romet ogar 900r wymiana tłumnika
Posty: 11
• Strona 1 z 1
romet ogar 900r wymiana tłumnika
Witam, mam pytanie odnośnie Rometa ogara 900 racing, dziś wymieniłem moduł na rozblokowany, dodało to mojemu ogarkowi troche vigoru ^^ manetkę można przekręcić na 75% całości po czym romecik się dławi. Jedzie 55 na godzine i też się dławi. przyczyna jest taka że w tłumniku przypuszczam że gromadzi się zbyt duża ilość dymu. Czy opłaca mi się wymieniać wydech/ wybebeszać mój ?? ludzie na forach piszą że ich ogary cisną po 70-90 km/h
może poprostu wystarczy czekać i owe "bebechy" same się przepalą czy coś ?
proszę o szybką odpowiedź
może poprostu wystarczy czekać i owe "bebechy" same się przepalą czy coś ?
proszę o szybką odpowiedź
- konik183
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56
A regulowałeś gaźnik po tym? Kumpel też ma Ogara 900 Racing odblokowanego i co jakiś czas regulować musi gaźnik. Dziwi mnie to troszkę, bo w moim chinolku nie mam tego problemu. Dwa dni temu z nim jeździłem to jeździł ciągle na ssaniu, tak bardzo ma go rozregulowany. To nie jest tak, że one tak mają. Co to byłoby za moto (nawet jeśli chińska 50), które po odkręceniu bardziej manetki się dławi?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
w jakim sensie mam wyregulować gaźnik ? jest on wyregulowany tak że chodzi nie za szybko nie za wolno ... ale chodzi
na luzie bez ssania nie gaśnie i tak powinno być, ma najmniejsze możliwe obroty tak byle na luzie nie gasł, jeżeli podkręcę go to nie będę musiał dusić gazu ... o to chyba nie chodzi ??

- konik183
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56
MarSen napisał(a):A regulowałeś gaźnik po tym? Kumpel też ma Ogara 900 Racing odblokowanego i co jakiś czas regulować musi gaźnik. Dziwi mnie to troszkę, bo w moim chinolku nie mam tego problemu. Dwa dni temu z nim jeździłem to jeździł ciągle na ssaniu, tak bardzo ma go rozregulowany. To nie jest tak, że one tak mają. Co to byłoby za moto (nawet jeśli chińska 50), które po odkręceniu bardziej manetki się dławi?
chodzi Ci o pokręcenie śrubką na śrubokręt płaski która znajduje się obok śrubki od regulacji obrotów, na krzyżaka ?

- konik183
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56
Chodzi mi o regulację gaźnika. Czyli w sumie obiema śrubkami. Jak się na tym nie znasz to zanieś do mechanika, bo widzę, że nie wiesz zbytnio o co chodzi.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
konik183 napisał(a):no szczerze to się nie znam ^^ okej, przy najbliższej okazji (po wypłacie) zaniose i zobaczymy jakie będą skutki tej regulacji
gażnik dozuje zbyt małą ilość paliwa na te oboroty, sprawdziłem to dziś jadąc na połowie ssania. Czy to nie jest złe dla silnika ? Spalanie owszem większe ale dziś po raz pierwszy zamknełem licznik moim cudem ^^
Jeżeli są jakieś przeciw wskazania jazdy na ssaniu to proszę o informacje. Narazie nie mam pieniędzy żeby iść do mechanika i zlecić mu regulacje i do wypłaty jeżeli nie jest to szkodliwe chciałbym poruszać się na pół ssaniu

proszę o szybkie informacje i dokładne przede wszystkim ponieważ zdania w internecie są podzielone na ten temat

- konik183
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 27/4/2013, 11:56
Możesz też próbować wyregulować to samemu. To nie jest super trudne, a wystarczy śrubokręt płaski. Metodą prób i błędów się nauczysz. Poszukaj w internecie poradników. Na skuterowo.com są o tym artykuły też. Ja się samemu nauczyłem dzięki poradnikom z internetu.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości