KAWASAKI GPZ 500 i ponad 220 km/h !!!!!!!
Posty: 44
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
andy7 napisał(a):Magik napisał(a):... na radarze policji miałem 239 km/h i co powiesz o prędkości maksymalnej?
Zdziwilbym sie tylko gdyby pokazalo Ci mniej. Miales w rekach atest na ten radar ? Widziales do kiedy atest mial waznosc ? Historia starsza od motoryzacji. Zmierz moze GPS'em a wtedy podyskutujemy. ( moj sasiad tez mial GSX 600 F i puki nie interesowalem sie motocyklami twierdzil, ze jego rozwija 270 km / h - czujesz bajere ? ).Magik napisał(a): Jeżdżę na 98 oktanowej benzynie
Do GSXF'a moglbys zatankowac i 150 oktanow, co one Ci w tym silniku dadza ? Nic. ilnik zaprojektowano i zrobiono pod paliwo 95 oktanow. paliwo o wyzszej ilosci oktanow jest bardziej odporne na spalanie stukowe ( o ile dobrze po sie po polsku wypowiedzialem ) Powoduje ono jedynie mniej eksplozyjne spalanie.
Co do reszty wypowiedzi podaruje sobie
Nie będę się wykłócał o pierdoły, ale radar był z atestem (chyba że policja używa śmieci) Na dowód mam mandat... A liczbę oktanów podałem dla informacji, a nie by podjąć dyskusję na temat efektywności spalania lanego paliwa.
Pozdro i przyczepności.
- Magik
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
Magic, liczniki motocyklowe czy to samochodowe sa produkowane tak zeby nie zanizaly predkosci. Producenci sobie zostawiaja pewien margines i w zadnym samochodzi czy motocyklu licznik nie pokazuje predkosci poprawnie i to nie 1-2 km/h a raczej kolo 7-8 przy 100 na h. W niektorych gazetach motoryzacyjnych nawet przy podawaniu danych zaznaczaja takie cos jak "przeklamanie licznika". A przeklamanie jest wieksze im wieksza jest predkosc, stad nie bardzo mi sie hcce wierzyc ze licznik Ci pokazywal 240 gdy radar 239....
-
Christiano_ - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
nie wiem czy mój gpz pojdzie 220 ale wiem jedno,że przyspieszenie ma bardzo porównywalne ze starszymi 600 majacymi ponad 80KM .w czym tkwi fenomen że jest taki szybki nie wiem ale to po prostu czuc jak sie za przeproszeniem z*** wyrywa spod tyłka
jedyny sposób żeby sprawdzic v max to gps albo złapac gdzies sie na jakichs wyscigach na 1/4 na fotokomórki tylko że musieliby je dalej ustawic ...
faktem jest że licznik pokazuje tylko orientacyjna predkosc i bład wskazania może siegac 10% i to zawsze w góre czyli licznik zawsze zawyża
do v max mozna też dojsc poprzez obroty przeliczając przełożenia itd. ale seryjne obrotomierze też do najdokładniejszych nie należa
jedyny sposób żeby sprawdzic v max to gps albo złapac gdzies sie na jakichs wyscigach na 1/4 na fotokomórki tylko że musieliby je dalej ustawic ...
faktem jest że licznik pokazuje tylko orientacyjna predkosc i bład wskazania może siegac 10% i to zawsze w góre czyli licznik zawsze zawyża
do v max mozna też dojsc poprzez obroty przeliczając przełożenia itd. ale seryjne obrotomierze też do najdokładniejszych nie należa
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Posty: 44
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości