Zobacz wątek - Kawasaki Ninja 636 ZX6R 2005r Gaśnie jak się nagrzeje.

Kawasaki Ninja 636 ZX6R 2005r Gaśnie jak się nagrzeje.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Kawasaki Ninja 636 ZX6R 2005r Gaśnie jak się nagrzeje.

Postprzez manekman25 » 22/6/2015, 17:34

Witam

Od wiosny nie mogę sobie poradzić ze swoim motocyklem Kawasaki Ninja ZX6R 636 2005r. Problem polega na tym ze motocykl jak się nagrzeje gaśnie (im wyższa temperatura tym szybciej). Najpierw występują niewielkie szarpnięcia później motocykl gaśnie całkiem i nie można go odpalić. Tak jakby odcinało zapłon. Postój około 10 – 15 minut i znowu mogę jechać jakieś 20 minut zależnie od temperatury. Problem teraz znacznie się nasilił ze względu na wyższe temperatury. Sprawdzone i wyczyszczone wszystkie wtyczki, wymieniony czujnik położenia wału (impulsatory). Może ktoś miał podobne problemy i podpowie, co może być zepsute.

Dziękuje
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Invi » 22/6/2015, 17:48

Serwisu się domaga.............
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez manekman25 » 22/6/2015, 17:54

Problem w tym, że motocykl jest regularnie serwisowany, obecnie jest już u drugiego mechanika, który nie może zdiagnozować usterki.
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków

Postprzez senekkorzenna » 22/6/2015, 21:14

A nie czasem regulator napięcia lub cewka. się przegrzewa? sprawdzałeś?
senekkorzenna
 

Postprzez balchan1 » 22/6/2015, 22:58

Jeśli zawory ok, to może kwestia elektryki. Ale czy moto nie przegrzewa Ci się? Sprawdź czujnik temperatury silnika.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez manekman25 » 23/6/2015, 15:18

Moto się nie przegrzewa. Wentylator działa. Normalna temperatura pracy. Jadąc w trasie przy temperaturze około 80 stopni też gaśnie. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły??
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Repsol » 23/6/2015, 18:07

Przede wszystkim wtedy gdy zgaśnie i nie chce odpalić, to trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecach. Sprawdzałeś? Pompa paliwa się wtedy włącza?
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez manekman25 » 25/6/2015, 18:52

Jeżeli motocykl zgaśnie zanim mechanik ściągnie siedzisko, bak, airboxa to zajmie to kilka minut żeby dostać się do świec. Po 10 minutach motocykl działa już normalnie bez żadnych problemów i znów można jechać. Z pompą jest podobny problem. Przy każdym zapalaniu czy nawet próbie zapalenia słuchać, że pompa pracuje.
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SpeedyGonzales » 25/6/2015, 19:44

Jak luz na zaworach?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Isabella » 27/7/2015, 08:03

Witam

czy problem z motocyklem został rozwiązany? Mam dokładnie taki sam z moja Kawą Ninja 636 ZX6R 2006.. Pompa paliwa pracuje, czujnik położenia jest ok, wymieniony został przekaźnik i dalej gaśnie.
Avatar użytkownika
Isabella
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/7/2015, 07:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez manekman25 » 27/7/2015, 20:10

Wymieniłem:
Większość przekaźników, które odpowiedzialne są za zapłon.
Regulator napięcia.
Wszystkie kostki złączki wyczyszczone.
Czujnik powietrza.
Świece.
Filtr powietrza (kupiłem oryginał po zimie założyłem K&N).
Impulsatory.
Wyczyszczona pompa i bak.
Akumulator.

Jestem w kropce. Wymienię teraz pompę i zobaczę czy coś się zmieni. Jak rozwiąże problem na pewno napisze chyba że ktoś inny dojdzie wcześniej o co chodzi.
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Isabella » 28/7/2015, 20:58

u mnie też na początku miała być wymieniana pompa paliwa, jednak została wykluczona bo słychać że pracuje a gdyby była niesprawna to by nie działała. W moim motocyklu będzie wymieniany moduł zapłonowy.
Avatar użytkownika
Isabella
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/7/2015, 07:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez manekman25 » 6/8/2015, 16:44

Prawdopodobnie problemy w moim motocyklu robił moduł sterujący. Gdy się mocno zagrzał się wyłączał. Bezpośrednie rozgrzanie go powodowało gaśnięcie motocykla ostudzenie skutkowało powrotem do normalnej pracy. Obecnie moduł, immobilizer zostały wysłane do sprawdzenia. Czy to w 100 % rozwiąże problem napisze jak dostane wysłane części. Jak u was ktoś rozwiązał problem?? W razie, czego mam do sprzedania pompę paliwa, impulsatory oraz oryginalny filtr powietrza.
manekman25
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Isabella » 7/8/2015, 11:10

Ja czekam jak odeślą mi zaprogramowany moduł sterujący z immobilizerem i do poniedziałku powinnam dostać moto na testy.
Avatar użytkownika
Isabella
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/7/2015, 07:56
Lokalizacja: Wrocław

Za ile impulsator

Postprzez kamil1995-26 » 25/8/2015, 20:38

manekman25 napisał(a):Prawdopodobnie problemy w moim motocyklu robił moduł sterujący. Gdy się mocno zagrzał się wyłączał. Bezpośrednie rozgrzanie go powodowało gaśnięcie motocykla ostudzenie skutkowało powrotem do normalnej pracy. Obecnie moduł, immobilizer zostały wysłane do sprawdzenia. Czy to w 100 % rozwiąże problem napisze jak dostane wysłane części. Jak u was ktoś rozwiązał problem?? W razie, czego mam do sprzedania pompę paliwa, impulsatory oraz oryginalny filtr powietrza.



Witam , jaka cena impulsatorow ? :) i czy wymiana modułu sterującego coś pomogła ponieważ mam te same objawy w mojej Niny z 2005 . Nie wiem już co robić kupiłem nowa pompę ale nie pomogło
Kamil
kamil1995-26
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/3/2008, 16:30
Lokalizacja: kolega

Postprzez Katje » 26/8/2015, 12:03

manekman25 napisał(a):Jeżeli motocykl zgaśnie zanim mechanik ściągnie siedzisko, bak, airboxa to zajmie to kilka minut żeby dostać się do świec. Po 10 minutach motocykl działa już normalnie bez żadnych problemów i znów można jechać. Z pompą jest podobny problem. Przy każdym zapalaniu czy nawet próbie zapalenia słuchać, że pompa pracuje.

Możesz zdjąć siedzisko, bak, podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa, zagrzać motocykl na postoju i wtedy przeprowadzić testy.
Avatar użytkownika
Katje
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 8/7/2014, 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Isabella » 28/8/2015, 09:57

wymiana modułu sterującego rozwiązała problem z gaśnięciem mojego motocykla :)
Avatar użytkownika
Isabella
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/7/2015, 07:56
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr