Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki ZZR1400...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 19:28

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 19:30

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):na stronie akropovica masz wykres mocy h2 i wykres mocy s1000rr przy 8000 tys obrotow na minute h2 ma 125 km na kole a s1000rr 100 km na kole i jeśli maja identyczne przęłozenie to na ostatnim biegu h2 odjedzie o 25 % plus minus ale przełożenie maja mniemam inne s1000rr oiaga 300 km.h przy 13500 obr /min a h2 w ciemno przy jakiś 12000 obr/min i tu już nam się roznice zacierają h2 produkuje około 190 km/na kole maxymalnie przy w zakresie od 11000 obr/min do około 12500 (tzn tajk mysle bo wykres jest urwane w wykresie na stronie akrapovica ) s1000rr produkuje około 180 km na kole przy 13000 obr/min h2 wazy 238 kg full bak a s1000rr 209 kg jeśli p[osadzimy kierowcow ważących tyle samo to jeśli starty mocy sa takie same a raczej sa i aerodynamika podobna a raczej jest to mamy ch.lernie blisko poza tsartem gdzie s1000 rr idzie na koło jak głupia i pełna moc można wykorzystać dopiero od wyższych predkosci dlatego tez porownujac te motocykle należałoby zrobić rolowany wyścig z 150 do 300 km/h i będzie bardzo blisko z 2-3% przewagą bmw s1000rr czyli tyle co nic co ciekawe obadałem wykres mocy hayabusy tez na stronie akrapovica i przy 8000 tys obrotow na minute produkej 145 km na kole o 20 więcej niż h2 i 45 więcej niż s1000rr ale haya wazy 260 kg full bak i ma znacznie dluzsze przleozenie bos zczyt mocy prze raptem 10000 obr/min wiec roznica potęgi sredniegoz akresu hayi się zaciera przelozeniem ,co do silnika doładowanego kompresorem i niedoładowanego to jest silniejszy z kompresorem jeśli jest w tej samej technice ywkonane stopien sprężania skok srednica tłoka zawory wałki itd. bo z tej samej pojemności można wykonacz 2 rozne silniki jeden o takim stopniu sprężania ze przy tych samych obrotach wsrodkowym zakresie będzie miał 20-30 % więcej pary niż inny ale zakaldajac skończone możliwości silnika to tak kompresor będzie miał ciut większe pole przy tych samych obrotoach ztej samej pojem,nosci wiadomo .<br><hr>tdi <br>
sory speiszyłęm się i sa 2 pioprawki ;) h2 nieodjdedzie o 25% przy 8000 obr min bo wazy 30 kg więcej czyli jakies 10% więcej z kierowca i 2 ) starty mocy niemaja znaczenia bow artosci mocy które pdoałem sa na kole ;) tpo tyle .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 19:36

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
197koni wybija na hamowni podobno.. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pnmVvWkqxRI" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=pnmVvWkqxRI</a><br><hr>włochacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 19:41

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
co ci będę koles tłuamczyłz aduzo tak się pięknie skłąda ze auto motocykl o wyższej mocy produkluja wieksza siłe styczna na oponie ot cała filozofia to dlatego honda s2000 o mocy 240 km i momencie zaledwie 200 nm przyspeisza dużo szybciej niż turbodisel o mocy 150 km i momencie 350 nm przy tej samej masie aerodynamice istaratach mocy ot cała filozofia :)<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 21:21

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 21:36

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 21:38

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):co ci będę koles tłuamczyłz aduzo tak się pięknie skłąda ze auto motocykl o wyższej mocy produkluja wieksza siłe styczna na oponie ot cała filozofia to dlatego honda s2000 o mocy 240 km i momencie zaledwie 200 nm przyspeisza dużo szybciej niż turbodisel o mocy 150 km i momencie 350 nm przy tej samej masie aerodynamice istaratach mocy ot cała filozofia :)<br><hr>tdi <br>
a jakiez to auto z turbodieslem o takich parametrach ma taka aerodynamike, mase i skrynie jak honda s2000? no chyba ze znasz kogos, kto zrobil swap takiego dizelka do tej hondy - daj wtedy znać ;)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 21:42

Komentatorzy napisał(a):Mnie cieszy kolejne fajne moto, ale zanim się zachwycę nim w pełni, chciałbym się wiedzieć, ile trzeba będzie w sprzęt włożyć, aby dotrwał do 20-30kkm i czy w ogóle ma szanse dotrwać (choćby silnik. skrzynia , kompresor ). U mnie 20kkm to jest sezon i producent na gwarancji może sobie wymieniać jeden zużyty silnik rocznie , ale po gwarancji .... ???
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):No właśnie, może ktoś czytał ile kosztuje kompresor do H2 i ile wytrzymuje , tudzież jak producent deklaruje trwałość silnika i innych kluczowych elementów motocykla, "szarpanych" na co dzień działaniem kompresora ?<br><hr>adam57<br>
Komentatorzy napisał(a):Kogo to obchodzi, nikt tym nie będzie świata okrążał, to jest sprzęt do zabawy a nie liczenia każdej złotówki. Chcesz budżetówkę kup nc750.<br><hr>emisarius<br>
ja np. mocno sie kieruje trwaloscia, bo zawsze lubilem katowac - wole miec pare koni mniej a silnik kuloodporny jak w dawnym bladym, zanim go popsuli na poczatku xxi wieku...a co do pytania kolegi wczesniej - dzisiejsze kawasaki to nie to sprzed 15 lat - jakosc poszla mocno w gore a tutaj decydujas sie na taka nowosc musieli zastsowac dobre materialy i technologie produkcji, zeby nie bylo wtopy- sadze ze to b. dobra jakosc made in japan ;)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2015, 21:59

Komentatorzy napisał(a):Mnie cieszy kolejne fajne moto, ale zanim się zachwycę nim w pełni, chciałbym się wiedzieć, ile trzeba będzie w sprzęt włożyć, aby dotrwał do 20-30kkm i czy w ogóle ma szanse dotrwać (choćby silnik. skrzynia , kompresor ). U mnie 20kkm to jest sezon i producent na gwarancji może sobie wymieniać jeden zużyty silnik rocznie , ale po gwarancji .... ???
Poczekam jeszcze ze dwa sezony i poobserwuje jak moto z kompresorem daje sobie radę pod względem trwałości, aby zdecydować , czy warte jest wydawania kasy. <br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):No właśnie, może ktoś czytał ile kosztuje kompresor do H2 i ile wytrzymuje , tudzież jak producent deklaruje trwałość silnika i innych kluczowych elementów motocykla, "szarpanych" na co dzień działaniem kompresora ?<br><hr>adam57<br>
Komentatorzy napisał(a):Kogo to obchodzi, nikt tym nie będzie świata okrążał, to jest sprzęt do zabawy a nie liczenia każdej złotówki. Chcesz budżetówkę kup nc750.<br><hr>emisarius<br>
Ty mi nie pisz o liczeniu każdej złotówki .Współfinansowałem zakup kilkunastu motocykli do wyczynu, że o silnikach , innych "drobiazgach" i pracy niemieckich mechaników nie wspomnę - to są dopiero koszty ! Nawet jeżeli chodzi o tani sprzęt do zabawy, jakim jest H2, wszelkie elementy kosztów są ważne, gdyż człowiek powinien szanować pieniądze, które zarabia. <br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 08:15

Nie zapominajmy , że wszystkim, którym brakuje mocy lub szybkości , służą pomocą panowie z <a href="http://www.holeshot-racing.co.uk" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.holeshot-racing.co.uk</a> . Hayka 700KM i 411km/h ( road legal !!!) , RR-ka z 381KM , ZX10 i wiele innych :))<br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 08:53

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):co ci będę koles tłuamczyłz aduzo tak się pięknie skłąda ze auto motocykl o wyższej mocy produkluja wieksza siłe styczna na oponie ot cała filozofia to dlatego honda s2000 o mocy 240 km i momencie zaledwie 200 nm przyspeisza dużo szybciej niż turbodisel o mocy 150 km i momencie 350 nm przy tej samej masie aerodynamice istaratach mocy ot cała filozofia :)<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):a jakiez to auto z turbodieslem o takich parametrach ma taka aerodynamike, mase i skrynie jak honda s2000? no chyba ze znasz kogos, kto zrobil swap takiego dizelka do tej hondy - daj wtedy znać ;)<br><hr>txa<br>
honda s2000 ma zupełnie przeciętne wwartosci oporu aerodynamicznego na poziomie cx 0,34 jakos i powierzchnie czołowa tez ma przecietna jak przeciętny kompakt może mini itp. nie wiem dokałdnie ale sa to wartości zupełnie przeciętne jakich pełno na rynku <a href="http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List</a> można sobie porównać skrzynie musza mieć odp dobrana niemoga mic takiej samej bo wówczas na 1 biegu s2000 by rowiała 120 km./h gdy taki turbiodisel 50 km/h i po prostu silnik o mocy 240 km i momencie 200 nm na wale przy optymalnie dobranej skrzyni zawsze będzie szybszy niż silnik o parametrach 150 km i 400 nm nawet na wale przy tez optymalnie dobranej skrzyni przy tej samej aerodynamice masie i kołach , jakbys zamontował silnik z cbr 600 rr o mocy 120 km do harleya który wcześniej miał silnik 1500 cc np. (nie wiem czy takie sa ,ale chodzi o przykład) i mocy 60 km z 2 razy większym momenetem albo 2,5 to przy odp dobranych zębatkach tak żeby z silnikiem cbr 600 rr krecił maxymalnie na każdym biegu te same predkosci to z silnikiem cbr 600 rr ten harley by miał dużo większe przyspieszenie i predkosc maxymalna ale wycie byłoby oczywiście straszne ;) non stop 10 tys obr/min plus .... na silniku 1500 cc o mocy 60 km i momencie 150 nm ten harley przyakdłowy by potrzebował jakiś 6 sekund na przyspeiszenie z 100 do 140 km/h z silnikiem cbr 600rr z optymalnie dobranymi przelzoeniami przyspeiszenie by wyniosło jakies 4 sekundy bądź mniej dawca robi to w 2,5 s ,bo ma nizsza mase i lepsza aerodynamikę .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 11:35

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa<br>
motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 11:49

a i jeszcze jak nałożyłem wykresy na siebie hayabusy nowej i kawsaki h2 z strony akrapovica to pomijając przełożenie 1340 cm sześciennych hayabusy daje dużo więcej niż kompresor w litrowym h2 przy 7000 obr/min h2 ma 100 km na kole a hayabusa 140 km na kole- przepasc ,ale oczywicie przełzoenie maja inne i jak hayabusa przy 100 km.h kreci 3000 obr/min to h2 z 4000 obr/min po zalzoeniu tego samego rpzelozenia i podniesieniu masy w h2 do 260 kg silnik hayabusy ma przewagę az do 9000 pobr/min 30%,wiec ten kompresor ta jak wcześniej psialem nieaje tyle co turbo ale dobrze ze dali kompresor anie turbo bo niema zwłoki zadnej po odkręcenie manetki .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 12:39

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .<br><hr>tdi <br>
motorrad czyli motocykl i podobne klony w roznych krajach europy to propagandowe gazetki niemieckiego przemyslu motoryzacyjnego, poodbnie jak np. auto bild, czy ich odpwoidniki we wloszech czy francji - tyle to ma wspolngo z rzeczywistoscia, co foldery reklamowe firm....jak chcez poczytac cos bardziej obiektywnego, to sugeruje jakis magzyn brytyjski, np. fast bikes, bo oni trosze szanuja czytelnika zamiast im wciskac kit:) ps. co do twoich postow, to tego sie nie da czytac - zacznij stosowac znaki interpunkcyjne, bo to sie zlewa - bez urazy -w jeden bełkot<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 13:45

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad czyli motocykl i podobne klony w roznych krajach europy to propagandowe gazetki niemieckiego przemyslu motoryzacyjnego, poodbnie jak np. auto bild, czy ich odpwoidniki we wloszech czy francji - tyle to ma wspolngo z rzeczywistoscia, co foldery reklamowe firm....jak chcez poczytac cos bardziej obiektywnego, to sugeruje jakis magzyn brytyjski, np. fast bikes, bo oni trosze szanuja czytelnika zamiast im wciskac kit:) ps. co do twoich postow, to tego sie nie da czytac - zacznij stosowac znaki interpunkcyjne, bo to sie zlewa - bez urazy -w jeden bełkot<br><hr>txa<br>
niechrzan koleś , bo z fast bike to ty wiesz tyle samo co z reklamówki kawasaki THE END BMW S1000RR hahah chociaż eska na torze łoi to h2 jak chce a na prostej nie jest wolniejsza ,i to jest całe to THE END ( podobnie było w przypadku hondy kiedy wypuścili na rynek honde nc 700 i marketingowcy hondy puścili strasznego faila ze do 140 nc 700 majaca raptem jakos 55 km będzie rpzyspeiszała lepiej niż ich honda cbf 600 kltóra MA 78 KM oczywiście byłą to komkpletna bzdóra napisałem to od razu w pierwszym poscie na ścigaczu a reszta wszyscy w komentach na mnie ze ze honda przecież wie lepiej hahah nc 700 potrzebuje z 50 do 100 jakies 3,5 sekundy gdzie cbf robi to w 2,5 z 100 do 140 nc jakies 6 sekund gdzie cbf robi to w 3,7 sekundy ... ) nie wiem jak autobild ale co do motorrada to ich wyniki na torach testowych sa bardzo wiarygodne i często wygrywają motocykle japońskie czy brytyjskie choć oczywiście w przypadku litrow od paru lat hegemonie prowadzi bmw s1000rr głownie za sprawa silnika który miał przewagę w gornym zakresie obrotow nad rywalami 10-15% chociaż ostatnio się wyrownalo teraz do walki dojdzie wzmocniona r1m wiec może się sytuacja zmienić ,jakos ich propaganda nie sprawia ze bmw k1600 gt uzyskała lepszy wynik w jeździe po okręgu niż jakiś japoński motocykl sportowy itd. oczywiście w pewnych kwestiach mogą być stronniczy ale z grubsza daja rade ,skoro uważasz ze to ma tyle wspólnego z rzeczywistoscia co nic to podaj konkretny przykład .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 13:50

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma moc maksymalna do przyspeiszen? krzywa mocy i momentu i przelozenia, to tak....nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany (chyba ze kompresor albo turbo zalozyl ktos w garazu i zrobil go z drutu i dykty...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"nie ma takiej mozliwosci zeby wolnnossacy silnik o tej samej pojemnosci lepiej przyspieszal niz doladowany" - zapominasz, ze kompresor odbiera czesc mocy generowanej przez silnik w jednostce czasu i uzywa jej do sprezania powietrza. oczywiscie generuje to pewne straty, w zwiazku z czym kompresory sluza raczej do polepszania charakterystyki silnika (przebiegu krzywej mocy), niz do zwiekszania jej. w zwiazku z tym, tak jak juz ktos tu pisal, moze sie okazac, ze skoro moc maksymalna jest podobna, to przykladowe s1000rr, biorac pod uwage jego mniejsza mase wlasna, moze miec lepsze odejscie, kiedy juz silnik sie wkreci na optymalne obroty. gdyby to byla turbosprezarka, to raczej nikt by twojej tezy nie podwazal. w takiej konstrukcji do sprezania powietrza wykorzystuje sie energie gazow wylotowych, czyli po prostu spalin, a straty energetyczne (czyli straty mocy w jednostce czasu) sa w pewnym przyblizeniu pomijalne w stosunku do kompresora.<br><hr>mistrzu<br>
Komentatorzy napisał(a):porownanie przebiegu krzywych mocy i momentu wszytsko wyjasnia - pole pod kreska w przypadku silnika z kompresorem a wolnosscaego to zupelnie inna bajka - jak opublikuja wyniki z hamowni (a moze juz gdzies sa w necie) to bedzie to przepasc - poza tym wiele da wyrzucenie tego strasznego komina, zalozenie power commandera i poprawienie map, bo tlumiki i katalizatory robia teraz straszne a ten wyglada na 20 kg ;)))<br><hr>txa<br>
sa wykresy na stronie akrapovica ,wywalanie kominow katalizatorów itd. to już tuning my piszemy o seri która wyjezdza się z salonu ,wiadomo ze ta kawe łatwo będzie można podkrecic do masywnych 250 km wtedy nic w seri ztym niema szans na prostej ale w seri to inna bajka .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 16:48

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad czyli motocykl i podobne klony w roznych krajach europy to propagandowe gazetki niemieckiego przemyslu motoryzacyjnego, poodbnie jak np. auto bild, czy ich odpwoidniki we wloszech czy francji - tyle to ma wspolngo z rzeczywistoscia, co foldery reklamowe firm....jak chcez poczytac cos bardziej obiektywnego, to sugeruje jakis magzyn brytyjski, np. fast bikes, bo oni trosze szanuja czytelnika zamiast im wciskac kit:) ps. co do twoich postow, to tego sie nie da czytac - zacznij stosowac znaki interpunkcyjne, bo to sie zlewa - bez urazy -w jeden bełkot<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):niechrzan koleś , bo z fast bike to ty wiesz tyle samo co z reklamówki kawasaki THE END BMW S1000RR hahah chociaż eska na torze łoi to h2 jak chce a na prostej nie jest wolniejsza ,i to jest całe to THE END ( podobnie było w przypadku hondy kiedy wypuścili na rynek honde nc 700 i marketingowcy hondy puścili strasznego faila ze do 140 nc 700 majaca raptem jakos 55 km będzie rpzyspeiszała lepiej niż ich honda cbf 600 kltóra MA 78 KM oczywiście byłą to komkpletna bzdóra napisałem to od razu w pierwszym poscie na ścigaczu a reszta wszyscy w komentach na mnie ze ze honda przecież wie lepiej hahah nc 700 potrzebuje z 50 do 100 jakies 3,5 sekundy gdzie cbf robi to w 2,5 z 100 do 140 nc jakies 6 sekund gdzie cbf robi to w 3,7 sekundy ... ) nie wiem jak autobild ale co do motorrada to ich wyniki na torach testowych sa bardzo wiarygodne i często wygrywają motocykle japońskie czy brytyjskie choć oczywiście w przypadku litrow od paru lat hegemonie prowadzi bmw s1000rr głownie za sprawa silnika który miał przewagę w gornym zakresie obrotow nad rywalami 10-15% chociaż ostatnio się wyrownalo teraz do walki dojdzie wzmocniona r1m wiec może się sytuacja zmienić ,jakos ich propaganda nie sprawia ze bmw k1600 gt uzyskała lepszy wynik w jeździe po okręgu niż jakiś japoński motocykl sportowy itd. oczywiście w pewnych kwestiach mogą być stronniczy ale z grubsza daja rade ,skoro uważasz ze to ma tyle wspólnego z rzeczywistoscia co nic to podaj konkretny przykład .<br><hr>tdi <br>
Nie da sie tego czytac - daj sobie lepiej z pisaniem spokoj, bo tego bełkotu bez interpunkcji nie da sie - bez obrazy - przetrawic...... ps. podejrzewam, ze nie tak dawno wkroczyles w wiek dorosly i jak wielu gimno-i licealistow łatwo sie podniecasz cyferkami w katalogach motoryzacyjnych a to nie jest zbyt wazne - ja z tego powodu, za prawdopodobnie wiekowo moglbym byc twoim ojcem, staram sie zachowac do tego dystans, "koleś"....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2015, 09:55

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):197koni wybija na hamowni podobno.. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pnmVvWkqxRI" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=pnmVvWkqxRI</a><br><hr>włochacz<br>
197 km na kole!!!!!!!!! czyli producent ewidetnie walił scieme jeśli pomiar został przeprowadzony prawidłowo to mamy nasilniku jak nic 215-220 km mocy bez ram air chyba ze test bylz ram air tego tez nie wiem ,zakaldajajc ze bez to h2 ma 10% więcej mocy niż podaje producent mamt prawie 200 kucy na kole w zakresie od 11 do 13 tys obr/min co daje sirednio 200 km na kole przy masie 238 kg co z kierowca srednim 80 kg daje nam 620 km/tone na kole bmw s1000rr ma z wykresu od 3 wzwyż srednia moc na kole 175 km 290 wazy z kierowca i mamy stosunek mocy do masy na kole 605 km/tone na kole H2 620 S1000RR 605 RÓZNICA 2-3% NA KORZYSC H2 jeśli ramair było zastosowane w badaniu na hamowni h2 ttpo roznica będzie mniejsza .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2015, 15:14

Komentatorzy napisał(a):A pamiętam że ktoś się upierał przy s1000rr że jest szybsze...<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to byłem ja i nadal tak twierdze ale jak pisałem już wcześniej tylko jeśli producent niesciemnial z moca 200 km h2 jeśli hamownia w realnym teście pokaze więcej to już zależy ile więcej , ten filmik który został przedstawiony jest zrobiony przez bande nie powiem kogo ;) gość się podnieca jak małpa po krótkiej przejażdżce po meiscie nieodklreciwszy nawet do pelnych obrotow mocy zrobił na nim wrazenie dolny is rodkowy zakres obrotowy w porowonaniu dz tym czym jeździ czyli prawdopodobnie jakiś sportowy litr ale już góry niema wiele bądź wcale lepszej niż np. bmw s1000rr , h2 najprawdopodobniej na bank będzie miała lepsze odejście na pierwszych 2max 3 biegach z zatrzymanego bo ma duże pole pod wykresem mocy i momentu ale gdy tylko biegi się zrobia ciasne czyli od 3 wzwyż i roznica i obroty niebeda tak spadac mocno w bmw s1000 rr po wbiciu następnego wyższego biegu wówczas bmw będzie sżło łep włep bądź będzie nawet szybsze niż h2 ale jak pisałem tylko jeśli w realnym teście porównawczym h2 pokaze identyczna moc do bmw s1000rr czyli 200 km bez doładowania ram air , ewentualne róznice może zrobić aerodynamika ale niewidac żeby h2 było jakims obudowanym bolidem na bonneville poczekajmy na realny test pod prawdziwymi testerami a nie na taklich oszołomów bez urazy ;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym kawasaki zx10 to chyba 2012 rok był ma 160 kucy na kole a bmw s1000rr 180 km na kole do tego gość jechal jakos dziwnie jak na moment wkrecil go fest widać było ze h2 wcale nieodjezdzala do tego ile wazyl gość na zx10 a ile na h2 niewiemy tego taki test to g....o anie test , czekam na oficjalne testy z prawidzywmi kierowcami bo to to jest smiech na sali .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):ale już takie zx14 zwłaszcza że ma kilka modyfikacji.... chyba nie powiesz że s1000 objedzie na prostej zygzaka<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):zygzaka z powercomanderem i qickshifterem na dodatek a jednak h2 to robi..<br><hr>włochacz<br>
Komentatorzy napisał(a):ci kolesie od zxx14 i zx10 jada jak c..y roznica w masach kierowcow =niewiadomo widać jak zx14 zaczyna pod koniec dochodzić h2 ale sek potem h2 odpsuzcza ja poczekam na prawidzwe testy motorrada na zamkniętym torze z kierowcami którzy wiedza jak jechać ,jako ciekawostke podam czasy na torze losail bmw h2r 326 km z ram air czas 2:10:3 bmw s1000rr czas 2:08 2 sek szybciej wiadomo to tor nieprosta zmierzyłem stoperem z filmiku bmw h2r z 210 licznikowych do 263 2,6 sekundy (210-263 odpowiada realnej predkosci 200-250 km.h wiem bo czytałem test i podali jakie przekłamanie ma licznik h2 i h2r =pokoło 5% ) na tym samym torze bmw s1000rr 3,7 sekundy z licznikowych 210-215 do 265 km/h wersja h2 jest dużo wolniejsza niż h2r i niesadze żeby była szybsza niż s1000rr ale będzie blisko .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):testy motorrada sa tak samo obiektywne jak sondaze wyborcze w korei polnocnej, "testy" aut w auto-bildzie albo testy ducati w prasie wloskiej - lepiej juz czytac superbik'a albo fast bike - angole z tych mazgazynow nie sa tak bezczelni w pzekrecaniu testow i opinii :)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):motorrad czyli motocykl i podobne klony w roznych krajach europy to propagandowe gazetki niemieckiego przemyslu motoryzacyjnego, poodbnie jak np. auto bild, czy ich odpwoidniki we wloszech czy francji - tyle to ma wspolngo z rzeczywistoscia, co foldery reklamowe firm....jak chcez poczytac cos bardziej obiektywnego, to sugeruje jakis magzyn brytyjski, np. fast bikes, bo oni trosze szanuja czytelnika zamiast im wciskac kit:) ps. co do twoich postow, to tego sie nie da czytac - zacznij stosowac znaki interpunkcyjne, bo to sie zlewa - bez urazy -w jeden bełkot<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):niechrzan koleś , bo z fast bike to ty wiesz tyle samo co z reklamówki kawasaki THE END BMW S1000RR hahah chociaż eska na torze łoi to h2 jak chce a na prostej nie jest wolniejsza ,i to jest całe to THE END ( podobnie było w przypadku hondy kiedy wypuścili na rynek honde nc 700 i marketingowcy hondy puścili strasznego faila ze do 140 nc 700 majaca raptem jakos 55 km będzie rpzyspeiszała lepiej niż ich honda cbf 600 kltóra MA 78 KM oczywiście byłą to komkpletna bzdóra napisałem to od razu w pierwszym poscie na ścigaczu a reszta wszyscy w komentach na mnie ze ze honda przecież wie lepiej hahah nc 700 potrzebuje z 50 do 100 jakies 3,5 sekundy gdzie cbf robi to w 2,5 z 100 do 140 nc jakies 6 sekund gdzie cbf robi to w 3,7 sekundy ... ) nie wiem jak autobild ale co do motorrada to ich wyniki na torach testowych sa bardzo wiarygodne i często wygrywają motocykle japońskie czy brytyjskie choć oczywiście w przypadku litrow od paru lat hegemonie prowadzi bmw s1000rr głownie za sprawa silnika który miał przewagę w gornym zakresie obrotow nad rywalami 10-15% chociaż ostatnio się wyrownalo teraz do walki dojdzie wzmocniona r1m wiec może się sytuacja zmienić ,jakos ich propaganda nie sprawia ze bmw k1600 gt uzyskała lepszy wynik w jeździe po okręgu niż jakiś japoński motocykl sportowy itd. oczywiście w pewnych kwestiach mogą być stronniczy ale z grubsza daja rade ,skoro uważasz ze to ma tyle wspólnego z rzeczywistoscia co nic to podaj konkretny przykład .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):Nie da sie tego czytac - daj sobie lepiej z pisaniem spokoj, bo tego bełkotu bez interpunkcji nie da sie - bez obrazy - przetrawic...... ps. podejrzewam, ze nie tak dawno wkroczyles w wiek dorosly i jak wielu gimno-i licealistow łatwo sie podniecasz cyferkami w katalogach motoryzacyjnych a to nie jest zbyt wazne - ja z tego powodu, za prawdopodobnie wiekowo moglbym byc twoim ojcem, staram sie zachowac do tego dystans, "koleś"....<br><hr>txa<br>
tez ma do tego odpowiadający mi dystans próbuje dojść co i jak po prostu ,z polem powierzchni ma pan racje , z tego co jest wnecie dotychczas wiadomo tyle ze h2 ma 195 km mocy tałej na kole w zakresie od 11 do 13 tys obrotow na minute a bmw s1000rr ma szczyt na kole ciut ponad 180 km a stałej sredniej mocy z przłęozenia ma około 180 kmna kole im wyższy bieg tym lepiej bo jest "krutszy" i wybiera bliżej szczytu to samo z polem pod momentem obrotowym zrobiłem symulacje dla predkosci 200 km/h dla h2 przy 12000 obr/min tam ma 114 nm i wychodzi 2576 N na oponie bmw s1000rr ma przy 200 km/h około 12500 obr/min i 97 nm co daje 2283 N na oponie czyli około 12% kawasaki ma więcej siły na oponie tylko ze bmw wraz z kierowca wazy 10% mniej przy zbliżonej aerodynamice będzie bardzo blisko .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2015, 18:17

Komentatorzy napisał(a):a i jeszcze jak nałożyłem wykresy na siebie hayabusy nowej i kawsaki h2 z strony akrapovica to pomijając przełożenie 1340 cm sześciennych hayabusy daje dużo więcej niż kompresor w litrowym h2 przy 7000 obr/min h2 ma 100 km na kole a hayabusa 140 km na kole- przepasc ,ale oczywicie przełzoenie maja inne i jak hayabusa przy 100 km.h kreci 3000 obr/min to h2 z 4000 obr/min po zalzoeniu tego samego rpzelozenia i podniesieniu masy w h2 do 260 kg silnik hayabusy ma przewagę az do 9000 pobr/min 30%,wiec ten kompresor ta jak wcześniej psialem nieaje tyle co turbo ale dobrze ze dali kompresor anie turbo bo niema zwłoki zadnej po odkręcenie manetki .<br><hr>tdi <br>
Gościu nie produkuj się już tak z tym udowadnianiem wszystkim że H2 wymięka przy innych topowych motocyklach.<br><hr>zixa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê