Zobacz wątek - CBR F3 Problem z pracą silnika

Reklama

NAS Analytics TAG

CBR F3 Problem z pracą silnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR F3 Problem z pracą silnika

Postprzez tobiash1991 » 20/9/2016, 06:38

Witam serdecznie jestem nowy na tym forum mam na Imie Tobiasz posiadam honde Cbr f3 Pc 31 . Mój problem polega na tym że gdy wczoraj jechałem skończyło mi się paliwo i zmieniłem pozycje kranika na rezerwe jednak to nic nie dało motor dalej mulił nie wkręcał sie na obroty , dopchałem do garażu i zacząłem sprawdzac pompkę paliwa , iskre i czy i wogóle paiwo leci z kranika i niby wszystko ok . Teraz są następujące objawy motor odpala niby pracuje ale wydaje mi się że na 3 cylindrach , przy delikatnym dodawaniu gazu obroty dojdą do 5-7 tysiecy i następuje totalna odcinka , poporstu nie chce dalej sie wkręcać przy gwałtownym dodaniu gazu następuje odrazu zamulenie i gaśnięcie . Nie wiem do czego się dodtknąć ;/ Proszę o poradę . Pozdrawiam Tobiasz
tobiash1991
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/9/2016, 06:32


Postprzez MisieqMP » 20/9/2016, 09:32

A iskrę ty sprawdzał ??
No place, no race - Mick Doohan
Avatar użytkownika
MisieqMP
Świeżak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15/3/2016, 13:33
Lokalizacja: Tarnów/Warszawa

Postprzez dziki14 » 20/9/2016, 09:39

Zacznij od sprawdzenia świec - możliwe, że jedna jest okopcona i nie daje iskry. U mnie to zawsze pomaga.
Avatar użytkownika
dziki14
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24/2/2011, 09:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez tobiash1991 » 20/9/2016, 14:11

Iskrę sprawdzałem dodam jeszcze ze był to pierwszy raz kiedy musiałem użyć tej rezerwy czy mozliwe jest ze zaciągło jakiegoś syfu ? filtr paliwa był wymieniony jakies 200 km temu. Dziwią mnie te objawy jakby całkowitego odcięcia przy mocniejszym dodaniu gazu badz po przekroczeniu 5-7 tysiecy obrotów ;/
tobiash1991
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/9/2016, 06:32

Postprzez MisieqMP » 21/9/2016, 08:41

Tak, bardzo możliwe... CHyba czyszczenie gaźnika Cię czeka, filtr paliwa to kupa ...
No place, no race - Mick Doohan
Avatar użytkownika
MisieqMP
Świeżak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15/3/2016, 13:33
Lokalizacja: Tarnów/Warszawa

Postprzez tobiash1991 » 21/9/2016, 12:07

Sugerujesz usunięcie filtra paliwa ?
tobiash1991
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/9/2016, 06:32

Postprzez MisieqMP » 22/9/2016, 10:18

Filtr paliwa źle dobrany może zmniejszyć przepustowość paliwa, spróbuj go usunąć.
No place, no race - Mick Doohan
Avatar użytkownika
MisieqMP
Świeżak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15/3/2016, 13:33
Lokalizacja: Tarnów/Warszawa

Postprzez tobiash1991 » 23/9/2016, 05:51

Filtr paliwa wziąłem taki jak powinien być przepływ ma ok . Po wyjęciu pompy paliwa przeczyściłem te "platynki" pompy i jak narazie jest ok jeżeli o to chodzi , być może pompa paliwa przestawała pracować , potestuje to sie okażę :) dziękuje za pomoc. Skorzystam i zapytam sie o koljeną rzecz mianowicie często przy przekraczaniu 20km/h jest takie szarpnięcie na pewno ma to związek z doładowaniem dynamicznym, sprawdzałem czy wszystkie węże są dobrze podłączone czy działa ten zaworek pod bakiem niby wszystko wydaje sie być ok a jednak szarpie. Do tego jeszcze często przy przekraczaniu tych 20 wskazówka obrotomierza dziwnie podskakuje . Jakieś pomysły co to może być ? :) pozdrawiam


Edit nikt nie podejrzewa co to może być ? :)
tobiash1991
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/9/2016, 06:32

Postprzez tobiash1991 » 25/9/2016, 18:44

Nikt nie podejrzewa co to może być ? :)
tobiash1991
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/9/2016, 06:32



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr