Zobacz wątek - Honda CBR 600 F4i

Honda CBR 600 F4i

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Honda CBR 600 F4i

Postprzez stFeHnE » 19/6/2017, 20:40

Witam, mam pytanie odnośnie tego motocykla https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr ... yk0el.html Honda CBR 600 F4i 2001r z Pruszkowa. Był może ktoś już ją oglądać ? motocykl ma uszkodzony licznik ( pamięć podręczną), po każdym zgaszeniu pojazdu traci przebieg. Jak myślicie to może być coś poważniejszego ? Oglądać ją będę dopiero w weekend albo nawet i po ale przed tym chciałbym uzyskać wasze informacje może znacie tego sprzedawce MOTO MOTION ?

PS. W razie czego można byłoby liczyć na pomoc przy kupnie motocykla ? Sprawdzenie go fachowym okiem co i jak
stFeHnE
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa


Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez riderZ056 » 20/6/2017, 00:23

Bak i błotnik mają inny kolor niż owiewki (zapewne chińskie). Pas na baku jeden zamiast dwóch i w dodatku inny niż w oryginale. Zadupek też wygląda na podróbę. Na pewno nie wyjechała z fabryki w tym malowaniu.
Ostatnio edytowano 20/6/2017, 20:13 przez riderZ056, łącznie edytowano 1 raz
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
riderZ056
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
Lokalizacja: Koło

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez stFeHnE » 20/6/2017, 07:44

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr ... d58fd0fa08 Tutaj jest chyba "oryginalny" lakier jak sie nie mylę. Czyli co mogła byc " szlifowana " ?
stFeHnE
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez riderZ056 » 20/6/2017, 20:13

Na pewno była, co widać po deklu, ale to jeszcze żadna tragedia. Po prostu mechanik musiałby zajrzeć co się tam kryje, innej opcji nie ma.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
riderZ056
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
Lokalizacja: Koło

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez ChaoticBiker » 20/6/2017, 21:43

kraj pochodzenia: Francja
Moc: 112km

Kto zgadnie, dlaczego te dwa powyzsze fakty sie ze soba kloca?
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez stFeHnE » 21/6/2017, 04:37

No czemu ?
stFeHnE
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez riderZ056 » 21/6/2017, 22:54

We Francji do niedawna nie było można rejestrować motocykli o mocy powyżej 100 KM.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
riderZ056
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
Lokalizacja: Koło

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez stFeHnE » 22/6/2017, 19:09

Wiec dla Ciebir to plus czy minus ?
stFeHnE
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez Fugu » 23/6/2017, 08:49

Niescislosc.

Motocykle byly sprzedawane z kastracja - zazwyczaj do wyjecia bez wiekszego problemu.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2031
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Re: Honda CBR 600 F4i

Postprzez ChaoticBiker » 27/6/2017, 02:22

"zazwyczaj bez wiekszego problemu" otoz niekoniecznie.
Oto, co ja widzialem z moturach z Francji: inne ECU, inne walki rozrzadu, nawet inne tloki.
Koszty "odblokowania" motocykla liczone w tysiacach PLN (a nawet w tysiacach EUR).

To powyzej to sa skrajne przypadki, bo np. na drugim biegunie mamy takie przypadki, gdzie wystarczy uciac jeden kabelek przy ECU (chocby nowsze Suzuki GSXR1000), albo odwrotnie - np. w Blackbirdach zmostkowac dwa piny w kostce (oraz oczywiscie zmienic dolot -pozbyc sie zwezen, a takze wywalic z wydechu pierscienie zwezajace).

A w wielu wypadkach wystarcza remap ECU (koszt 250-300 EUR). Ale tak naprawde nie wiesz, na co trafisz, bo nigdzie nie ma spisu, ze w tym moto wystarczy pozbyc sie zwezek a w tym musisz wymienic walki.

Tak czy siak, nie okreslilbym tego jako "bez wiekszego problemu". Bo nawet jak pozbedziesz sie zwezek a nie zrobisz ECU - nadal nie masz pelnej mocy. Trza zrobic to kompleksowo, a to jednak bedzie zawsze kosztowalo juz jakies istotne pieniadze.
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr