Zipp Jazzy za słaby
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Zipp Jazzy za słaby
Witam!
Posiadam skuter Zipp Jazzy i mam problem bo mój skuter jest słaby mam problemy z podjazdem pod górki jakie części muszę wymienić by zwiększyć jego siłę ? Nie zależny mi na zwiększeniu v-max
Pzdr
Posiadam skuter Zipp Jazzy i mam problem bo mój skuter jest słaby mam problemy z podjazdem pod górki jakie części muszę wymienić by zwiększyć jego siłę ? Nie zależny mi na zwiększeniu v-max
Pzdr
- damixCK
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/2/2011, 23:26
Senkorzenna sama piszesz bzdury. Nie wiem czy masz 4t . Jak nie to siÄ™ nie odszywaj jak nie wiesz. Ja mam 4t i wiem o tych blokadach jest ich 7:
1. Blokada na gaźniku
- Odkręcamy pokrywkę znajdującą się pod siedzeniem, by dostać się do gaźnika.
- Po otwarciu odkręcamy czarny dekielek
- Pod tym własnie dekielkiem znajduje się złota śrubka, czyli blokada
- Należy ją wykręcić.
- I wszystko złożyć spowrotem do kupy.
2. Blokada w filtrze powietrza
- Odkręcamy pokrywę filtra powietrza
- Wyjmujemy rurkÄ™ (blokada)
3. Zawirowywacz spalin
- Zawirowywacz spalin należy uciąć i zaspawać.
4. Zwężenie w tłumiku
- Należy zdjąć tłumik
- Zwężenie czymś przyszlifować
5. Tulejka na wariatorze
- Trzeba zdjąć pokrywe
- Odkręcić śrubę wariatora
- Wyjąć talerz, zdjąć pasek i pod nim jest dystans, który trzeba wyciągnąć
- Złożyć do kupy
6. Różowy kabelek
- Różowy kabelek znajduje się z prawej strony skutera.
- Należy go odciąć bądz odłączyć.
7. Dekielek gaźnika
- Odkręcamy dekielek
- Obcinamy wystającą część na równo.
http://skutery-forum.pl/blokady-w-chins ... t-vt10.htm --- fotki więc na tłumniku są nawet 2 blokady senkorzenna
.
1. Blokada na gaźniku
- Odkręcamy pokrywkę znajdującą się pod siedzeniem, by dostać się do gaźnika.
- Po otwarciu odkręcamy czarny dekielek
- Pod tym własnie dekielkiem znajduje się złota śrubka, czyli blokada
- Należy ją wykręcić.
- I wszystko złożyć spowrotem do kupy.
2. Blokada w filtrze powietrza
- Odkręcamy pokrywę filtra powietrza
- Wyjmujemy rurkÄ™ (blokada)
3. Zawirowywacz spalin
- Zawirowywacz spalin należy uciąć i zaspawać.
4. Zwężenie w tłumiku
- Należy zdjąć tłumik
- Zwężenie czymś przyszlifować
5. Tulejka na wariatorze
- Trzeba zdjąć pokrywe
- Odkręcić śrubę wariatora
- Wyjąć talerz, zdjąć pasek i pod nim jest dystans, który trzeba wyciągnąć
- Złożyć do kupy
6. Różowy kabelek
- Różowy kabelek znajduje się z prawej strony skutera.
- Należy go odciąć bądz odłączyć.
7. Dekielek gaźnika
- Odkręcamy dekielek
- Obcinamy wystającą część na równo.
http://skutery-forum.pl/blokady-w-chins ... t-vt10.htm --- fotki więc na tłumniku są nawet 2 blokady senkorzenna

- KmL1234
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 29/8/2010, 18:22
- Lokalizacja: Wadowice
dokładnie i ja sie pod tym podpisuje
na wydechu są jak najbardziej blokady - na przyszłosc senku drogi, miej pewnosc nim cos palniesz 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości