Tylna lampa z funkcją migaczy
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Tylna lampa z funkcją migaczy
Kolejny problem dotyczy tylnej tuningowej lampy dydykowanej do R1 model RN19 czy jest ktoś kto kupił sobie taką lampę i posiada do niej instrukcję obsługi oraz montażu na lampie jest nabita tylko nazwa firmy "Koioto"
-
gacus - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:33
- Lokalizacja: śląsk
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
Odległość pomiędzy kierunkowskazami przednimi powinna wynosić min. 240mm, a tylnymi 180.
Źródło: http://prawo.wpk.katowice.pl/pdf/rozp_w ... jazdow.pdf
Jeśli coś źle z tego zrozumiałem to proszę mnie poprawić. Dane pochodzą z tabeli na stronie 35 powyższego dokumentu. Jeśli to prawidłowe informacje to taka lampa może wzbudzić chęć ingerencji u naszych stróżów prawa
Źródło: http://prawo.wpk.katowice.pl/pdf/rozp_w ... jazdow.pdf
Jeśli coś źle z tego zrozumiałem to proszę mnie poprawić. Dane pochodzą z tabeli na stronie 35 powyższego dokumentu. Jeśli to prawidłowe informacje to taka lampa może wzbudzić chęć ingerencji u naszych stróżów prawa
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Przede wszystkim dlatego że ta lampa nie ma i nigdy nie miała homologacji.
A jak wiadomo coś co jest elementem oświetlenia zamontowanym w pojeździe musi takową homologację posiadać.
Montowałem kilka takich lamp, jest kostka do podpięcia pod światła pozycyjne i stop + dodatkowe przewody do podpięcia zasilania kierunkowskazów lewego i prawego.
Po wciśnięciu hamulca (czyli jak świecą światła Stop, w dzień nie widać migającego kierunkowskazu).
A jak wiadomo coś co jest elementem oświetlenia zamontowanym w pojeździe musi takową homologację posiadać.
Montowałem kilka takich lamp, jest kostka do podpięcia pod światła pozycyjne i stop + dodatkowe przewody do podpięcia zasilania kierunkowskazów lewego i prawego.
Po wciśnięciu hamulca (czyli jak świecą światła Stop, w dzień nie widać migającego kierunkowskazu).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
YZF R1 napisał(a):ciekaw jestem jak na przeglądzie będzie to wyglądało...
zalezy czy znasz Pana Stasia od przegladow
pomiijajac fakt bezpieczenstwa bo skoro ich nie widac jak hamujemy to sredni z nich uzytek, mysle ze na przegladzie to przejdzie, gorzej podczas kontroli na drodze moze byc
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
macie racje że ta lampa nie ma homologacji ja jej nie kupiłem była już w tej R1 i nie mam podłączonej instalacji z migaczy, migacze są fabryczne bo faktycznie jak włączy się ten migacz i wciśnie stop to jest taka dyskoteka że sam bym się prosił o to żeby ktoś wjechał mi w tyłek
Ale chodzi o coś innego ta lampa ma w sobie różne funkcje tzw. kody np. naciskając 3 razy szybko stop zapalają się dwie białe diody w niej znowu 3 szybkie stopy i gasną do tego przy przekręcaniu stacyjki przez jakieś 10s ona miga prezentując swoje wszystkie możliwości taki zbędny bajer ale nawet fajnie to wygląda tylko że ostatnio przestała migać i nie wiem czy ja to wyłączyłem naciskając jakąś kombinacje za pomoca stopu czy już coś się psuje.
Chciałbym poznać jej możliwości i to co można w niej pozałączać a co powyłączać dlatego pytam o podobne lampy ewentualnie instrukcje obsługi czy też schemat podłączenia
Ale chodzi o coś innego ta lampa ma w sobie różne funkcje tzw. kody np. naciskając 3 razy szybko stop zapalają się dwie białe diody w niej znowu 3 szybkie stopy i gasną do tego przy przekręcaniu stacyjki przez jakieś 10s ona miga prezentując swoje wszystkie możliwości taki zbędny bajer ale nawet fajnie to wygląda tylko że ostatnio przestała migać i nie wiem czy ja to wyłączyłem naciskając jakąś kombinacje za pomoca stopu czy już coś się psuje.
Chciałbym poznać jej możliwości i to co można w niej pozałączać a co powyłączać dlatego pytam o podobne lampy ewentualnie instrukcje obsługi czy też schemat podłączenia
- Załączniki
-
- moto_0434.jpg (105.99 KiB) Przeglądane 3610 razy
-
gacus - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:33
- Lokalizacja: śląsk
Carry napisał(a):Lampy maja homologacje E11, na przegald mozesz zalozyc migacze w razie co i juz. Ja mama tka lampe plus dodatkowe migacze w ogpowiedneij odleglosci.
Lampy homologowane w Europie mają homologację E, cyfry po tej literze oznaczają kraj w którym uzyskały homologację dopuszczającą do ruchu. Najwyższe wymagania mają Niemcy, oznaczane cyfrą 1, czyli E1. Najniższe mają w Luksemburgu, tam homologują się firmy z Chin, E13. Kupując żarówki itp. wybierajcie te z homologacją niemiecką (jakość), lub polską (patriotyzm), Polska homologacja ma kod E20. Cyfry nie są miernikiem jakości, one tylko określają kraj. Każdy z krajów narzuca, w ramach wspólnych reguł ogólnych, swoje wymagania.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Carry napisał(a):Ja mam taką lampe w SV, i ma E11 czyli Wielkiej Brytanii. Pozatym sprowadzam takie produkty ze stanów. Wg mnie fajna sprawa.
Jeżeli sprowadzasz takie lampy ze stanów a moja najprawdopodobniej też została założona w stanach więc może umiałbyś załatwić instrukcje z takiej lampki do R1
-
gacus - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:33
- Lokalizacja: śląsk
Carry napisał(a):a moje kierunki ktore mialem zamontowane, byly tak badziewne ze dzieki lampie wreszcie jestem widoczny. kwestia tego jaka lampa i w jakim moto. Wg mnie to kwestai gustu, mi sie podobaja i od roku jej uzywam. Jestem zadowolony
A nie miałeś problemów przy kontroli Policji, czy po prostu nie miałeś żadnej?
Chciałem taką zamontować, ale nie wiem czy się czepiają bardzo w razie czego o te kierunki?
-
Piotr_R6 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/1/2009, 21:46
Ogółem tak:
Przegląd - Bez problemu, nawet nikt nie zwrócił uwagi.
Kontrola nr 1 przez Policje na moto - Sprawdziili całe moto, oświetlenie stopy numery i między innymi kierunki. Zobaczyli E11, że kolor kierunków jest żółty selektywny i pojechałem dalej. Kontrola była w słoneczny dzień w centrum Warszawy, trwała dość długo.
Kontrola nr 2 przez Policje na moto - Sprawdzili dokumenty ale jechali za mną i lampe widzieli. Nic nikt nei powiedzial i pojechalem dalej. Krótko i wieczorem.
Kontrola nr 3 przez normalną drogówke. Dokumenty stan techniczny i również pojechałem dalej. Bez błagania i tłumazcenia. Już tak wieczorową porą, poszło dość szybko.
Ja sprzedaje te lampy dlatego, że sam jej uzywam. Nie mam zamiaru tez nikogo przekonywac na sile. To jest kwestia gustu i upodoban.
Przegląd - Bez problemu, nawet nikt nie zwrócił uwagi.
Kontrola nr 1 przez Policje na moto - Sprawdziili całe moto, oświetlenie stopy numery i między innymi kierunki. Zobaczyli E11, że kolor kierunków jest żółty selektywny i pojechałem dalej. Kontrola była w słoneczny dzień w centrum Warszawy, trwała dość długo.
Kontrola nr 2 przez Policje na moto - Sprawdzili dokumenty ale jechali za mną i lampe widzieli. Nic nikt nei powiedzial i pojechalem dalej. Krótko i wieczorem.
Kontrola nr 3 przez normalną drogówke. Dokumenty stan techniczny i również pojechałem dalej. Bez błagania i tłumazcenia. Już tak wieczorową porą, poszło dość szybko.
Ja sprzedaje te lampy dlatego, że sam jej uzywam. Nie mam zamiaru tez nikogo przekonywac na sile. To jest kwestia gustu i upodoban.
- Carry
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 12/5/2008, 17:53
- Lokalizacja: Mmz
Carry napisał(a):co masz na mysli przez instrukcje? samschemat podlaczenia?
Nie wiem ale producent na pewno do kartonika wraz z lampą daje jeszcze jakieś papiery może tam czegoś bym się dowiedział o działaniu i funkcjach tej lampy
-
gacus - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:33
- Lokalizacja: śląsk
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości