Offtop dla Vip'ów
Na poczatku sezonu przyrabalem w psa, a wczoraj: https://www.youtube.com/watch?v=weGFv5c ... e=youtu.be
Dobrze ze nie wydarlem jej do pionu bo bym nie zdazyl opasc i dohamowac...
Dobrze ze nie wydarlem jej do pionu bo bym nie zdazyl opasc i dohamowac...
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
rosiboj napisał(a):kravec napisał(a):U mnie teraz jest 190.5 KM i 383 NM- bez przesilania silnika. DPF off egr off. Wszystko pozostałe seria.
Pochwal sie co kupiles, bo to chyba nie ten pojazd ktorym ostatnio byles. Jeszcze troche i bede musial czipowac zeby ci uciec
To samo
Bravo II 1.9 Multijet. Z tym że po wizycie w Cinsofcie w Rudnie. Bez przeciążania klamotów jest zrobiony program- tak żebym tym pojeździł. Cinek stwierdził że zdrowa sztuka się trafiła Wizualnie perła to nie jest, ale technicznie się nieźle trafiło. Głównie poprawę czuć w przebiegu krzywych bo są teraz ładnie wygładzone, bez uskoków.
Teraz przy wymianie hamulców muszę w coś lepszego zainwestować bo przy większych prędkościach nie dają rady kompletnie.
A pali- nawet chyba mniej ni paliło. Jakieś 5.5 a trasie i koło 8 w mieście. Nawet jak go nie ganiam to poniżej 8 schodzi. Jak się przyciśnie to i 9 wypije, ale ile radochy
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Będą. Wstępnie miały być czterotłoki brembo ale byłby problem z 16'kami na zimę więc polecą tarcze Zimmermann sport coat albo EBC turbo groove plus dobre klocki, ewentualnie jeszcze stalowe oploty. Poza tym komplet brembo z tarczami, klockami i wymianą tego koło 4000zł by mnie wyszedł a tak powinienem się w 1200 zamknąć.
Wydaje mi się że głównym problemem w tym momencie jest odprowadzanie gazów- tak do 140km/h hamowanie jest do zaakceptowania, ale przy depnięciu przy 200 (to był jednorazowy test) po prostu auto za chwilę zaczyna jechać- wydaje mi się że to głównie przez gazy między klockami a tarczą. Dobre tarcze będą już miały nacięcia- ten problem zniknie. Szkoda tylko że będą kosztowały 4 razy tyle co zwykłe dobrej jakości.
Wydaje mi się że głównym problemem w tym momencie jest odprowadzanie gazów- tak do 140km/h hamowanie jest do zaakceptowania, ale przy depnięciu przy 200 (to był jednorazowy test) po prostu auto za chwilę zaczyna jechać- wydaje mi się że to głównie przez gazy między klockami a tarczą. Dobre tarcze będą już miały nacięcia- ten problem zniknie. Szkoda tylko że będą kosztowały 4 razy tyle co zwykłe dobrej jakości.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Jeszcze ATE Power Disc są godne polecenia. Założyłem je do E30 po swapie z 1.8 na 2.8 i przy wyższych prędkościach jest dużo lepiej niż na standardowej tarczy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ciag dalszy rozmowy ze znajomą dentystką
ej a wwwłaśnie Emotikon grin ! taki np stały aparat na zęby - zapamiętaj!dziewczyna z aparatem stałym nie zrobi loda Emotikon grin
na trzonowcach są pierścienie, od str podniebienia mają takie kwadratowe hmm, wystające punkciki - miejsca na drut do ewentualnego rozszerzania łuku / szwu podniebiennego i to do krwi pokaleczy
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości