Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez MathewPL » 31/3/2014, 15:31

Już problem rozwiązany. Lampa była podłączona dobrze, okazało się że czujnik przyblokował się i dlatego ciągle świeciło teraz działa dobrze ;)
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez MathewPL » 2/4/2014, 19:39

Jak ustawić tylne koło żeby łańcuch szedł prosto? Jakieś patenty domowym sposobem?
A druga sprawa mam troszeczke za krótką linke bo jak motor stoi na nóżce i kierownica się przechyli na bok to obroty się zwiększają robić coś z tym czy zostawić?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez henio12323 » 2/4/2014, 19:49

na wahaczu masz znaki, na bloczkach też ustawiasz znaki z bloczkiem po obu stronach i powinno byc ok.

co do linki - warto zrobic nie chciałbys zeby w terenie sie gdzieś zacieła ;P a źle puszczona też duzo szybciej sie zuzywa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ISHIFTI » 3/4/2014, 18:37

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są rużnice między enduro a crossem i nie chodzi mi o lampki itp tylko co enduro ma w sobie takiego ,ze jest w terenie lepsze od crossa.
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez Landryss25 » 3/4/2014, 18:50

,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez ISHIFTI » 4/4/2014, 08:02

OK dzięki.
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez GTTT » 4/4/2014, 11:43

Czy Yamaha DT 125 bez blokady nie będzie zbyt słaba do jazdy terenowej (szuter, polne drogi, pagórki, żwir)jeśli warzę 83kg? Nie chciałbym aby chodził jak "ścigacze" z silnikiem od kosiarki, które to hałasują na blokowiskach
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 4/4/2014, 22:10

to zalezy... niektórym wystarczy moc 125 w 2T niektórzy 450 w 4T marudzą że za slabe :P na pewno na podjazdy srednio sie bedzie nadawała ale jakies pagórki lesne sciezki 100% bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 5/4/2014, 09:51

Dzięki. Chodzi o to, że znam tylko opinie znajomych którzy mają supermoto i jeżdżą w zawodach, ich zdaniem DT to "gówno" Pewnie dlatego że mają pewną skale porównawczą i nie pamiętają od czego sami zaczynali. Każdy namawia mnie równiez na super.. ale jak na pierwszy motor 125 supermoto to chyba nie mądre, nie utrzymałbym go :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 5/4/2014, 10:03

Ale dt 125 tez jest na kolach supermoto.Tylko takim sprzetem w teren nie wjedziesz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 5/4/2014, 20:15

Znalazłem u siebie DT 125. Właściciel nie może określić za bardzo rocznika, ale w dowodzie ma wbite bodajże 94. Jego cena to 3400 zatem powiedzmy iż dogadam się za 3tys. Czy ten rocznik jest wart takich pieniędzy? Ostatnio padł mu "korbowód" coś takiego, jestem ciemny w motorach Very Happy ale już niby naprawił. Składa silnik i umówiliśmy się na czwartek zobaczyć jak chodzi.
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 6/4/2014, 06:47

kazdy rocznik jest wart, a miałes tylko dwa modele, w starej budzie, z czarnym silnikiem i w nowej ze srebrnym oba maja plusy i minusy. ale jakbym miał wybierac wolałbym tą nowszą. 94 to tam chyba jeszcze przejsciowe były.

po wymianie korby jak nie składał nic na silikon to powinien sprzęt dobrze chodzic... tylko zwykle do sprzedazy to ludzie na byle co składają i byle jak...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MathewPL » 6/4/2014, 14:06

Wiem że to nie dział na 50-siątki ale kolega ma problem.. a tu uzyskam szybkiej odpowiedzi.
Więc motor nie odpala a jak odpali to na chwile i gaśnie chyba że będe utrzymywał go dodając gazu to będzie chodził. Ciągle zalewa świece, i pluje paliwem/cieknie po dyfuzorze z olejem/nieprzepalonym olejem bo jest czarny z łączenia dyfuzora z cylindrem. Nie wiem co mu jest mieszanka jest 1:50 bezpośrednio wlana do paliwa. Iskra jest dobra.. już nie wiem gdzie szukać przyczyny..Z chłodnicy nie ubywa płynu, ze skrzyni hmm raczej nie bo świeca byłą by z oleju. Dysza w gaźniku główna(środkowa) 90/92 gaźnik dellorto 16,5 czyszczony. Kilka dni temu działał normalnie aż w pewnym momencie zgasł i świeca była zalana.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez GTTT » 6/4/2014, 17:29

Dzięki. Dowiedziałem się historii tego motoru, która odradza mi jego zakup iż w przeszłości każdy miał z nim problemy, ciągle coś się psuło, ale zobaczymy w czwartek
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 6/4/2014, 18:16

mathew - brzmi jak silnik do remontu, jak tłok wytarty, nie trzyma cisnienia to da sie odpalic ale tylko na obrotach trzymając, wtedy duzo wyrzuca niespalonego itp itd. zajrzał bym najpierw tam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MathewPL » 6/4/2014, 18:56

Nie wiem czy to była przyczyna Ale sprawdziłem świece i zmniejszyłem przerwe i motor działa jak kiedyś.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez GTTT » 6/4/2014, 19:59

Jaki są jeszcze modele motorów zbliżone do Yamahy DT 125 pod względem bezawaryjności, ceny, mocy, kosztów utrzymania itp. ? Bo okropnie ich mało w mojej okolicy
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez sylwek199888 » 6/4/2014, 20:20

jeśli chodzi Ci o Soft Enduro (dt to soft enduro), ale raczej tak, to w dziale offroad (czyli w tym) masz pierwszy temat: viewtopic.php?t=7951 i tam masz wszystkie modele.
Zredukowałem je do 2t
Soft Enduro (DualSport)

Aprilia: RX 125
Cagiva: W8
Honda: CRM (125, 250), MTX (80, 125, 200)
Husqvarna: WRE 125
Kawasaki: KMX (125, 200), KDX (125, 200, 250)
KTM: LC2 125
Sachs: ZX 125
Suzuki: TS (125, 250)
Yamaha DT (125, 200)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez GTTT » 7/4/2014, 18:06

Dziękuję. A co powiesz o Husqwarna z 99r. ? 125 pojemności. Tylko sprzedający nie napisał modelu, dziwne. Krótki opis też raczej nie świadczy najlepiej albo wręcz przeciwnie http://tablica.pl/oferta/sprzedam-CID5- ... f4113156e1
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez sylwek199888 » 7/4/2014, 18:36

Według mnie, to jest wr, roczniku nie będziesz pewny, dopóki nie sprawdzisz vin. Przez zdjęcie nie ocenisz statnu technicznego :/ Podobno husqvarn poniżej 2003/4 roku nie opłaca się kupować ;d
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê