[biblioteka] Gaz do oporu! Proste, prawda?
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Gaz do oporu! Proste, prawda?
Dyskusja na temat: Gaz do oporu! Proste, prawda?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gaz do oporu! Proste, prawda?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gaz do oporu! Proste, prawda?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mieliśmy sie kolesia ścigał się Geniusz . Ale naprawde Geniusz . Brak kasy w Polsce sprawił ze skonczyl z problemami z dragami . Bylo co bylo . Na pytanie jak on tak jedzie szybko jaka jest jego sekretna technika odpowiedal ze nie wie . Poprostu stara sie robic wszystko szybko <br><hr>DostojnyKocur!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak sie nazywał?<br><hr>RomanKomentatorzy napisał(a):mieliśmy sie kolesia ścigał się Geniusz . Ale naprawde Geniusz . Brak kasy w Polsce sprawił ze skonczyl z problemami z dragami . Bylo co bylo . Na pytanie jak on tak jedzie szybko jaka jest jego sekretna technika odpowiedal ze nie wie . Poprostu stara sie robic wszystko szybko <br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>StefanKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!Komentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
celna ripost ze zbijaniem w zakręcie, ale Twoja technika wolnego puszczania sprzęgła jest zła. W warunkach walki na torze nie ma na to czasu. Zbyt wiele uwagi poświęcałbyś na operowanie sprzęgłem. Po prostu nie ma na to czasu. Poczytaj "Twist of the Wrist" jest tam ciekawy rozdział o 10 dolarach uwagi. Film też warty obejrzenia. Polecam. Wracając do meritum - obecne bajki maja sprzęgła antyhoppingowe i nie ma potrzeby stosowania międzygazu. Sam tego zaprzestałem bo szkoda na to czasu jak sie liczą sekundy na okrążeniu <br><hr>songokuKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam, się trochę krótko.<br><hr>jaKomentatorzy napisał(a):To juz? Wszystko? Szkoda, ze taki obciety artykul.<br><hr>Daro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Człowieku wróć do szkoły! Tego się nie da czytać. <br><hr>DrekKomentatorzy napisał(a):mieliśmy sie kolesia ścigał się Geniusz . Ale naprawde Geniusz . Brak kasy w Polsce sprawił ze skonczyl z problemami z dragami . Bylo co bylo . Na pytanie jak on tak jedzie szybko jaka jest jego sekretna technika odpowiedal ze nie wie . Poprostu stara sie robic wszystko szybko <br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja 7 lat spędziłem na torze na 4 kolkach . Przesiadłem sie na 2 . Wiem ze ścigając się robiłem wszystko ale to wszystko automatycznie . Jedyna rzeczą która mi zaprzątała głowę podczas wysciugu bylo to gdzie ktoś popełni błąd i znajdzie się luka żeby się wcisnąć . Także myślę ze dodatkowo operowanie sprzęgłem nie zabiera mi uwagi a jesli zabiera to tylko dlatego ze brak mi treningów i jezdze nie wystarczajaco dobrze . Bo to nie jest jakies wielkei halo puszczać jedna klamkę a druga wciskać . Tym bardziej ze nie potrzebuje ona jakiegoś tam wielkiego wyczucia . A na koniec moge dodac ze widziałem paru zawodników którzy jeżdżą duzo lepiej odemnie i tak robią , wiec , da sie , da sie a na dodatek wychodza im przy tym mega efektowne slajdy na wejsciu w zakret<br><hr>kocurDostojnyKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):celna ripost ze zbijaniem w zakręcie, ale Twoja technika wolnego puszczania sprzęgła jest zła. W warunkach walki na torze nie ma na to czasu. Zbyt wiele uwagi poświęcałbyś na operowanie sprzęgłem. Po prostu nie ma na to czasu. Poczytaj "Twist of the Wrist" jest tam ciekawy rozdział o 10 dolarach uwagi. Film też warty obejrzenia. Polecam. Wracając do meritum - obecne bajki maja sprzęgła antyhoppingowe i nie ma potrzeby stosowania międzygazu. Sam tego zaprzestałem bo szkoda na to czasu jak sie liczą sekundy na okrążeniu <br><hr>songoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wybacz, ale argument ścigainia na 4 kołach do mnie nie przemawia - inna technika, inne wymagania... oczywiście, że się da z tym sprzęgłem tylko po co??? ja wolę poświęcić ten ułamek swojej uwagi na coś innego - na przykład myślenie jak się nie wype*dolić Wiesz to nie są zawody driftingu, liczy się czas a nie "efektowność". W sumie nie ma idealnej techniki - jeździsz tak jak jest Ci najszybciej - to czas rozsądza co jest dla Ciebie najlepsze i tego się trzymajmy. Pozdro<br><hr>songokuKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):celna ripost ze zbijaniem w zakręcie, ale Twoja technika wolnego puszczania sprzęgła jest zła. W warunkach walki na torze nie ma na to czasu. Zbyt wiele uwagi poświęcałbyś na operowanie sprzęgłem. Po prostu nie ma na to czasu. Poczytaj "Twist of the Wrist" jest tam ciekawy rozdział o 10 dolarach uwagi. Film też warty obejrzenia. Polecam. Wracając do meritum - obecne bajki maja sprzęgła antyhoppingowe i nie ma potrzeby stosowania międzygazu. Sam tego zaprzestałem bo szkoda na to czasu jak sie liczą sekundy na okrążeniu <br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):ja 7 lat spędziłem na torze na 4 kolkach . Przesiadłem sie na 2 . Wiem ze ścigając się robiłem wszystko ale to wszystko automatycznie . Jedyna rzeczą która mi zaprzątała głowę podczas wysciugu bylo to gdzie ktoś popełni błąd i znajdzie się luka żeby się wcisnąć . Także myślę ze dodatkowo operowanie sprzęgłem nie zabiera mi uwagi a jesli zabiera to tylko dlatego ze brak mi treningów i jezdze nie wystarczajaco dobrze . Bo to nie jest jakies wielkei halo puszczać jedna klamkę a druga wciskać . Tym bardziej ze nie potrzebuje ona jakiegoś tam wielkiego wyczucia . A na koniec moge dodac ze widziałem paru zawodników którzy jeżdżą duzo lepiej odemnie i tak robią , wiec , da sie , da sie a na dodatek wychodza im przy tym mega efektowne slajdy na wejsciu w zakret<br><hr>kocurDostojny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cale nieporozumienie polega na tym ze wiekszosc ludzi myli miedzygaz w rozumieniu kierowcy ciezarowkie, kiety to oo czym pisze Andy, to przegazowka juz po zredukowaniu biegu (odsylam do jego ksiazki ) dla zrownowazenia predkosci obrotowych silnika i kola, aby zapobiec zablokowaniu tego drugiega, stad nie ma potrzeby stosowania tej techniki w motocyklach wyposarzaonych w slipper clutch<br><hr>Lukasz KulikKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na wielu torach jest taka potrzeba - często hamuje się w połączeniu z redukcją w dużym złożeniu.Komentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!<br>
kolejna sytuacja - zmiana biegu w dół żeby szybciej przyspieszać - zanim Ty puścisz sprzęgło to już dawno będę dodawał gaz po redukcji z międzygazem.
Poza tym redukcją z międzygazem eliminujesz stuk podczas zmiany będacy właśnie wynikiem różnicy prędkości obrotowej silnika i strony napędu.<br><hr>Stefan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Taka, która automatycznie zwiększa obroty silnika do odpowiedniego poziomu przy redukowaniu biegów.<br><hr>alcwKomentatorzy napisał(a):jaka elektronika zastepuje miedzygaz przy redukcji ?<br><hr>ZooL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
między gaz stosujemy do tego, aby nie zablokować tylnego koła nawet jeśli mamy sprzęgło antyhoppingowe, które nie daje100% pewności niezablokowania tylnego koła przy redukcji z wysokich obrotów.<br><hr>PacoKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja spędziłem 5 lat na 2 kółkach a 2 lata na 4 kółkach i na 4 kołach dużo mi brakowało więc sie przesiadłem i przesunęła mi się granica bezpieczeństwa i teraz jak bym wrócił na 4 kółka to bym na hamowaniu wpierd..... się w tył komuś<br><hr>PacoKomentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):zrób to po swojemu w pełnym zlożeniu. ja z międzygazem bez problemu to zrobię.<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):w po co zmieniać bieg w pełny złożeniu w doł ?<br><hr>DostojnyKocur!<br>Komentatorzy napisał(a):celna ripost ze zbijaniem w zakręcie, ale Twoja technika wolnego puszczania sprzęgła jest zła. W warunkach walki na torze nie ma na to czasu. Zbyt wiele uwagi poświęcałbyś na operowanie sprzęgłem. Po prostu nie ma na to czasu. Poczytaj "Twist of the Wrist" jest tam ciekawy rozdział o 10 dolarach uwagi. Film też warty obejrzenia. Polecam. Wracając do meritum - obecne bajki maja sprzęgła antyhoppingowe i nie ma potrzeby stosowania międzygazu. Sam tego zaprzestałem bo szkoda na to czasu jak sie liczą sekundy na okrążeniu <br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):ja 7 lat spędziłem na torze na 4 kolkach . Przesiadłem sie na 2 . Wiem ze ścigając się robiłem wszystko ale to wszystko automatycznie . Jedyna rzeczą która mi zaprzątała głowę podczas wysciugu bylo to gdzie ktoś popełni błąd i znajdzie się luka żeby się wcisnąć . Także myślę ze dodatkowo operowanie sprzęgłem nie zabiera mi uwagi a jesli zabiera to tylko dlatego ze brak mi treningów i jezdze nie wystarczajaco dobrze . Bo to nie jest jakies wielkei halo puszczać jedna klamkę a druga wciskać . Tym bardziej ze nie potrzebuje ona jakiegoś tam wielkiego wyczucia . A na koniec moge dodac ze widziałem paru zawodników którzy jeżdżą duzo lepiej odemnie i tak robią , wiec , da sie , da sie a na dodatek wychodza im przy tym mega efektowne slajdy na wejsciu w zakret<br><hr>kocurDostojny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości