Zobacz wątek - yamaha fz6 s2 2009 nowy wydech i 2 x wieksze spalanie

Reklama

NAS Analytics TAG

yamaha fz6 s2 2009 nowy wydech i 2 x wieksze spalanie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha fz6 s2 2009 nowy wydech i 2 x wieksze spalanie

Postprzez kimer » 18/10/2014, 10:24

Witam , jestem posiadaczem yamahy fz6 s2 2009 r. W przypływie gotówki postanowiłem zmienić wydech na coś fajnego - zakupiłem Leo Vince SBK .

Zamontowałem nowe tłumiki , założyłem nowe kolanko które było w zestawie ( bez katalizatora ! )
i dzwiek jest niesamowity . Ale pojawił się problem ze spalaniem i nierówną pracą silnika .
Spalanie - na baku 18 L - ok 120 km ) .
Czytałem , szukałem po różnych forach co zrobić . Odpowiedzi jakie znalazłem trochę mnie zaskoczyły więc chciałbym je przedstawić i spytać co Wy o tym sądzicie .

- Zmostkuj sonde labda
- spowrotem kolanko z katalizatorem
- restart komputera ??

Co o tym sądzicie ?? Jakieś porady ?? Nie mam zamiaru wkładać oryginalnego tłumika !!!
LwG
kimer
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 3/4/2013, 15:08


Postprzez Invi » 18/10/2014, 11:34

Żaden błąd nie wyskakuje?


Nieeeeeeeeee... jak masz cały układ, to nie ma najmniejszego sensu wracać do fabrycznego kolektora. No chyba że ekologia, ale bądźmy poważni :D

Tak po objawach, to jakby sonda lambda robiła problemy... Ale wywalenie, to tak z lekka uwstecznianie konstrukcji.


Sonda to tam raczej jest jedna i przed katalizatorem, tak? W takim razie katalizator nie powinien wpływać znacząco na jej pracę. I obstawiałbym że coś źle podłączyłeś, ewentualnie zapomniałeś ją podłączyć xD Rozbierz i spróbuj jeszcze raz uważnie :D

A jak masz 2 sondy, jedną przed katem, drugą za, to drugą wywalasz razem z katalizatorem, ale to nie zawsze takie proste że wystarczy zmostkować.


W sumie, zrestartować nie zaszkodzi :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez SpeedyGonzales » 18/10/2014, 11:45

Usunięcie kolanka z sondą lambda przełączyło silnik w tryb awaryjny z domyślnym dawkowaniem paliwa. Z tego wynika, że albo wracasz do kolanek serii albo szukasz pomocy u ślusarza, żeby zrobił otwór i wspawał mocowanie wg starego kolanka.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Invi » 18/10/2014, 13:04

Ale to on wywalił sondę lambda? Bo w sumie to nie można tego wyczytać.

No jeśli tak, to wiadomo że czego to wina :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kimer » 18/10/2014, 14:06

sonda lambda zostala tam gdzie byla ( na samym koncu kolektora ) , wywalilem kolanko z katalizatorem miedzy tlumikami a kolektorem i wsadzilem kolanko bez katalizatora ktore bylo w zestawie do tych tlumikow . Zaden blad nie wyskakuje . Co do emisji spalin i ekologii mam to w dupie patrząc na Tiry które kopcom jak poje****** .
LwG
kimer
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 3/4/2013, 15:08

Postprzez kimer » 19/10/2014, 16:21

dodam jeszcze ze jak rozpinam sonde to motor normalnie pali , zaden blad nie wyskakuje
LwG
kimer
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 3/4/2013, 15:08



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr