe dane: magia, egzorcyzmy
Grafika: 3/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 3/5
Deadmatch Classic
=============
Coz dodac wiecej, po wlaczeniu gry widzimy dziwnie znajome mapy, dziwnie znajome dzwieki i dziwnie znajome bronie. Dokladnie to ta gra jest dziwnie znajoma... ot po prostu KROL FPP galaktyki i okolic, Quake1 wydany na engine Half Life. Przeportowano wszystko - mapy sa te same, tesktury bronie itp... co prawda tekstury nieco rozmyte (w org. byly po prostu male) czesc dorobiono nowych. Zachowano to ciekawe bujanie sie podczas strefowania, nie wychodza rocket jumpy, nie mozna zrobic speed-accel-streafa za to mozna zrobic tele-nade i tele-rocka. Czysta fragownia.
Bronie: Quake1
Dodatkowe dane: Quake1
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 5/5
Richochet
=======
Walka w 2 wymiarach. Skaczemy po platformach, ktore przerzucaja nas wedle kierunku strzlaki na platformie. Strzelamy tylko w 1 plaszczyznie za pomoca dysku. Chodzi o to zeby zepchnac przeciwnika z platformy Fun
Bronie: gumowy dysk
Dodatkowe dane: tylko 2 wymiary
Grafika: 3/5
Muzyka: 1/5
Grywalnosc 3/5
Day of Defeat
==========
Odpowiedz na Enemy Terrirory. Czasy II wojny swiatowej, alianci i panstwa osi. Kilkanascie klas postaci, duzo broni z okresu, roznorodne misje (w tym wiele celow i cele zalezne od poprzednio wykonanych). Swietna fizyka broni, piekne mapy, ladne modele. Idealne zrobione riflescope w snajperce. Przewaznie 2 strzaly z pistoletu moga juz zabic. Dodano mozliwosc czolgania sie, niesienia specjalnych obiektow (np bomba do wysadzenia dziala kolejowego). Bardzo dobra i udana gra, lepsza od Enemy Teritory ze wzgledu na wierniejsze oddane pola walki.
Bronie: duzo, z okresu
Dodatkowe dane: wiele celow misji, bron specjalna
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 4/5
Condition Zero
==========
Counter Stike 1.6 + grafika. Po prostu wyglada prawie jak source, gra sie jak w 1.6. Ulepszono modele, sa bardzo szczegolowe, dodano opcje single player (poszczegolne zadania) in ex cs_italy - zabij 2terrorystow pistoletem, min 1 za pomoca broni snajperskiej, uratuj min 3 zakladnikow. Nic dodac nic ujac
Bronie: CS1.6(duzo)
Dodatkowe dane: poprawione mapy i modele
Grafika: 5/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 5/5
Team Fortress
==========
Jeden z pierwszych modow dla Half Life, obecnie osobna gra. Realia sa z czasow HL, do wyboru parenascie klas postaci, ktore determinuja pozniejsza bron. Generalnie takie team deadmatch, bez innowacji jesli chodzi o sposob prowadzenia rozgrywki. Klasy postaci sa nieco sztywne, ruchy takie sobie, bronie owszem ciekawe ale z minigunem np nie da sie isc (jest tak wolno) i ogolnie wszystko co fajne pojawilo sie pozniej w SvenCO-OP a co niefajne juz nie. Pograc mozna, bo misje i mapki sa technicznie ciekawe, ale min to 8 graczy (4x4) inaczej po prostu nie ma sensu, bo z minigunem nie dojdziesz przez pod dnia do bazy wroga a medyk nie sciagnie Cie jesli masz ciezki pancerz. Musi byc rzeznia zeby gralo sie miodnie.
Bronie: duzo, zaleza od klasy
Dodatkowe dane: exp, klasy postaci
Grafika: 4/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 3/5
Wiecej grzechow nie pamietam, ale jak pojawia sie nowe, na pewno opisze je dla Was
Gorace elo elo trzy piec zeo moi mili.
Pelen instalator wazy 47 MB, po rozpakowaniu gra zajmuje blisko 140MB.
