Zobacz wątek - <i>[Kawasaki H2R]</i> Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi się moc
NAS Analytics TAG

[Kawasaki H2R] Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi się moc

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki H2R] Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi się moc

Postprzez Ścigacz » 12/3/2015, 12:30

Dyskusja na temat: Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi się moc
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi się moc
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 12:30

przebieg krzywej momentu i mocy dzieki kompersorowi jest taki, ze zaden wolnossacy sprzet na prostych nie ma szans nawet ze zwyklym H2 - ale na kretym torze moze byc inaczej z powodu masy i ducati, bmw czy nowa r1 moga byc szybsze; natomiast wersja h2r jest nie do ruszenia przez zaden sprzet...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 13:27

Kierowca o masie 100 kg ???
Mówimy o którymś z licznych u nas dzików ?<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 13:39

yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 13:43

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
A w czasie jak będziesz czekał, popracuj nad swoją polszczyyzną...<br><hr>Guru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 13:43

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
na oczy nawet nie widzial, ale juz wie, ze ch****. kozak<br><hr>hhh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 16:28

Komentatorzy napisał(a):przebieg krzywej momentu i mocy dzieki kompersorowi jest taki, ze zaden wolnossacy sprzet na prostych nie ma szans nawet ze zwyklym H2 - ale na kretym torze moze byc inaczej z powodu masy i ducati, bmw czy nowa r1 moga byc szybsze; natomiast wersja h2r jest nie do ruszenia przez zaden sprzet...<br><hr>txa<br>
i wreszcie jakis konkretny komentarz. Przypuszczam, ze z racji charakterystyki silnika na tzw. zwyklych drogach zaden motocykl nie bedzie w stanie podskoczyc H2.<br><hr>gr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 16:33

Ciekawe kto pierwszy wsadzi do nich turbo<br><hr>kot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 16:57

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
1. oczywiscie, ze juz tańsza h2 bedzie szybsza (przyspieszenie) ze wzgledu na kompresor - wystarczy bedzie spojrzec na pole ponizej kreski w wykresach mocy i momentu...aerodynamika w porownaniu z litrowymi przecinakami jest niemal idenyczna (roznice pomijalne), nadwaga 40 kg w porownaniu do sportowych litrow dla przyspeszen tez nie bedzie miec znaczenia....2. moc maksymana, ktora sie podniecasz ma znaczenie tylko dla predkosci maksymalnej - to wiedza nawet dzieciaki z gimnazjum....3. cos ty sie uwzial na te nowa kawę - masz na scianie duzy plakat ducati albo bmw????<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 17:57

śmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)<br><hr>moto5
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 18:12

Komentatorzy napisał(a):śmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)<br><hr>moto5<br>
na torze oczywiscie ducati bedzie szybsze - ma duzo lepszy zawias i na zakretach zniszczy kawę h2 - ale na prostej h2 moze byc szybsze - wykres mocy i momentu nie klamie - jak opublikuja wynki z hamowni bedzie widac ile daje kompresor w slabszej kawce....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 18:17

Komentatorzy napisał(a):śmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)<br><hr>moto5<br>
ta ta ta dobrze ze za marzenia nie karza<br><hr>kwak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 20:01

świetny tekst! <br><hr>bubu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 20:53

Komentatorzy napisał(a):śmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)<br><hr>moto5<br>
Cokolwiek by to nie bylo to przynajmniej nie bedzie mialo takiej czestotliwosci napraw jak ducati. Kilku znajomych mialo to cos z Wloch i poki co tylko jeden dobrze wspomina Ducati. Poki co...<br><hr>komandi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 21:03

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):1. oczywiscie, ze juz tańsza h2 bedzie szybsza (przyspieszenie) ze wzgledu na kompresor - wystarczy bedzie spojrzec na pole ponizej kreski w wykresach mocy i momentu...aerodynamika w porownaniu z litrowymi przecinakami jest niemal idenyczna (roznice pomijalne), nadwaga 40 kg w porownaniu do sportowych litrow dla przyspeszen tez nie bedzie miec znaczenia....2. moc maksymana, ktora sie podniecasz ma znaczenie tylko dla predkosci maksymalnej - to wiedza nawet dzieciaki z gimnazjum....3. cos ty sie uwzial na te nowa kawę - masz na scianie duzy plakat ducati albo bmw????<br><hr>txa<br>
1każdy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole poniżej kreski w wykresach mocy i momentu gdy będziemy chcieli porównać maxymalne osiągi np nowej hayabusy do h2 niebedzie większe będzie bardzo zbliżone jeśli producent nie kłamał z wartościami podanymi w katalogu wystarczy porównać 200 km/11000 obrmin i 133 nm/10500 obrmin do hayabusy 200 km/10000pobrmin i 156 nm .już przy 7000 obrmin 3 sugerowanie się katalogoa moca maxymalna chcąc porownac 2 poazjdy do siebie jest uzasadnione przykład ? honda s2000 240 km i niewiele ponad 200 nm vs golf 4 1,9 tdi 150 km 350 nm przyepsizenie hondy s2000 100-160 =8 sek przyepizsszenie golfa = 13 sek 4 na scianie mam powieszone nagie panie ;)<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 21:08

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):na oczy nawet nie widzial, ale juz wie, ze ch****. kozak<br><hr>hhh<br>
a kto tu twierdzi ze ch******? mi tam się podoba .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 21:16

Tylko nie Flash player<br><hr>mobile
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 21:47

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
straszny ból **** widać, oj straszny... xD<br><hr>ninja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 21:54

Komentatorzy napisał(a):yhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .<br><hr>tdi <br>
lovtza raczej przypadkowym gościem nie jest i jak pisze że reszta może pomarzyć o podobnych przyspieszeniach to pewnie tak jest... troluj dalej...<br><hr>ehh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 22:03

Komentatorzy napisał(a):śmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)<br><hr>moto5<br>
Komentatorzy napisał(a):Cokolwiek by to nie bylo to przynajmniej nie bedzie mialo takiej czestotliwosci napraw jak ducati. Kilku znajomych mialo to cos z Wloch i poki co tylko jeden dobrze wspomina Ducati. Poki co...<br><hr>komandi<br>
ze starszymi bylo strasznie - sypala sie eLEKTRYKA, SPRZEGLA, SKRZYNIE - a ktore roczniki to byly? po 2010?<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr