JakiÅ› dual (Xt660R i TTR 600)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
JakiÅ› dual (Xt660R i TTR 600)
Sam nie wiem co chcÄ™
Szukam moto, które pojeździ po asfalcie i po lesie.
TTR-ka na pewno lżejsza, XT - na pewno kulturalniejsza
Chyba, że możecie polecić coś w podobnych pieniądzach coby było zarejestrowane na dwie osoby i miało walory tego i tego
Acha - jazda w terenie u mnie to żadne ciorania po bagnach - zazwyczaj las, jakieś podjazdy, małe potoczki...
Brałbym XT w ciemno - ale jakoś boję się tej wagi....
http://olx.pl/oferta/yamaha-xt660r-2007 ... e7a8dc3680
http://otomoto.pl/oferta/yamaha-ttr-600 ... yaQR5.html
Wiem, że przepaść technologiczna jest między nimi, ale takie rzeczy jakoś nigdy nie były dla mnie przeszkodą

Szukam moto, które pojeździ po asfalcie i po lesie.
TTR-ka na pewno lżejsza, XT - na pewno kulturalniejsza

Chyba, że możecie polecić coś w podobnych pieniądzach coby było zarejestrowane na dwie osoby i miało walory tego i tego

Brałbym XT w ciemno - ale jakoś boję się tej wagi....
http://olx.pl/oferta/yamaha-xt660r-2007 ... e7a8dc3680
http://otomoto.pl/oferta/yamaha-ttr-600 ... yaQR5.html
Wiem, że przepaść technologiczna jest między nimi, ale takie rzeczy jakoś nigdy nie były dla mnie przeszkodą

WR 426
-
nie_mam_motora - Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
- Lokalizacja: Tarnów - okolice
Jeśli chcesz pyrkać turystycznie, to bierz XT660R. Zawieszenia niema to za grosz, ale bezobsługowość na najwyższym poziomie. TTR jest kopana, nie wiem czy to przeszkadza. Jest jeszcze TT600RE z guzikiem, ale zawias jest gorszy (podobnie sprawa się miała w poprzedniku, czyli kopany TT600S z fajnym zawiasem vs. TT600E z guzikiem, ale z mocno skastrowanym zawiasem). Najgorsze w TT600 jest to, że często wpadają w łapy nieuświadomionych zastosowania sprzętu - to jest dual, a kupę ludzi kupuje je i myśli, że to "FULL CROSS", bo ma wysoki błotnik itp. Przez to można łatwo się wpakować w różne remonty zawieszenia (pęknięcia alu-wahacza), czy silnika. Do tego TT600S i TT600R mają z tyłu sztywniaka (koło bez zabieraka) i pałowanie na stockowych przełożeniach często kończy się wykruszeniem II i III biegu, ew. V jeśli moto latało sporo po asfalcie.
XT660R za nie wiele większą kasę można kupić ze śladowym przebiegiem w idealnym stanie. Niema grzebania przy gaźnikach (jest wtrysk), raczej niema obawy o rychły remont (nikasil, przebiegi między remontami jak w twinach, chłodzenie cieczą).
Jak dla mnie:
XT660R asfalt + off bez szaleństw
TT600 - troche bardziej off, świetny materiał do młotkonaprawialnego turysty
690R - połączenie XT660R i TT600R, czyli dobry zawias, niska masa (jak na duala), niskie zużycie paliwa, dobre zachowanie na asfalcie. Jedyny minus, to jednak większe wymagania serwisowe.
Żaden z nich nie nadaje się do jazdy z plecaczkiem
XT660R za nie wiele większą kasę można kupić ze śladowym przebiegiem w idealnym stanie. Niema grzebania przy gaźnikach (jest wtrysk), raczej niema obawy o rychły remont (nikasil, przebiegi między remontami jak w twinach, chłodzenie cieczą).
Jak dla mnie:
XT660R asfalt + off bez szaleństw
TT600 - troche bardziej off, świetny materiał do młotkonaprawialnego turysty
690R - połączenie XT660R i TT600R, czyli dobry zawias, niska masa (jak na duala), niskie zużycie paliwa, dobre zachowanie na asfalcie. Jedyny minus, to jednak większe wymagania serwisowe.
Żaden z nich nie nadaje się do jazdy z plecaczkiem

- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
No to teraz już nic nie wiem
KTM nie wchodzi w grę (jakoś nie lubię tej marki). Szukam czegoś niewyżyłowanego.

KTM nie wchodzi w grę (jakoś nie lubię tej marki). Szukam czegoś niewyżyłowanego.
WR 426
-
nie_mam_motora - Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
- Lokalizacja: Tarnów - okolice
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości