Zobacz wÄ…tek - kawa er-5 vs cb 500
NAS Analytics TAG

kawa er-5 vs cb 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez dambandit » 19/2/2009, 15:18

Mam inne odczucia napewno honda ma lepsze heble niż gs może jeździłeś na starych klockach . Nie pisz że gs ma największe uznanie bo jasno wynika z tego forum i innych że honda w tej klasie rządzi wygrywa tez wszystkie testy z tym że jest oczywiście najdroższa . Ogólnie to tam za hondą nie przepadam wole suzuki ale w tej klasie cb to najlepsze moto .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez <borut> » 19/2/2009, 15:34

Jechałem tą CB 500 co z tyłu już miała tarcze i miała dobre klocki. I GS po pierwsze iż bł z 1992r. To lepiej kładł się w zakręty, to hamulce moim zdaniem były lepsze. Nie wspominając o tym, że na dowodem na to jest to, że na GS Soppie robi się nawet łatwiej niż na Cb :)
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51


Postprzez s_extrem* » 19/2/2009, 18:03

borut to czemu dziwnym trafem Cebulka jest popularniejasza w stuncie ? ;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Kris2k » 19/2/2009, 18:34

Moim zdaniem CB tez ma lepsze heble niz GS.

W sumie argumet o zastosowaniu CB w stuncie tez glupi nie jest, dobry przyklad na to ze i zawiszenie i hamulce w CB daja rade pomimo ze ich konstrukcja moze wydawac sie archaiczna. Dalej uwazam ze CB heble ma lepsze od GS'a a zawieszenie tak samo dobre.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez JÄ™drekZDW » 19/2/2009, 18:50

porównujac cenowo Cb i gs w tych samych rocznikach Cb ma bardziej wygórowaną cene co o czyś chyba świadczy ?!
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez s_extrem* » 19/2/2009, 19:11

Gs ma smok pompy oleju w przedniej czesci miski olejowej. Wibjasz go na kolo i nie ma smarowania ;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez <borut> » 19/2/2009, 22:15

CB jest częściej używana w stuncie ponieważ dresy czytają fora i czytając takie wywyższające (rasistowskie dla innych marek) bo Honda to Honda i kupują Honda już teraz nie jest tak jak było rok temu, że R1 jest motocyklem zdresionym przez dresów...
Teraz całą marka Hondy jest zdresiona ciągle widze teraz dresów, którzy już nie mówią o R1 itp. Teraz gadają tak "Stary bierz Honde ja mam 900rr idze jak rakieta ostatnio obok stacji PKS'u przeleciałem 180km/h" (Teren zabudowany!) Oczywiscie zajebiscie ubrany był spodenki adidaski białe czerwona obcisła koszulka. A ten drugi "Daj spokój jak już będę kupował motocykl to Honda CBR 1000RR reszta mnie nie interesuje bo są słąbe" Ktoś tam do nich powiedział "Fajny GSX 750R stoi na giełdzie" A oni na to "A pier***lić Suzuki i inne gówna w necie wszyscy piszą, że Honda najlepsza" no i zaczęło się wieśniaczenie całej Marki jaką jest Honda (jak dla mnie dobra bardzo dobra Marka) Zaczął się super wieś tjuning... Widze coraz częściej Hondy z wydechami z Kamazów czy Jelczy lub pomalowane lakierem świecacym w ciemności, najlepszy motyw to świecące wentyle ze sklepu rowerowego za 4zł sztuka...
Jak zatrzymałem się kiedyś jeszcze jak miałem kawasaki ZX 750R koło dwóch typów jeden Honda Hornet drugi CBR 600F2 całe jakieś oblepione numerami Rossiego... kaski jakieś tigeropodobne ubranie zajebiste jak na plażę i jazda...
Po prostu masz tutaj moją odpowiedź na to dlaczego CB jest częściej niż GS używana do stuntu...
Dresy naczytały się waszego wywyższania i teraz na Hondach będą jeździć geje i tranwestyci...
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Flow » 19/2/2009, 22:19

<borut> napisał(a):CB jest częściej używana w stuncie ponieważ dresy czytają fora

jeszcze sie nie spotkalem z dresem lansujacym sie na Cb ktory na dodatek cokolwiek by na niej potrafil zrobic :) ale ciekawa interpretacja ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez <borut> » 19/2/2009, 22:23

W takim razie musze wrzucić filmik moich miastowych (Super Dres Stunciarzy) którzy Cb zbeszcześcili... wygląda jak stara WSK... a Stelaż na tył to chyba z osiedlowego trzepaka zrobiony...
(Tylko jak ich nagrać by mnie nie pobili, wiecie tylko
Bóg wie co dresy mają w kieszeni)
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Flow » 19/2/2009, 22:30

<borut> napisał(a):(Tylko jak ich nagrać by mnie nie pobili, wiecie tylko
Bóg wie co dresy mają w kieszeni)

stawiam ze "dziure" ;)
inaczej strzez sie :D
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez adam_89 » 19/2/2009, 22:41

To, że jeden czy dwóch dresiarzy kupiło honde cb i zrobiło ją do stuntu jeszcze o niczym nie świadaczy. Fakt motocykle marki honda są wybierane najczęściej do stuntu i świadczy to o tym , że mają dobrą opinie i że się do tego nadają.
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Flow » 19/2/2009, 22:52

ja np osobiscie nigdy sie nie spotkalem z peknieta rama od gumowania w hondzie , moze za mało zyje na swiecie ;) albo po prostu cos w tym jest.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez <borut> » 19/2/2009, 22:56

Ja odobiście nigdy się nie spotkałem z problemem cosezonowego wymienianiem napinacza łańcuszka w Kawasaki :)
CoÅ› w tym jest :P
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez JÄ™drekZDW » 19/2/2009, 22:58

ja chodze w dresie i co Ci do tego ??? Jak wsiadam na moto to wiem ze dresem moge jedynie wytrzec tłumnik troche przykre sa takie wypowiedzi typu dresy itp ...
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez <borut> » 19/2/2009, 23:05

A czy ja napisałem, że dres czyli osoba nosząca dres? Chodziło mi o dresa czyli grupę społeczna...
Sam teraz siedzÄ™ w dresie i wyciÄ…gam kozy z nosa bo mam katar...
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Flow » 19/2/2009, 23:06

wiesz no napinacz a rama to troche odrebne tematy ;)

Jędrek a jak myslisz co mam na sobie wlasnie :D drech , bo wygodny ;)
spotykalem sie z łbami co tylko r6, r1 i litr cbr w glowie a oni reprezentowali wlasnie typ dresa z siłki z anabolem w głowie , ale nie slyszalem zeby ktorys z nich jarał sie CB :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez s_extrem* » 20/2/2009, 01:17

Jak dla mnie powod jest jeden i prozaiczny, a na dodatek pisalem o nim wyzej. W GSie trzeba na starcie cofnac smoka pompy oleju, jesli nie chce sie miec zatartego silnika w panewkach. Warto też wymienic przednia zebatke. A to spore koszty dla zaczynajcych stun. Krotkie przelozenie pierwszego biegu w seryjnym napedzie CB na poczatek wystarczy. W Hondzie praktycznie nic nie trzeba kombinowac od strony technicznej.
Dresy jaraja sie z reguly wylacznie plastikami, no ale coz do nie kazdej reguly sie trzeba stosowac ;) Znam dresa, ktory kupil Honde,a nie wiedzial chyba nawet jaki model ;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez cb1000r » 20/2/2009, 09:09

moim pierwszym moto była i nadal ją mam cbf500, jest rewelacyjna, wybacza bardzo wiele, dynamiczny silnik, trwały, hamoodporny, skrzynia bezawaryjna (nigdy nie miałem problemu z zapinaniem i rozpinaniem), a po wymianie wydechu na loevinca brzmi fantastycznie, no i jeszcze jedno, nie będziesz miał żadnych problemów ze zbyciem, ja swoją cbf500 sprzedać będę mógł dopiero w grudniu tego roku, a kupców na dziś mam już kilku, zatem nie trać czasu i wybierz cbf500 tylko pamiętaj by była ona kupiona w polskim salonie, będziesz miał gwarancję co do jej historji
cb1000r
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
Lokalizacja: warszawa

Postprzez <borut> » 20/2/2009, 10:10

Ja w ogóle się dziwie, że w tym temacie dali takiego niewypała Er-5...
Dlaczego zamiast niego nie ma tutaj Kawasaki GPZ 500S przecież on góruje nad wszystkimi motocyklami w tym temacie a jest tańszy od CB 500
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez leff » 20/2/2009, 10:47

Flow napisał(a):wiesz no napinacz a rama to troche odrebne tematy ;)

Jędrek a jak myslisz co mam na sobie wlasnie :D drech , bo wygodny ;)
spotykalem sie z łbami co tylko r6, r1 i litr cbr w glowie a oni reprezentowali wlasnie typ dresa z siłki z anabolem w głowie , ale nie slyszalem zeby ktorys z nich jarał sie CB :)


a potem sie dziwia, ze jakies CB ich objezdza na zakretach
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê