[Aktualności] Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400...
Posty: 59
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Aktualności] Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400..
Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400 vs Kawasaki ZX-10R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400 vs Kawasaki ZX-10R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400 vs Kawasaki ZX-10R
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przy doladowaniu to praktycznie niemozliwe - wiekszy moment i o niebo korzystniejsza krzywa przebiegu momentu i mocy<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to jest h2 a nie h2r<br><hr>skkkKomentatorzy napisał(a):jaki seryjny pojazd zmierzy sie h2r? bez tuningu trudno dac mu rade....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mnie cieszy kolejne fajne moto, ale zanim się zachwycę nim w pełni, chciałbym się wiedzieć, ile trzeba będzie w sprzęt włożyć, aby dotrwał do 20-30kkm i czy w ogóle ma szanse dotrwać (choćby silnik. skrzynia , kompresor ). U mnie 20kkm to jest sezon i producent na gwarancji może sobie wymieniać jeden zużyty silnik rocznie , ale po gwarancji .... ???
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
H2 z kompresorem powinien lepiej przyspieszać - tego oczekujemy - ale co do prędkości maksymalnej, to nie byłbym już taki pewny . Kompresor i elektronika H2 jest też o tyle fajna , gdyż pomoże motocyklistom, którzy nie potrafią skutecznie przyspieszać na prostej <br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No właśnie, może ktoś czytał ile kosztuje kompresor do H2 i ile wytrzymuje , tudzież jak producent deklaruje trwałość silnika i innych kluczowych elementów motocykla, "szarpanych" na co dzień działaniem kompresora ?<br><hr>adam57Komentatorzy napisał(a):Mnie cieszy kolejne fajne moto, ale zanim się zachwycę nim w pełni, chciałbym się wiedzieć, ile trzeba będzie w sprzęt włożyć, aby dotrwał do 20-30kkm i czy w ogóle ma szanse dotrwać (choćby silnik. skrzynia , kompresor ). U mnie 20kkm to jest sezon i producent na gwarancji może sobie wymieniać jeden zużyty silnik rocznie , ale po gwarancji .... ???
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
20 nm przy 10000 obr/min ma większa siłe styczna na oponie niż 50 nm przy 1500 obr/min przy tej samej predkosci dajmy na to 50 km/h przy założeniu ze mamy taki sam promien koła np. w obydwu 17 cali 160 profil 60 .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):przy doladowaniu to praktycznie niemozliwe - wiekszy moment i o niebo korzystniejsza krzywa przebiegu momentu i mocy<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tutaj macie taki sam za....bisty VS jak na filmie załaczynym przez autora <a href="https://www.youtube.com/watch?v=iXlNYsbl6a4" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=iXlNYsbl6a4</a> i jakos gdy tylko gość na cbr 1000rr zaczyna cisnąć fest to ta h2 wgl mu nieodjezdza pytania jak bardzo cisnal gość na h2??? to tez taki wspaniały filmik jak ten wasz dopóki niebedzie oficjalnego rzetelnego testu to możemy sobie teoretyzować nieznajac wykresu mocy h2 itd. .<br><hr>tdi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niemozliwe?!??!! jak na to wpadles, ze myslalem ze to h2r? ))<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):jaki seryjny pojazd zmierzy sie h2r? bez tuningu trudno dac mu rade....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to jest h2 a nie h2r<br><hr>skkk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany" - zapominasz, ze kompresor odbiera czesc mocy generowanej przez silnik w jednostce czasu i uzywa jej do sprezania powietrza. oczywiscie generuje to pewne straty, w zwiazku z czym kompresory sluza raczej do polepszania charakterystyki silnika (przebiegu krzywej mocy), niz do zwiekszania jej. w zwiazku z tym, tak jak juz ktos tu pisal, moze sie okazac, ze skoro moc maksymalna jest podobna, to przykladowe s1000rr, biorac pod uwage jego mniejsza mase wlasna, moze miec lepsze odejscie, kiedy juz silnik sie wkreci na optymalne obroty. gdyby to byla turbosprezarka, to raczej nikt by twojej tezy nie podwazal. w takiej konstrukcji do sprezania powietrza wykorzystuje sie energie gazow wylotowych, czyli po prostu spalin, a straty energetyczne (czyli straty mocy w jednostce czasu) sa w pewnym przyblizeniu pomijalne w stosunku do kompresora.<br><hr>mistrzuKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
porownanie przebiegu krzywych mocy i momentu wszytsko wyjasnia - pole pod kreska w przypadku silnika z kompresorem a wolnosscaego to zupelnie inna bajka - jak opublikuja wyniki z hamowni (a moze juz gdzies sa w necie) to bedzie to przepasc - poza tym wiele da wyrzucenie tego strasznego komina, zalozenie power commandera i poprawienie map, bo tlumiki i katalizatory robia teraz straszne a ten wyglada na 20 kg ))<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany" - zapominasz, ze kompresor odbiera czesc mocy generowanej przez silnik w jednostce czasu i uzywa jej do sprezania powietrza. oczywiscie generuje to pewne straty, w zwiazku z czym kompresory sluza raczej do polepszania charakterystyki silnika (przebiegu krzywej mocy), niz do zwiekszania jej. w zwiazku z tym, tak jak juz ktos tu pisal, moze sie okazac, ze skoro moc maksymalna jest podobna, to przykladowe s1000rr, biorac pod uwage jego mniejsza mase wlasna, moze miec lepsze odejscie, kiedy juz silnik sie wkreci na optymalne obroty. gdyby to byla turbosprezarka, to raczej nikt by twojej tezy nie podwazal. w takiej konstrukcji do sprezania powietrza wykorzystuje sie energie gazow wylotowych, czyli po prostu spalin, a straty energetyczne (czyli straty mocy w jednostce czasu) sa w pewnym przyblizeniu pomijalne w stosunku do kompresora.<br><hr>mistrzu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kogo to obchodzi, nikt tym nie będzie świata okrążał, to jest sprzęt do zabawy a nie liczenia każdej złotówki. Chcesz budżetówkę kup nc750.<br><hr>emisariusKomentatorzy napisał(a):Mnie cieszy kolejne fajne moto, ale zanim się zachwycę nim w pełni, chciałbym się wiedzieć, ile trzeba będzie w sprzęt włożyć, aby dotrwał do 20-30kkm i czy w ogóle ma szanse dotrwać (choćby silnik. skrzynia , kompresor ). U mnie 20kkm to jest sezon i producent na gwarancji może sobie wymieniać jeden zużyty silnik rocznie , ale po gwarancji .... ???
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):No właśnie, może ktoś czytał ile kosztuje kompresor do H2 i ile wytrzymuje , tudzież jak producent deklaruje trwałość silnika i innych kluczowych elementów motocykla, "szarpanych" na co dzień działaniem kompresora ?<br><hr>adam57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochaczKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na stronie akropovica masz wykres mocy h2 i wykres mocy s1000rr przy 8000 tys obrotow na minute h2 ma 125 km na kole a s1000rr 100 km na kole i jeśli maja identyczne przęłozenie to na ostatnim biegu h2 odjedzie o 25 % plus minus ale przełożenie maja mniemam inne s1000rr oiaga 300 km.h przy 13500 obr /min a h2 w ciemno przy jakiś 12000 obr/min i tu już nam się roznice zacierają h2 produkuje około 190 km/na kole maxymalnie przy w zakresie od 11000 obr/min do około 12500 (tzn tajk mysle bo wykres jest urwane w wykresie na stronie akrapovica ) s1000rr produkuje około 180 km na kole przy 13000 obr/min h2 wazy 238 kg full bak a s1000rr 209 kg jeśli p[osadzimy kierowcow ważących tyle samo to jeśli starty mocy sa takie same a raczej sa i aerodynamika podobna a raczej jest to mamy ch.lernie blisko poza tsartem gdzie s1000 rr idzie na koło jak głupia i pełna moc można wykorzystać dopiero od wyższych predkosci dlatego tez porownujac te motocykle należałoby zrobić rolowany wyścig z 150 do 300 km/h i będzie bardzo blisko z 2-3% przewagą bmw s1000rr czyli tyle co nic co ciekawe obadałem wykres mocy hayabusy tez na stronie akrapovica i przy 8000 tys obrotow na minute produkej 145 km na kole o 20 więcej niż h2 i 45 więcej niż s1000rr ale haya wazy 260 kg full bak i ma znacznie dluzsze przleozenie bos zczyt mocy prze raptem 10000 obr/min wiec roznica potęgi sredniegoz akresu hayi się zaciera przelozeniem ,co do silnika doładowanego kompresorem i niedoładowanego to jest silniejszy z kompresorem jeśli jest w tej samej technice ywkonane stopien sprężania skok srednica tłoka zawory wałki itd. bo z tej samej pojemności można wykonacz 2 rozne silniki jeden o takim stopniu sprężania ze przy tych samych obrotach wsrodkowym zakresie będzie miał 20-30 % więcej pary niż inny ale zakaldajac skończone możliwości silnika to tak kompresor będzie miał ciut większe pole przy tych samych obrotoach ztej samej pojem,nosci wiadomo .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 59
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości