dynojet czy ktos to ma zamontowane czy opłaca sie kupić
Posty: 18
• Strona 1 z 1
dynojet czy ktos to ma zamontowane czy opłaca sie kupić
http://www.allegro.pl/item223945938_hon ... kazja.html
prosze o opinie na temat tego dynoJet do mojej CBR
prosze o opinie na temat tego dynoJet do mojej CBR
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
hej,
ja mam taki zestaw w FMX 650,
zestaw + filtr powietrza + tłumik = rewelacja!
- a przynajmniej u mnie gdzie stosunkowy przyrost mocy był ogromny i NAPRAWDĘ odczuwalny!
Jak to się ma do innych jednostek - tego nie wiem, u mnie sprawdza się (w powyższym zestawieniu) doskonale
pozdrawiam
t.
ja mam taki zestaw w FMX 650,
zestaw + filtr powietrza + tłumik = rewelacja!
- a przynajmniej u mnie gdzie stosunkowy przyrost mocy był ogromny i NAPRAWDĘ odczuwalny!
Jak to się ma do innych jednostek - tego nie wiem, u mnie sprawdza się (w powyższym zestawieniu) doskonale
pozdrawiam
t.
D675, TT600, RSV1000R, WSK
-
TomJonez - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 16/8/2007, 13:04
- Lokalizacja: Warszawa
To CBR F4 nie jest już na wtrysku?
A ma ktoś power commandera, bo chodzą takie po 400zł na allegro, do mojego motocykla i zastanawiam się czy warto?
A ma ktoś power commandera, bo chodzą takie po 400zł na allegro, do mojego motocykla i zastanawiam się czy warto?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ciekawe jak to sie odbjia na spalaniu ale myśle że w serwisie założą ci dysze jakie chcesz pewnie po 5 zł za sztuke robi sie to zwykle jak sie zakłada sportowy tłumik i filtr.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
kamell napisał(a):MOJA F4 JEST NIEZWYKŁA!!!!!!!! WYPRASZAM SOBIE MANHATAN ALE MODELE Z 1999 I 2000 TO GAZNIKI 2001 TO WTRYSKI I JUZ Z LAMPAMI SOWA.....
No a chyba właśnie wersja F4i weszła w roku 2001, więc nie wiem o co Ci chodzi? Dobrze napisałem.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Ale ja wiem, mój wcześniejszy post odnosił się do zapytania cichego czy F4 nie jest już na wtryskach. Ja tylko wytłumaczyłem mu, że F4i hjest na wtryskach, tyle, a że ty latasz na F4 to wiem, bo po co by Ci były dynojety do wersji na wtryskach
Cholera pomotałem, ale wiadomo o co chodzi

Cholera pomotałem, ale wiadomo o co chodzi

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
kamell napisał(a):no ale chłopaki mówcie czy jest sens to montowac!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak jakos na tym świecie bywa, że bardzo sporadycznie mozna w prosty, czy wręcz prymitywny sposób i na dodatek tanio poprawić osiągi silnika spalinowego. Są oczywiście wyjątki, stare diesle z powodzeniem tuninguje się zwykłym rezystorem za kikadziesią groszy i w wielu przypadkach są to przyrosty 20%. Niestety z silnikiem benzynowym, na dodatek wolnossącym jest znacznie trudniej. W przeciwieństwie do diesla silnik benzynowy oddaje maksumalna moc w bardzo waskim zakresie odpowiedniej mieszanki paliwa z powietrzem i właśnie to jest problemem. Zwiększenie dawki paliwa tylko w niewielkim stopniu zwiększy moc i to kosztem sporego spalania. Rozwiązanie problemu polega na tym by dostarczyc odpowiednio większą i bardzo precyzyjna ilość powietrza i paliwa. Można to zrobić tylko przez zmianę filtra powietrza na taki o mniejszych oporach, zmianę nastawów gażnika i zmianę układu wydechowego. Potem trzeba to jeszcze bardzo dokładnie zestroić na hamowni. Tylko taki zabieg da nam sensowny wzrost osiagów moto przy zachoawaniu trwałośći i apetytu na paliwo. Zastosowanie samych dysz to nieporozumienie, wyjściem pośrednim jest zestaw dysze + filtr powietrza, jednak musimy pamietać, że sportowy filtr ma większy przepływ kosztem dokłaności filtrowania! Moim skromnym zdaniem zmiana moto na mocniejszy bedzie tańsza niż kupowanie profesjonalnego zestawu do obecnego.
Pozdrawiam.
MZ ETZ 250
Honda CX 500 Euro
Honda Pan Euro ST 1100
Honda CX 500 Euro
Honda Pan Euro ST 1100
- abm
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 7/6/2007, 12:35
- Lokalizacja: Poznań
w nastepnym sezonie moze bede zmieniał na fireblada tłumik juz mam sportowy i fitr tez to warto kupić to dynoJet zestroić na hamowni i w droge........toi tylko 360zł mysleze za te pieniądze warto choć troche poprawić jej osiągi dziwne uczucie ale brakuje mi już troche mocy...

nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
mialem zamontowany dynojet w vtr 1000 f, pomylka. spalanie wzrosnie ci drastycznie. moc prawie wcale, nawet jak zalozysz inny wydech i filtr powietrza, to tylko bedziesz sie cieszyl wykresem z hamowni, bo przyrostu mocy jakos nie poczujesz.
- chris_nie
- Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
- Lokalizacja: newmarket, uk
chris_nie napisał(a):mialem zamontowany dynojet w vtr 1000 f, pomylka. spalanie wzrosnie ci drastycznie. moc prawie wcale, nawet jak zalozysz inny wydech i filtr powietrza, to tylko bedziesz sie cieszyl wykresem z hamowni, bo przyrostu mocy jakos nie poczujesz.
to zależy od tego jaki potencjał ma twój silnik, bo jeżeli dusponujesz 100KM a przyrostu mocy będziesz miał 5, czy nawet 7 KM to fakt - o kant pupy rozbić - tutaj dałbym sobie spokój (chyba że to będzie już elektronika - wtedy, jeżeli brakuje mocy, zawsze warto, w dobrym miejscu pozmieniać mapy).
Ja miałem prawie 40 KM i 52Nm , a po wszystkich przeróbkach jest prawie 50 KM i prawie 60Nm i daję ci słowo że nie pali "aż tyle" więcej +-0,5l w jeździe miejskiej, a przyrost mocy jest BARDZO odczuwalny!
- wszystko zależy od sprzętu!
D675, TT600, RSV1000R, WSK
-
TomJonez - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 16/8/2007, 13:04
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości