Zobacz wÄ…tek - Kawasaki KLX 250 z 94r. nigdy nie remontowany
NAS Analytics TAG

Kawasaki KLX 250 z 94r. nigdy nie remontowany

Enduro, Cross
_________

Kawasaki KLX 250 z 94r. nigdy nie remontowany

Postprzez endurowiec31 » 23/7/2015, 22:41

Witam!
Mam zamiar kupić KLX 250 94r. w oryginalnym stanie.
Jedynie martwi mnie to ze jest to 94r. i nigdy nie był remontowany.
Czy jeśli był jeżdżony przez tyle lat to czy trzeba coś wymieniać w silniku (tłok, wał korbowy, cylinder itd.) ?
Wiem, że ta Kawasaki ma ok 30 km więc nie jest jakoś mocno wyżyłowana.
Jak możecie napiszcie coś o tym, bo nie chce kupić pierwszego moto i się zawieść na nim i wydać w remont dużo kasy.
Pozdrawiam
endurowiec31
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/12/2014, 19:24
Lokalizacja: Wałcz


Postprzez MJR128 » 23/7/2015, 22:55

Ostatnio robiłem taki silnik z 2003r. Wymiany wymagał tłok, cylinder szlifowania, zawory ssące do wymiany i uszczelniacze zaworowe.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez endurowiec31 » 23/7/2015, 23:08

Czyli jednak dać sobie spokój ?
Jest ona na chodzie, bo ją oglądałem.
Jedynie przy nagłym wciśnieciu manety do oporu na jałowym biegu dusi się i gaśnie.
A tak to wszystko w porządku, biegi wszystkie wchodzą bez zarzutu, obroty trzyma, nic nie stuka nie puka. Ale jeśli robiłeś silnik z 2003r. i tyle do remontu było to jednak dam sobie spokój :)
Pozdro i dzięki
endurowiec31
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/12/2014, 19:24
Lokalizacja: Wałcz

Postprzez MJR128 » 23/7/2015, 23:22

Kolego nowe to w salonie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez dawidsx » 24/7/2015, 10:12

Nie ma na to reguły, raz kupisz coś co jeździ mimo wieku a raz w czymś co ma dwa lata zawór się urwie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 25/7/2015, 16:59

94 ale zalezy jaki przebieg, widziałem pare maszyn na prawde leciwych, ale jakby były z fabryki przejechane przez las i odstawione do garazu. takie cos jeszcze ma szanse pojeździc ( o ile nie zacznie cieknąć z kazdej mozliwej dziury - guma ma swoja zywotnosc ) ale jezeli dosyc ostro eksploatowany to po tylu latach zapewne wymaga remontu. 2 sprawa jest taka że ciekawe skąd info takie, chyba że jeden włąsciciel był od początku - w co wątpie szczerze mówiac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê