Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Testujemy Kawasaki Versys 650 i...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Testujemy Kawasaki Versys 650 i...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Testujemy Kawasaki Versys 650 i...

Postprzez Ścigacz » 9/12/2014, 13:04

Dyskusja na temat: Testujemy Kawasaki Versys 650 i Versys 1000 modele 2015
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy Kawasaki Versys 650 i Versys 1000 modele 2015
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/12/2014, 13:04

Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2014, 15:45

Chetnie bym zobaczył porównanie z yamahą mt9 tracer<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2014, 11:08

Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>
witam,

Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).

Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...

po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2014, 17:41

Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>
Komentatorzy napisał(a):witam,

Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).

Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...

po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>
Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa ;)
Pzdr<br><hr>Jokansen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2014, 22:09

Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>
Komentatorzy napisał(a):witam,

Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).

Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...

po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>
Komentatorzy napisał(a):Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa ;)
Pzdr<br><hr>Jokansen<br>
Nie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6.
Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi" :)

Przy okazji kilka uwag
- hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6

Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka

na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy)

lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!!

- tłumik ... daje rade na początek
- handguardy - obowiązkowo
- wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo

zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150
miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie.


mam nadzieję że pomogłem<br><hr>karolus80
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2014, 19:57

Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>
Komentatorzy napisał(a):witam,

Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).

Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...

po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>
Komentatorzy napisał(a):Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa ;)
Pzdr<br><hr>Jokansen<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6.
Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi" :)

Przy okazji kilka uwag
- hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6

Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka

na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy)

lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!!

- tłumik ... daje rade na początek
- handguardy - obowiązkowo
- wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo

zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150
miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie.


mam nadzieję że pomogłem<br><hr>karolus80<br>
Dzięki za odpowiedź. Tak jak myślałem bez przymiarki raczej nie ma co kombinować przy moich gabarytach ;)<br><hr>jokansen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr