Zobacz wątek - cbr600f4

cbr600f4

Porady, dyskusje i inne dywagacje na temat motocykli, którymi można się poruszać posiadając kategorię prawa jazdy A2
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, kravec, andy7, suhy-19, Boshi, Black-Ghost

cbr600f4

Postprzez kevinLwg » 18/9/2014, 23:15

witam chciałem się spytać czy idzie zablokować Motocykl CBR600F4 na kategorie A2 jeśli tak to co muszę w tym wypadku zrobić i ile to kosztuje mniej więcej z góry dziękuje i pozdrawiam
kevinLwg
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/9/2014, 23:08
Lokalizacja: Racibórz


Postprzez jaroaro » 18/9/2014, 23:55

Nie wiesz jakie warunki musi spełniać motocykl na kategorie A2? F4i ma ponad 70kW więc nie możesz jej zablokować aby legalnie poruszać się po ulicy.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Invi » 19/9/2014, 11:54

Chyba że... zablokowana wyjechała z fabryki ;) W praktyce, miała wpisaną mniejszą moc przy ściągnięciu z zagranicy.


Inna sprawa, że blokowanie sportów jest głupie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6270
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kevinLwg » 21/9/2014, 11:24

jest możliwe żeby takie coś zablokować http://olx.pl/oferta/suzuki-gsxr-600-k4 ... 182f5c7b6b :) albo jak jeden motovlog dajczu ma gsxr na a2
kevinLwg
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/9/2014, 23:08
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Karol20 » 21/9/2014, 11:35

kevinLwg napisał(a):jest możliwe żeby takie coś zablokować http://olx.pl/oferta/suzuki-gsxr-600-k4 ... 182f5c7b6b :) albo jak jeden motovlog dajczu ma gsxr na a2


Jak do ściany.
NIE - czego nie rozumiesz w tym słowie.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez kevinLwg » 21/9/2014, 22:43

Karol każdy pisze nie itp ale zobacz sobie tego dajczu motovlog on ma gsxr600 k7 chyba na a2
kevinLwg
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/9/2014, 23:08
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez jaroaro » 21/9/2014, 23:48

Ja pierdziele. I gdzie w dowodzie ma napisane że to motocykl na A2? Traktor też zarejestrujesz na A2? Nie ma czegoś takiego jak rejestrowanie na daną kategorię. To kategoria prawa jazdy upoważnia Cię do prowadzenia danego pojazdu, a to że ktoś obniżył moc, co jest możliwe, nie znaczy że zrobił to w sposób, nie tyle legalny, co zgodny z przepisami. Pozdrawiam. POLSKA MISTRZEM ŚWIATA :)
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez motoftw » 22/9/2014, 07:04

Może podczas kontroli to ujdzie, ale jak dojdzie do kolizji/wypadku wtedy będą się doszukiwać takich rzeczy(brak odpowiedniej kat), a na pewno już ubezpieczalnia.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Geralt71 » 22/9/2014, 17:09

Szukaj moto z dopiskiem a2 w aukcjach :) lub szukaj zza granicy zblokowane :) sam mam gixa z niemiec który był zablokowany i jest święty spokój, chociaż dla pewności myślę nad zmiennymi mapami zapłony bym jedną miał zablokowaną a drugą pełna moc :)
Avatar użytkownika
Geralt71
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 27/5/2010, 17:24

Postprzez Kaai » 17/10/2014, 21:56

Geralt, zaden gixer (nawet niewiadomo jak zablokowany) NIE MOZE byc prowadzony przez osobe z uprawnieniami a2.
na a2 mozesz jezdzic pojazdami

motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla,


a gixxer (obojetnie czy to 600/750/1000) powiem wiecej! zadna r6/r1, zadna daytona 675, zadna cbr 600rr/ 600f nie mowiac juz o 1000rr nie spelnia tych wymogow (stosunek mocy do masy), wiec, jesli sobie zdlawisz do tych 35kW, to i tak te moto bedzie mialo wiecej niz 0,2kW/kg a to sie rowna z tym, ze majac a2, NIE MZOESZ tym jezdzic = przy kolizji jestes w mega czarnej srace, bo obojetnie co by nie blyo, wyjdzie na to, ze NIE MIALES prawa jechac tym motocyklem po publicznej drodze = twoja wina.
amen.



(maly odkop, ale niech to jest jasne)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez andy7 » 18/10/2014, 09:02

Geralt71 napisał(a):Szukaj moto z dopiskiem a2 w aukcjach :) lub szukaj zza granicy zblokowane :) sam mam gixa z niemiec który był zablokowany i jest święty spokój, chociaż dla pewności myślę nad zmiennymi mapami zapłony bym jedną miał zablokowaną a drugą pełna moc :)


Dopisek A2 w ogloszeniu nie jest jakakolwiek gwarancja. W Niemczech sa inne przepisy i mozna sobie ZZR 1400, Hayabuse czy tez inne potworki zdlawic i WSZYSTKO jest TAM legalne, w PL jest inne prawo, nic co ma fabrycznie ponad 70 kW nie jest dozwolone !

P.S. Czyli jezdzisz NIELEGALNIE !

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Invi » 18/10/2014, 10:32

No dobra, ale weźcie pod uwagę, że jak w polskim prawie zazwyczaj bywa, jest to bubel prawny :D

Bo przecież wyjeżdżają z fabryki moto z inną mocą niż maksymalną, właśnie z myślą o innych kategoriach (pomijając fakt że to głupie), no i jak tutaj oskarżyć kogoś że to była 120KM 600, skoro z fabryki wyjechał z przykładowo 60KM? A że były też inne wersje? :D To co z tego :D


motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla,


A tego słowa nie można szeroko zinterpretować.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6270
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kaai » 18/10/2014, 11:05

jest w miarę jasno napisane (jak na polskę), po prostu, niektórzy ludzie naciągają to dla siebie, i źle interpretują, a potem jest płacz.

w ogóle sugerowanie się jakimś dajczu, któy ma 19 lat i przecież ma gixa na a2, to musi być legalnie!

ja pie**le. ciekawe czy gość nagra vloga, jak będzie miał kolizję i go ubezpieczania za jaja złapie, i wyjdzie, że nie miał prawa tym motocyklem jeździć po drogach.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Invi » 18/10/2014, 11:21

Wcale nie jest jasno napisane. Więc twierdzisz że jeśli moto wyjechało z fabryki mając 25KM, to tak naprawdę ma ono 120? :P


Nie neguje głupoty takiego kombinowania, jakiekolwiek ograniczanie moto jest dla mnie głupie i nie widzę zalet, twierdzę tylko że jest to bubel prawny i pozwala na takie kombinacje. Zresztą, może właśnie dlatego inne kraje nie mają takich zapisów.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6270
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Boshi » 18/10/2014, 12:15

Kaai, słownictwo!

Invi, to jest dość jasne. Czyli jeżeli dozwolona moc to 35 KW to nie można poruszać się motocyklem który na starcie ma np 75KW, nawet po kastracji, bo pochodzi od motocykla o mocy przekraczającej ustalony limit.

W sumie mogło by to być napisane trochę w inny sposób, no ale...
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez Kaai » 18/10/2014, 12:17

ja nietwierdzę, że jest to mądre, bo blokowanie moto to głupota. co innego może mapy, jak masz w gixie np, żeby na deszcz jak ktoś się trochę boi, nie miał pełnej mocy, aloe blokowanie inne jest bez sensu, jest tyle różnych moto, z różnymi pojemnościami itp, na **** blokować - nie wiem.

tak czy siak, ludzie blokują wszystko, mimo, że jeździć tym nie mogą :D

//co słownictwo? ludzie normalnie przeklinają w tematach i nic, a ja gwiazdkuję i się czepiacie.

Wróciłem z urlopu i zaczynam żniwa :twisted: co poniektórzy już po uszach dostali. // Boshi
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Invi » 18/10/2014, 12:57

Boshi napisał(a):Invi, to jest dość jasne. Czyli jeżeli dozwolona moc to 35 KW to nie można poruszać się motocyklem który na starcie ma np 75KW, nawet po kastracji, bo pochodzi od motocykla o mocy przekraczającej ustalony limit.

W sumie mogło by to być napisane trochę w inny sposób, no ale...


Ale przykładowo, GPZ, wychodził z fabryki chyba w 3 wersjach. Od pełnej mocy, do jakiejś śmiesznie małej. Oficjalnie, on nie był kastrowany, tylko po prostu taki wyjeżdżał z fabryki :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6270
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Crank » 18/10/2014, 13:59

GPZ wychodziła z fabryki w 3 wersjach: 20 kW, 37kW i 44 kW. Teraz Suzuki i Kawasaki przygotowało GSX-R 600 i Z800 dla posiadaczy A2 redukując ich moc silnika (chyba przez mapy zapłonowe) do 70 kW i blokując je do 35 kW i z tego co się orientuje tylko ASO może zdjąć blokadę bo wiedzą gdzie ona jest ;) Mają też inna homologacje więc wszystko jest legalnie. Wystarczy wejść na oficjalne strony i poczytać.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez Invi » 18/10/2014, 15:52

No właśnie dokładnie o tym cały czas mówię :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6270
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kaai » 18/10/2014, 15:53

jeśli moto ma zredukowaną moc do 70kW to wydaje mi się, że może być jeżdżone na a2 jeśli będzie potem zablkowane do tych 35kW, tak jak pisałeś.

ale jeśli na start miało 85kW i blokada do 35kW nic nie zmienia, na a2 nie można i tyle.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Następna strona


Powrót do Motocykle na kategorie A2



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr