[Husqvarna 701 Enduro] Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi
Posty: 5
• Strona 1 z 1
[Husqvarna 701 Enduro] Husqvarna 701 Enduro - ile pot
Dyskusja na temat: Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi waga ciężka?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi waga ciężka?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna 701 Enduro - ile potrafi waga ciężka?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Cholerka, to moja Tereska 660 Z jest konkurencją? 206 kg na sucho? To chyba że za kokpitem siedzi Tadek <br><hr>pawulon182
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183
A po co to komu? <br><hr>Przemek183
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A nie pomyślałeś, że te motocykle są po to, żeby zrobić nimi dystans kilkuset km w terenie z bagażem? Spróbuj na 250-tce enduro, powiedz ile tyłka ci zostałoKomentatorzy napisał(a):Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183<br>
<br><hr>ptr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie pomyślał. <br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):Pierwsze lepsze bagienko gdy utkniesz lub będziesz musiał zje*any jak po maratonie podnieść motocykl w trudnym terenie i docenisz niską masę. Jeśli ktoś chce jeździć jak ma zdjęciach to da sobie radę nawet na KTM Adventure 1190. Ale po co? Takie motocykle są po to by się bawić! By atakować górki i nie bać się ataków na trudny teren. Myślicie, że dlaczego walczy się z masą w tych motocyklach i nie tworzy motocykli z wielkimi silnikami? Bo to przerost formy nad treścią. Jeśli masz małego penisa to sobie chcesz to zrekompensować motocyklem jak największym w danej klasie.
A po co to komu? <br><hr>Przemek183<br>Komentatorzy napisał(a):A nie pomyślałeś, że te motocykle są po to, żeby zrobić nimi dystans kilkuset km w terenie z bagażem? Spróbuj na 250-tce enduro, powiedz ile tyłka ci zostało
<br><hr>ptr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości