Zobacz wątek - Wymiana opon na Pirelli Diablo Rosso II

Wymiana opon na Pirelli Diablo Rosso II

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Wymiana opon na Pirelli Diablo Rosso II

Postprzez nesta83 » 2/2/2016, 14:04

Cześć,

Od niedawna jestem posiadaczem nowej Hondy CBR300R. Czytam rożne fora i pojawiają sie sugestie, ze wartym rozważenia jest pomysł wymiany opon seryjnych. Nie sa one najgorsze, ale tez nie jest to nic super. Wiele osób poleca te Pirelli. 700zl to nie w kij dmuchał ale z drugiej strony jeśli tyle ma kosztować większa przyjemność z jazdy i przede wszystkim bezpieczeństwo to to jest nic.

Co o tym sądzicie? A może macie inne pomysły na opony?

Dzięki za pomoc
nesta83
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/5/2009, 00:54


Postprzez SEPKOSKY » 2/2/2016, 15:25

Skoro od niedawna jesteś posiadaczem to zmiany opon nie odczujesz, bo i tak na pewno nie wykorzystujesz ich całego potencjału. Spokojnie zużyj pierwszy komplet, a potem się będziesz zastanawiał.
Z750 => ZX10R
Avatar użytkownika
SEPKOSKY
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Zimny72 » 2/2/2016, 16:27

Tak jak pisze Sepkosky - zużyj to co masz, a na następne polecam Pirelli Sport Demon.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez nesta83 » 2/2/2016, 16:46

Ok, dzięki :) Czyli ten komplet seryjny to nie jest jakiś shit, ktory stwarza jakieś ryzyko? Tylko normalne gumy, ale o nizszej jakości niz te wymieniane.
nesta83
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/5/2009, 00:54

Postprzez SEPKOSKY » 2/2/2016, 17:15

A na jakich ciśnieniach latasz na torze?
Z750 => ZX10R
Avatar użytkownika
SEPKOSKY
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez nesta83 » 2/2/2016, 17:18

Na tor wybiorę się pewnie sporadycznie. Głównie miasto i wypady "za".
nesta83
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/5/2009, 00:54

Postprzez SEPKOSKY » 2/2/2016, 17:27

To o jakim ryzyku my rozmawiamy? Do turlania się seria aż nadto.
Z750 => ZX10R
Avatar użytkownika
SEPKOSKY
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Zimny72 » 2/2/2016, 18:30

A co to za seryjne opony?
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez nesta83 » 2/2/2016, 21:29

OE IRC
nesta83
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/5/2009, 00:54

Postprzez Zimny72 » 2/2/2016, 22:00

Trudno znaleźć jakieś opinie o IRC: jedni piszo - że marne chińskie, drudzy - że dobre japońskie, ale rzadko spotykane i ogólnie droższe od europejskich. Chyba jednak przychyliłbym się do tej drugiej opinii, bo jeżeli masz moto nowe z salonu, to przy tej marce i modelu producent raczej nie pozwoliłby sobie na założenie jakichś gównianych opon. To nie jest jakaś tania chińska marka jak Junak czy Romet, w którym opony są z gumy do żucia, klocki z prasowanego ryżu, a reflektor z miski dla psa i gdzie trzeba wszystko wymieniać od razu po zakupie. U mnie firmowo na V7-ce były założone Pirelli Sport Demon i chyba to jest najlepsza możliwa opona na takie moto. Ewentualnie mógłbym jeszcze brać pod uwagę następcę Metzelera Lazerteca, które miałem wcześniej w Nevadzie i w sumie byłem zadowolony. Natomiast Sport Demonami jestem na razie zachwycony, dlatego polecam
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez Passionesuzuki » 13/2/2016, 00:28

Pirelli czy metzeler Cie nie zawioda. Bardzo chwala tez nowe Michelin ale jeszcze nie testowalem.
Nec temere, Nec timide!
Passionesuzuki
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10/2/2016, 21:26

Postprzez grzec » 13/2/2016, 08:39

Jak Michelin to tylko power pure albo power one. Pilot power czy Metzelery lubiły lekko puszczać. Na Batlax BT016 PRO też czułem się super.
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez andy7 » 13/2/2016, 16:36

grzec napisał(a): Metzelery lubiły lekko puszczać. Na Batlax BT016 PRO też czułem się super.


To moze napisz jakie metzeler'y Ci lekko puszzcaly ? Zdajesz sobie sprawe ile oni modeli produkuja ?

Ja smigalem na M3, Z6, Z8 i nigdy mi nic nie puscilo a jedynie 130 Nm mialem, wiec nijak sie to ma do Twojej opini.

BT to nie opony a kartofle. Wyjatkiem moze byc ich Dwudziestka reszta to syf. NA mokrym to tragedia !


:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez grzec » 14/2/2016, 09:26

Dokładnie M8
BT016 to może i kartofle ale nowsze z końcówką PRO są git. Dwudziestek jeszcze nie miałem okazji ucierać więc się nie wypowiadam.
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez jaroaro » 14/2/2016, 10:30

Andy7 a na przednim kole jaki moment miałeś? Jak ja lubię jak wyskoczycie z tymi swoimi lokomotywami do toczenia się po trasach i mówicie że "a, ja mam jedynie 2000Nm i nic mi nie puszcza więc jak w pełnym złożeniu dodasz więcej gazu to też Ci nie puści".
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez andy7 » 14/2/2016, 15:14

jaroaro napisał(a):Andy7 a na przednim kole jaki moment miałeś? Jak ja lubię jak wyskoczycie z tymi swoimi lokomotywami do toczenia się po trasach i mówicie że "a, ja mam jedynie 2000Nm i nic mi nie puszcza więc jak w pełnym złożeniu dodasz więcej gazu to też Ci nie puści".


1. Na przednim kole mam proporcjonalny do sily jaka wystepuje na tylnym.

2. Gdybys mial troche pojecia o technice pokonywania zakretow to wiedzialbys, ze jest kilka szkol / Technik, niemniej generalnie mowi sie, ze wchodzi sie bez gazu a ten dodaje sie po apex'ie.

Pytanie tylko ile go dodasz i czy masz na tyle umiejetnosci aby w razie problemow nie zgruzowac sprzeta.

Z regoly na wyjsciu uslizguje sie tylna wiec niestety trafiles jak kula w plot.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jaroaro » 14/2/2016, 18:42

Andy, Ty to chyba musisz uczyć chłopaków w wyścigach bo łamagom często puszczają gumy, a maja mniejszy moment niż Ty.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez andy7 » 14/2/2016, 21:08

Temat jest o oponach

masz ochote podyskutowac o technice, jest odpowiedni dzial

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron