Zobacz wątek - <i>[Husqvarna 701 Enduro]</i> Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi
NAS Analytics TAG

[Husqvarna 701 Enduro] Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi

Komentarze użytkowników
_________

[Husqvarna 701 Enduro] Husqvarna 701 Enduro - ile pot

Postprzez Ścigacz » 9/5/2016, 21:23

Dyskusja na temat: Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi waga ciężka?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi waga ciężka?
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/5/2016, 21:23

Cholerka, to moja Tereska 660 Z jest konkurencją? 206 kg na sucho? To chyba że za kokpitem siedzi Tadek :)<br><hr>pawulon182
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2016, 19:32

Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2016, 14:51

Komentatorzy napisał(a):Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183<br>
A nie pomyślałeś, że te motocykle są po to, żeby zrobić nimi dystans kilkuset km w terenie z bagażem? Spróbuj na 250-tce enduro, powiedz ile tyłka ci zostało :D
<br><hr>ptr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2016, 12:07

Komentatorzy napisał(a):Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183<br>
Komentatorzy napisał(a):A nie pomyślałeś, że te motocykle są po to, żeby zrobić nimi dystans kilkuset km w terenie z bagażem? Spróbuj na 250-tce enduro, powiedz ile tyłka ci zostało :D
<br><hr>ptr<br>
Nie pomyślał. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr