Zobacz wątek - Motocykl na co dzień do około 5 tysięcy

Motocykl na co dzień do około 5 tysięcy

Porady, dyskusje i inne dywagacje na temat motocykli, którymi można się poruszać posiadając kategorię prawa jazdy A2
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, kravec, andy7, suhy-19, Boshi, Black-Ghost

Motocykl na co dzień do około 5 tysięcy

Postprzez marek789 » 5/8/2016, 22:00

- Doświadczenie
Zipp Quantum 6k km
Zipp Pro 50/110 7k km
Yamaha R125 - 2k km

- Wiek, waga, wzrost
18 lat, 175cm, 70kg

- Do jakich celów chcesz używać motocykla, w jakich udziałach procentowych?
Dojazdy do szkoły, czasem z bratem jakaś turystyczna wycieczka

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
około 3k km

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Około 5k na ciuchy mam osobny budżet

- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
fajnie by było, gdyby nie był za drogi i nie palił za dużo

- Jakie motocykle Ci się podobają
głównie sportowe, nakedy

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
gs500, cb500, er5

Są jakieś różnice w prowadzeniu, hamowaniu tych trzech modeli wymienionych wyżej? Bo z wyglądu są podobne. Jak z silnikiem wszędzie ta sama konstrukcja? Są może jakieś sensowne 600 w tej cenie lub w pobliżu tej ceny na które warto spojrzeć? A może lepiej kupić jakąś sensowną 125 4T (nie chińską) np. Yamahe R125, Honde CBR 125 ?

Z góy dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
marek789
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/3/2015, 17:17


Postprzez SkoQ » 7/8/2016, 07:06

125 sobie odpuść :) momentalnie Ci się znudzi, tam się nic nie dzieje.

GS 500, sam miałem przejechałem na niej naście tys kilometrów. I powiem tak:
- Tani i części mega łatwo dostępne w niskich cenach, na początek nie widzę lepszego motocykla.
- Spalanie to około 5 litrów, mi raz zdarzyło się zejść poniżej 4, ale to CH** nie jazda :)
- Silnik w GS 500 to jednostka nie do zajeżdżenia, krąży legenda że ten który zajeździ GS'a pójdzie do motocyklowego piekła za życia.
- Jeśli kręcą Cię sporty możesz spojrzeć na wersję F (tyle, że chyba nie ten budżet)


CB500 nawet nie siedziałem, widziałem kilka razy motocykl chyba najmniej popularny z całej złotej trojki, raczej ciężko Ci bedzie dorwać jakąś zadbaną sztukę.

ER5 amortyzatory z poprzedniej epoki jak w MZ, tylny hamulec to bęben :) Dlatego nazywa się go spowalniaczem a nie hamulcem. Wygląda ładnie, częsci tanie, nawet nie tragicznie się prowadzi, ale jeśli można mieć coś lepszego w tej samej kasie, to po co ? :)

Nie zastanawiałbym się ani chwili tylko brał GS 500, za 5 koła coś w fajnym stanie znajdziesz
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2404
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez sivoo » 8/8/2016, 23:41

Słuchaj SkoQ bo dobrze prawi. :)
sivoo
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14/1/2014, 22:55

Postprzez kajaknapilicy » 18/8/2016, 18:19

Dokładnie!
kajaknapilicy
 

Postprzez Kole » 18/8/2016, 18:59

Hahah :D racja :D
Kole
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/8/2016, 17:38

Postprzez Ajss » 19/8/2016, 13:36

Jest Austriak motovlogger który śmgia na CB500 z 94.

https://www.youtube.com/watch?v=vWEnbYTWWV8

Hamulce są podobno ciulowe, ale w tej klasie nie ma się co dziwić...
Suzuki SV650N FI
Ajss
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38

Postprzez Onedirki » 9/9/2016, 15:40

No to racja, z tymi hamulcami to problem.
specjalista adwords łódź (otwórz link)
Onedirki
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/9/2016, 14:42



Powrót do Motocykle na kategorie A2



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr