KAWASAKI GPZ 500 i ponad 220 km/h !!!!!!!
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Ja wiem jedno na lekko pochyłym odcinku prostej pociagneolem 200 oczywiscie według licznika ale prosta byla dluga miala jakies 5 km i ni cholery wskazówka za 200 niechciala sie posunac.
A tak wogóle czy to ważne ile sie jedzie moze dla niektorych tak ja to tam wole jeździć wolniej a dalej
Pozdro!
A tak wogóle czy to ważne ile sie jedzie moze dla niektorych tak ja to tam wole jeździć wolniej a dalej

Pozdro!
Części do Bandita !
- Szkot :>
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 26/5/2007, 15:55
- Lokalizacja: 3 City
tak sie skalda ze droga była prosta!wszystkie zębatki są oryginalne nic przy niej nie robilem.. ! a dodam jeszcze jedno... dwoje moich kumpli ma honde cbr 600 i na przyspieszeniu do około 120 km/h lecimy łeb w łeb!!!!!! dopiero po tej prędkości zaczynaja sie rozciągać na hondach............
a jeśli chodzi o blokadę to odcina zapłon przy 11 tyś...
i tak dla smiechu! paliwa rakietowego nie wlewlewalem ;P
silnik ma przejechane 34 tyś.
a jeśli chodzi o blokadę to odcina zapłon przy 11 tyś...
i tak dla smiechu! paliwa rakietowego nie wlewlewalem ;P
silnik ma przejechane 34 tyś.
- matt_85
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 30/9/2007, 13:46
matt_85 Tak na przyszłość EDYTUJ swoje posty, tzn. Nie pisz kilka postów pod sobą 

Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
22.10.08 ====> Zdałem Prawko

-
zdzichu123 - Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
Przestań człowieku pierd..... akurat jechałem nie raz na gpz 500 teraz jeżdże na zzr 600 więc mi nie mów że jedziesz łeb w łeb z cbr 600. Gpz idzie na jedynce 60 więc w międzyczasie musisz jeszcze zmienić bieg zzr 600 idzie na jedynce praktycznie 100 i cbr tak samo. Na maxa gpz 500 idzie licznikowe 205 i nawet nie chce słyszeć żeby więcej.matt_85 napisał(a):tak sie skalda ze droga była prosta!wszystkie zębatki są oryginalne nic przy niej nie robilem.. ! a dodam jeszcze jedno... dwoje moich kumpli ma honde cbr 600 i na przyspieszeniu do około 120 km/h lecimy łeb w łeb!!!!!! dopiero po tej prędkości zaczynaja sie rozciągać na hondach............
a jeśli chodzi o blokadę to odcina zapłon przy 11 tyś...
i tak dla smiechu! paliwa rakietowego nie wlewlewalem ;P
silnik ma przejechane 34 tyś.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Kawasaki gpz 500
Siema chce kupic sobie gpz 500 tylko zniecheciło mnie to ze psuje sie w nim koło magnesowe i ze jest ono nawet drogie, czy ta wada wystepuje czesto i czy jest to jedyna wada tego cuda?
- xXXKaczorXx
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/10/2008, 17:09
Suka GSX 600 F ma 86 KM i jej predkosc to 215 km/h ( w/g papierow a nie licznikowo ).
To, ze jechales licznikowo rowno z CBR 600 o niczym nie swiadczy, tam tez jest przeklamanie liczika.
GPZ 500 rozwija max 185 km/h. reszta to po prostu przeklamanie predkosciomierza.
To, ze jechales licznikowo rowno z CBR 600 o niczym nie swiadczy, tam tez jest przeklamanie liczika.
GPZ 500 rozwija max 185 km/h. reszta to po prostu przeklamanie predkosciomierza.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
No tak idzie leb w leb z cbr 600, tylko koledzy mu nie powiedzieli ze specjalnie nie odkrecali do konca zeby z tylu nie zostal 

-
Christiano_ - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
andy7 napisał(a):Suka GSX 600 F ma 86 KM i jej predkosc to 215 km/h ( w/g papierow a nie licznikowo ).
To, ze jechales licznikowo rowno z CBR 600 o niczym nie swiadczy, tam tez jest przeklamanie liczika.
GPZ 500 rozwija max 185 km/h. reszta to po prostu przeklamanie predkosciomierza.
No fajnie że liczniki które są stworzone tylko i wyłącznie do pokazywania prędkości tak kłamią.... Mam gsx600f i nie będę już pisał o moim liczniku ale na radarze policji miałem 239 km/h i co powiesz o prędkości maksymalnej? Jeżdżę na 98 oktanowej benzynie i nie po przepaściach. Aha i jeszcze jedno. Pod czas pomiaru policyjnym radarem u mnie na liczniku było około 240km/h....( wskazówka już troszkę drżała) więc o jakich przekłamaniach mowa? 1-2 km/h?
Jeśli chłopakowi jedzie te 220km/h to niech się cieszy. Ale by zaraz zakładać o tym temat pod tytułem "mój komar jedzie 200, a licznik pokazuje 40". Śmieszne.
Trzymajta się.
- Magik
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
Ciekawe czy któryś z was zastanawiał się dlaczego te prędkościomierze kłamią ?
Ciekawostka prawda ? A cała sprawa rozchodzi się o to że Opona w czasie jazdy ma inną średnicę a i tylne koło z którego zazwyczaj pochodzą te wskazania w czasie jazdy cały czas kręci się tak naprawdę troszkę szybciej niż by to wynikało z prędkości jaka faktycznie się poruszamy.
Ciekawostka prawda ? A cała sprawa rozchodzi się o to że Opona w czasie jazdy ma inną średnicę a i tylne koło z którego zazwyczaj pochodzą te wskazania w czasie jazdy cały czas kręci się tak naprawdę troszkę szybciej niż by to wynikało z prędkości jaka faktycznie się poruszamy.
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Magik napisał(a):... na radarze policji miałem 239 km/h i co powiesz o prędkości maksymalnej?
Zdziwilbym sie tylko gdyby pokazalo Ci mniej. Miales w rekach atest na ten radar ? Widziales do kiedy atest mial waznosc ? Historia starsza od motoryzacji. Zmierz moze GPS'em a wtedy podyskutujemy. ( moj sasiad tez mial GSX 600 F i puki nie interesowalem sie motocyklami twierdzil, ze jego rozwija 270 km / h - czujesz bajere ? ).
Magik napisał(a): Jeżdżę na 98 oktanowej benzynie
Do GSXF'a moglbys zatankowac i 150 oktanow, co one Ci w tym silniku dadza ? Nic. ilnik zaprojektowano i zrobiono pod paliwo 95 oktanow. paliwo o wyzszej ilosci oktanow jest bardziej odporne na spalanie stukowe ( o ile dobrze po sie po polsku wypowiedzialem ) Powoduje ono jedynie mniej eksplozyjne spalanie.
Co do reszty wypowiedzi podaruje sobie

- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):
Do GSXF'a moglbys zatankowac i 150 oktanow, co one Ci w tym silniku dadza ? Nic. ilnik zaprojektowano i zrobiono pod paliwo 95 oktanow. paliwo o wyzszej ilosci oktanow jest bardziej odporne na spalanie stukowe ( o ile dobrze po sie po polsku wypowiedzialem ) Powoduje ono jedynie mniej eksplozyjne spalanie.
Rzekłbym.... że nawet gorzej.... Większa liczba oktanowa = wolniejsze spalanie paliwa.... (własności przeciwstukowe).... wiec jeśli silnik nie ma dużego stopnia sprężania oraz znacznego kąta wyprzedzenia zapłonu wiec defakto nie został zaprojektowany do paliwa dajmy na to 150 oktanowego.... tylko np 94, po wlaniu takiego paliwa teoretycznie powinien nawet gorzej chodzić... niż na dedykowanych 95 oktanach.... Oczywiście z punktu widzenia żywotności silnika jest to bardzo wskazane.... Ale zalet takiego lepszego paliwa raczej on nie wykorzysta - wyjątkiem są tu silniki samochodowe z czujnikiem spalania stukowego które potrafia zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu automatycznie....
Ten "skok" mocy jaki obserwujemy w zwykłych silnikach spowodowany jest;
1. lepsza jakością paliwa wyżej oktanowego - choć nie jest to reguła...
2. pełnym subiektywizmem doznań.... i autosugestią....
3. kwestiami socjologiczno-ekonomicznymi; dość często uważamy że jak płacimy wiecej to mamy lepiej....
Reasumując; do p1. Jesli pracownicy stacji ochrszcza 98 oktanowe paliwo i wskutek tego stracimy np 3 oktany to i tak jeszcze jezdzimy na paliwie które jest bezpieczne w miare dla naszego silnika.... jak nam dochrzczą 95.... to czasem jest gorzej niż na ukrainie.... i tu widze rzeczywistą korzyść z kupowania 98 oktanów.... A leją nam tam różne rzeczy. Potocznie uważa się że stacja "dolewa wody".... heh chcielibyśmy by tak było; dolewają nam rozpuszczalników, benzyn do lakierów , spirytusu metylowego... itp. syfów... Bardzo często paliwo zanim trafi na stację już jest rozmnożone i obsługa stacji nic o tym nie wie nawet.... ... kosmos....
jeśli jednak mamy obczajoną dobrą stację.... to po co przepłacać?

pzdr i sorry za offtop lekki
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
andy7 napisał(a):Magik napisał(a):... na radarze policji miałem 239 km/h i co powiesz o prędkości maksymalnej?
Zdziwilbym sie tylko gdyby pokazalo Ci mniej. Miales w rekach atest na ten radar ? Widziales do kiedy atest mial waznosc ? Historia starsza od motoryzacji. Zmierz moze GPS'em a wtedy podyskutujemy. ( moj sasiad tez mial GSX 600 F i puki nie interesowalem sie motocyklami twierdzil, ze jego rozwija 270 km / h - czujesz bajere ? ).Magik napisał(a): Jeżdżę na 98 oktanowej benzynie
Do GSXF'a moglbys zatankowac i 150 oktanow, co one Ci w tym silniku dadza ? Nic. ilnik zaprojektowano i zrobiono pod paliwo 95 oktanow. paliwo o wyzszej ilosci oktanow jest bardziej odporne na spalanie stukowe ( o ile dobrze po sie po polsku wypowiedzialem ) Powoduje ono jedynie mniej eksplozyjne spalanie.
Co do reszty wypowiedzi podaruje sobie
Nie będę się wykłócał o pierdoły, ale radar był z atestem (chyba że policja używa śmieci) Na dowód mam mandat... A liczbę oktanów podałem dla informacji, a nie by podjąć dyskusję na temat efektywności spalania lanego paliwa.
Pozdro i przyczepności.
- Magik
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
Magic, liczniki motocyklowe czy to samochodowe sa produkowane tak zeby nie zanizaly predkosci. Producenci sobie zostawiaja pewien margines i w zadnym samochodzi czy motocyklu licznik nie pokazuje predkosci poprawnie i to nie 1-2 km/h a raczej kolo 7-8 przy 100 na h. W niektorych gazetach motoryzacyjnych nawet przy podawaniu danych zaznaczaja takie cos jak "przeklamanie licznika". A przeklamanie jest wieksze im wieksza jest predkosc, stad nie bardzo mi sie hcce wierzyc ze licznik Ci pokazywal 240 gdy radar 239....
-
Christiano_ - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
nie wiem czy mój gpz pojdzie 220 ale wiem jedno,że przyspieszenie ma bardzo porównywalne ze starszymi 600 majacymi ponad 80KM .w czym tkwi fenomen że jest taki szybki nie wiem ale to po prostu czuc jak sie za przeproszeniem z*** wyrywa spod tyłka
jedyny sposób żeby sprawdzic v max to gps albo złapac gdzies sie na jakichs wyscigach na 1/4 na fotokomórki tylko że musieliby je dalej ustawic ...
faktem jest że licznik pokazuje tylko orientacyjna predkosc i bład wskazania może siegac 10% i to zawsze w góre czyli licznik zawsze zawyża
do v max mozna też dojsc poprzez obroty przeliczając przełożenia itd. ale seryjne obrotomierze też do najdokładniejszych nie należa

jedyny sposób żeby sprawdzic v max to gps albo złapac gdzies sie na jakichs wyscigach na 1/4 na fotokomórki tylko że musieliby je dalej ustawic ...
faktem jest że licznik pokazuje tylko orientacyjna predkosc i bład wskazania może siegac 10% i to zawsze w góre czyli licznik zawsze zawyża
do v max mozna też dojsc poprzez obroty przeliczając przełożenia itd. ale seryjne obrotomierze też do najdokładniejszych nie należa
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości