Honda nsr 125
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Honda nsr 125
Witam posiadam HondÄ™ nsr jc22 i mam pytanie
V max hondy w pełni odblokowanie wynosi oko 160
I czy jak mam zablokowany tylko modol zapłonowy to może być 25km różnicy bo
Wszystko inne jest odblokowanie oprócz modułu zapłonowego i czy dysze mają wpływ na v max
Czy tylko na przyspieszenie i jazdy na kole
V max hondy w pełni odblokowanie wynosi oko 160
I czy jak mam zablokowany tylko modol zapłonowy to może być 25km różnicy bo
Wszystko inne jest odblokowanie oprócz modułu zapłonowego i czy dysze mają wpływ na v max
Czy tylko na przyspieszenie i jazdy na kole
Wiem ze nic nie wiem.
- Masm
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/11/2014, 09:08
- Lokalizacja: lublin
Zależy na jakim biegu jak jest rozgrzana to na
Jałowym 13 nawet na jedynce 12.5 na 12 na 3 11.5 na 4 11 5 to 10 6 to już nawet nie kręci w górę stoi w miejscu
Zawór wydechowy tv 78 wiec z elektryki tylko zapłonowy jest zablokowany wydech ostatnio sprawdzałem i nie ma żadnej zwyżki
Jak kupowałem to mówił ze tylko modol zapłonowy to możliwe ze 130 :\
Jałowym 13 nawet na jedynce 12.5 na 12 na 3 11.5 na 4 11 5 to 10 6 to już nawet nie kręci w górę stoi w miejscu
Zawór wydechowy tv 78 wiec z elektryki tylko zapłonowy jest zablokowany wydech ostatnio sprawdzałem i nie ma żadnej zwyżki
Jak kupowałem to mówił ze tylko modol zapłonowy to możliwe ze 130 :\
Wiem ze nic nie wiem.
- Masm
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/11/2014, 09:08
- Lokalizacja: lublin
Jeżeli na biegu kręci Ci do 12.5 to jest coś nie tak. Zablokowany moduł kręci 10,5RPM, a odblokowany 11,5RPM. Wyżej nie ma prawa kręcić. A na 6 kręci wyżej tylko musiałbyś mieć na prawdę długą prostą. Coś innego może być blokadą w Twoim przypadku. Dysze mają wpływ na v-max i przyspieszenie.
"Dużo nsr-ek nie ma mocy na 5 i 6 biegu i ich V-max wynosi 130 km/h mimo iż właściciel zdjął teoretycznie wszystkie blokady. Wtedy musimy sprawdzić przede wszystkim kompresję, a także dysze w gaźniku. Jeżeli nasza nsr-ka ma dysze 132,38,55 to zaleca się wymianę dyszy głównej na przynajmniej 138. Jeżeli nieszkoda nam pieniędzy na benzynę, to można zastosować dysze 145,45,70 lecz spalanie podskoczy do 8l, ale za to motor będzie nam szedł z gazu na kolo, także V-max się poprawi. Zawsze przystępując do odblokowania motoru sprawdź kompresje, ponieważ to ona może być winna słabych osiągów. Kompresja w nsr-ce powinna wynosić 11 bar, optymalna to w granicach 10 bar, poniżej motor będzie miało trudności wkręcić się na 6 biegu. Jeżeli wszystkie blokady zostały zdjęte winą złych osiągów jest na 99% słaba kompresja, natomiast na 1% są to źle dobrane zębatki. "
Twórcą tekstu jest Wojtek z polskiego forum o NSR 125.
"Dużo nsr-ek nie ma mocy na 5 i 6 biegu i ich V-max wynosi 130 km/h mimo iż właściciel zdjął teoretycznie wszystkie blokady. Wtedy musimy sprawdzić przede wszystkim kompresję, a także dysze w gaźniku. Jeżeli nasza nsr-ka ma dysze 132,38,55 to zaleca się wymianę dyszy głównej na przynajmniej 138. Jeżeli nieszkoda nam pieniędzy na benzynę, to można zastosować dysze 145,45,70 lecz spalanie podskoczy do 8l, ale za to motor będzie nam szedł z gazu na kolo, także V-max się poprawi. Zawsze przystępując do odblokowania motoru sprawdź kompresje, ponieważ to ona może być winna słabych osiągów. Kompresja w nsr-ce powinna wynosić 11 bar, optymalna to w granicach 10 bar, poniżej motor będzie miało trudności wkręcić się na 6 biegu. Jeżeli wszystkie blokady zostały zdjęte winą złych osiągów jest na 99% słaba kompresja, natomiast na 1% są to źle dobrane zębatki. "
Twórcą tekstu jest Wojtek z polskiego forum o NSR 125.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Bo mam taką sytuację ze wymieniałem gaznik i wyregulowalem tak na oko i napewno nie jest to dobrze
I jeszcze taki pytanie jak przed regulacjia na3 honda jechała 110 q po regulacji 100 to wina złej regulacji?
I jeszcze taki pytanie jak przed regulacjia na3 honda jechała 110 q po regulacji 100 to wina złej regulacji?
Wiem ze nic nie wiem.
- Masm
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/11/2014, 09:08
- Lokalizacja: lublin
Ma wszystko ładnie wytłumaczone. Ty rozumiesz, ja rozumiem, świeżak rozmyśla. Jeżeli chcesz wyregulować gaźnik to poszukaj w internecie instrukcji jak to zrobić. Każdy gaźnik reguluje się tak samo. Ewentualnie oddaj do mechanika. Poza tym sprawdź kompresję tak jak mówił cioracz. Jeżeli nie będzie to żadna z tych dwóch rzeczy to będziemy myśleć dalej.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
To zależy czy masz nicasil czy tuleję. Jeżeli nicasil i będzie w dobrym stanie to wsadzasz nowy tłok (350zł) i jest ok. Jeżeli tuleja to robisz szlif 50zł i wsadzasz tłok 350zł. Jeżeli nicasil, a będzie w złym stanie to najlepszym wyborem będzie nowy cylinder (1300zł z tłokiem). Ewentualne wbić tuleję 350zł, bo honowania w Polsce Ci dobrze nie zrobią raczej. Pierścienie są w zestawie z tłokiem. Co kolwiek byś nie zrobił to musisz wymienić uszczelki, kosztują chyba około 80zł.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Czekaj Marek. Zasada jest taka ze nicasila sie nie tyka. Ja tam nie polecam nawet honowania. Nicasil ma okreslona grubosc i nawet nanomilimetr bedzie powodowal gorsze odprowadzanie ciepla
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości