Zobacz wÄ…tek - Suzuki GN 125
NAS Analytics TAG

Suzuki GN 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Suzuki GN 125

Postprzez Ganjamafia » 14/2/2015, 17:57

Witam wszystkich :( Mam problem mianowicie chodzi o to że moja GN nie wkręca się na obroty daje jej gazu wskakuje na 5 tysięcy i gaśnie czyściłem gaźnik bez skutku . Moje pytanie widziałem że suzuki dr 125 ma taki sam silnik lecz gaźniki są inne moim zdaniem ten od DR miej skomplikowany bo mam gaźnik na te całe podciśnienie czy mogę zamontować bez problemu gaźnik od DR czy nie ? Czy moduł i wiązka instalacji podejdzie jak widziałem w dr nie wchodzą żadne kable i jest zwykła przepustnica a nie jakieś podciśnienia . Dalej Motocykl to junak 901 sport :> lecz serduszko przeszczepiłem z suzany więc tak wydech przelot stożkowy filter paliwa bo nie mam miejsca na puszkę (serie) Co sądzicie o zmianie gaźnika i czy podejdzie pozdrawiam i czekam na odpowiedz . :roll:
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin


Postprzez Ganjamafia » 15/2/2015, 11:48

reff
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin


Postprzez cioracz » 15/2/2015, 14:19

Jak kompresja, może się remont zbliżać. Ale jak gaźnik wyczyściłeś to regulowałeś? ;)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Ganjamafia » 16/2/2015, 08:14

jasne silnik po remoncie chce zastAPIC TEN GAZNIK INNYM GAZNIKIEM
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez cioracz » 16/2/2015, 11:42

Ale dalej do konca nie rozumiem po co chcesz go wymienic? Przeciez nie wiesz napewno czy to w gazniku jest problem. Jak chcesz to wymieniaj ale ja bym zobaczyl czy ten dziala poprawnie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Invi » 16/2/2015, 12:08

Bo tam jest jakieś podciśnienie :twisted: No magia jakaś, rozumiesz? :twisted: A z magią to nigdy nie wiadomo :evil:


Jeszcze cholerstwo nie chce działać, jak zamiast fabrycznej puszki wstawił stożek, a przecież każdy wie że stożek z allegro w japońskim moto to +10% wincej njutonometrów :lol:




Tak w sumie to gaźnik mechaniczny faktycznie jest dużo łatwiej wyregulować jak się popsuło odlot, ale japońskie i tak robiły problemy nie mając oryginalnego filtra który działa jak airbox. Musisz tą puszkę jakoś wcisnąć i tyle ;) No chyba że coś źle poskładałeś, ewentualnie to czyszczenie gaźnika wyglądało tak jak myślę że wyglądało.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez cioracz » 16/2/2015, 12:12

Ale naklejek nie ma :( -2 do mocy. Jak jest stozek MUSZA byc naklejki

A tak serio to mi ucieklo jakos ze stozek tam wladowal :lol:
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Ganjamafia » 16/2/2015, 18:15

stożek polini zamówiłem :) gaźnik czyścił mi gościu płynami regulacja sam i ch**** daje :) seryjnej puszki nie wsadzę bo na prawdę nie mam miejsca dobra panowie co do tematu jaki gaźnik mi polecacie mechaniczny a nie ***** PODCIŚNIENIE :)
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez sito79 » 16/2/2015, 20:06

Stożkiem i przelotowym wydechem maksymalnie zubożyłeś mieszankę.

Przynajmniej dla testu wrzuć oryginalne graty, aby upewnić się czy czasem czegoś nie zepsułeś, potem bierz się za większe dysze jeśli chcesz żeby to chodziło na stożku i przelotówce.

I to nie są brednie, mam DR125 i otworzenie klapki airboxa powoduje spore zakłócenia w pracy tego silnika, a co dopiero stożek i wydech.
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Invi » 16/2/2015, 23:49

Ale ten gaźnik nie będzie poprawnie działał bez puszki jakby go nie regulować, mechaniczny też nie jeśli będzie to po prostu inny japoński gaźnik z drogowej 125, musi mieć tą puszkę do w pełni poprawnej pracy i koniec.

Po co ci gaźnik mechaniczny, skoro podciśnieniowy jest lepszy? Bo nie rozumiesz zasady jego działania? Więc na 100% nie jesteś w stanie wyregulować poprawnie gaźnika który nie pasuje plug&play, a żaden nie będzie pasował bo popsułeś dolot. Nie tacy jak ty polegli na takich modyfikacjach.


Jak chcesz druciarskie rozwiązanie to proszę bardzo - zdław jakoś ten stożek, pełnej mocy moto nie rozwinie, w pełnym zakresie obrotów poprawna mieszanka nie będzie, ale jeśli to wina tego, a nie tego że sknociłeś coś jeszcze, to pomoże.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Ganjamafia » 17/2/2015, 21:51

Dałem gaźnik od dr 125 moto smiga lata v max 115 :) dzięki za rady do zamknięcia
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez cioracz » 18/2/2015, 07:43

Wiec mozesz z tego wywnioskowac ze tamtego nie umiales naprawic ;)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Ganjamafia » 26/2/2015, 18:23

reff a wiec tak tamten gaznik mi nawalil i powracamy do starego zaowazylem jak zatkam dziurke od strony powietrza moto sie wkreca wtf
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez Ganjamafia » 26/2/2015, 18:27

;]
Załączniki
200554429_4_644x461_gaznik-suzuki-dr-125-motoryzacja.jpg
200554429_4_644x461_gaznik-suzuki-dr-125-motoryzacja.jpg (56.12 KiB) PrzeglÄ…dane 4856 razy
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê