Alternatywa dla Z1000SX
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Alternatywa dla Z1000SX
Szukam czegos nowego. W tej chwili podoba mi sie Z1000SX, mozecie zasugerowac cos podobnego z innych stajni?
Warunki brzegowe:
- aktualny model
- okolo 70kPLN
- okolo 90..120 kW - moze byc wiecej, pewnie bedzie kastrowany na 100 KM zeby zmniejszyc koszty AC
- waga 200..240 kg - wolal bym raczej lzejszy
- duzy moment - to jest wazne. Nie chce szlifierki
- ABS + kontrola trakcji - must have
- zastosowanie: 30% miasto, 40% drogi krajowe/turystyka, 20% passy (n.p. Austria), 10% autostrada
- jazda w pojedynke
Wyglad: raczej sportowy turystyk. Nie chce komina typu "rura wzdluz moto". Albo schowany pod moto (jak w ER6), albo pod zadupkiem - w Z1000SX bylby do wymiany na cos takiego:
Jakies pomysly?
I jeszcze jedno: nie potrzebuje komentarzy co mam wybrac i z czym sobie nie dam rady: to potrafie ocenic sam. Potrzebuje pomyslow, jakim motocyklom mam sie przyjzec i na czym zrobic jazde probna.
Warunki brzegowe:
- aktualny model
- okolo 70kPLN
- okolo 90..120 kW - moze byc wiecej, pewnie bedzie kastrowany na 100 KM zeby zmniejszyc koszty AC
- waga 200..240 kg - wolal bym raczej lzejszy
- duzy moment - to jest wazne. Nie chce szlifierki
- ABS + kontrola trakcji - must have
- zastosowanie: 30% miasto, 40% drogi krajowe/turystyka, 20% passy (n.p. Austria), 10% autostrada
- jazda w pojedynke
Wyglad: raczej sportowy turystyk. Nie chce komina typu "rura wzdluz moto". Albo schowany pod moto (jak w ER6), albo pod zadupkiem - w Z1000SX bylby do wymiany na cos takiego:

Jakies pomysly?
I jeszcze jedno: nie potrzebuje komentarzy co mam wybrac i z czym sobie nie dam rady: to potrafie ocenic sam. Potrzebuje pomyslow, jakim motocyklom mam sie przyjzec i na czym zrobic jazde probna.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Moją propozycją jest nowa Honda VFR 800 . Ma C-ABS, Kontrolę trakcji, sprawdzone V4 z podobno poprawionym V-TEC w każdym razie ma mocny dół, jest moim zdaniem piękna a te zegary to po prostu majstersztyk(foto poniżej) i jest to chyba najbardziej uniwersalny motocykl. Jedynie może Ci nie podpasować wydech jednak to zawsze można zmienić. Co o tym modelu sądzisz ?


- Szwarc95
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/7/2015, 11:53
- Lokalizacja: Wołów
Nie zaskoczę może ale moja propozycja to TRACER
Cenowo wiadomo jak to seria MT- zamiata po całości i nie brakuje mu myślę niczego.
Kontrolę trakcji i ABS ma w standardzie, 116 koni i moment też wiadomo- jak to MT.
Waga na mokro 210 kg.
Na + też wyświetlacz i światła... te LEDy w nocy zamiatają normalnie...
Z minusów- mógłby mieć wygodniejszą kanapę. Niemniej łatwo można to naprawić
Zarzuty są też że za miękki zawias z przodu- też łatwe do ogarnięcia.
Ja osobiście czekam ze dwa lata jak potanieją i w ogóle pojawią się na rynku wtórnym i atakuje go na bank- fantastyczny sprzęt.

Cenowo wiadomo jak to seria MT- zamiata po całości i nie brakuje mu myślę niczego.
Kontrolę trakcji i ABS ma w standardzie, 116 koni i moment też wiadomo- jak to MT.
Waga na mokro 210 kg.
Na + też wyświetlacz i światła... te LEDy w nocy zamiatają normalnie...
Z minusów- mógłby mieć wygodniejszą kanapę. Niemniej łatwo można to naprawić

Zarzuty są też że za miękki zawias z przodu- też łatwe do ogarnięcia.
Ja osobiście czekam ze dwa lata jak potanieją i w ogóle pojawią się na rynku wtórnym i atakuje go na bank- fantastyczny sprzęt.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Dzieki
VFR - dokladnie ten typ komina mi sie nie podoba. Ogolnie motocykl optycznie nie taki.
TRACER - przyjze sie z bliska, na zdjeciach wyglada ja wk.... konik polny
i troche malo owiewki.
Triumph - wolal bym z pelna owiewka.
Zdjecie ktore dalem powyzej jest Z1000 w wersji golej, mi bardziej odpowiada taki:


VFR - dokladnie ten typ komina mi sie nie podoba. Ogolnie motocykl optycznie nie taki.
TRACER - przyjze sie z bliska, na zdjeciach wyglada ja wk.... konik polny

Triumph - wolal bym z pelna owiewka.
Zdjecie ktore dalem powyzej jest Z1000 w wersji golej, mi bardziej odpowiada taki:

-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Fugu napisał(a):Dzieki
Triumph - wolal bym z pelna owiewka.
Zawsze jest jeszcze Sprint ST, na którego samemu ostro gromadzę środki

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
ST przestali produkować, była zmiana na GT, ale to też już jest historia.
alternatywa jest tiger sport
explorera nie polecam, bo to kloc.
jedyny sensowny odpowiednik, jak dl mnie to litrowa cebeefa
alternatywa jest tiger sport
explorera nie polecam, bo to kloc.
jedyny sensowny odpowiednik, jak dl mnie to litrowa cebeefa
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
KTM 1290 Super Duke? Ew. z akcesoryjną szybą.
Z BMW masz S1000 XR.
EDIT: Nadal sądzę, że moto 100+ kucy jest bez sensu, bo na publicznych drogach się go nie wykorzysta. Ja bym do takich zastosowań pewnie wziął "zwykłe" moto 650-900ccm z owiewką lub półowiewką, np. F800GT
EDIT: Jeszcze jest Ducati Multistrada, ale mi osobiscie nie podchodzi i drogo.
Z BMW masz S1000 XR.
EDIT: Nadal sądzę, że moto 100+ kucy jest bez sensu, bo na publicznych drogach się go nie wykorzysta. Ja bym do takich zastosowań pewnie wziął "zwykłe" moto 650-900ccm z owiewką lub półowiewką, np. F800GT
EDIT: Jeszcze jest Ducati Multistrada, ale mi osobiscie nie podchodzi i drogo.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Dzieki, przejze.
Dlatego:
Mnie interesuje "mocny dol" - moment, tzn. jazda jak w duzym dieslu - duze przyspieszenie i mocne hamowanie silnikiem niezaleznie przy jakich obrotach i na jakim biegu.
jasnoksieznik napisał(a):Nadal sądzę, że moto 100+ kucy jest bez sensu, bo na publicznych drogach się go nie wykorzysta.
Dlatego:
Fugu napisał(a):.... bedzie kastrowany na 100 KM ....
Mnie interesuje "mocny dol" - moment, tzn. jazda jak w duzym dieslu - duze przyspieszenie i mocne hamowanie silnikiem niezaleznie przy jakich obrotach i na jakim biegu.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Fugu trafnie w 10tkę
Noo tak od tylko w tym od to quick shifterów i innych bajerów nie ma
a to i tak już ponad 6 dych.
Ponadto ja wczoraj słyszałem (nie wiem czy to prawda) ale podobno ASO BMW w Warszawie kasuje za przegląd GS'a po 20 000 km. 4000 PLN
Normalnie zdębiałem.
Gościu mówi że śmiga do Berlina bo tam chcą coś koło 300-400 ojro.

Noo tak od tylko w tym od to quick shifterów i innych bajerów nie ma

Ponadto ja wczoraj słyszałem (nie wiem czy to prawda) ale podobno ASO BMW w Warszawie kasuje za przegląd GS'a po 20 000 km. 4000 PLN

Normalnie zdębiałem.
Gościu mówi że śmiga do Berlina bo tam chcą coś koło 300-400 ojro.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Z tymi 4kPLN to byl bym ostrozny. Pewnie mu wymienili wszystko co serwisowka nakazuje: plyny, weze hamulcowe, nie wiadomo czy jeszcze nie dolozyli klockow, tarcz, opon, itp. Dobrze bylo by spojrzec na rachunek.
Pozatym: mieszkam po tej "drugiej" stronie Odry
Pozatym: mieszkam po tej "drugiej" stronie Odry

-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Jakies pogloski z tymi kosztami - nie wierze w nie. W najdrozszej motoryzacyjnie czesci Niemiec wydalem <150€ na duzy serwis BMW. Moze opony zmieniali na jakies pozlacane?
Jesli chodzi o dokladna cene, to tez nie da sie jednoznacznie przewidziec ceny BMW - kwestia negocjacji, ja dostalem w cenie praktycznie podstawowej dwa pakiety gratis, czyli wszystko z wyjatkiem alarmu i pomiaru cisnienia w oponach.
Za to R1200GS potrafi wyposazeniem zwiekszyc swoja cene o polowe.
Polecam rozejzec sie poza najwiekszymi salonami w stolicach.
Jesli chodzi o dokladna cene, to tez nie da sie jednoznacznie przewidziec ceny BMW - kwestia negocjacji, ja dostalem w cenie praktycznie podstawowej dwa pakiety gratis, czyli wszystko z wyjatkiem alarmu i pomiaru cisnienia w oponach.
Za to R1200GS potrafi wyposazeniem zwiekszyc swoja cene o polowe.
Polecam rozejzec sie poza najwiekszymi salonami w stolicach.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość