Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Jaka jest trwałość popularnych...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Jaka jest trwałość popularnych...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 26/11/2016, 22:23

Komentatorzy napisał(a):BARDZO PROSTA sprawa.

Romet k125 z 2011 roku po 30,000 km, kupiony za 2599 zł w salonie.
Zużycie tarczy - znikome, spokojnie na kolejne 70,000 km
Klocki hamulcowe - znikome zużycie
Łańcuch, zębatki - zużyły się poprzez nierówne wyciągnięcie, bo naciągu było jeszcze na raz tyle po 25,000 km
Opony- Przód taczka, spokojnie na kolejne 70,000 km !!!, tyl do wymiany po 30,000 km(zrobi jeszcze trochę, no ale)
Silnik - Pali za pierwszym pociągnięciem kopi, nie spala oleju, nie kopci, pracuje idealnie, używany był 365 dni w roku, teraz mniej bo auto jest, ciśnięty zawsze jak się nagrzeje na ponad 90% prędkości max, by utrzymać realne 90 km/h, co pozwala jeździć bardzo często szybciej niż ogólny ruch.
Kanapa - w bardzo dobrym stanie, zero zużycie, nigdzie nie poprzecierane, tylko z boku jest zmarszczka w skórze od pracy kanapy. (Jeździec rometa ma 115 KG!)
Spalanie - Od 500 km do dzisiaj czyli 30,000 km spalanie przy mega ciśnięciu, bo inaczej rometem nie jeżdże wynosi śmieszne 2,5-2,7.
Co do awarii, dwa razy przepalona żarówka, przerobiłem lampę na led i tyle z awariami. Nawet przednia żarówka trzyma się jak głupia, pomimo 4 lat pracy i 30,000 km.

Ogólnie motocykl - jakby wymienić tylny plastik i dwa boczne, to praktycznie będzie to nowy motocykl. Na pewno 30,000 km to nie duży przebieg, bo to dla k125 pestka. Legendarna konstrukcja suzuki gs/gn 125 z silnikiem honda cg 125 to wybuchowa mieszanka, żaden dzisiejszy "japończyk" pokroju ybr czy cbf nigdy nie będzie lepszy od takiej idealnej mieszanki dwóch najlepszych motocykl 125 w historii. Jak ktoś ma jakieś pytania to pytać. I od razu stwierdzam, że ten k125 nie jest jakimś wyjątkiem, bo wcześniej zrobiłem 15000 km na zetce 50(kuzyn ją miał przez 3 lata i skasował na samochodzie, ale do 25000 km doszedł-była w niesamowitym stanie, pomimo niedbania). Chińczyki w 125 to najlepsze co mogło się przytrafić, bo płacić 10 kafli za osraną ybr, która jest conajwyżej taka sama jak zetka 125(wykonanie zetka ma lepsze i ogólnie potężniej się prezentuje wiem, bo dojeżdżałem zetką 50 na kurs A1, gdzie jeździłem ybr i mam bezpośrednie porównanie) to absurd w biały dzień<br><hr>Lel<br>
lel-trafiłem na twój komentarz! co do Rometa 125 wprawdzie mam zetke 125 ale to jest ten sam motocykl co k 125 tylko inny plastik i inny bak! JA SWOJA ZETKA 125 ZROBIŁEM 23 TYS KM W CIĄGU..........1 ROKU!!!! DOJEŻDZAM CODZIENNIE DO PRACY 60KM!!! CODZIENNIE (6 DNI W TYG) ZIMA SNIEG DESZCZ LATO UPAŁ MRÓZ -8 STOPNI!! OGÓLNY STAN MOTOCYKLA -JAK NOWY Z SALONU! NIE DBAM SPECJALNIE O NIEGO! POLECAM CWANIAKOM Z YBR 125 NA WTRYSKU ODPALIĆ I JECHAĆ PRZY TMPERATURZE -8 CZY -10 STOPNI!---. kopara wam opadnie!bo nawet takiego motocykla nie uruchomicie -a jesli juz to spali wam nie 2.5 l paliwa jk romet 125 ale 4-5 litrów!!! co do rometa niezawody! z racji przebiegu wymieniłem 1 raz zębatke wraz z łancuchem! bo sie zużyła-->1 !!!! raz! przy 23 TYS kilometrów! cwaniaki za 2 zł!jak tak zachwalają ybr 125 czy varadero 125 uzywke za 8 tys zł (wyjeżdzoną) to niech sobie sami taka uzywką jeżdzą! ja bynajmniej Nigdy nie kupe uzuwanego motocykla czy samochodu -NIGDY! -za dżo miałem z uzywkami problemów!<br><hr>Tomasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr