Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki]</i> Suzuki Bandit 600 1995-2004
NAS Analytics TAG

[Suzuki] Suzuki Bandit 600 1995-2004

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2012, 15:52

Komentatorzy napisał(a):Witam kupilem bandziora 600 z 2000 r i mam taki problem ze czasem po wrzuceniu biegu moto gasnie i nie wiem czy to skrzynia czy sprzeglo aha no i jeszcze jedno gdy moto jest na biegu i wciskam sprzeglo to opona dalej sie porusza czy w sprzegle trzeba wymienic tarcze czy co i jakie sa tego koszty mniej wiecej prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam <br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak Bandzior ci gasnie po wrzuceniu jedynki to albo masz stopkę rozstawioną, albo czujnik przy tej stopce uszkodzony, może kabelki na łączeniach zaśniedziałe. Przeczyść, nasmaruj co trzeba a będzie działać. Z tą stopką to takie zabezpieczenie żebyś nie jeździł z rostawioną. A jak masz go odpalonego i postawionego na centralce to puki olej sie nie nagrzeje a tym samym nie zrobi się żadszy to będzie ci się kręciło to koło siłą odśrodkową. Zrób sobie doświadczenie i odpal moto przejedź się aby go rozgrzać przeleć wszystkie biegi góra dół aż wszystko się nagrzeje i postaw go na centralce to zobaczysz że koło się już samo nie kręci. Chyba że masz jakiś stary lub gęsty olej wlany. Pozdro<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):dziekuje ci kolego za pomoc moto mialem na centralce tylko nie wlaczalem silnika i chcialem na wylaczonym wrzucic 1 ale mi nie wchodzila a z ta stopka wiem wczoraj czytalem cala instrukcje obslugi a powiec mi bo chcialbym sie dowiedziec dla pewnosci bo widze ze bardzo kumaty jestes w temacie jak podciagnac sprzeglo przy silniku w bandycie bo jak wrzucalem 1 na rozgrzanym silniku to strasznie zgrzytala i jak wciskalem wtedy sprzeglo to nie trzymalo i opona sie delikatnie krecila z gory dziekuje za pomoc<br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze silnik w naszych bandziorach pamięta jeszcze piękne lata 80-te więc nie oczekuj od niego i skrzyni biegów aksamitnej pracy jak w samochodach. Bandziory znane są z tego, że troche hałasują. Po drugie jeśli wrzucasz jedynkę na ssaniu lub lekko podwyższonych obrotach to napewno zazgrzyta. Jedynka to tak max 1500 obrotów. Po trzecie w motocyklach skrzynia ma budowę tzw. kłową jak np. w samochodach rajdowych dlatego nie obce są zgrzyty czy szarpanie zwłaszcza przy jedynce. Skrzynia taka pozwala przy umiejętnym operowaniu rollgazem na wbijanie biegów bez używania sprzęgła no poza jedynką ;) Wrzucaj biegi dość zdecydowanie chlaps i wbity, a nie delikatnie aby sam wskoczył to nie taka skrzynia. Tu nie ma jak w samochodach synchronizatorów między biegami, są wspomniane kły, które wyglądają jak litera C i takie dwie litery C zazębiają się do siebie lub C wchodzi w koło zębate. To tyle o skrzyni. Jakbyś miał spalone sprzęgło to na mój gust miałbyś odwrotną sytuację, że na luzie czy wysprzęglonym koło by się nie kręciło. Spalone sprzęgło objawia się czymś takim, że wrzucasz bieg i jak chcesz ruszać to obroty ci rosną a moto słabo przyśpiesza. A najlepiej to sprawdzić jadąc np. na 3 biegu na obrotach ok 3000 i odkręcasz na full. Jeśli obroty gwałtownie rosną a przyśpieszenie takie niemrawe i smierdzi no to sprzęgło się ślizga. Natomiast jeśli czujesz przyśpieszenie a tak od 7000 niezłego kopa to sprzęgło wporzo. Z tego co widze to stawiasz moto na centralce wrzucasz 1 i nie puszczając sprzęgła koło się lekko kręci. Dzieje się tak bo przy sprzęgle masz napęd od silnika który się cały czas kręci. Wprawia on w ruch olej w którym są tarcze sprzęgłowe tzw mokre sprzęgło. To własnie olej powoduje że koło się lekko kręci. Jakbyś złapał ręką to bez problemu zatrzymasz koło. Na zimnym silniku nie musisz wbijać biegu żeby to zaobserwować. Natomiast jeśli siedzisz na motorze, wbijasz 1 i moto chce jechać bez puszczenia sprzęgła to już wtedy masz do czynienia z awarią. Ten objaw i slizganie lub po puszczeniu sprzęgła moto nie jedzie oznaczają remont. I pamiętaj jeśli podciągniesz linkę to tak jakbyś lekko wysprzęglał wtedy dojdzie do ślizgania. Nigdy w moim Bandziorze nie miałem problemów ze sprzęgłem te objawy które opisujesz to taki urok tego motoru. Nie sprawdzałem czy jest możliwość regulacji linki czy czasem nie jest ona zrobiona na wymiar ewentualnie reguluje się jakąś śrubką. Jutro to sprawdze. Pozdrawiam<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Dziekuje ci bardzo kolego za pomoc jest to moj pierwszy motocykl dlatego sie tak dopytuje o rzeczy ktore mnie niepokoja bede musial podciagnac linke sprzegla przy silniku troszke i wyregolowac przy klamce i mysle ze bedzie oki jak odpale i zbadam sprawe z tym czy moto ruszy na biegu to dam ci znac a powiec mi bo jest to rocznik 2000 lac mu normalnie olej 10w40 czy jakis inny ?? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam<br><hr>MARCIN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2012, 23:34

Komentatorzy napisał(a):Witam kupilem bandziora 600 z 2000 r i mam taki problem ze czasem po wrzuceniu biegu moto gasnie i nie wiem czy to skrzynia czy sprzeglo aha no i jeszcze jedno gdy moto jest na biegu i wciskam sprzeglo to opona dalej sie porusza czy w sprzegle trzeba wymienic tarcze czy co i jakie sa tego koszty mniej wiecej prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam <br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak Bandzior ci gasnie po wrzuceniu jedynki to albo masz stopkę rozstawioną, albo czujnik przy tej stopce uszkodzony, może kabelki na łączeniach zaśniedziałe. Przeczyść, nasmaruj co trzeba a będzie działać. Z tą stopką to takie zabezpieczenie żebyś nie jeździł z rostawioną. A jak masz go odpalonego i postawionego na centralce to puki olej sie nie nagrzeje a tym samym nie zrobi się żadszy to będzie ci się kręciło to koło siłą odśrodkową. Zrób sobie doświadczenie i odpal moto przejedź się aby go rozgrzać przeleć wszystkie biegi góra dół aż wszystko się nagrzeje i postaw go na centralce to zobaczysz że koło się już samo nie kręci. Chyba że masz jakiś stary lub gęsty olej wlany. Pozdro<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):dziekuje ci kolego za pomoc moto mialem na centralce tylko nie wlaczalem silnika i chcialem na wylaczonym wrzucic 1 ale mi nie wchodzila a z ta stopka wiem wczoraj czytalem cala instrukcje obslugi a powiec mi bo chcialbym sie dowiedziec dla pewnosci bo widze ze bardzo kumaty jestes w temacie jak podciagnac sprzeglo przy silniku w bandycie bo jak wrzucalem 1 na rozgrzanym silniku to strasznie zgrzytala i jak wciskalem wtedy sprzeglo to nie trzymalo i opona sie delikatnie krecila z gory dziekuje za pomoc<br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze silnik w naszych bandziorach pamięta jeszcze piękne lata 80-te więc nie oczekuj od niego i skrzyni biegów aksamitnej pracy jak w samochodach. Bandziory znane są z tego, że troche hałasują. Po drugie jeśli wrzucasz jedynkę na ssaniu lub lekko podwyższonych obrotach to napewno zazgrzyta. Jedynka to tak max 1500 obrotów. Po trzecie w motocyklach skrzynia ma budowę tzw. kłową jak np. w samochodach rajdowych dlatego nie obce są zgrzyty czy szarpanie zwłaszcza przy jedynce. Skrzynia taka pozwala przy umiejętnym operowaniu rollgazem na wbijanie biegów bez używania sprzęgła no poza jedynką ;) Wrzucaj biegi dość zdecydowanie chlaps i wbity, a nie delikatnie aby sam wskoczył to nie taka skrzynia. Tu nie ma jak w samochodach synchronizatorów między biegami, są wspomniane kły, które wyglądają jak litera C i takie dwie litery C zazębiają się do siebie lub C wchodzi w koło zębate. To tyle o skrzyni. Jakbyś miał spalone sprzęgło to na mój gust miałbyś odwrotną sytuację, że na luzie czy wysprzęglonym koło by się nie kręciło. Spalone sprzęgło objawia się czymś takim, że wrzucasz bieg i jak chcesz ruszać to obroty ci rosną a moto słabo przyśpiesza. A najlepiej to sprawdzić jadąc np. na 3 biegu na obrotach ok 3000 i odkręcasz na full. Jeśli obroty gwałtownie rosną a przyśpieszenie takie niemrawe i smierdzi no to sprzęgło się ślizga. Natomiast jeśli czujesz przyśpieszenie a tak od 7000 niezłego kopa to sprzęgło wporzo. Z tego co widze to stawiasz moto na centralce wrzucasz 1 i nie puszczając sprzęgła koło się lekko kręci. Dzieje się tak bo przy sprzęgle masz napęd od silnika który się cały czas kręci. Wprawia on w ruch olej w którym są tarcze sprzęgłowe tzw mokre sprzęgło. To własnie olej powoduje że koło się lekko kręci. Jakbyś złapał ręką to bez problemu zatrzymasz koło. Na zimnym silniku nie musisz wbijać biegu żeby to zaobserwować. Natomiast jeśli siedzisz na motorze, wbijasz 1 i moto chce jechać bez puszczenia sprzęgła to już wtedy masz do czynienia z awarią. Ten objaw i slizganie lub po puszczeniu sprzęgła moto nie jedzie oznaczają remont. I pamiętaj jeśli podciągniesz linkę to tak jakbyś lekko wysprzęglał wtedy dojdzie do ślizgania. Nigdy w moim Bandziorze nie miałem problemów ze sprzęgłem te objawy które opisujesz to taki urok tego motoru. Nie sprawdzałem czy jest możliwość regulacji linki czy czasem nie jest ona zrobiona na wymiar ewentualnie reguluje się jakąś śrubką. Jutro to sprawdze. Pozdrawiam<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):Dziekuje ci bardzo kolego za pomoc jest to moj pierwszy motocykl dlatego sie tak dopytuje o rzeczy ktore mnie niepokoja bede musial podciagnac linke sprzegla przy silniku troszke i wyregolowac przy klamce i mysle ze bedzie oki jak odpale i zbadam sprawe z tym czy moto ruszy na biegu to dam ci znac a powiec mi bo jest to rocznik 2000 lac mu normalnie olej 10w40 czy jakis inny ?? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam<br><hr>MARCIN<br>
Dziś sprawdziłem linka ma regulacje przy klamce i przy skrzyni biegów, skasuj luz na klamce ewentualnie lekko naciągnij jeśli zajdzie taka potrzeba. Olej 10W40 jak najbardziej Motul, Repsol, Castrol. Ja mam zalanego Repsolem 10W50. Wlałem taki z dwóch powodów: ta końcówka 50 oznacza że olej będzie miał swoją odpowiednią lepkość w wyższych temperaturach, tzn. w letnich upałach jak i przy pałowaniu silnika, a olejaki zdziwiłbyś się do jakiej temperatury mogą się rozgrzać. A drugi powód dostałem go w śmiesznej cenie 120zł z filtrem :D za 4litry :) Nie żałuj na dobry olej Pozdrawiam :)<br><hr>Janek-Bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/3/2012, 11:52

Komentatorzy napisał(a):Witam kupilem bandziora 600 z 2000 r i mam taki problem ze czasem po wrzuceniu biegu moto gasnie i nie wiem czy to skrzynia czy sprzeglo aha no i jeszcze jedno gdy moto jest na biegu i wciskam sprzeglo to opona dalej sie porusza czy w sprzegle trzeba wymienic tarcze czy co i jakie sa tego koszty mniej wiecej prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam <br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak Bandzior ci gasnie po wrzuceniu jedynki to albo masz stopkę rozstawioną, albo czujnik przy tej stopce uszkodzony, może kabelki na łączeniach zaśniedziałe. Przeczyść, nasmaruj co trzeba a będzie działać. Z tą stopką to takie zabezpieczenie żebyś nie jeździł z rostawioną. A jak masz go odpalonego i postawionego na centralce to puki olej sie nie nagrzeje a tym samym nie zrobi się żadszy to będzie ci się kręciło to koło siłą odśrodkową. Zrób sobie doświadczenie i odpal moto przejedź się aby go rozgrzać przeleć wszystkie biegi góra dół aż wszystko się nagrzeje i postaw go na centralce to zobaczysz że koło się już samo nie kręci. Chyba że masz jakiś stary lub gęsty olej wlany. Pozdro<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):dziekuje ci kolego za pomoc moto mialem na centralce tylko nie wlaczalem silnika i chcialem na wylaczonym wrzucic 1 ale mi nie wchodzila a z ta stopka wiem wczoraj czytalem cala instrukcje obslugi a powiec mi bo chcialbym sie dowiedziec dla pewnosci bo widze ze bardzo kumaty jestes w temacie jak podciagnac sprzeglo przy silniku w bandycie bo jak wrzucalem 1 na rozgrzanym silniku to strasznie zgrzytala i jak wciskalem wtedy sprzeglo to nie trzymalo i opona sie delikatnie krecila z gory dziekuje za pomoc<br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze silnik w naszych bandziorach pamięta jeszcze piękne lata 80-te więc nie oczekuj od niego i skrzyni biegów aksamitnej pracy jak w samochodach. Bandziory znane są z tego, że troche hałasują. Po drugie jeśli wrzucasz jedynkę na ssaniu lub lekko podwyższonych obrotach to napewno zazgrzyta. Jedynka to tak max 1500 obrotów. Po trzecie w motocyklach skrzynia ma budowę tzw. kłową jak np. w samochodach rajdowych dlatego nie obce są zgrzyty czy szarpanie zwłaszcza przy jedynce. Skrzynia taka pozwala przy umiejętnym operowaniu rollgazem na wbijanie biegów bez używania sprzęgła no poza jedynką ;) Wrzucaj biegi dość zdecydowanie chlaps i wbity, a nie delikatnie aby sam wskoczył to nie taka skrzynia. Tu nie ma jak w samochodach synchronizatorów między biegami, są wspomniane kły, które wyglądają jak litera C i takie dwie litery C zazębiają się do siebie lub C wchodzi w koło zębate. To tyle o skrzyni. Jakbyś miał spalone sprzęgło to na mój gust miałbyś odwrotną sytuację, że na luzie czy wysprzęglonym koło by się nie kręciło. Spalone sprzęgło objawia się czymś takim, że wrzucasz bieg i jak chcesz ruszać to obroty ci rosną a moto słabo przyśpiesza. A najlepiej to sprawdzić jadąc np. na 3 biegu na obrotach ok 3000 i odkręcasz na full. Jeśli obroty gwałtownie rosną a przyśpieszenie takie niemrawe i smierdzi no to sprzęgło się ślizga. Natomiast jeśli czujesz przyśpieszenie a tak od 7000 niezłego kopa to sprzęgło wporzo. Z tego co widze to stawiasz moto na centralce wrzucasz 1 i nie puszczając sprzęgła koło się lekko kręci. Dzieje się tak bo przy sprzęgle masz napęd od silnika który się cały czas kręci. Wprawia on w ruch olej w którym są tarcze sprzęgłowe tzw mokre sprzęgło. To własnie olej powoduje że koło się lekko kręci. Jakbyś złapał ręką to bez problemu zatrzymasz koło. Na zimnym silniku nie musisz wbijać biegu żeby to zaobserwować. Natomiast jeśli siedzisz na motorze, wbijasz 1 i moto chce jechać bez puszczenia sprzęgła to już wtedy masz do czynienia z awarią. Ten objaw i slizganie lub po puszczeniu sprzęgła moto nie jedzie oznaczają remont. I pamiętaj jeśli podciągniesz linkę to tak jakbyś lekko wysprzęglał wtedy dojdzie do ślizgania. Nigdy w moim Bandziorze nie miałem problemów ze sprzęgłem te objawy które opisujesz to taki urok tego motoru. Nie sprawdzałem czy jest możliwość regulacji linki czy czasem nie jest ona zrobiona na wymiar ewentualnie reguluje się jakąś śrubką. Jutro to sprawdze. Pozdrawiam<br><hr>Janek-Bandzior<br>
witam wszystkich...mam na oku bandytke do kupna...bardzo mi sie spodobala, ale nie rowno pracuje na wolnych obrotach,czy to normalne czy ma jakas wade??poza tym wszystko ok...<br><hr>kuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2012, 16:02

Komentatorzy napisał(a):Witam kupilem bandziora 600 z 2000 r i mam taki problem ze czasem po wrzuceniu biegu moto gasnie i nie wiem czy to skrzynia czy sprzeglo aha no i jeszcze jedno gdy moto jest na biegu i wciskam sprzeglo to opona dalej sie porusza czy w sprzegle trzeba wymienic tarcze czy co i jakie sa tego koszty mniej wiecej prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam <br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak Bandzior ci gasnie po wrzuceniu jedynki to albo masz stopkę rozstawioną, albo czujnik przy tej stopce uszkodzony, może kabelki na łączeniach zaśniedziałe. Przeczyść, nasmaruj co trzeba a będzie działać. Z tą stopką to takie zabezpieczenie żebyś nie jeździł z rostawioną. A jak masz go odpalonego i postawionego na centralce to puki olej sie nie nagrzeje a tym samym nie zrobi się żadszy to będzie ci się kręciło to koło siłą odśrodkową. Zrób sobie doświadczenie i odpal moto przejedź się aby go rozgrzać przeleć wszystkie biegi góra dół aż wszystko się nagrzeje i postaw go na centralce to zobaczysz że koło się już samo nie kręci. Chyba że masz jakiś stary lub gęsty olej wlany. Pozdro<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):dziekuje ci kolego za pomoc moto mialem na centralce tylko nie wlaczalem silnika i chcialem na wylaczonym wrzucic 1 ale mi nie wchodzila a z ta stopka wiem wczoraj czytalem cala instrukcje obslugi a powiec mi bo chcialbym sie dowiedziec dla pewnosci bo widze ze bardzo kumaty jestes w temacie jak podciagnac sprzeglo przy silniku w bandycie bo jak wrzucalem 1 na rozgrzanym silniku to strasznie zgrzytala i jak wciskalem wtedy sprzeglo to nie trzymalo i opona sie delikatnie krecila z gory dziekuje za pomoc<br><hr>MARCIN<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze silnik w naszych bandziorach pamięta jeszcze piękne lata 80-te więc nie oczekuj od niego i skrzyni biegów aksamitnej pracy jak w samochodach. Bandziory znane są z tego, że troche hałasują. Po drugie jeśli wrzucasz jedynkę na ssaniu lub lekko podwyższonych obrotach to napewno zazgrzyta. Jedynka to tak max 1500 obrotów. Po trzecie w motocyklach skrzynia ma budowę tzw. kłową jak np. w samochodach rajdowych dlatego nie obce są zgrzyty czy szarpanie zwłaszcza przy jedynce. Skrzynia taka pozwala przy umiejętnym operowaniu rollgazem na wbijanie biegów bez używania sprzęgła no poza jedynką ;) Wrzucaj biegi dość zdecydowanie chlaps i wbity, a nie delikatnie aby sam wskoczył to nie taka skrzynia. Tu nie ma jak w samochodach synchronizatorów między biegami, są wspomniane kły, które wyglądają jak litera C i takie dwie litery C zazębiają się do siebie lub C wchodzi w koło zębate. To tyle o skrzyni. Jakbyś miał spalone sprzęgło to na mój gust miałbyś odwrotną sytuację, że na luzie czy wysprzęglonym koło by się nie kręciło. Spalone sprzęgło objawia się czymś takim, że wrzucasz bieg i jak chcesz ruszać to obroty ci rosną a moto słabo przyśpiesza. A najlepiej to sprawdzić jadąc np. na 3 biegu na obrotach ok 3000 i odkręcasz na full. Jeśli obroty gwałtownie rosną a przyśpieszenie takie niemrawe i smierdzi no to sprzęgło się ślizga. Natomiast jeśli czujesz przyśpieszenie a tak od 7000 niezłego kopa to sprzęgło wporzo. Z tego co widze to stawiasz moto na centralce wrzucasz 1 i nie puszczając sprzęgła koło się lekko kręci. Dzieje się tak bo przy sprzęgle masz napęd od silnika który się cały czas kręci. Wprawia on w ruch olej w którym są tarcze sprzęgłowe tzw mokre sprzęgło. To własnie olej powoduje że koło się lekko kręci. Jakbyś złapał ręką to bez problemu zatrzymasz koło. Na zimnym silniku nie musisz wbijać biegu żeby to zaobserwować. Natomiast jeśli siedzisz na motorze, wbijasz 1 i moto chce jechać bez puszczenia sprzęgła to już wtedy masz do czynienia z awarią. Ten objaw i slizganie lub po puszczeniu sprzęgła moto nie jedzie oznaczają remont. I pamiętaj jeśli podciągniesz linkę to tak jakbyś lekko wysprzęglał wtedy dojdzie do ślizgania. Nigdy w moim Bandziorze nie miałem problemów ze sprzęgłem te objawy które opisujesz to taki urok tego motoru. Nie sprawdzałem czy jest możliwość regulacji linki czy czasem nie jest ona zrobiona na wymiar ewentualnie reguluje się jakąś śrubką. Jutro to sprawdze. Pozdrawiam<br><hr>Janek-Bandzior<br>
Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich...mam na oku bandytke do kupna...bardzo mi sie spodobala, ale nie rowno pracuje na wolnych obrotach,czy to normalne czy ma jakas wade??poza tym wszystko ok...<br><hr>kuki<br>
Witam do wymiany beda albo swiece lub klania sie czyszczenie gaznikow albo regolacja zaworow moj tez troszke plywal na wolnych obrotach wymienilem swiece zrobilem czyszczenie gaznikow oraz regolacje zaworow i wszystko jest oki pozdrawiam<br><hr>majkel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2012, 19:56

Witam wszystkich miłośników Bandita:). Mam problem. Oddałem motor do mechanika, przygotowanie do sezonu. Synchro gaźników, regulacja zaworów nowy rozrząd i wymiana oleju. Problem dalej nie został rozwiązany a mianowicie z prawj strony silnika odchodzą dziwne cykania. jeżeli podkręce do 2 tyś obrotów to zanikają jeśli odpuszczę i spadną do 1 tyś słychać znowu cykanie, jeśli przekroczę 2 tysiace obrotów dalej słychać. Nie wiem czy Mechanik się nie zna na robocie, nie moze mi powiedzieć co to jest. Napewno nie rozrząd. Proszę o pomoc<br><hr>Tomi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/3/2012, 23:39

witam mam wielki problem z odpaleniem bandita 600 po 4miesiecznej przerwie od grudnia do marca.wyczyscilem gazniki,dysze itp. po zalozeniu i zalaniu ich,wogole nic nie lapie;( jak go krece przez dluzszy okres to potem jest takie glosne kichniecie z tlumnika. najprawdo podobniej jedna swieca ma przebice, ale slyszalem ze to nie szkodzi bo i tak powinien na trzech tlokach odpalic.staralem sie mu strzykawka wstrzykna bezposrednio przez gaznik troszke benzyny na kazdy tlok i tez tylko psikniecie z tlumnika,przez filter powietrza prubowalem psikac samostartem i dalej cisza.jak ma ktos wieksza widze prosze o kontkat. gg 31077200 dzieki<br><hr>Michal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 22:48

Komentatorzy napisał(a):witam mam wielki problem z odpaleniem bandita 600 po 4miesiecznej przerwie od grudnia do marca.wyczyscilem gazniki,dysze itp. po zalozeniu i zalaniu ich,wogole nic nie lapie;( jak go krece przez dluzszy okres to potem jest takie glosne kichniecie z tlumnika. najprawdo podobniej jedna swieca ma przebice, ale slyszalem ze to nie szkodzi bo i tak powinien na trzech tlokach odpalic.staralem sie mu strzykawka wstrzykna bezposrednio przez gaznik troszke benzyny na kazdy tlok i tez tylko psikniecie z tlumnika,przez filter powietrza prubowalem psikac samostartem i dalej cisza.jak ma ktos wieksza widze prosze o kontkat. gg 31077200 dzieki<br><hr>Michal<br>
juz zrobilem;)<br><hr>michol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2012, 18:20

Witam drodzy forumowicze mam maly problem z bandziorem mianowicie po wrzuceniu 1 i ruszeniu slychac obijajacy sie lancuch o poczatek wachacza co zrobic w twkiej sytuacji ? podciagnac lancuch czy moze jest cos do wymiany ? sprzeglo bierze mi przy koncu cy to oznaka iz konczy sie sprzeglo ? i po rozgrzaniu troszke miesz w granicach 1000 1500 obr min czy jest to moze wina swiec ? z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam <br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2012, 14:32

bandit do sprzedania: <a href="http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1</a><br><hr>mloda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/5/2012, 21:31

to już 15 lat odkąd kupiłem w salonie suzuki bandit gsf 600.Przejechałem ponad 100 000 km niemal bezawaryjnie.Jedyna usterka to pęknięta dzwigienka sprzęgła,która znajduje się pod deklem zębatki zdawczej.Poza tym zwykłe czynności serwisowe:opony,klocki,filtry,olej,reg.zaworów,synchro gażników itd.Zużycie oleju to 200 ml na sezon(jazda turystyczna)<br><hr>ekonom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/5/2012, 14:39

Komentatorzy napisał(a):jak wyglada spalanie w takim bandziorku przy spokojnej jezdzie?takie 6.5l mnie zalamuje przy obecnych cenach paliwa pozdrawiam<br><hr>mirek<br>
Co masz na myśli spokojna jazda ? Bo mi przy spokojnej jeździe na trasie nie spali więcej 5 litrów ;) <br><hr>Olas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2012, 21:01

Komentatorzy napisał(a):bandit do sprzedania: <a href="http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1</a><br><hr>mloda<br>
jeszcze aktualne ? prosze o szybka odpowiedz
<br><hr>zaczek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2012, 21:01

Komentatorzy napisał(a):bandit do sprzedania: <a href="http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1</a><br><hr>mloda<br>
dalej aktualne ? prosze o szybka odpowiedź<br><hr>zaczek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/8/2012, 11:47

Komentatorzy napisał(a):witam mam wielki problem z odpaleniem bandita 600 po 4miesiecznej przerwie od grudnia do marca.wyczyscilem gazniki,dysze itp. po zalozeniu i zalaniu ich,wogole nic nie lapie;( jak go krece przez dluzszy okres to potem jest takie glosne kichniecie z tlumnika. najprawdo podobniej jedna swieca ma przebice, ale slyszalem ze to nie szkodzi bo i tak powinien na trzech tlokach odpalic.staralem sie mu strzykawka wstrzykna bezposrednio przez gaznik troszke benzyny na kazdy tlok i tez tylko psikniecie z tlumnika,przez filter powietrza prubowalem psikac samostartem i dalej cisza.jak ma ktos wieksza widze prosze o kontkat. gg 31077200 dzieki<br><hr>Michal<br>
Komentatorzy napisał(a):juz zrobilem;)<br><hr>michol<br>
napisz co zrobileś proszę. Niedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem.<br><hr>slonina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/8/2012, 11:49

Niedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem. poradźcie cos. Dzięki<br><hr>slonina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/8/2012, 12:06

Witam ponownie. Mam jeszcze jeden problem, chodzi o przedni błotnik odkręcił sie w czasie jazdy i spadl na ziemię, na szczęście trochę sie porysował i wygiął chłodnice ale jej nie uszkodził. mam problem z ponownym go założeniem, jak bym nie kombinował to nie da się go podciagnać wyżej niz 5mm na oponę (opona jest wymiarowa) a jak troche postoi to zaczyna trzeć o opone, wystarczy, ze błotnik posiedzi ze 2h i juz trze, nie ma mozliwości by sam schodził bo jest dokręcony solidnie. Moze ktos miał taki problem i pomoże. Dziekuję<br><hr>slonina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/2/2014, 15:13

Komentatorzy napisał(a):witam mam wielki problem z odpaleniem bandita 600 po 4miesiecznej przerwie od grudnia do marca.wyczyscilem gazniki,dysze itp. po zalozeniu i zalaniu ich,wogole nic nie lapie;( jak go krece przez dluzszy okres to potem jest takie glosne kichniecie z tlumnika. najprawdo podobniej jedna swieca ma przebice, ale slyszalem ze to nie szkodzi bo i tak powinien na trzech tlokach odpalic.staralem sie mu strzykawka wstrzykna bezposrednio przez gaznik troszke benzyny na kazdy tlok i tez tylko psikniecie z tlumnika,przez filter powietrza prubowalem psikac samostartem i dalej cisza.jak ma ktos wieksza widze prosze o kontkat. gg 31077200 dzieki<br><hr>Michal<br>
Komentatorzy napisał(a):juz zrobilem;)<br><hr>michol<br>
Komentatorzy napisał(a):napisz co zrobileś proszę. Niedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem.<br><hr>slonina<br>
Ja miałem z Bandit 600 podobny problem po myciu. Dostało się dosłownie 5 kropel i nie chciała odpalić za nic. Dopiero po zdjęciu tłumika odpaliła wypluwając kilka kropel wody. Pozdrawiam, myślę że pomoże...<br><hr>Hubert z łodzkiego
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/3/2014, 07:08

Komentatorzy napisał(a): Niedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem. poradźcie cos. Dzięki<br><hr>slonina<br>
tak to syfy ze zbiornika<br><hr>bandyta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2014, 15:00

Witam!
Czy przebieg 50tyś to dużo na Bandita 600??<br><hr>ADIK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/8/2015, 14:41

Bandit do sprzedania: <a href="http://olx.pl/oferta/zadbane-suzuki-gsf-600n-bandit-2003r-zarejestrowane-cb-cbr-hornet-CID5-IDaXPdR.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://olx.pl/oferta/zadbane-suzuki-gsf-600n-bandit-2003r-zarejestrowane-cb-cbr-hornet-CID5-IDaXPdR.html</a><br><hr>Suzuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê