Zobacz wątek - Plusy i minusy Yamahy R1 (2003) Proszę o opinie
NAS Analytics TAG

Plusy i minusy Yamahy R1 (2003) Proszę o opinie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Plusy i minusy Yamahy R1 (2003) Proszę o opinie

Postprzez lookas-Toruń » 5/10/2007, 22:55

Witam!
Mam prośbę. Jeśli znasz ten motor, napisz proszę co w nim jest fajne a co raczej nie :D
Z góry dziękuje :wink:
Pozdrawiam
Łukasz


__________________
Yamaha R1
lookas-Toruń
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5/10/2007, 22:31
Lokalizacja: Toruń


Postprzez johnmichael » 6/10/2007, 00:10

kup sobie gazete i tam zobacz porownanie takiego motcykla.
z tego co czytalem to jest na 3 miejscu po gsxr1000 i cbr1000, a przed zx10r.nie pamietam juz szczegolow.
mozesz tez poszukac w serwisie scigacz.pl
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth


Postprzez tomekd » 6/10/2007, 00:37

johnmichael napisał(a):kup sobie gazete i tam zobacz porownanie takiego motcykla.
z tego co czytalem to jest na 3 miejscu po gsxr1000 i cbr1000, a przed zx10r.nie pamietam juz szczegolow.
mozesz tez poszukac w serwisie scigacz.pl


W 2003 roku to nie bylo ani zx10 czy tez cbr1000,tylko zx9 in cbr954 :lol: :lol:
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez mlody » 6/10/2007, 05:40

Ma jedną znaczną wade.
Opanowały ją ze tak powiem wieśniaki,tak jak ma to miejsce z Bmw e36 i Golfem 3.
Ta wada jak dla mnie jest zbyt duza...,dlatego rozgladam sie za gsxr'ami.
Ale fakt faktem,stylistycznie R1 jest piękna.
Sory jesli uraziłem jakiegos wlasciciela erłana,oczywiscie normalni ludzie tez wożą sie Yamaszką :wink:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez icid » 6/10/2007, 05:52

mlody napisał(a):Ma jedną znaczną wade.
Opanowały ją ze tak powiem wieśniaki,tak jak ma to miejsce z Bmw e36 i Golfem 3.
Ta wada jak dla mnie jest zbyt duza...,dlatego rozgladam sie za gsxr'ami.
Ale fakt faktem,stylistycznie R1 jest piękna.
Sory jesli uraziłem jakiegos wlasciciela erłana,oczywiscie normalni ludzie tez wożą sie Yamaszką :wink:
To fakt troche paranoja ale latają na takich po wiochach poza tym każdy burak potrafi jeździć czy też wogóle to i tak chce R1 :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kedar-88 » 6/10/2007, 06:54

...jeszcze przypalają się na nią niedoświadczeni młodzi motocykliści..jak to się kończy wszyscy wiemy...
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez paq » 6/10/2007, 08:11

Slyszalem ze jakis burak gada - kupie sobie scigacza! Ja myslelem ze moze cos zagadam bedzie o czym porozmawiac a ten - no scigacz taki scigacz R1 <hahaha>
apropo wad R1 lyka olej i jest ladna nie powiem ale nie podoba mi sie to ze jest taka pospolita i kazdy kto ma litra to ma wlasnie to. CBR 1000 przeciez tez nie jest brzydka a GSXR 1000 jest juz calkiem ladny tylko jego swiattlo mi troche nie lezy ale coz do tego mozna sie przyzwyczaic. Kawa odpada
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez marcinhc » 6/10/2007, 10:56

tak naprawde to zrzygac mozna sie juz kazdym japonskim litrem.

Mi osobiscie podoba sie najbardziej kawa. Ogolnie jakos pociaga mnie kawasaki, nie wiem czemu.

Ale przeciez jest calkiem sporo innych litrow. Tiumph ma calkiem spora palete, Aprilia, Ducati, Buell, Moto Guzzi

Jak bym mial tyle kasy co na R1 to bez wachania wzialbym Moto Guzzi Le Mans V11.

Bylbym pewien ze pierwszym moto jakie spotkam nie bedzie nic nawet podobnego do mojego. Mialbym stylowy, nietuzinkowy motocykl z odrobina tradycji.

A osiagi? Nie osiaga 3 stow, jednak wstydu nie ma, zreszta sam sobie odpowiedz czy wykorzystasz moc R1 gdziekolwiek poza pasem startowym? No chyba ze ty jestes jednym z tych slynnych mistrzow prostej. To w takim razie milego szpanu we wsi.
marcinhc
Świeżak
 
Posty: 196
Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zolo » 6/10/2007, 11:14

minusy R1 to cena a cala reszta to plusy
zolo
zolo
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10/9/2007, 14:23
Lokalizacja: górny śląsk

Postprzez mlody » 6/10/2007, 14:01

prawda jest taka ze z tych lat,cokolwiek bys nie wzial pod uwage z japonskich braci,to sie nie zawiedziesz.
Kwestia gustu.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez crasch » 6/10/2007, 19:56

To, że R1 jest bardzo popularnym sprzętem to nieznaczy, że zwieśniaczonym ;). Mnie osobiście sie podoba.
:)
crasch
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6/10/2007, 19:05

Postprzez Jaczewoj » 6/10/2007, 21:44

Z R1 jest tak jak w połowie lat 90-tych z ninja, dla wielu np. gsxr nie był wtedy ścigaczem bo na plastikach nie było matrycy NINJA.
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez johnmichael » 7/10/2007, 02:48

dlaczego wypowiedzi maja przedewszystkim ludzi o ilosci postow mniej niz 20?
r1 to teraz tak jak calibra niestety.to moto mi tez sie podoba, ale bym go nie polecal i nie kupil...

mlody ja na swieta bede w opo wiec licze na browara w twoim towarzystwie
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez mlody » 7/10/2007, 06:10

johnmichael napisał(a):
mlody ja na swieta bede w opo wiec licze na browara w twoim towarzystwie


i tak własnie uczynimy,pojedziemy na jakas opolska impreze z zamiarem opicia sie jak świnie :twisted:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez Grubas » 7/10/2007, 17:10

Jak jesteś cięższy ode mnie o więcej jak 10 kg to będziesz wadził brzuchem o zbiornik. Ale z drugiej strony, to jest to zaleta, jak się ręce zmęczą, to się można w ten sposób położyć i odpocząć nie przerywając jazdy.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez GregorMoto » 7/10/2007, 17:33

zalet erłan ma pełno , wada to tak jak chłopaki wspomnieli duże ma powodzenie na wsi hehe, ogólnie to da sie nia tesz dalej pojechac ale to juz cos dla prawdziwych "twardzieli"
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez torowiec » 10/10/2007, 15:40

Jezdze R1 2003 od tego sezonu ,to troche malo ale zdazylem nawinac ponad 18tkm, wiec co nie co moge o nim powiedziec.
Mocy i momentu pod dostatkiem nawet dla wymagajacych podobnie zreszta jak w motocyklach japonskiej konkurencji w tym segmencie,tym co go od niej wyroznia jest wg. mnie jeszcze lepsze prowadzenie i swietne hamulce.
.Moc oddawana jest bardzo plynnie ,im wiecej obrotow tym mocniej ale wzrost jest bardzo rownomierny,jezdzilem nia kilka razy na torze i wlasnie ta cecha oraz wyzej wspomniane hamulce zrobily na mnie najwieksze wrazenie w porownaniu z np.Gixerem K3 kolegi.

Da sie tym calkiem sprawnie pokonywac dluzsze trasy(kilkaset km dziennie) ,generalnie im szybciej tym mniej sie meczysz( ped powietrza odciaza ramiona)w przeciwienstwie do jazdy w miescie.
Spalanie oscyluje pomiedzy 6,5l przy spokojnej jezdzie a ok. 10l na torze i predkosciach zblizonych do max.

Co do trwalosci ,to na dzien dobry mialem do wymiany dwojke-poprzedni wlasciciel lubil przerzucac z 1 na 2 w powietrzu bez sprzegla-ta skrzynia tego nie toleruje .Poza tym kiedy wracalem z nad morza padlo ladowanie, pozniej okazalo sie ze spalily sie 2 cewki w alternatorze,ale nie slyszalem zeby to byla jakas typowa usterka.Oleju nie wcina, mimo intensywnej eksploatacji od wymiany do wymiany zero ubytku(zmieniam srednio co 6tkm)

Wpowiedzi kolegow forumowiczow odnoszacych sie do wlascicieli R1 musze niestety potwierdzic , czesto na pytanie dlaczego R1 slysze "bo to taki sliczny motocykl".Porazka .Na szczescie to nie regula
To tak w wielkim skrocie.Jesli chcesz wiecej dawaj na PW
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez Jaczewoj » 10/10/2007, 21:19

A ile kosztowała Cie naprawa dwojki?
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez johnmichael » 10/10/2007, 21:23

kolejny ktory nie umie czytac... jak chcesz zadac pytanie Torowcowi, to zadaj mu je na PW.tak jak sam napisal.

trzymajcie mnie bo bede miazdzyl !!!


PS: lookas-Toruń jak chcesz sobie zobaczyc jazde testowa na R1 to zobacz to co mam w podpisie
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez nitro8888 » 11/10/2007, 09:28

Da sie tym calkiem sprawnie pokonywac dluzsze trasy(kilkaset km dziennie) ,generalnie im szybciej tym mniej sie meczysz( ped powietrza odciaza ramiona)w przeciwienstwie do jazdy w miescie.
Spalanie oscyluje pomiedzy 6,5l przy spokojnej jezdzie a ok. 10l na torze i predkosciach zblizonych do max.



\no nie wiem mi r1 na torze spalilo 16 litrow !!!!i specjalnie nie musisz sie starac tylko dajesz ostro w rure tak samo smiesza mnie te spalania w gazetach co podaja do litrow 6,5 owszem spali 6.5 ale jak smigasz 90km/h a kto na trasie jezzi 90 ?????????nie sugerujcie sie spalaniami z gazet bo to jest paradoks
nitro8888
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 3/8/2006, 17:51

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na g�r