Obejmuje
- ChaosMOD
- Chaos DM Maps
- Chaos CTF Maps
- Chaos CTF Mod
- Havoc Bot
- New Skins / Models
- Half Life Map Pack
- Game patch v3.20
- Game source files (C++)
- C++ Compiler
Wszystko w jednym istalatorze / deinstalatorze
Bedzie dostepne od poniedzialku do pobrania.
=========================
Male opisy dodatkow do HL ze Steam
=========================
BrainBread
=======
Od pierwszych chwil, gdy ukazuje sie ekran z pieciolinia a z glosnikow dobiega slynna Moonlight Sonata w aranzu fortepianowym, domyslamy sie ze cos jest nie tak. Po chwili nie mamy juz zludzen - gra jest przeniesieniem Resident Evila na silnik HalfLife. Dostepne sa 3 rozdzialy, kazdy po kilka misji - spiete sensowna fabula. Grac mozna zarowno samemu jak i w multiplayerze. Podczas gry wbudowane sa boty, chroniace spawn pointy przez atakami Zombie. Gracz rodzi sie jako czlowiek i wraz z kolegami ma pewien cel do wykonania (najczesciej okolo 5-8 celow na misje) i nie jest to rzecz prosta. Zombiakow jest nieograniczona ilosc, tak wiec trzeba byc szybkim i prezycyjnym. Po infekcji, odradzamy sie jako zombie i musimy zjesc 5 mozgow naszych kolegow w ciagu jednego zycia, by wrocic do gry jako czlowiek (a czas ucieka). Grajac w 2 osoby na prawde ciezko ukonczyc chociaz jedna misje w sensownym czasie (limit na misje 30minut).
Dostepne sa takze inne tryby gry m.in Last Man Standing - po infekcji do konca gry jestes zombie - ludzie wygrywaja jak przezyja, zombie jak zabija wszystkich ludzi. W tym trybie dostepna jest czesc plansz z pierwszej misji.
Bronie: Ciekawe i duzo
Dodatkowe dane: udzwig, punkty doswiadczenia
Grafika: 3/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 4/5
Sven Co-OP
=========
Jest mozliwoscia grania w kooperatywie. Niestety fabula (skomplikowana i polityczna, wysmiewajaca ameryke) Half Life nie pozwolila na gre w kooperatywie, a wszyscy doskonale pamietamy Hexena, Dooma itp gdzie gra w kooperatywie byla lepsza niz multi. Programisci postanowili uraczys graczy paronastoma dlugimi ciezkimi planszami. Czesc z nich to oryginalne mapy z Half Life (np akcja z winda i naukowcem na drabinie) czesc jest przygotowana specjalnie dla SvenCOOP. Sa tez minikampanie, AfricaCorps jest jedna z ciezszych do przejscia, nawet dla wiekszej ilosci graczy, ginie sie doslownie co sekunde a strzelanie z pistoletu maszynowego do snajperow badz czolgu konczy sie zawsze tak samo. W waznych miejscach mapy stoja NPCowe boty ktore nas lecza badz daja wsparcie ogniowe np podczas szturmu na pierwszego Tygrysa Krolewskiego kiedy nie mamy Bazooki (MkI). Bardzo ciekawe sa tez plansze w bazie obcych (minikampania umiejscowiona w czasie, po pokonaniu Nihilantha).
Bronie: bardzo ciekawe, dopasowane do okresu misji, dobrze odwzorowane
Dodatkowe dane: Med kit ktorym leczymy kolegow
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 5/5
Since and Industry
=============
Bardzo ciekawa modyfikacja, przedstawiajaca prace i rozwoj dwoch korporacji militarno-finansowo-naukowych. Teoretycznie, trybem gry jest CTF jednakze przejmujemy ogluszonego naukowca naszego wroga i niesiemy go do wlasnego dzialu Human Resources celem zatrudnienia. Wgyrywa team ktory w okreslonym czasie zarobi wiecej pieniedzy handlujac wytworami wlasnej korporacji. Ciekawe sa badania, gdzie gracze glosuja nad dalszym ich przebigiem. Jedynie naukowcy moga wynalezc i wyprodukowac bron oraz amunicje. Mozemy tez jako agenci, sabotowac dzialania konkurencji przez meczenie naukowcow brain wave distruptorem (co zmniejsza ich motywacje) badz podkadac radia ustawione na muzyke techno (dostepne parenascie stacji radiowych). Dostepne sa rozne bio implanty, masa broni ogluszajacych oraz od czorta wszczepow i modyfikacji egzoszkieletu. Wszystkie musimy wynalezc i oplacic.
Bronie: Kilka
Dodatkowe dane: okolo 30 wszczepow i modyfikacji ciala, dodatkowo blisko parenascie urzadzen nie bedacych bronia
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 4/5
Natural Selection
===========
Az nie wiem co napisac, by bron boze nie popelnic jakiegos bledu opisujac ta wspaniala gre, zeslana chyba przez samego Boga badz inna energie kosmiczna... wlasnie, kosmiczna. Gra osadzona jest w dalekiej przyszlosci, nawiazuje klimatem do filmu Obcy badz Kawaleria Kosmosu i Starcrafta. Tak to nie pomylka, grac mozemy w 2 trybach - walki oraz komendowania. W trybie walki jest to superszybka strzelanka fpp, w trybie command jest to nic innego jak starcraft. Na mapie widzimy swoje jednostki, wydajemy im polecenia, kierujemy akcjami. Stawiamy budynki, dokonujemy wynajdywania technologii, upgrade jednostek... dokladnie jak mialo to miejsce w Starcrafcie. W dowolnej chwili mozemy sei wylogowac z trybu command i grac, po czym wrocic do command center. Gra wymaga dobrej koordynacji i TP poniewaz commander jest bezsilny w momencie walki. Po postawieniu budynku, nalezy wyslac swoich ludzi by go zbudowali (klawisz USE na budowie) mozna takze po wynalezieniu Weldera naprawiac budynki. Utrata command center jest rownoznaczna z koncem gry. Jesli gramy z ludzmi ktorzy nas nie sluchaja,nie buduja itp praktycznie gra traci sens - trzeba to powiedziec. Nic bardziej mnie nie denerwuje jak commander ktory krzyczy ze mam isc kawalek dalej i budowac dzialka obleznicze, kiedy widze na skanerze ze stoi tam 3 obcych... w dodatku nie wyslal mi pociskow mimo iz dalem Ammo Request
Gra po stronie obcych jest zupelnie inna - nie mamy tutaj commandera. Kazdy gracz moze dowolnie mutowac w rozne formy obcych - przy czym tylko jedna jest trutniem ktory potrafi budowac budynki. Czas mutowania to parenascie sekund w kokonie, tak wiec czasem warto sie zastanowic czy juz mutowac czy jeszcze walczyc. W odroznieniu od Marines, obcy gromadza surowce w nieco inny sposob - kazda kopalnia daje im dodatkowe punkty za ktore moga budowac badz mutowac. Budynkiem glownym jest Ul (hive) ktorych moze byc do 3 na mapie, przy czym kazdy ul moze wyksztalcic tylko jeden upgrade, ktory otwiera droge do struktur zwiazanych z ta technologia. Mozna widziec przez sciany, byc niewidzialnym, szybciej mutowac itp... jezeli mamy wiecej niz 2 kopalnie, mozna je obstawic spore colony (nazwa z Starcrafta) i uzyc na nich struktury ukrywajacej.
Reasumujac, to po prostu Zergowie vs Marines w Starcrafcie, rozbudowanym o opcje strzelania w FPP i prowadzenia wojska Gra sie fantastycznie jdnakze commlink w postaci ventrillo jest nieodzowny.
Oprocz trybu classic (mapy ns_) dostepny jest tryb combat (co_) gdzie sami za punkty doswiadczenia kupujemy sobie upgrady... raczej gra sie w trybie klasycznym, combat jest taka zapowiedzia gry i dobra nauka.
Bronie: niewiele, bardzo ciekawe
Dodatkowe dane: Strategia FPP / struktury / kopalnie / rozbudowa bazy
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 5/5
Zombie Panic!
==========
Jest to rozwiniecie wtyczki dla Counter Strike pod nazwa Zombie Infection. Klasycznie - kilkoro ludzi, jeden zombie. Dotkniety CTek zamienia sie w zombiaka. CTcy wala w zombiaki, Zombiaki chca zabic CT. Proste, nie wymaga myslenia. Strzelamy wszedzie, duzo, ogniem zaporowym i ciaglym. Mozg odpoczywa a w zylach plynie czysta adrenalina i to litrami. Pozniej moga byc problemy z isciem do WC bez jakies broni (w nocy).
Bronie: standard
Dodatkowe dane: brak
Grafika: 4/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 4/5
The Specialist
==========
Coz, ile razy chcieliscie grac w filmie akcji? Ile razy podziwialiscie Jackyego Chana. To jest gra dla was, pozwalajaca przeniesc sie do swiata holywood. Mozemy wybrac sobie strone (dobra i zla) oraz postac, co jednakze nie ma wplywy na gre. Dostepne jest multum broni, swietnie odwzorowanych o doskonalej fizyce. Do tego skille jak np Kung-Fu Fighting (levelowane, masa ciosow) dodtakowo specjalne ability jak Slow Motion (bullet time z Matrixa). Posoka sie leje, plansze sa ciekawe, nie polaczone w zadna fabule. Od takie team deadmatch
Bronie: multum, swietne
Dodatkowe dane: skille, efekty filmowe
Grafika: 4/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 4/5
Vampire Slayer
==========
Team Deadmatch bazujacy na powiesci Ann Rice (kroniki wampirow). Jedna ze stron sa nieumarli, druga ludzie. Dostepnych jest kilkanascie broni oraz skill specjalny jakim jest egzorcyzm, do tego nieodzowny osikowy kolek, troche broni kulomiotnych. Po stronie wampirow bronie raczej reczne, gryzace, troche czarow. Grafika traci nieco mysza i najblizsze skojarzenia to War in Heaven, gra sie nieco anemicznie, jednak sam pomysl ciekawy. Ot dla zabicia czasu mozna nieco pograc, chociaz nie jest to rewelacja i objawienie na skale swiatowa.
Bronie: niewiele, srednie
Dodatkowe dane: magia, egzorcyzmy
Grafika: 3/5
Muzyka: 2/5
Grywalnosc 3/5
Deadmatch Classic
=============
Coz dodac wiecej, po wlaczeniu gry widzimy dziwnie znajome mapy, dziwnie znajome dzwieki i dziwnie znajome bronie. Dokladnie to ta gra jest dziwnie znajoma... ot po prostu KROL FPP galaktyki i okolic, Quake1 wydany na engine Half Life. Przeportowano wszystko - mapy sa te same, tesktury bronie itp... co prawda tekstury nieco rozmyte (w org. byly po prostu male) czesc dorobiono nowych. Zachowano to ciekawe bujanie sie podczas strefowania, nie wychodza rocket jumpy, nie mozna zrobic speed-accel-streafa za to mozna zrobic tele-nade i tele-rocka. Czysta fragownia.
Bronie: Quake1
Dodatkowe dane: Quake1
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 5/5
Richochet
=======
Walka w 2 wymiarach. Skaczemy po platformach, ktore przerzucaja nas wedle kierunku strzlaki na platformie. Strzelamy tylko w 1 plaszczyznie za pomoca dysku. Chodzi o to zeby zepchnac przeciwnika z platformy Fun
Bronie: gumowy dysk
Dodatkowe dane: tylko 2 wymiary
Grafika: 3/5
Muzyka: 1/5
Grywalnosc 3/5
Day of Defeat
==========
Odpowiedz na Enemy Terrirory. Czasy II wojny swiatowej, alianci i panstwa osi. Kilkanascie klas postaci, duzo broni z okresu, roznorodne misje (w tym wiele celow i cele zalezne od poprzednio wykonanych). Swietna fizyka broni, piekne mapy, ladne modele. Idealne zrobione riflescope w snajperce. Przewaznie 2 strzaly z pistoletu moga juz zabic. Dodano mozliwosc czolgania sie, niesienia specjalnych obiektow (np bomba do wysadzenia dziala kolejowego). Bardzo dobra i udana gra, lepsza od Enemy Teritory ze wzgledu na wierniejsze oddane pola walki.
Bronie: duzo, z okresu
Dodatkowe dane: wiele celow misji, bron specjalna
Grafika: 4/5
Muzyka: 4/5
Grywalnosc 4/5
Condition Zero
==========
Counter Stike 1.6 + grafika. Po prostu wyglada prawie jak source, gra sie jak w 1.6. Ulepszono modele, sa bardzo szczegolowe, dodano opcje single player (poszczegolne zadania) in ex cs_italy - zabij 2terrorystow pistoletem, min 1 za pomoca broni snajperskiej, uratuj min 3 zakladnikow. Nic dodac nic ujac
Bronie: CS1.6(duzo)
Dodatkowe dane: poprawione mapy i modele
Grafika: 5/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 5/5
Team Fortress
==========
Jeden z pierwszych modow dla Half Life, obecnie osobna gra. Realia sa z czasow HL, do wyboru parenascie klas postaci, ktore determinuja pozniejsza bron. Generalnie takie team deadmatch, bez innowacji jesli chodzi o sposob prowadzenia rozgrywki. Klasy postaci sa nieco sztywne, ruchy takie sobie, bronie owszem ciekawe ale z minigunem np nie da sie isc (jest tak wolno) i ogolnie wszystko co fajne pojawilo sie pozniej w SvenCO-OP a co niefajne juz nie. Pograc mozna, bo misje i mapki sa technicznie ciekawe, ale min to 8 graczy (4x4) inaczej po prostu nie ma sensu, bo z minigunem nie dojdziesz przez pod dnia do bazy wroga a medyk nie sciagnie Cie jesli masz ciezki pancerz. Musi byc rzeznia zeby gralo sie miodnie.
Bronie: duzo, zaleza od klasy
Dodatkowe dane: exp, klasy postaci
Grafika: 4/5
Muzyka: 3/5
Grywalnosc 3/5
Wiecej grzechow nie pamietam, ale jak pojawia sie nowe, na pewno opisze je dla Was
Gorace elo elo trzy piec zeo moi mili.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
mm :>
chala i tandeta, nie to co kiedys - tak na szybko... chcialem wam przyblizyc mniej wiecej co jest ciekawego
W przegladzie opisalem nastepujaco
Zalozenie oraz typ gry, czesc swoich wrazen i ciekawostek
Pozniej podsumowanie gdzie:
Bronie - opisuja to jak, gdzie, ile czemu
Dodatki - ciekawe rzeczy typu skille, punkty doswiadczenia itp.
Pozniej pod Muzyka - kryje sie takze i dzwiek a dokladnei jego poziom (czasami jest muzyka czasami dzwieki). Ogolnie ocena zalezy od jakosci i tego jakie wrazenia wywoluje na graczu.
Grywalnosc - coz, to punktowa ocena jakosci samej rozgrywki, czy wciaga, dla czego i jak mocno.
Ogolna ocena gwiazdkowa rozni sie od ocen czastkowych, bo nawet przy sredniej grafice, marnym dzwieku i grywalnosci na poziomie 4 gra moze tak wkrecac i urzekac rozwiazaniami ze az warto sie zapoznac.
chala i tandeta, nie to co kiedys - tak na szybko... chcialem wam przyblizyc mniej wiecej co jest ciekawego
W przegladzie opisalem nastepujaco
Zalozenie oraz typ gry, czesc swoich wrazen i ciekawostek
Pozniej podsumowanie gdzie:
Bronie - opisuja to jak, gdzie, ile czemu
Dodatki - ciekawe rzeczy typu skille, punkty doswiadczenia itp.
Pozniej pod Muzyka - kryje sie takze i dzwiek a dokladnei jego poziom (czasami jest muzyka czasami dzwieki). Ogolnie ocena zalezy od jakosci i tego jakie wrazenia wywoluje na graczu.
Grywalnosc - coz, to punktowa ocena jakosci samej rozgrywki, czy wciaga, dla czego i jak mocno.
Ogolna ocena gwiazdkowa rozni sie od ocen czastkowych, bo nawet przy sredniej grafice, marnym dzwieku i grywalnosci na poziomie 4 gra moze tak wkrecac i urzekac rozwiazaniami ze az warto sie zapoznac.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Brawo Simon xD doskonala robota .No ja niestety nie moge wypowiedziec sie na w/w ChaosDM poniewaz nie pykalem w wiekszosc z tych gierek ,ale niedlugo mam zamiar cos przetestowac o ile czas pozowli. Jak narazie tylko cs i nic wiecej
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Kilka screenow, niestety ... nie wszystkie app pozwalaja na zrzutke ekranu, tak wiec daje to co mam a z reszta powalcze FRAPS`em :)
- Załączniki
-
- Sience and Industry / po ogluszeniu naukowca za pomoca walizki musimy go doniesc do naszego HR. W momencie uzywania walizki i cloacking device, gra przelacza sie z fpp na tpp
- SaI.jpg (57.32 KiB) Przeglądane 2955 razy
-
- Day of Defeat / Niemcy / Obrona bunkrow przed Aliantami (dod_forest)
- DOD.jpg (63.63 KiB) Przeglądane 2955 razy
-
- DMClassic, slynne przejscie na DM6 :)
- DMClassic.jpg (39.87 KiB) Przeglądane 2955 razy
-
- NaturalSelection / Marine / mapa typu ns_ kilka dzialek i siegy, armory, advanced lab i observatory. Uzbrojenie Light machine gun
- NaturalSelection.jpg (61.54 KiB) Przeglądane 2972 razy
-
- Brain Dead - Last man standing / ch2m4 - cementary / Protect church for 3 minutes, kill 30 zombies, destroy outdoor lamps with sniper rifle and capture zombie mutated boss
- BrainBread.jpg (47.84 KiB) Przeglądane 2972 razy
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
I kolejne (limit zalacznikow na posta)
- Załączniki
-
- Sven COOP, druga misja Africa Corps
- SVEN.jpg (62.93 KiB) Przeglądane 2951 razy
-
- The Specialist, STEYR AUG z tlumikiem na planszy sp_dojo
- Specialist.jpg (47.1 KiB) Przeglądane 2951 razy
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Ok, po uploadzie na szybsze lacze
http://cs.scigacz.pl/chaosdm_win32.exe
ChaosDM dla Windows v1.14
WYMAGA pod spodem posiadania dowolnego quake2 jednakze robie od razu update do 3.20 nie patrzac jak stara jest wersja.
Z ficzerow mamy
Quake Xatrix
Quake Tourney
Quake CTF 3.20
Quake Chaos 1.14
Quake Source /w compiler
Quake DM Map pack
Quake Chaos Map pack
Quake HAVOC Bot
Havoc /Chaos integrated
Podstawie wieczorem filmiki zapoznajace ze sposobami Air Jumpowania (w chaosie nie robimy juz rock jumpa ale uzywamy dziala powietrznego), sposobami podawania roznych narkotykow (wymioty, fov, pogorszenie jakosci grafiki) i innymi ficzerami.
Moim ulubionym jest i tak 1on1 na Edge, z uzyciem rocket i hyerblaster sentry turret (z obcego, wiezyczki ;p).
Linki i obrazki zalacze tutaj pozniej - jak tylko dorwe sie do myszki / a bedzie to po 22 zapewne /
http://cs.scigacz.pl/chaosdm_win32.exe
ChaosDM dla Windows v1.14
WYMAGA pod spodem posiadania dowolnego quake2 jednakze robie od razu update do 3.20 nie patrzac jak stara jest wersja.
Z ficzerow mamy
Quake Xatrix
Quake Tourney
Quake CTF 3.20
Quake Chaos 1.14
Quake Source /w compiler
Quake DM Map pack
Quake Chaos Map pack
Quake HAVOC Bot
Havoc /Chaos integrated
Podstawie wieczorem filmiki zapoznajace ze sposobami Air Jumpowania (w chaosie nie robimy juz rock jumpa ale uzywamy dziala powietrznego), sposobami podawania roznych narkotykow (wymioty, fov, pogorszenie jakosci grafiki) i innymi ficzerami.
Moim ulubionym jest i tak 1on1 na Edge, z uzyciem rocket i hyerblaster sentry turret (z obcego, wiezyczki ;p).
Linki i obrazki zalacze tutaj pozniej - jak tylko dorwe sie do myszki / a bedzie to po 22 zapewne /
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
sepo - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: Ząbki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości