Kolejne moto po Kawasaki er6n
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kolejne moto po Kawasaki er6n
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Jeżdżę drugi sezon na Kawasaki ER6n ABS. W poprzednim 2,5 tys KM. Świetny moto na początek. Przewidywalny i łatwy do opanowania. Nie wyrabia złych nawyków.
- Wiek, waga, wzrost,
27 lat, 85kg, 182cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki plus jazda po torze.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
2-3 tys KM
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy już mam. Na moto chciałbym wydać 15-25 tys PLN.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Ile będzie potrzeba.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Sportowe i nakedy.
Kawę chcę wymienić na koniec sezonu albo początek następnego. Nadal daje mi sporo frajdy ale chciałbym spróbować czegoś nowego. Aktualnie zastanawiam się nad CBR 600F lub Kawasaki z800. Oba koniecznie z ABS.
Słabsza wersja CBR wydaje się rozsądnym wyborem na kolejne moto. W tej cenie ciężko znaleźć coś sensownego z ABS. Brak owiewki mi doskwiera w er6n, więc w CBR byłaby to miła odmiana.
Kawa za to wygląda kozacko, niestety jest trochę droższa. No i brak owiewki.
Co jeszcze moglibyście polecić? W max 5-6 letnie z ABS.
Jeżdżę drugi sezon na Kawasaki ER6n ABS. W poprzednim 2,5 tys KM. Świetny moto na początek. Przewidywalny i łatwy do opanowania. Nie wyrabia złych nawyków.
- Wiek, waga, wzrost,
27 lat, 85kg, 182cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki plus jazda po torze.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
2-3 tys KM
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy już mam. Na moto chciałbym wydać 15-25 tys PLN.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Ile będzie potrzeba.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Sportowe i nakedy.
Kawę chcę wymienić na koniec sezonu albo początek następnego. Nadal daje mi sporo frajdy ale chciałbym spróbować czegoś nowego. Aktualnie zastanawiam się nad CBR 600F lub Kawasaki z800. Oba koniecznie z ABS.
Słabsza wersja CBR wydaje się rozsądnym wyborem na kolejne moto. W tej cenie ciężko znaleźć coś sensownego z ABS. Brak owiewki mi doskwiera w er6n, więc w CBR byłaby to miła odmiana.
Kawa za to wygląda kozacko, niestety jest trochę droższa. No i brak owiewki.
Co jeszcze moglibyście polecić? W max 5-6 letnie z ABS.
-
Huntter - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/1/2014, 22:03
Serio po zrobieniu 2.5 tys km zmieniasz szpeja ?
CBR bardziej do turystyki Zeta bardziej do łobuzerki zalezy w którą stronę Cię bardziej ciągnie.
CBR bardziej do turystyki Zeta bardziej do łobuzerki zalezy w którą stronę Cię bardziej ciągnie.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Z Z800 mozesz miec problem dostac dobry egzemplarz w tej cenie. Dlaczego nie Z750 albo - jesli ma byc pod turystyke i fun Z1000SX?
n.p.
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... 11849.html
n.p.
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... 11849.html
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
ja w tym miesiącu zrobiłem już 2kkm a jeszcze się sezon na dobre nie zaczął
moim zdaniem pojeździj jeszcze sezon na tej kawie, nabij trochę kilometrów, a jeśli dobrze ją opanujesz to każdy z tych motocykli będzie dobrym wyborem chociaż ja skłaniałbym się ku cbr'ce. Po ER6F też się na taką przesiadłem, tak wyszło że była w moich rękach tylko tydzień, ale dobrze się tym jeździło, wygodna pozycja, fajnie moc oddaje i ma owiewkę co się przydaje w trasie.
Z1000SX to moim zdaniem kieski wybór z takim doświadczeniem, pomijając fakt że chyba też inna półka cenowa
moim zdaniem pojeździj jeszcze sezon na tej kawie, nabij trochę kilometrów, a jeśli dobrze ją opanujesz to każdy z tych motocykli będzie dobrym wyborem chociaż ja skłaniałbym się ku cbr'ce. Po ER6F też się na taką przesiadłem, tak wyszło że była w moich rękach tylko tydzień, ale dobrze się tym jeździło, wygodna pozycja, fajnie moc oddaje i ma owiewkę co się przydaje w trasie.
Z1000SX to moim zdaniem kieski wybór z takim doświadczeniem, pomijając fakt że chyba też inna półka cenowa
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
To ze cos ma litrowy silnik, nie znaczy ze jest tak agresywne jak R1 czy ZX-10r.
Jezdzilem obydwoma (Z800, Z1000sx)- roznica nie jest tak kolosalna jak by wynikalo z nazwy.
Z1000sx w budzecie (znaczy r. 2009) ma raptem 10 KM wiecej od Z800, Z1000sx kreci sie wyzej i tam siedzi ta wieksza moc - dla kogos kto ogarnie Z800, Z1000sx nie powinno byc zadnym wyzwaniem. Oddawanie mocy jest w odczuciu bardzo podobne. Z1000 ma natomiast odczuwalnie wiekszy moment - w turystyce bardzo fajne.
Jezdzilem obydwoma (Z800, Z1000sx)- roznica nie jest tak kolosalna jak by wynikalo z nazwy.
Z1000sx w budzecie (znaczy r. 2009) ma raptem 10 KM wiecej od Z800, Z1000sx kreci sie wyzej i tam siedzi ta wieksza moc - dla kogos kto ogarnie Z800, Z1000sx nie powinno byc zadnym wyzwaniem. Oddawanie mocy jest w odczuciu bardzo podobne. Z1000 ma natomiast odczuwalnie wiekszy moment - w turystyce bardzo fajne.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
z1000sx na tor heh nie było mowy o turystyce. ja myślę że tu chodzi o coś sportowego, lekkiego zwinnego. może trypla?
triumph street triple albo kawe zx6r. CBRke można śmiało brać i wcale nie tylko do turystyki.
triumph street triple albo kawe zx6r. CBRke można śmiało brać i wcale nie tylko do turystyki.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
lagiboy napisał(a):z1000sx na tor heh nie było mowy o turystyce. ja myślę że tu chodzi o coś sportowego, lekkiego zwinnego. może trypla?
triumph street triple albo kawe zx6r. CBRke można śmiało brać i wcale nie tylko do turystyki.
No właśnie mam na myśli weekendowe latanie z kumplami i wypady na tor. Street Triple w dobrym stanie jest poza budżetem, ale słyszałem o nim wiele dobrego.
Zx6r do 25k PLN to kupiłbym starego. Ta Horneto-CBRka wydaje się optymalna.
-
Huntter - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/1/2014, 22:03
Za 25tyś może wyrwiesz ZX-6R czy GSXR 600 około 2009-2010 roku CBR600F od 2011r na tor nie wydaje mi sie najlepszym pomysłem z takim zawieszeniem i hamulcami...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na CBR600F można już całkiem dobrze pośmigać na torze, tutaj chociażby jest przykład
https://www.youtube.com/watch?v=G9kS-1ZTpoY
Myślę, że po tych 2,5kkm doświadczenia zdobytym na er6 to umiejętności będą go ograniczać a nie zawieszenie/hamulce. Poza tym znając życie pewnie dużo więcej będzie tych 'weekendowych wypadów ze znajomymi' niż toru, także myślę że cebra dobrze się sprawdzi. Po er6 i tak spory przeskok, widelec USD, nieco bardziej aktywna pozycja, mocniejszy silnik, aluminiowa rama, clip-ony itd
https://www.youtube.com/watch?v=G9kS-1ZTpoY
Myślę, że po tych 2,5kkm doświadczenia zdobytym na er6 to umiejętności będą go ograniczać a nie zawieszenie/hamulce. Poza tym znając życie pewnie dużo więcej będzie tych 'weekendowych wypadów ze znajomymi' niż toru, także myślę że cebra dobrze się sprawdzi. Po er6 i tak spory przeskok, widelec USD, nieco bardziej aktywna pozycja, mocniejszy silnik, aluminiowa rama, clip-ony itd
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli latasz lepiej - zajebiście, ale chyba nie o to tu chodzi? Co jak co ale z tego co mi się wydawało szukamy godnego następcy er6 którym będzie można od czasu do czasu pobawić się na torze a nie bestii do bicia rekordów. Autor sam podejmie decyzję czy to co gość na filmiku jeździ to dla niego mało, ja wtrąciłem swoje dwa grosze, nikomu nic nie narzucam.
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
wydaje mi się że trypla za 25k kupisz, choć nie jestem pewny czy z ABSem, CBRka F to nie torówka ale za to nakręcisz nią więcej km bo nie złamie Ci kręgosłupa, coś za coś, do tego okresy między przeglądowe CBRka F ma wyraźnie dłuższe niż reszta. jeśli CBR F to za mało to można popatrzeć na RR choć powiem Ci że do hamulców na tor należałoby wymienić przewody na stalowy oplot, te fabryczne na codzień dają radę ale do żylety troszkę im brak. jak nie trypel to może Dytona? prawie to samo tylko dużo plastiku.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
-.-' to może zaraz zaczniecie sobie porównywać długości fiuta ?
Ile Ty masz Rura lat ? Czy każda rzeczowa dyskusja musi się przeradzać, w spory typu które święta są lepsze ? Jak dzieci.
Ile Ty masz Rura lat ? Czy każda rzeczowa dyskusja musi się przeradzać, w spory typu które święta są lepsze ? Jak dzieci.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Re: Kolejne moto po Kawasaki er6n
Huntter napisał(a):[/b]- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki plus jazda po torze.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
2-3 tys KM
To o co chodzi? Koleś chce latać z kolegami i po torze. Przewiduje że nawinie ok 2-3tyś. w sezonie czyli malutko. Jeden wypad na tor to ok 200km(po samym torze). Po tym wywnioskowałem, że nie szuka motocykla turystycznego, a sporta.
Rura, prośba do mnie?
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
SkoQ napisał(a):-.-' to może zaraz zaczniecie sobie porównywać długości fiuta ?
Ile Ty masz Rura lat ? Czy każda rzeczowa dyskusja musi się przeradzać, w spory typu które święta są lepsze ? Jak dzieci.
Obawiam się chłopcze, że mógłbyś mówić mi "Tato", ale na szczęście nie muszę Cię słuchać.
A zdjęcie przedniej opony od założyciela tematu chciałem, bo chętnie bym zobaczył jak jeździ, że już przerósł ten sprzęt, po 2 tysiącach kilometrów.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Rura napisał(a):SkoQ napisał(a):-.-' to może zaraz zaczniecie sobie porównywać długości fiuta ?
Ile Ty masz Rura lat ? Czy każda rzeczowa dyskusja musi się przeradzać, w spory typu które święta są lepsze ? Jak dzieci.
Obawiam się chłopcze, że mógłbyś mówić mi "Tato", ale na szczęście nie muszę Cię słuchać.
A zdjęcie przedniej opony od założyciela tematu chciałem, bo chętnie bym zobaczył jak jeździ, że już go sprzęt przerósł, po 2 tysiącach kilometrów.
O to się nie bój opony mam zamknięte. Kupowałem nowe po zakupie moto. Chętnie Ci wyślę zdjęcie. Akurat er6n jest bardzo prostym moto do ogarnięcia. A te 2k km nie są zrobione na trasie praca-dom-praca w spodniach od garnituru i kasku.
A jakby mnie sprzęt przerósł to raczej szukałbym czegoś mniejszego... słabo ;(
Dzięki za wszystkim za sensowne wpisy. Niestety jednostki obniżają poziom tego forum tocząc bezsensowne offtopy ;/ Może lepiej zamknąć temat.
-
Huntter - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/1/2014, 22:03
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości