Zobacz wątek - romet ogar 900r wymiana tłumnika
NAS Analytics TAG

romet ogar 900r wymiana tłumnika

i inne małe pojemności
_________

romet ogar 900r wymiana tłumnika

Postprzez konik183 » 11/9/2013, 16:13

Witam, mam pytanie odnośnie Rometa ogara 900 racing, dziś wymieniłem moduł na rozblokowany, dodało to mojemu ogarkowi troche vigoru ^^ manetkę można przekręcić na 75% całości po czym romecik się dławi. Jedzie 55 na godzine i też się dławi. przyczyna jest taka że w tłumniku przypuszczam że gromadzi się zbyt duża ilość dymu. Czy opłaca mi się wymieniać wydech/ wybebeszać mój ?? ludzie na forach piszą że ich ogary cisną po 70-90 km/h

może poprostu wystarczy czekać i owe "bebechy" same się przepalą czy coś ?
proszę o szybką odpowiedź
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56


Postprzez Boshi » 11/9/2013, 18:19

One tak po prostu już mają, dokładnej przyczyny szukaj na forach tego modelu.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21


Postprzez konik183 » 11/9/2013, 20:37

masz jakiś temat na oku ?? już trochę szukałem i szczerze nic co mogło by mi pomóc nie znalazłem ;/
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56

Postprzez MarSen » 12/9/2013, 16:26

A regulowałeś gaźnik po tym? Kumpel też ma Ogara 900 Racing odblokowanego i co jakiś czas regulować musi gaźnik. Dziwi mnie to troszkę, bo w moim chinolku nie mam tego problemu. Dwa dni temu z nim jeździłem to jeździł ciągle na ssaniu, tak bardzo ma go rozregulowany. To nie jest tak, że one tak mają. Co to byłoby za moto (nawet jeśli chińska 50), które po odkręceniu bardziej manetki się dławi?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez konik183 » 13/9/2013, 14:01

w jakim sensie mam wyregulować gaźnik ? jest on wyregulowany tak że chodzi nie za szybko nie za wolno ... ale chodzi :D na luzie bez ssania nie gaśnie i tak powinno być, ma najmniejsze możliwe obroty tak byle na luzie nie gasł, jeżeli podkręcę go to nie będę musiał dusić gazu ... o to chyba nie chodzi ??
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56

Postprzez konik183 » 17/9/2013, 21:00

MarSen napisał(a):A regulowałeś gaźnik po tym? Kumpel też ma Ogara 900 Racing odblokowanego i co jakiś czas regulować musi gaźnik. Dziwi mnie to troszkę, bo w moim chinolku nie mam tego problemu. Dwa dni temu z nim jeździłem to jeździł ciągle na ssaniu, tak bardzo ma go rozregulowany. To nie jest tak, że one tak mają. Co to byłoby za moto (nawet jeśli chińska 50), które po odkręceniu bardziej manetki się dławi?



chodzi Ci o pokręcenie śrubką na śrubokręt płaski która znajduje się obok śrubki od regulacji obrotów, na krzyżaka ? :D
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56

Postprzez MarSen » 17/9/2013, 21:06

Chodzi mi o regulację gaźnika. Czyli w sumie obiema śrubkami. Jak się na tym nie znasz to zanieś do mechanika, bo widzę, że nie wiesz zbytnio o co chodzi.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez konik183 » 18/9/2013, 12:52

no szczerze to się nie znam ^^ okej, przy najbliższej okazji (po wypłacie) zaniose i zobaczymy jakie będą skutki tej regulacji ;)
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56

Postprzez konik183 » 22/9/2013, 16:14

konik183 napisał(a):no szczerze to się nie znam ^^ okej, przy najbliższej okazji (po wypłacie) zaniose i zobaczymy jakie będą skutki tej regulacji ;)


gażnik dozuje zbyt małą ilość paliwa na te oboroty, sprawdziłem to dziś jadąc na połowie ssania. Czy to nie jest złe dla silnika ? Spalanie owszem większe ale dziś po raz pierwszy zamknełem licznik moim cudem ^^

Jeżeli są jakieś przeciw wskazania jazdy na ssaniu to proszę o informacje. Narazie nie mam pieniędzy żeby iść do mechanika i zlecić mu regulacje i do wypłaty jeżeli nie jest to szkodliwe chciałbym poruszać się na pół ssaniu ;)
proszę o szybkie informacje i dokładne przede wszystkim ponieważ zdania w internecie są podzielone na ten temat ;)
konik183
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56

Postprzez mati22252 » 22/9/2013, 17:08

Bezpieczniej jest wyregulować gaźnik bo ssaniem nie dostarczasz odpowiedniej dawki. Raz za dużo raz za mało.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez MarSen » 22/9/2013, 21:08

Możesz też próbować wyregulować to samemu. To nie jest super trudne, a wystarczy śrubokręt płaski. Metodą prób i błędów się nauczysz. Poszukaj w internecie poradników. Na skuterowo.com są o tym artykuły też. Ja się samemu nauczyłem dzięki poradnikom z internetu.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê