Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Gleba na mokrym i spotkanie z barierą...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Gleba na mokrym i spotkanie z barierą...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Gleba na mokrym i spotkanie z barierą..

Postprzez Åšcigacz » 16/6/2015, 10:47

Dyskusja na temat: Gleba na mokrym i spotkanie z barierą energochłonną
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gleba na mokrym i spotkanie z barierą energochłonną
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 10:47

Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 11:29

Ja jakim moto jechał motocyklista który zaliczył szlifa?<br><hr>motofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 11:56

Komentatorzy napisał(a):Ja jakim moto jechał motocyklista który zaliczył szlifa?<br><hr>motofan<br>
Yamaha FZ09 (czyli MT 09 w Europie :-)<br><hr>Shiefo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 12:15

Komentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>
dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 12:31

Komentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>
Jak prędkość nie ma nic do rzeczy w czasie deszczu? Dla motocykli z prawie "gołymi" oponami maks w takich warunkach to 50km/h, a jak są koleiny i łączenia asfaltu to nawet mniej. Sam się o tym przekonałem ale na szczęście bez gleby. Pozdro<br><hr>Z750
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 12:42

MT-09 ma w standardzie kontrolÄ™ trakcji.
Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).<br><hr>nikt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 12:51

tuz przed tym jak zaliczyl glebe mial 68 na liczniku zakladam ze mil/h wiec 110km/h.<br><hr>klor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 13:17

no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 13:41

Komentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>
Drugiego, hmm, zdania, nie rozumiem, ale co do pierwszego to mam nadzieję, że jest to duży skrót myślowy. Jeśli nie, to większych głupot dawno nie czytałem.<br><hr>bachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 14:24

Komentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak prędkość nie ma nic do rzeczy w czasie deszczu? Dla motocykli z prawie "gołymi" oponami maks w takich warunkach to 50km/h, a jak są koleiny i łączenia asfaltu to nawet mniej. Sam się o tym przekonałem ale na szczęście bez gleby. Pozdro<br><hr>Z750<br>
50 km za duzo? w jakim sensie z "golymi oponami"?<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 14:25

jechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 14:25

jechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 14:49

Komentatorzy napisał(a):MT-09 ma w standardzie kontrolę trakcji.
Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).<br><hr>nikt<br>
MT-09 nie ma i nigdy nie miał kontroli trakcji. Jedynie w modelu sportowo-turystycznym MT-09 Tracer ona występuje <br><hr>okowezyra
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 21:37

Komentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>
motocykl jest stabilny jak silnik ciągnie, niezależnie od prędkości, nawet przy małych z rzędu 5km/h warto docisnąć tył i nieco bardziej odkręcić tak by jechać wolno a mieć stabilność, <br><hr>123
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 21:38

Komentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>
Komentatorzy napisał(a):motocykl jest stabilny jak silnik ciągnie, niezależnie od prędkości, nawet przy małych z rzędu 5km/h warto docisnąć tył i nieco bardziej odkręcić tak by jechać wolno a mieć stabilność, <br><hr>123<br>
ale w filmiku błędem ewidentnym było szarpnięcie silnika do przodu (delikatne) co spowodowało niestabilność, po prostu wszystko musi być płyne w szczególności w takich warunkach<br><hr>123
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2015, 07:55

Komentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>
Moim zdaniem jednak prędkość miała znaczenie. Przy ulewie (zresztą nie tylko) jest chyba różnica, czy w zakręt wejdziesz jadąc np. 90 km/h, czy 50 km/h. Działają tu prawa fizyki, których nie pokonasz nawet najwyższymi umiejętnościami. Oczywiście ważna jest też płynna jazda, bez nagłych przyspieszeń i hamowań ale prędkość ma moim zdaniem kluczowe znaczenie.<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/6/2015, 19:51

Zero wyobraźni, na autostradzie urażona duma, bo ktoś go wyprzedził. Więc Gaz do dechy i utrata przyczepności przez szybkie przyśpieszanie. Jak posłuchacie silnik zawył, więc koło dostało poślizgu. Miałem coś takiego przy wyprzedzaniu Tira ma mokrym, od tamtej pory na mokrym uważam z manetką gazu.<br><hr>Rafal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê