Zobacz wątek - Crashpady CRASH PADY własnej produkcji.
NAS Analytics TAG

Crashpady CRASH PADY własnej produkcji.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Bzyk_R1 » 27/3/2015, 15:52

Wyższa szkoła jazdy. Czarna słoninka plus polerowana nierdzewka.

Projekt powędruje do Bandita 600S 1997r
Załączniki
2015-03-21 12.22.22.jpg
2015-03-21 12.22.22.jpg (216.11 KiB) PrzeglÄ…dane 913 razy
2015-03-21 12.22.08.jpg
2015-03-21 12.22.08.jpg (250.22 KiB) PrzeglÄ…dane 913 razy
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)


Postprzez Grynfix » 28/3/2015, 18:59

Super wyszly te crashe :) Co prawda ja bym tego do siebie nie założył ale do bandita powinny pasować :)

Polecam robic fotki wlaśnie tak jak te a potem założone na moto.. Nie jako jakiś tam główny zarobek ale dorobić mogłbyś nie źle.. Nawet te 50zł/kpl to już jesteś troche do przodu a ktoś jest zadowolony, że ma crashe, za połowe ceny :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42


Postprzez Bzyk_R1 » 2/4/2015, 18:29

Gryfie popatrz na nie i zastanów się czy same materiały zmieścisz w 50zł. Jak myślisz? dobrze że kolega pracuje w takiej firmie gdzie namotał sobie darmo nierdzewkę bo tak byłoby krucho w tym budżecie. Ten czarny materiał kupił w internecie bo w sklepie nie opłaciło się.

A teraz troszkę doświadczeń i obserwacji. W niedzielę 29.03.2015r podczas powrotu z wycieczki na Cedzynę (pozdro dla chłopaków z Opatowa) kolega z bandita do którego trafiły crashe miał szlifa na krętej drodze na zakręcie na którym było naniesione dużo kamyczków. Jak się okazało produkt spełnił swoją rolę super. Jako że były zamontowane stosunkowo nisko to bardzo ucierpiała kierownica manetka klamka lusterka oraz zegary i zadupek(delikatnie) Motocykl wypadł z jezdni i wleciał w pole. Na szczęście kierujący nie doznał żadnych obrażen poza obdartym kolanem bo nie chciało się założyć spodni jak trzeba :) Po szlifie po asfalcie wzrokowo uległo starciu około 1,5cm materiału crash pada. Wszystkie pokrywy silnika dekielki sety dźwignia hamulca zostały nienaruszone. I tutaj zaobserwowałem że w bandicie pomimo zastosowania śrub twardości 12,9 nie urwały się one ani nie wyrwały gwintu w ramie. Wygieły się delikatnie. Trudno określić jaką miał prędkość ale z tego co mówił około 50-60 km/h

Na początku dyskusji w tym temacie zastanawialiśmy się jak to zadziała w razie W. Po tym co widziałem jestem zadowolony z efektów jakie daje crash pad wykonany domowymi sposobami, a nie da się opisać zadowolenia kolegi Pawła który nie musi szukać wielu drogich części silnika. Zachęcam każdego do wykonania sobie takich bajerów we własnym zakresie lub przy pomocy zaprzyjaźnionych tokarzy. Bandit już szykuje się na częstochowe, nowy crash się toczy a 0,7l od zadowolonego ziomka chłodzi się w lodówce :)
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na górê