11123
Dziś właśnie czytałem artykuł o silnikach 2.0 tdi w golfie V i jest to mina miał być następcą legendarnego 1.9 a wyszła mina. Podobno największa porażka VW. A co do DPF to samo dzieje się w BMW nie wypala się to gówno i zapycha i już w razy byłem wypalać ale efekt jest krótkotrwały i chyba trzeba wycinać...
Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
każdy silnik diesla to mina. Większość ludzi kupuje, bo będzie mało palił, a potem wychodzi, że janusz robi max 10k km rocznie, a po dwóch latach wymienia turbinę, dpf i dwumasę. Cała oszczędność poszła psu w dupę.. Pomijam już fakt, że diesle są już na starcie droższe w zakupie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
DPF ma to do siebie, że w Polsce nie ma prawa bytu, bo w trasie jeździ może 10% samochodów i ten filtr nawet nie ma kiedy się wypalić, bo nie ma do tego warunków
. Dlatego właśnie, do miasta lepiej jest kupić prostego benzyniaka.
Co do 2.0TDI, pierwsze wersje miały to do siebie, że lubiła im pękać głowica, to chyba właśnie początkowe wersje 140KM, później cuś tam poprawili w tym temacie, nie miałem z nimi styczności, ale jeździłem passatem B6 2.0TDI 170KM i ten jest po prostu świetny, znajomy ma go od nowości, nalatane chyba ze 350kkm i trzyma się dzielnie...w zasadzie jedyna modyfikacja w nim poczyniona, to wywalony DPF. Do najnowszego modelu passka będą montować 2.0BiTDI 200KM 400Nm, będzie to musiało się fajnie zbierać
. Ale w takim układzie, 3.0TDI też będzie musiał zostać zmodyfikowany, bo litr mniejsza jednostka przestanie od niego wiele odstawać - mówię oczywiście o najsłabszej wersji 3.0TDI, bo tej 270KM w A4 to mało co poradzi
.

Co do 2.0TDI, pierwsze wersje miały to do siebie, że lubiła im pękać głowica, to chyba właśnie początkowe wersje 140KM, później cuś tam poprawili w tym temacie, nie miałem z nimi styczności, ale jeździłem passatem B6 2.0TDI 170KM i ten jest po prostu świetny, znajomy ma go od nowości, nalatane chyba ze 350kkm i trzyma się dzielnie...w zasadzie jedyna modyfikacja w nim poczyniona, to wywalony DPF. Do najnowszego modelu passka będą montować 2.0BiTDI 200KM 400Nm, będzie to musiało się fajnie zbierać


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
diesla kupuje się do jeżdżenia a nie na dojazdy. na dojazdy kupować rower i 1.2 - 1.6 benzynówki. nie zgadzam się, że diesle to mina. trzeba umieć dieslem jeździć i pamiętać o kilku sprawach. Gdyby diesle były minami to szybko by się ludzie ich pozbywali, łatwiej oszczędzać na gazie niż na dieslu.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
powoli zauważalny jest trend odwrotny od diesli.
No powiedzmy szczerze, większość januszy dostaje orgazmy na dźwięk "passat 1.9 w dajzlu"
Kupują takie szroty z zachodu, zaciągają na to kredyt, potem auto więcej stoi niż jeździ, bo nie są przyzwyczajeni do wydatków na paliwo, a na końcu już tylko stoi, bo się diesel spierdzielił...
90% kupujących diesla, nie jest świadomych czy im ten diesel jest potrzebny czy nie, kupują tylko przez pryzmat - bo mało pali.
No powiedzmy szczerze, większość januszy dostaje orgazmy na dźwięk "passat 1.9 w dajzlu"
Kupują takie szroty z zachodu, zaciągają na to kredyt, potem auto więcej stoi niż jeździ, bo nie są przyzwyczajeni do wydatków na paliwo, a na końcu już tylko stoi, bo się diesel spierdzielił...
90% kupujących diesla, nie jest świadomych czy im ten diesel jest potrzebny czy nie, kupują tylko przez pryzmat - bo mało pali.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
wszystko wina pajaców z brukseli. wprowadzają jakieś posrane normy, potem inżynier musi się nagłowić co z tym zrobić a jak już się uda to potem się okazuje, że urządzenie nie jest w stanie wytrzymać jeżdżenia 75% kowalskich. w dodatku jak się zdupcy to przy okazji podupcy coś jeszcze. Bo jak zrobić symulację kierowcy który jeździ do pracy 3 km. Jak testy głównie są robione na motogodziny i przebiegi gdzie silnik jest obciążany non stop przez 24h a nie start-pizda przez 5 minut -stop. i tak 20 razy dziennie. Potem widzisz takich co zostawiają za sobą czarne chmury bo po co chłodzić turbinę. po co dać silnikowi złapać temperaturę przed jazdą. OGIEŃ!! i nie ma ch..a we wsi. dla takich ludzi najlepsze będą auta elektryczne.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Nadwozia już nie ma
. Ze współczesnym dieslem już nie trzeba się obchodzić jak z jajkiem nie ruszać od razu, przed wyłączeniem schładzać turbinę itp. ale krótkie dystansy nie są dobre dla tych silników. Zresztą dziś wszystko jest robione tak, że się ma zepsuć czy to auto czy jakiś inny sprzęt. Inżynierowie myślą nad żywotnością i musi się zjebać choćby nie wiem co

Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
Walenty napisał(a):Angler, opowiedz o stanie nadwozia.
"Szwagier" połata. Najważniejsze, że podłoga i podłużnice zdrowe. A jak się już połata to znowu kilka lat spokoju będzie. Widziałem już sporo nowsze auta w gorszym stanie. Nawet w Raporcie Turbo było o Fiacie, gdzie kamienie spod kół zniszczyły całe zabezpieczenie antykorozyjne progów i o nowszym okularze, co to rdzewiał na potęgę.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
Angler napisał(a):Walenty napisał(a):Angler, opowiedz o stanie nadwozia.
"Szwagier" połata. Najważniejsze, że podłoga i podłużnice zdrowe. A jak się już połata to znowu kilka lat spokoju będzie. Widziałem już sporo nowsze auta w gorszym stanie. Nawet w Raporcie Turbo było o Fiacie, gdzie kamienie spod kół zniszczyły całe zabezpieczenie antykorozyjne progów i o nowszym okularze, co to rdzewiał na potęgę.
Popatrz na mazdy 6. Roczniki 2001 w górę, a bierze je aż miło.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
u mnie w fiacie tak było że kamienie spod kół obiły farbę na powierzchni mniej więcej 10x10cm na progach bo obu stronach, tak się zbierałem że pomalowałem to dopiero po jakichś 8latach używania auta i jakoś rdza się nie pojawiła...Angler napisał(a):Walenty napisał(a):było o Fiacie, gdzie kamienie spod kół zniszczyły całe zabezpieczenie antykorozyjne progów
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
bo zapewne na bieżąco rdza była wycierana przez kamienie uderzające o progi. Odstawił byś na dłużej to by efekt było widać.melvin napisał(a):Angler napisał(a):u mnie w fiacie tak było że kamienie spod kół obiły farbę na powierzchni mniej więcej 10x10cm na progach bo obu stronach, tak się zbierałem że pomalowałem to dopiero po jakichś 8latach używania auta i jakoś rdza się nie pojawiła...Walenty napisał(a):było o Fiacie, gdzie kamienie spod kół zniszczyły całe zabezpieczenie antykorozyjne progów
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
No właśnie nie. Auto czasami stało nie ruszam po 2-3 miesiące. A po skutkach i kamienie niech jechało może 5 razy w roku... no i miało już założone małe osłony żeby kamienie nie walily w progi.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Fajnie będzie jeśli to wypuszczą:)
http://motorbikewriter.com/4-cylinder-k ... 50-coming/
http://motorbikewriter.com/4-cylinder-k ... 50-coming/
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Angler napisał(a):bo zapewne na bieżąco rdza była wycierana przez kamienie uderzające o progi. Odstawił byś na dłużej to by efekt było widać.
Niekoniecznie, dużo fiatów jest ma po prostu blachy w ocynku


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości