Zobacz wątek - dynojet czy ktos to ma zamontowane czy opłaca sie kupić
NAS Analytics TAG

dynojet czy ktos to ma zamontowane czy opłaca sie kupić

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

dynojet czy ktos to ma zamontowane czy opłaca sie kupić

Postprzez kamell » 21/8/2007, 14:36

http://www.allegro.pl/item223945938_hon ... kazja.html


prosze o opinie na temat tego dynoJet do mojej CBR
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez TomJonez » 22/8/2007, 16:57

hej,
ja mam taki zestaw w FMX 650,
zestaw + filtr powietrza + tłumik = rewelacja!
- a przynajmniej u mnie gdzie stosunkowy przyrost mocy był ogromny i NAPRAWDĘ odczuwalny!
Jak to się ma do innych jednostek - tego nie wiem, u mnie sprawdza się (w powyższym zestawieniu) doskonale

pozdrawiam
t.
D675, TT600, RSV1000R, WSK
Avatar użytkownika
TomJonez
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16/8/2007, 13:04
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez cichy » 22/8/2007, 18:40

To CBR F4 nie jest już na wtrysku?
A ma ktoś power commandera, bo chodzą takie po 400zł na allegro, do mojego motocykla i zastanawiam się czy warto?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Manhatan » 22/8/2007, 20:06

cichy napisał(a):To CBR F4 nie jest już na wtrysku?


Zwykła F4 jest na gaźnikach, F4i jest na wtryskach.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kamell » 23/8/2007, 08:21

MOJA F4 JEST NIEZWYKŁA!!!!!!!! WYPRASZAM SOBIE MANHATAN ALE MODELE Z 1999 I 2000 TO GAZNIKI 2001 TO WTRYSKI I JUZ Z LAMPAMI SOWA.....
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez spazz » 23/8/2007, 08:23

tylko pamientaj ze po wstawieniu tych dysz bez hamowni raczej sie nie obejdzie...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez kamell » 23/8/2007, 08:26

wow az taki wzrost mocy za 360zł to tylko 10 kucy.........?
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez icid » 24/8/2007, 16:45

Ciekawe jak to sie odbjia na spalaniu ale myśle że w serwisie założą ci dysze jakie chcesz pewnie po 5 zł za sztuke robi sie to zwykle jak sie zakłada sportowy tłumik i filtr.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Manhatan » 24/8/2007, 17:04

kamell napisał(a):MOJA F4 JEST NIEZWYKŁA!!!!!!!! WYPRASZAM SOBIE MANHATAN ALE MODELE Z 1999 I 2000 TO GAZNIKI 2001 TO WTRYSKI I JUZ Z LAMPAMI SOWA.....


No a chyba właśnie wersja F4i weszła w roku 2001, więc nie wiem o co Ci chodzi? Dobrze napisałem.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kamell » 24/8/2007, 18:08

tak ale rozmawiamy o mojej z 1999 roku na gaznikach iha
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez kamell » 24/8/2007, 18:09

niezwykła w sensie dla mnie ... kminisz:)
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez Manhatan » 24/8/2007, 20:52

Ale ja wiem, mój wcześniejszy post odnosił się do zapytania cichego czy F4 nie jest już na wtryskach. Ja tylko wytłumaczyłem mu, że F4i hjest na wtryskach, tyle, a że ty latasz na F4 to wiem, bo po co by Ci były dynojety do wersji na wtryskach :)

Cholera pomotałem, ale wiadomo o co chodzi :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kamell » 24/8/2007, 21:36

wow jestem pod wrazeniem:)))))) sprytny z ciebie chłopak..........
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez kamell » 24/8/2007, 21:36

no ale chłopaki mówcie czy jest sens to montowac!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez abm » 25/8/2007, 11:10

kamell napisał(a):no ale chłopaki mówcie czy jest sens to montowac!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tak jakos na tym świecie bywa, że bardzo sporadycznie mozna w prosty, czy wręcz prymitywny sposób i na dodatek tanio poprawić osiągi silnika spalinowego. Są oczywiście wyjątki, stare diesle z powodzeniem tuninguje się zwykłym rezystorem za kikadziesią groszy i w wielu przypadkach są to przyrosty 20%. Niestety z silnikiem benzynowym, na dodatek wolnossącym jest znacznie trudniej. W przeciwieństwie do diesla silnik benzynowy oddaje maksumalna moc w bardzo waskim zakresie odpowiedniej mieszanki paliwa z powietrzem i właśnie to jest problemem. Zwiększenie dawki paliwa tylko w niewielkim stopniu zwiększy moc i to kosztem sporego spalania. Rozwiązanie problemu polega na tym by dostarczyc odpowiednio większą i bardzo precyzyjna ilość powietrza i paliwa. Można to zrobić tylko przez zmianę filtra powietrza na taki o mniejszych oporach, zmianę nastawów gażnika i zmianę układu wydechowego. Potem trzeba to jeszcze bardzo dokładnie zestroić na hamowni. Tylko taki zabieg da nam sensowny wzrost osiagów moto przy zachoawaniu trwałośći i apetytu na paliwo. Zastosowanie samych dysz to nieporozumienie, wyjściem pośrednim jest zestaw dysze + filtr powietrza, jednak musimy pamietać, że sportowy filtr ma większy przepływ kosztem dokłaności filtrowania! Moim skromnym zdaniem zmiana moto na mocniejszy bedzie tańsza niż kupowanie profesjonalnego zestawu do obecnego.

Pozdrawiam.
MZ ETZ 250
Honda CX 500 Euro
Honda Pan Euro ST 1100
abm
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 7/6/2007, 12:35
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kamell » 25/8/2007, 11:56

w nastepnym sezonie moze bede zmieniał na fireblada tłumik juz mam sportowy i fitr tez to warto kupić to dynoJet zestroić na hamowni i w droge........toi tylko 360zł mysleze za te pieniądze warto choć troche poprawić jej osiągi dziwne uczucie ale brakuje mi już troche mocy...:(
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez chris_nie » 27/8/2007, 13:32

mialem zamontowany dynojet w vtr 1000 f, pomylka. spalanie wzrosnie ci drastycznie. moc prawie wcale, nawet jak zalozysz inny wydech i filtr powietrza, to tylko bedziesz sie cieszyl wykresem z hamowni, bo przyrostu mocy jakos nie poczujesz.
chris_nie
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
Lokalizacja: newmarket, uk

Postprzez TomJonez » 3/9/2007, 10:11

chris_nie napisał(a):mialem zamontowany dynojet w vtr 1000 f, pomylka. spalanie wzrosnie ci drastycznie. moc prawie wcale, nawet jak zalozysz inny wydech i filtr powietrza, to tylko bedziesz sie cieszyl wykresem z hamowni, bo przyrostu mocy jakos nie poczujesz.


to zależy od tego jaki potencjał ma twój silnik, bo jeżeli dusponujesz 100KM a przyrostu mocy będziesz miał 5, czy nawet 7 KM to fakt - o kant pupy rozbić - tutaj dałbym sobie spokój (chyba że to będzie już elektronika - wtedy, jeżeli brakuje mocy, zawsze warto, w dobrym miejscu pozmieniać mapy).
Ja miałem prawie 40 KM i 52Nm , a po wszystkich przeróbkach jest prawie 50 KM i prawie 60Nm i daję ci słowo że nie pali "aż tyle" więcej +-0,5l w jeździe miejskiej, a przyrost mocy jest BARDZO odczuwalny!
- wszystko zależy od sprzętu!
D675, TT600, RSV1000R, WSK
Avatar użytkownika
TomJonez
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16/8/2007, 13:04
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr